Turniej Drugiej Szansy (PG2)

Zaczęty przez Szarik, Czerwiec 25, 2009, 09:46:30 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Szarik

Sir Daban przygotował nowy turniej dla graczy Panzer General 2. Na 9 lipca jest przewidziany start Turnieju Drugiej Szansy - taką nazwę nosi nowy turniej. W turnieju może zagrać każdy zarejestrowany gracz w lidze. Zapraszamy!!!

Strona turnieju:
http://ssi.gildiageneralow.pl/x2009tdspg2_rules.php


Wszelkie pytania odnośnie turnieju proszę kierować do Sir Dabana.

Regulamin:
   1.  Turniej Drugiej Szansy jest przeznaczony dla graczy, którzy są zarejestrowani w Lidze Panzer General 2.
   2. Zwycięzca otrzyma 80 punktów ligowych oraz nagrodę rzeczową jedną z sześciu do wyboru
          * saga: 13 gier Command & Conquer (rts)
          * Universe at War: Eratch Assult (rts, s-f)
          * Frontlines: Fuel of War (fps, współczesne pole walki)
          * Fantasy Wars (strategia turowa podobna do Fantasy General)
          * abonament GG + klubowa płyta DVD
          * książka Ruperta Butlera ?SS-Hitlerjugend, Historia 12. Dywizji Pancernej Waffen-SS?
      Wszystkie nagrody są nowe. Gry są w wersji angielskiej, zafoliowane.
   3. Przegrany z finału otrzyma 40 punktów ligowych i roczny abonament GG, a zdobywca trzeciego miejsca 25 punktów ligowych oraz półroczny abonamenty GG.
   4. Turniej jest rozgrywany systemem pucharowym z barażami - szczegóły w pliku: (http://gildiageneralow.pl/ssi/tds.xls). Turniej składa się z części głównej nazywanej dalej turniejem zasadniczym, oraz części barażowej. Wszyscy gracze rozpoczynają grę w turnieju zasadniczym systemem pucharowym i turniej ten wyłania pierwszego finalistę turnieju. Jak nazwa turnieju wskazuje każdy gracz otrzyma drugą szansę po porażce w turnieju zasadniczym - trafi do równoległego turnieju barażowego, z którego wyłoniony zostanie drugi z finalistów turnieju.
   5. Pierwsze miejsce przypadnie zwycięzcy Wielkiego Finału, drugie miejsce uzyska przegrany z tego pojedynku, a trzecie miejsce przypadnie przegranemu z finału turnieju barażowego. Istnieje możliwość, że w finale turnieju zasadniczego oraz w Wielkim Finale zagrają Ci sami generałowie (jeżeli przegrany z finału turnieju zasadniczego wygra finał turnieju barażowego), lecz o miejscach w turnieju decyduje ich ostatni mecz (Wielki Finał). Dalsze miejsca zostaną przydzielone według zasad opisanych w załączniku z drabinką turniejową.
   6. Rozstawienie do drabinki turniejowej odbędzie się wg poziomów uczestników, gwiazd, czasu zapisu.
   7. Wszystkie gry w turnieju są grami typu duel. Za każdą grę będzie możliwość uzyskania dodatkowych punktów bonusowych:
          * jednego za każdą w pełni rozegraną grę
          * dwóch jeżeli gra zostanie zakończona przed upływem terminu przewidzianego na daną turę gier.
      Gry są rejestrowane przez organizatora. Wyniki gier gracze rejestrują samodzielnie. Podliczenie i dopisanie punktów bonusowych odbędzie się po zakończeniu turnieju.
   8. W przypadku zakończenia gry poprzez ?remis w turach? o zwycięstwie decyduje w pierwszej kolejności suma liczby pól z żółtą obwódką (VH) z obydwu gier, jeżeli to nie rozstrzygnie pod uwagę będzie brana suma wszystkich pól oznaczonych flagą (pola z żółtą obwódką, zieloną, miasta, lotniska, itp.). Jeżeli także to kryterium nie rozstrzygnie to spotkanie zostanie uznane jako remisowe.
   9. Jeżeli zostanie stwierdzony remis w przypadku finału turnieju zasadniczego, finału turnieju barażowego lub Wielkiego Finału to te spotkania zostaną powtórzone na tym samym scenariuszu.
  10. Dla spotkań niewymienionych w punkcie poprzednim przyjmuje się, że jeśli gracze mieli różne poziomy to ?awansującym z pozycji zwycięzcy? zostaje gracz o poziomie niższym, a w przypadku równych poziomów gracza ?awansującego z pozycji zwycięzcy? wyłoni losowanie przeprowadzone przez organizatora turnieju.
