Kampania "Znak Orła" - wersja oficjalna !

Zaczęty przez Gustlik, Wrzesień 11, 2008, 08:35:18 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

Zaraz pobieram, mam urlop to pogram. A co zrobiłeś w Mińsku? Męczyłem się tam trochę (to znaczy dużo ;D), ale już mam go w małym paluszku, a Ty teraz ułatwienie?
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Greg

Cytat: Gustlik w Czerwiec 11, 2009, 03:32:32 PM
Cisza taka jakaś......
Również przerywam ciszę  :)
Jestem właśnie przed "Crusaderem"  gra się dobrze.
Mińsk dopiero dałem radę za drugim razem ale zmiany na +++
Podejrzałem grę i w kilku scenariuszach na koniec widzę pliki  "Final.smk" oraz "monte.mus"
możesz mi je podesłać ???

(Właśnie wczoraj kupiłem na wirtualnym serwerze miejsce 1 GB, za kilka tygodni będzie dostępne pod adresem www.pg2.net.pl Mam zamiar tam umieszczać kampanie + dodatki do Panzer Generala, głownie Polskie,  jak nie masz nic przeciwko mogę także umieścić "Zank Orła " z całą paczką z plikami dodatkowymi mus smack itp).

Gustlik

Oczywiście - myślę, że po zakończeniu działalności przez Stahlhelm będzie to świetne rozwiązanie, bo w tej chwili, po odejściu Łukasza, nie ma ani jednej polskiej strony poświęconej grze (Forum to nie strona). Jestem jak najbardziej za - zwłaszcza, że odsyłanie ludzi do Rapidshare jest nieco mało profesjonalne.

Ale dogadamy się mailem.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Zsamot

Skończyłem wreszcie BRO, to i tu się pojawię;) Obawiam się mińska, ale cóż, zawsze można zacząć od nowa... :-\
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Zsamot

mokra za mną, ckm zdobył 2 belki, więc liczę na niego, poza tym ostro dałem najeźdźcom popalić.  >:D W każdym razie na pewno poprawki- vide polski VH oznaczony dają miłe wrżenie dopracowania... jestem ciekaw jak będzie dalej;)
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

Rozprza

Gustlik, mam pytanie:
zajmuję ostatni heks w Kocku i z ciekawości sprawdzam jaka jest różnica między zajęciem przez Liberatora i jednostkę bez lidera i widzę, że nie ma różnicy. Czy to kwestia JC? Kupiłem tylko 2 Łosie więc wartość mojej armii jest mała.
ps
Mam save'a jeśli chcesz rzucić okiem.
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Rozprza

Po Tobruku jest ok. Więc pewnie JC ograniczał prestiż w Kocku.
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Gustlik

2 Łosie to jest (w zależności od wersji) 1200-1248pp, do tego w Kocku możesz zgarnąc 360pp z heksów i 110pp z kolejek, to daje razem max. 1718pp, a przed następnym scenem masz JC na poziomie 2400, więc powinno starczyc. Chyba, że inne heksy też brałeś Liberatorem. Ale nawet gdybyś nim wszystkie wziął to mielibyśmy - 1248 + 720 + 110 < 2400.

Grasz na 100%, czy więcej? No chyba, że miałeś jeszcze coś w gotówce zachomikowane z poprzednich scenów.

Podeślij save'a bo mnie to ciekawi.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

#54
Wysłałem save'a.
Mam 2 liberatory, a kasę wydaję oszczędnie. Gram na 100%.

A tak poza tym, to nie lubię grać z liberatorem, bo mam pokusę ustawiać plan bitwy tak żeby zajmować heksy tylko nim, co często utrudnia gra. Co innego 2 liberatory ;D
PS
Dotarłem już pod Monte Cassino, ale nawet nie wiem jak się do tego zabrać.
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Gustlik

Obejrzałem tego save'a - wszystko się zgadza - już wyjaśniam.

