Forum OpenGeneral

Open General => Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne => Wątek zaczęty przez: Gustlik w Lipiec 21, 2010, 01:40:07 PM

Tytuł: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 21, 2010, 01:40:07 PM
No właśnie - w tym celu założony został na JP's Panzers wątek "How to ... with OpenGen"

http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?p=650929#650929

Ustaliliśmy z Luisem, że ma to być kompedium wiedzy na temat "Opena" - czyli wszystkie, nawet najgłupsze, pytania w jednym miejscu. No niestety dostępne tylko w języku angielskim, ale jakby co, to mogę pomóc przetłumaczyć. A jak się uzbiera więcej, to może i skopiuję tutaj do nas wersję przetłumaczoną.

Wątek nie ma formy "dyskusyjnej" - żeby uniknąć bałaganu. Po zadaniu pytania - moderator Luis odpowiada edytując post pytającego, w ten sposób powstaje coś na kształt działu FAQ. a jeden post zamyka temat.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: kowdar w Lipiec 21, 2010, 08:02:41 PM
To ja dodam od siebie wyczytaną dzisiaj w dokumentacji OG ciekawostkę.

Po jakieś ciekawej walce, gdy przykładowo otrzymaliśmy "baty" od AI,
można wcisnąć ctrl+c i obejrzeć szczegółowo wyniki starcia
(np. ile pkt. urwało nam wsparcie itp.)
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Scheisskopf w Lipiec 24, 2010, 08:45:54 PM

Cześć,
Jeśli w tym wątku można zapytać, to ja mam pytanie jak zrobić wiecej niż 100 oddziałów po jednej ze stron??
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 25, 2010, 12:15:55 PM
A Suite nie pozwala tak po prostu ustawić? Pytam, bo jeszcze nie robiłem takiego scenariusza....
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Scheisskopf w Lipiec 25, 2010, 01:02:54 PM

Cytat: Gustlik w Lipiec 25, 2010, 12:15:55 PM
A Suite nie pozwala tak po prostu ustawić? Pytam, bo jeszcze nie robiłem takiego scenariusza....
A tego to nie wiem. Moja znajomość Suite jest ograniczona, w każdym razie nie zauważyłem takiej możliwości. Mam kilka scenów zrobionych pod PG2 - są one dosyć spore i w przypadku zwłaszcza sowieckiej strony limitowane pułpem 100 jednostek. Dlatego chciałbym je zmodyfikować pod OG.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 25, 2010, 01:38:20 PM
Według tego co pisał Luis - obecnie limit wynosi 200. Dodając fakt, że w Open pola minowe nie są już jednostką, a cechą heksa i ze starych kampanii możne je pousuwać, to daje sporo miejsca.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Scheisskopf w Lipiec 26, 2010, 07:00:54 AM
Limit na pewno nie działa, jak chcesz sobie dokupić dodatkowe oddziały w HQ. Co jest w tym przypadku raczej nieprzydatne. Jak na razie innej możliwości nie widzę.  :-\
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: spider w Sierpień 15, 2010, 07:06:51 PM
Witam
W Pg2 (Kampanie Gustlika) gram od paru miesięcy . Ostatnio przerzuciłem się na OG  ("Znak Orła"). Mam problem z nadawaniem nazw jednostkom. Gdy w panelu HQ zmieniam nazwę jednostki (JEDNEJ)  po powrocie na mapę ta sama nazwa jest przydzielona WSZYSTKIM oddziałom z tej samej dywizji/korpusu. Problem pojawił się gdy przeinstalowałem kampanię tzn . zmieniłem plik .exe , zainstalowałem od nowa efila , plik ikon , pliki scenariusza. Spróbowałem zainstalować kampanię od nowa , ale dalej to samo. Nie wiem czy to wina plików efila czy plików scenariusza ???

Pozdrawiam Wszystkim Panzermaniaków  >:D
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: mmiiss17 w Październik 04, 2010, 05:01:39 AM
Hej, a jak się rozstawia miny, buduje mosty, rozbraja miny, buduje lotniska, naprawia...?
Mam włączoną opcję Allow repai, builiding i tą trzecią. I oczywiście wybrałem saperów:) choć na inżynierach też to nie działa (bużenie mostów - 1 Blow ma)
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Październik 04, 2010, 08:05:02 AM
Sprawdź teren, jednostka saperów musi być na czystym (clear) terenie, wtedy pojawiają się możliwości- cyfrowe, klikają c 5- lotnisko, reszty nie pamiętam. Inżynierowie- burzą. Niszczyciele stawiają miny.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Październik 04, 2010, 08:14:58 AM
Po pierwsze - wszystkie funkcje inżynieryjne muszą być wykonane przed ruchem i bez walki. Czyli - jednostka wchodzi na heks, a dopiero w następnej kolejce może zacząć prace.