  11. Każdy gracz po zapisaniu ma obowiązek przesłać do koordynatora turnieju propozycję 3 scenariuszy do rozegrania (SSI, RSF). Przesłane scenariusze zostaną opublikowane, a gracze będą mieli tydzień czasu na dokonanie selekcji negatywnej. Każdy gracz będzie mógł przesłać e-maila z wybranymi 8 scenariuszami, które będzie chciał odrzucić. Kolejność scenariuszy jest ważna ponieważ zostaną im przyporządkowane odpowiednio wagi (10, 8, 6,5,4,3,2,1), a następnie zostanie opracowana lista scenariuszy uszeregowanych wg uzyskanej punktacji. Lista scenariuszy wraz z punktacją zbiorczą zostanie opublikowana.
  12. Wszystkie spotkania w jednej fazie turnieju będą rozgrywane na tym samym scenariuszu.
  13. Dla faz turnieju, w których gra powyżej 2 graczy zostaną wybrane scenariusze z listy wg. opisów w załączniku.
  14. Na potrzeby pozostałych (końcowych) faz turnieju odbędzie się ponowne głosowanie negatywne na skróconą listę scenariuszy (6 z najmniejszą ilością punktów karnych). Generałowie zostaną poproszeni o przesłanie listy 4 scenariuszy, które będą chcieli odrzucić (punktacja 5,3,2,1). Na podstawie odpowiedzi graczy na listę ze scenariuszami zostaną przydzielone scenariusze do pozostałych faz turnieju z finałami włącznie (wg załącznika).
  15. Termin rozesłania listy scenariuszy do ponownego głosowania, a także termin odpowiedzi zostanie podany podczas turnieju. Termin odpowiedzi nie będzie krótszy niż 3 dni robocze. Gracz, który nie odpowie w zadanym czasie pozbawi się możliwości wpłynięcia na dobór scenariuszy do kolejnych faz turnieju.
  16. Terminy faz turnieju wyznacza organizator: Sir Daban
  17. Każdy gracz jest zobowiązany do przesłania propozycji sposobu rozgrywania spotkania (oraz ewentualnych terminów gry przez skype lub on-line) do przeciwnika nie później niż w 5 dni roboczych od czasu rozpoczęcia fazy turnieju. Taki e-mail należy przesłać także do wiadomości koordynatora turnieju. W przypadku problemów z zakończeniem/rozegraniem gry organizator ma prawo, na prośbę któregoś z graczy, wyznaczyć termin i godzinę dokończenia gry poprzez Skype. Jeśli któryś z graczy nie stawi się w wyznaczonym terminie - orzeczony zostaje walkower. W przypadku braku kontaktu z obydwoma graczami organizator ma prawo po upływie czasu przewidzianego na rozgrywaną fazę turnieju na orzeczenie obustronnego walkowera, oznaczającego wykluczenie obydwu graczy z dalszych rozgrywek. Następny przeciwnik osoby wykluczonej awansuje wówczas bez gry do kolejnej fazy turnieju.
  18. Turniej zakończy się najpóźniej dnia 30 września. Po wcześniejszym uzgodnieniu z przeciwnikiem oraz koordynatorem turnieju będzie możliwość przesunięcia zakończenia gry poza termin wynikający z przewidzianych w regulaminie ram czasowych. Tego typu sytuacje są dopuszczalne w związku z okresem wakacyjno-urlopowym, lecz zawsze muszą zostać wcześniej uzgodnione z przeciwnikiem i koordynatorem. Maksymalne opóźnienie zakończenia gry nie może przekroczyć połowy czasu przeznaczonego na kolejną turę rozgrywek.
  19. W przypadkach nieujętych w regulaminie (równa ilość punktów dla scenariuszy, za mała liczba scenariuszy, brak odpowiedzi któregokolwiek z graczy, itp.) wszystkie decyzje podejmuje Organizator, mając na uwadze płynność gry oraz zasady Fair Play.
  20. W związku z tym że Koordynator turnieju ma zamiar w nim uczestniczyć zostały rozgraniczone role Koordynatora i Organizatora. Koordynator będzie odpowiadał za czynności związane z powiadamianiem graczy, zbieraniem informacji i publikowaniem ich, a wszelkie decyzje wiążące (walkowery, wyznaczanie obowiązkowych terminów rozgrywki, wybór kolejności scenariuszy w przypadku równej ilości punktów) będzie podejmował Organizator.
  21. Jakiekolwiek pytania lub skargi należy przesyłać do koordynatora turnieju pg2raport AT tlen.pl. Protesty (podejrzenia przeciwnika o oszukiwanie) należy kierować do Depeta pg2cheating at generalsguild.com. Decyzje organizatorów turnieju są ostateczne.
  22. Sposób głosowania negatywnego to przymiarka do systemu głosowania planowanego na kolejne MP. Generałowie są proszeni o pełny udział w procedurach wyboru scenariuszy, tak aby można było zobaczyć czy system głosowania się sprawdzi.