Otóż na koniec scenariusza masz następujące "aktywa":

1) gotówka = 658
2) zakupiony sprzęt = 1248

po zajęciu heksa liberatorem gotówka powiększa się o 160, co daje:

658 + 1248 + 160 = 2066

JC przed następnym scenariuszem wynosi 2400

Czyli - możesz dostac z nagrody jedynie 2400 - 2066 = 334 (zamiast 500)

i tyle dostajesz, bo na początku kolejnego masz 1152pp, a to jest właśnie 658+160+334

Ta gotówka Cię pogrążyła. W Kocku, z heksów i kolejek można zdobyc 360+110=470pp. Jeśli jednak decydujesz się na branie wszystkiego Liberatorem, to może się okazac, że na wyjściu będziesz miał: 360x2+110 = 830pp (i prawie tyle masz), a to jest już niebezpieczne. Niestety, budując kampanię nie da się przewidziec zdobyczy Liberatorów, dlatego często mogą pojawic się talkie niespodzianki.

W każdym razie wszystko się zgadza.
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Rozprza

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...

Zsamot

#57
A oto i finał drogi włoskiej, tylko ostatni oddział piechoty 2/10 ostał się;)
Co do armii, to często kasa decydowała o ostatecznym kształcie, stąd brak LB ( a cholernie brakowało w tych górach choćby jednego Lancastera-własnego), nie starczyło mi też na piechotę inżynieryjną- most- w wielu scenariuszach dzięki nim można zyskać wręcz dwie kolejki. Uważam, że obydwie ścieżki są ciekawe, z tym że włoska wiecej wymaga dyscypliny i mniejszy zakres inicjatywy od gracza. Wszelkie eksperymenty są "nagradzane"- artyleria sięga daleko, do tego mocna piechota...
Me uwagi/ sugestie:
1. desant powietrzny nawet na jednostkach ulepszonych, a więc ściesle angielskich- nadal "wrześniowy", to samo się tyczy sztabu,
2. kupując nowy sprzęt ma on w miarę upływu czasu uzyskane doświadczenie, w ostanim scenariuszu chyba nie ma tej opcji włączonej,
3. w ścieżce europejskiej strasznie późno są Firefly'e, kiedyś o tym pisałem,
4. Naprawdę udana kampania;)

Campaign: Not found , Prestige modifier 100% , SSI standard formula
Current scenario: Padova , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Total army value: 6864 , Current prestige is 343

Infantry
*Strzelcy Karpaccy[Bren [W]] , 5 bars , 687 exp , 10 base , 9 curr , 14 kill , 0 pp
*S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 891 exp , 10 base , 9 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 12 kill , 0 pp
*S.K. Commando [M][Bren [W]] , 5 bars , 947 exp , 10 base , 10 curr , First Strike - Unit fires first if  , 25 kill , 0 pp
*Sztab [AEC][PF 508/518] , 2 bars , 202 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 0 pp
Spadochroniarze [PT][Jeep [TW]] , 3 bars , 331 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 228 pp

Tank
Firefly , 5 bars , 1112 exp , 10 base , 15 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 70 kill , 384 pp
Firefly , 5 bars , 1882 exp , 10 base , 14 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 125 kill , 384 pp
Challenger , 5 bars , 1267 exp , 10 base , 15 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 89 kill , 408 pp
*Challenger , 5 bars , 541 exp , 10 base , 14 curr , 19 kill , 0 pp

Recon
Staghound 37 , 5 bars , 732 exp , 10 base , 10 curr , Resilience - Harder to Destroy , 13 kill , 192 pp
*Staghound 37 , 4 bars , 494 exp , 10 base , 6 curr , 6 kill , 0 pp
Staghound 37 , 5 bars , 609 exp , 10 base , 8 curr , Battlefield Intelligence - Cannot b , 11 kill , 192 pp

Anti-tank
*Achilles (S) , 5 bars , 632 exp , 10 base , 13 curr , 9 kill , 0 pp
Achilles (S) , 4 bars , 499 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 324 pp