Kiedy saperzy stoją już na heksie najeżdżamy na nich kursorem i (w zależności od ukształtowania terenu) widzimy jakie prace mogą wykonać.

Most - działa jak w PG2, wchodzimy jednostką ze specjalnością "B" na rzekę i ona powinna zmienić się w most.

Do budowania i kładzenia min, saperzy muszą w specjalnościach mieć "B+z". Jeśli nie mają "z" - są tylko mostowi.

Wejdź saperami na hex typu "clear" i potem, zanim ich ruszysz, najedź na nich kursorem - zobaczysz co się wyświetli. Jeśli nadal nie będzie działać pomyślimy o co chodzi. Napisz też na jakiej kampanii to robisz.

PS - i popraw ortografię - sorki, ale nie lubimy tu byków.


Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: mmiiss17 w Październik 04, 2010, 04:59:21 PM
AA to kursorem trzeba najechać na saperów :O i wtedy kliknąć 8...
A ja myślałem, iż 8 Minefields znaczy 8 pól minowych posiadają :O
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Październik 04, 2010, 05:15:12 PM
Jeszcze jedno - aby naprawić zniszczone lotnisko, które ma więcej niż jeden hex, zacznij naprawę od heksu z flagą. Póki on jest wysadzony - lotnisko nie będzie działać -  choćby nawet jeden czy dwa pozostałe były naprawione. Jak naprawisz hex z flagą przynajmniej on zacznie działać, wtedy możesz brać się za pozostałe,
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: mmiiss17 w Październik 10, 2010, 09:30:22 PM
A jeszcze pytanko panie Gustlik :)
Nie działają niektóre mapy... wywala błąd podczas wczytywania nowej mapy, iż będę widział CIEMNOŚĆ :P
Tylko ja tak mam? Pobieżnie przejrzałem mapy i naliczyłem ich 4 ;/ (w podglądzie są namalowane do połowy, a od połowy szare tło...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Październik 10, 2010, 09:33:06 PM
Każda mapa składa się z 6, 9 lub 12 elementów graficznych. Widocznie źle się ściągnęły. Proponuję ściągnąć jeszcze raz.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: FilipDnk w Listopad 29, 2011, 09:29:40 PM
Dlaczego nie mogę zbudować mostu saperami z ridge w kampanii tutorial Gustlika, misja 3?
Nie da się wejść na rzekę, ani jak stanę przy brzegu, to nie pojawia mi się opcja zbudowania mostu.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: czata w Listopad 29, 2011, 09:38:29 PM
Jeśli grasz w najnowszą wersję gry, to saperzy muszą mieć amunicję. Inaczej, nie wybudują.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: FilipDnk w Listopad 29, 2011, 11:01:38 PM
Gram na przedostatniej wersji (na ostatniej nie pokazywały się armaty, gdy strzelały kolejny raz z niewidocznego heksa), saperzy mają amunicję oraz cechę (B)ridge.
Nie da się stworzyć przeprawy w tej misji, być może dlatego, że to tutorial. (można oczywiście naprawić zniszczone mosty)
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Listopad 29, 2011, 11:37:01 PM
Jeśli rzeka jest typu "Impassable", to na nią nie wejdą, a zatem -  nie zbudują.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: czata w Listopad 30, 2011, 08:12:53 AM
Podaj współrzędne tego pola.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: FilipDnk w Listopad 30, 2011, 04:45:27 PM
Jest tak jak na napisał Gustlik. Wcześniej nie zauważyłem, że po najechaniu na tą rzekę, w górnym panelu pisze BEZ PRZEPRAWY (albo raczej zauważyłem, ale myślałem, że to dlatego iż nie zbudowałem jeszcze przeprawy  ;) )
Teraz już wiem, że są rzeki i rzeki.  :)
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: sachiel24 w Marzec 24, 2012, 04:27:49 PM
Witam ! to mój pierwszy wpis na forum. Zabrałem się za tworzenie własnego e-file w którym chciałbym wprowadzić podział na kompanie/bataliony/pułki.  Pozwoliłoby to sensownie przedstawić sprzęt "pomocniczy" (np. rusznice pepanc, km-y, krótkie serie sprzetu pancernego itd.), które aktualnie prezentują bardzo duże rozmiary (np. pułk snajperów ???!!!!) , niezgodne z realiami. W związku z tym mam pytanie - czy da się ustawić w grze, aby jednostki kupowane w "panelu jednostek" pojawiały się z różną liczbą punktów siły (zamiast standardowych 10 - ciu)? Wiem, że można sztucznie modyfikować siłe jednostki tworząc scenariusz, ale czy da się zastosować skalowanie wielkość jednostki podczas zakupu nowego sprzetu (np. kompanie o 2 punktach siły, bataliony o 5, pułki o 10)??
pozdr
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Marzec 24, 2012, 05:43:34 PM
Witam - niestety nie da się.
Sam wielokrotnie o czymś takim myślałem, ale to da się zrobić tylko z poziomu scenariusza.