Sir Daban

Terminy runnd Turnieju Drugiej Szansy 2009

Zapisy do dnia 09.07.2009
Lista scenariuszy zostanie przygotowana (i opublikowana) 10.07.2009
Głosowanie do 15.07.2009
Ogłoszenie pierwszej listy scenariuszy 16.09.2009

Turniej zasadniczy:
Runda 1: 16.07-02.08
Runda 2: 03.08-16.08
Półfinały: 17.08-13.09
Finał: 14.09-09.10

Turniej barażowy:
Runda 1: 03.08-16.08
Runda 2: 17.08-30.09
Runda 3: 31.08-13.09
Runda 4: 14.09-27.09
Runda 5: 28.09-09.10
Finał: 10.10-22.10

Wielki Finał:
22.10-31.10


Poprawiłem plik XML i umieściłem także w nim terminy rozgrywania rund.
Proszę o poważne podejście do głosowań, jest to próba generalna kolejnej koncepcji wyłaniania scenariuszy na kolejne Mistrzostwa Polski. Jeśli okaże się że ma wady, lub wyjda dziwne wyniki, to lepiej teraz niż na kolejnych Mistrzostwach. Będzie tesporo materiału do dyskusji.  Będa  też kolejne turnieje i będzie można metode modyfikowac i ulepszać. Zawczasu zaznaczam, że planowałem inny sposób wyłaniania scnariuszy, a obecny system to koncepcja ogólna Szarika, moje są szczegóły "implementacyjne".

Po uzgodnieniu z Szarikiem zostanie opublikowy specjalny, turniejowy e-mail na który będzie można wysyłac propozycje, do tego czasu można na mój standardowy.
Wszelkie uwagi dotyczące mojej pracy jako Koordynatora można zgłaszać mi osobiście oraz Szarikowi - jako osobie decyzyjnej i nadzorującej moje działania.

Zapraszam do grania:)

Roberto_tr

Już zapisany :)

Mała prośba, umieście link do turnieju (zapisów) w bardziej widocznym miejscu na stronce ligowej.
Moze np pod wytłuszczonymi MP2009 i Year end.

Wiecie jak to jest z mailami, po przeczytaniu zazwyczaj się je wywala a potem zapomina o sprawie ;)

Zakładka "Turnieje - przegląd ogólny" moze powinna migać lub coś w tym rodzaju (ew napis Nowy Turniej na czerwono obok)

Z kolei komunikat na stronie głównej z czasem spadnie, bo dojdą np poprawki w efilu Gustlika czy tez wydanie przez niego nowej kampanii itp.


Dobra widoczność linka do turnieju to moim zdaniem podstawa do tego aby uczestniczyło w nim jak najwięcej graczy.

Rommel

Przepraszam.
Czy organizator może brac udział w turnieju ???