FlaK
*MG [FPST][Jeep [TW]] , 5 bars , 1001 exp , 10 base , 13 curr , 10 kill , 0 pp
MG [FPST][Jeep [TW]] , 5 bars , 633 exp , 10 base , 4 curr , 5 kill , 192 pp

Artillery
7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] ,4 bars,430 exp , 10 base , 13 curr , Skilled Reconnaissance - Spotting i , 7 kill , 540 pp
*7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 5 bars , 831 exp , 10 base , 15 curr , 22 kill , 0 pp
Sexton , 4 bars , 488 exp , 10 base , 14 curr , 2 kill , 336 pp
Sexton , 5 bars , 504 exp , 10 base , 14 curr , 2 kill , 336 pp
5.5 inch[AEC Matador] , 5 bars , 543 exp , 10 base , 15 curr , Resilience - Harder to Destroy , 1 kill , 420 pp
7.2 inch Mk VI[Scammell Pioneer] , 5 bars , 516 exp , 10 base , 14 curr ,Devastating Fire-Unit can shoot t , 12 kill , 540 pp

Air Defense
Bofors 40 [G][Bren] , 5 bars , 672 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 7 kill , 288 pp

Fighter
*Mosquito FB VI , 5 bars , 1015 exp , 10 base , 14 curr , Skilled Ground Attack - Bonuses pro , 19 kill , 0 pp
Mosquito FB VI , 4 bars , 477 exp , 10 base , 4 curr , 12 kill , 684 pp

Tactical Bomber
*B-25H , 5 bars , 1054 exp , 10 base , 11 curr , Aggressive Maneuver - Move 1 extra  , 14 kill , 0 pp
B-25H , 5 bars , 846 exp , 10 base , 13 curr , 9 kill , 708 pp
B-25H , 0 bars , 12 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 708 pp

Killed: AD 89 ,  AT 45 ,  ATY 128 ,  INF 312 ,  REC 38 ,  TK 46 ,  FTR 21 ,  TB 21 ,  Total: 700
Lost  : AD  4 ,  AT  2 ,  ATY  0 ,  INF 22 ,  REC  2 ,  TK  8 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  39
BV 14
V   0
TV  2
L   0
Infantry *  5 Units * 2 Leaders
Total :   3058 exp,     51 kill,    228 pp
Average:    612 exp,     10 kill,     46 pp
Tank *  4 Units * 3 Leaders
Total :   4802 exp,    303 kill,   1176 pp
Average:   1201 exp,     76 kill,    294 pp
Recon *  3 Units * 2 Leaders
Total :   1835 exp,     30 kill,    384 pp
Average:    612 exp,     10 kill,    128 pp
Anti-tank *  2 Units * 0 Leaders
Total :   1131 exp,     11 kill,    324 pp
Average:    566 exp,      6 kill,    162 pp
FlaK *  2 Units * 0 Leaders
Total :   1634 exp,     15 kill,    192 pp
Average:    817 exp,      8 kill,     96 pp
Artillery *  6 Units * 3 Leaders
Total :   3312 exp,     46 kill,   2172 pp
Average:    552 exp,      8 kill,    362 pp
Air Defense *  1 Units * 1 Leaders
Total :    672 exp,      7 kill,    288 pp
Fighter *  2 Units * 1 Leaders
Total :   1492 exp,     31 kill,    684 pp
Average:    746 exp,     16 kill,    342 pp
Tactical Bomber *  3 Units * 1 Leaders
Total :   1912 exp,     23 kill,   1416 pp
Average:    637 exp,      8 kill,    472 pp

Summary * 28 Units * 13 Leaders
Total :  19848 exp,    517 kill,   6864 pp
Average:    709 exp,     18 kill,    245 pp
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369

bieszczader

mam pytanie - po załadowaniu kampanii wszystkie polskie jednostki mają flagę... turecką - mozna to jakoś naprawić? albo coś źle zrobiłem?

Zsamot

Witaj. ;) Chyba grapswitcherem to trzeba modyfikować... Gustlik opisywał to w technicznym bloku.
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369