Szarik

Cytat: Rommel w Czerwiec 26, 2009, 08:35:52 PM
Przepraszam.
Czy organizator może brac udział w turnieju ???
Sir Daban jest pomysłodawcą turnieju oraz będzie się zajmował informowaniem graczy oraz pilnowaniem terminów, podliczaniem głosów.
Przy takim zakresie uprawnień może brać udział w turnieju. Jego pomoc mnie odciąży, ale nadal wszelkie sporne sprawy będę ja rozstrzygał lub Depet.

Sir Daban

Jestem koordynatorem nie organizatorem. Zostało to wyraźnie napisane w regulaminie. Wszelkie decyzje podejmuje Szarik - ja "tylko" zbieram e-maile, robią zestawienia, aktualizuję informacje na stronie. Wbrew pozorom to dużo pracy, a Szarik ma mało czasu. Nie wiem czy bez wsparcia turniej by został zorganizowany. Jeśli dokładnie przeczytasz regulamin to wybór scenariuszy jest zależny od graczy, a ma powstać konto turniejowe na które będą wysyłane e-maile, więc w razie czego będziesz mógł sprawdzić czy wszystko w porządku.

To moja cegiełka dla społeczności PG2. Jeśli wszystko będzie przebiegało prawidłowo to rozmawiam z Szarikiem o kolejnym turnieju, kóry maiłby się rozpoczać 1 września, a wszystkie sceny byłyby scenami gdzie jedna ze stron będzie Polską.

Rommel

#6
Panowie po moim ostatnim poście został zmieniony regulamin  :burn
:help
Zapomnieliście moi drodzy o zmianie punktu 16 w regulaminie cytuje:
Terminy faz turnieju wyznacza organizator: Sir Daban
Cytat: Szarik w Czerwiec 25, 2009, 09:46:30 PM
Sir Daban przygotował nowy turniej dla graczy Panzer General 2. Na 9 lipca jest przewidziany start Turnieju Drugiej Szansy - taką nazwę nosi nowy turniej. W turnieju może zagrać każdy zarejestrowany gracz w lidze. Zapraszamy!!!

Strona turnieju:
http://ssi.gildiageneralow.pl/x2009tdspg2_rules.php


Wszelkie pytania odnośnie turnieju proszę kierować do Sir Dabana.

Regulamin:

  16. Terminy faz turnieju wyznacza organizator: Sir Daban
Cytat: Sir Daban w Czerwiec 26, 2009, 09:14:38 PM
Jestem koordynatorem nie organizatorem. Zostało to wyraźnie napisane w regulaminie.
W takim układzie kto kłamie  :argh  ???
Cytat: Szarik w Czerwiec 26, 2009, 08:49:47 PM
Sir Daban jest pomysłodawcą turnieju oraz będzie się zajmował informowaniem graczy oraz pilnowaniem terminów, podliczaniem głosów.
Przy takim zakresie uprawnień może brać udział w turnieju. Jego pomoc mnie odciąży, ale nadal wszelkie sporne sprawy będę ja rozstrzygał lub Depet.
Występują jednak nieścisłości.
Więc się pogubiłem w tym wszystkim :o

Rommel

Cytat: Sir Daban w Czerwiec 26, 2009, 09:14:38 PM
To moja cegiełka dla społeczności PG2. Jeśli wszystko będzie przebiegało prawidłowo to rozmawiam z Szarikiem o kolejnym turnieju, kóry maiłby się rozpoczać 1 września, a wszystkie sceny byłyby scenami gdzie jedna ze stron będzie Polską.
Chwała Ci za to.  :yes
Jednak powinno się rozgraniczyć funkcję między organizatorem, koordynatorem a pomysłodawca.
Uważam że ani organizator, ani koordynator nie moze brać udziału w turnieju.
Pomysłodawca może wziąśc udział jak najbardziej.

Sir Daban

Błąd Szarika:) Miał wyznaczyć terminy, bo nie wiedziałem kiedy zacznie się turniej, a On dopisał że mam to ja  zrobić.

Nie bardzo rozumięTwoje dylematy, boisz się że oszukam podczas podliczania punktów, albo wypisywania zgłoszonych scenariuszy? Bo na nic innego nie będę miał wpływu. Myślę że konto e-mail będzie dostępne dla zainteresowanych po turnieju i bedzie mozna WSZYSTKO sprawdzić. 

Może Ty zrezygnujesz z Turnieju i zostaniesz organizatorem? To Turniej wymarzony dla Ciebie - prawie na pewno zagrasz przynajmniej dwa razy z graczami z 6 poziomu.

Roberto_tr

Ej miśki !!! Nie zaczynajcie lepiej ...

Turniej jeszcze się nie rozpoczął a Wy juz ostrzycie klingi ;)
Jest pare drobnych nieścisłości i pytań ale chyba lepiej załatwić to na spokojnie niż się pokłócić i później omijać na Zlocie szerokim łukiem (albo w ogóle się nie spotkać bo któryś się obrazi ;) )

Proponuję coś takiego co spotkało mnie lata świetlne temu w jednym z turniejów

- kazdy z graczy podaje sceny (jawnie, ilość do uzgodnienia, niech to będzie ze 2)
- koordynator/organizator/zarządzający/prezes/burmistrz czy tez sołtys - JAK ZWAŁ TAK ZWAŁ, ważne zeby to była jedna z dwóch do tego upoważnionych osób, umieszcza całą listę na stronie lub forum i głosujmy w ankiecie (albo pozytywne głosowanie albo negatywne)

Sir Daban: Brawo za chęci i pomysł. Rommlem się nie przejmuj, on jest szczególarz i dlatego nie mozna mu dokopać ;)
Rommel: Szukaj dalej luk, w regulaminie i samym pomyśle bo jak mówi jedno z praw Murphy'ego : "Jeśli myślisz, że zrobiłeś wszystko dobrze to na pewno coś przeoczyłeś  ;D "

Sir Daban

Dokładnei tak ma być - każdy zgłasza scenariusze, robimy listę i jest głosowanie (wg. zasad z regulaminu), potem podliczenie głosów i ustalenie listy. Z ustalonej listy scenarisuze trafiają do poszczególnych rund wg. opisów w załączniku. Żadnej uznaniowości.

Rommel

#11
Cytat: Roberto_tr w Czerwiec 26, 2009, 11:32:43 PM
Rommel: Szukaj dalej luk, w regulaminie i samym pomyśle bo jak mówi jedno z praw Murphy'ego : "Jeśli myślisz, że zrobiłeś wszystko dobrze to na pewno coś przeoczyłeś  ;D "

Zmiana regulaminu to nie przeoczenie  ;D
Wystepują jednak jeszcze pewne nieścisłości w regulaminie


Cytat: Szarik w Czerwiec 25, 2009, 09:46:30 PM
  11. Każdy gracz po zapisaniu ma obowiązek przesłać do koordynatora turnieju propozycję 3 scenariuszy do rozegrania (SSI, RSF). Przesłane scenariusze zostaną opublikowane, a gracze będą mieli tydzień czasu na dokonanie selekcji negatywnej. Każdy gracz będzie mógł przesłać e-maila z wybranymi 8 scenariuszami, które będzie chciał odrzucić. Kolejność scenariuszy jest ważna ponieważ zostaną im przyporządkowane odpowiednio wagi (10, 8, 6,5,4,3,2,1), a następnie zostanie opracowana lista scenariuszy uszeregowanych wg uzyskanej punktacji. Lista scenariuszy wraz z punktacją zbiorczą zostanie opublikowana.

Skoro koordynator-organizator jest uczestnikiem, więc wg.mnie wszystkie emeile z wyborem scenariuszy oraz z emeile z propozycją 8 scenariuszy negatywnych powinne być opublikowane na forum.
Nie może być taka sytuacja że organizator-uczestnik ma dostęp do głosowania a pozostali uczestnicy nie mają w końcu żyjemy w demokratycznym kraju.
W przypadku punktu 14 z regulaminu powinna być taka sama sytuacja.

Cytat: Szarik w Czerwiec 25, 2009, 09:46:30 PM
  16. Terminy faz turnieju wyznacza organizator: Sir Daban 

Proszę zmienić to na poprawny zapis:
16. Terminy faz turnieju wyznacza organizator: Szarik

Cytat: Szarik w Czerwiec 25, 2009, 09:46:30 PM
  17. Każdy gracz jest zobowiązany do przesłania propozycji sposobu rozgrywania spotkania (oraz ewentualnych terminów gry przez skype lub on-line) do przeciwnika nie później niż w 5 dni roboczych od czasu rozpoczęcia fazy turnieju. Taki e-mail należy przesłać także do wiadomości koordynatora turnieju. W przypadku problemów z zakończeniem/rozegraniem gry organizator ma prawo, na prośbę któregoś z graczy, wyznaczyć termin i godzinę dokończenia gry poprzez Skype. Jeśli któryś z graczy nie stawi się w wyznaczonym terminie - orzeczony zostaje walkower. W przypadku braku kontaktu z obydwoma graczami organizator ma prawo po upływie czasu przewidzianego na rozgrywaną fazę turnieju na orzeczenie obustronnego walkowera, oznaczającego wykluczenie obydwu graczy z dalszych rozgrywek. Następny przeciwnik osoby wykluczonej awansuje wówczas bez gry do kolejnej fazy turnieju.
  18. Turniej zakończy się najpóźniej dnia 30 września. Po wcześniejszym uzgodnieniu z przeciwnikiem oraz koordynatorem turnieju będzie możliwość przesunięcia zakończenia gry poza termin wynikający z przewidzianych w regulaminie ram czasowych. Tego typu sytuacje są dopuszczalne w związku z okresem wakacyjno-urlopowym, lecz zawsze muszą zostać wcześniej uzgodnione z przeciwnikiem i koordynatorem. Maksymalne opóźnienie zakończenia gry nie może przekroczyć połowy czasu przeznaczonego na kolejną turę rozgrywek. 

O takich sprawach nie może decydować koordynator ponieważ jest on uczestnikiem turnieju i może być nieobiektywny.

Cytat: Sir Daban w Czerwiec 26, 2009, 11:17:38 PM
Błąd Szarika:) Miał wyznaczyć terminy, bo nie wiedziałem kiedy zacznie się turniej, a On dopisał że mam to ja  zrobić.
;D W regulaminie był wyraźny zapis organizator- Sir Daban w dodatku dalej jeszcze jest.

Cytat: Sir Daban w Czerwiec 26, 2009, 11:17:38 PM
Nie bardzo rozumięTwoje dylematy, boisz się że oszukam podczas podliczania punktów, albo wypisywania zgłoszonych scenariuszy? Bo na nic innego nie będę miał wpływu. Myślę że konto e-mail będzie dostępne dla zainteresowanych po turnieju i bedzie mozna WSZYSTKO sprawdzić. 

Może Ty zrezygnujesz z Turnieju i zostaniesz organizatorem? To Turniej wymarzony dla Ciebie - prawie na pewno zagrasz przynajmniej dwa razy z graczami z 6 poziomu.

To nie są żadne dylematy, uważam że organizator nie powinien brać udziału jako uczestnik w turnieju.
I taki też zapis powinien pojawić się z regulaminie ligi.
Jeżeli ktoś chce pomóc w  organizowaniu turnieju to Szarik miałby prawo przyznać punkty bonusowe.
Osobiście wolę grać niż organizować turniej mogę jedynie podsunąc idee.
Nie podjąłem jeszcze decyzji czy w tym turnieju chcę uczestniczyć  ;D
i jeżeli zechciałbym zagrać z którymś z graczy z 6 poziomu, a na obecną chwilę jest 3 aktywnych, to przypuszczam że dwóch graczy mi niue odmówi ;)
Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do dyskusji

giees

Oj już dajcie spokój , niech organizuje i gra , co to za różnica, nie zniechecajmy ludzi do organizacji turniejów.
Rafciu , to nie 1 raz gdy regulamin zmienia sie po Twojej wypowiedzi heheh ;)
Wyszukiwarka ogloszeniowa Broomer.pl. Znajdz samochod.

Sir Daban

Zakładanie mojej złej woli i podstępności coraz bardziej mnie nuży (no już nie irytuje). Najpierw przynajmniej połowa graczy podejrzewała mnie że oszukuję - dopiero grając na MP 2009 dało mi spokój, już nikt się nie czepia.

Wymysliłem dwa turnieje jako wzbogacenie rozgrywek ligowych i obiecałem pomóc w ogranizacji. Regulamin został skonstruowana dość precycyjnie, po to by nie było niejasności co, kto, skąd i dlaczego. Opracowałem szczegółowy plik xml z drabinkami, scenariuszami i datami. Jeśli masz uwagi co do regulaminu - zgłaszaj na forum wraz z propozycjami zmian (najlepiej wypunktowane) - niech Szarik się wypowie. Niestety z Szarikiem jest słaby kontakt ostatnio i nie wiem kiedy się odezwie (np. w sprawie założenia konta dla turnieju - najlepiej byłoby na serwerze gildiowym, wówczas miałby dostpę do e-maili, oraz loga (gdybym wpadł na demoniczny pomysł i wykasował, albo fałszował e-maile)).

Jeśli się okaże że moje uczestwictwo spowoduje że kilku graczy nie zdecyduje się grac to zrezygnuję z uczestnictwa i prowadzenia turnieju (bo gdybym przez kogoś musiał zrezygnować, a był podstępną bestią to tym bardziej bym się mścił).

W sprawie opóźnień  w rozgrywaniu tur - doszukujesz się podtekstów - terminy obowiązkowe wyznacza ORGANIZATOR, a sprawa przesuniecia terminu zakończenia - jest zgodnie z regulaminem ograniczona czasowo (maksymalne przesunięcie),  a koordynator po prostu musi wiedzieć, że gracze uzgodnili ze skończą 3 dni później i go informują. W przeciwnym wypadku zawiadomi organizatora czyli Szarika że jest nie rozegrany mecz, a Szarik powinien wyznaczyć termin. Zawsze od mojej pracy (bo nie decyzji) jest odwołanie do Szarika - osoby kóre ze mną grały wiedzą że zawsze jesli cokolwiek nie zagrało proponowąłem "oprzeć" sprawę o Szarika.

Co do wynagrodzenia za pomoc w turnieju - punkty bonusowe - nawet o tym nie pomyślałem, wolałbym grać, bo to też doskonały sposob na zabieranie punktów. Moiją największą bolączką jest fakt, że brakuje mi doświaqdczenia, a ostatnio nawet czasu by je zbierać. Nie zależy mi na bonusach, p oprostu chciałem urozmaicić życie ligowe. Nie każdy ma podejscie:
Cytat: Rommel w Czerwiec 15, 2009, 10:58:21 PM
CytatBardzo ciekawe były uwagi Rommla i Janusa podczas rozgrywania spotkań ? może warto przewidzieć jakieś ?warsztaty? podczas których zagrają najlepsi zawodnicy ligi nie tylko oglądając ich ruchy, ale także powiedzą dlaczego taki ruch zrobili. 
Owszem tylko może jakieś wynagrodzenie byśmy otrzymali ::) najchętniej w postaci bonów Narodowego Banku Polskiego.
W końcu za 14 lat doświadczenia w grze Pg2 coś by się należało.
Przecież w życiu wyszły mi najlepiej tylko dwie rzeczy:
1. włosy z głowy ;D
2. Gra w Panzer General 2 ;D
i niestety nic więcej :'(


Co do gry - jeszce nikomu nie odmówiłem na wyzwanie - choć w ostatnich dniach z racji braku czasu (sprzedalem mieszkanie w rodzinnym mieście - sprzedaż, przepisanie mediów, wyrobienie kompletu dokumentów, tydzień później garaż - skarbówka, media, urząd miasta, kupuję działkę - urzad dminy, notariusz, załatwianie przyłączy mediów) mam opóxnienia. Wczoraj odpowiedziałem (odpowiadam od razu, lecz nie zawsze gram od razu, wczoraj zgłosiłem możliwośc grania) na dwa wyzwania, a w kolejce mam jeszcze jedno od PanzerLehra.


Foit

Wracam z wakacji a tu taki dym, hehehe