A na jakim etapie prac jest Twój efil?
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Marzec 24, 2012, 07:56:36 PM
W oparciu o co masz ten efile opracowany? Jaki zamysł?
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: sachiel24 w Marzec 24, 2012, 08:37:29 PM
Witam!
Cytat
CytatW związku z tym mam pytanie - czy da się ustawić w grze, aby jednostki kupowane w "panelu jednostek" pojawiały się z różną liczbą punktów siły (zamiast standardowych 10 - ciu)
Wysłany przez: Gustlik
Witam - niestety nie da się.Sam wielokrotnie o czymś takim myślałem, ale to da się zrobić tylko z poziomu scenariusza.
Hmm.. tak czułem. Wielka szkoda. Próbuję osiągnąć coś takiego poprzez drastyczną redukcję obrony takich zmniejszonych związków taktycznych, ale to nie to samo :-\
CytatA na jakim etapie prac jest Twój efil?
To zależy. Praktycznie skończyłem go jakieś 2 lata temu, ale to było pod PG2. Potem odstawiłem na bok i zapomniałem a teraz, jak ściągnąłem Opengenerala, znów mnie wzięło, i odświeżam. Teraz próbuję tych nowych cech i możliwości dodanych przez grę, które czynią PG niemal "nieśmiertelnym"  ;D Gram w tą grę juz chyba z 15 lat  :)
Wysłany przez: Zsamot
CytatW oparciu o co masz ten efile opracowany? Jaki zamysł?
Na początku czerpałem z Adlera, potem trochę z innych, ale teraz to już czysta improwizacja ;) Zamysł?
1.Sprzęt powszechny tani, rzadki - drogi.
2.Zwiększona szybkość pojazdów i samolotów aby gra była bardziej dynamiczna, czołgi z ekstra reconanse movment, ale spottingiem na 1 heks.
3. Słabsza artyleria ( nienawidzę sytuacji gdy jedna salwa artylerii masakruje pół pułku piechoty, a kilka dział obok siebie jest prawie nie do ruszenia),
4. Drogi transport( szczególnie transportery, szybkie ciężarówki)
5. Słabsza artyleria p-lot ( podobna sytuacja jak ze zwykłą artylerią - częsta jedna salwa to kilka punktów siły straconych, co wg mnie jest przesadą)
6. Wprowadzenie mniejszych związków taktycznych (niestety na zasadzie osłabienia obrony, a nie punktów siły)
7. Pepance o mniejszej obronie ( rzędu 4-6) ale o Inicjatywie wyższej od odpowiadających im kalibrem armat czołgów (zakładam, że starają się działać z zasadzki)
8. Rozważam wprowadzenie paliwa dla samolotów oraz znaczne zwiększenie ich ruchu (nawet do całej planszy - przy tej skali wydaje mi sie to rozsądne, choć z drugiej strony bardzo naraża lotnictwo na otaczanie przez wrogie myśliwce i wykańczanie metodą "kupą, mosci panowie" )
9. Sporo pomysłów związanych z nowymi opcjami Opengenerala, których jeszcze nie przetestowałem - np. "evade" dla kompanii piechoty/partyzantów, "no ZOC" dla niektórych kompani/batalionów ( ale nie tych o dużym zasiegu strzału) , "engineer" dla cięzkich kalibrów czy bombowcow nurkujących itp.
Dzięki za odpowiedźi.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Marzec 24, 2012, 09:13:34 PM
No to wychodzi na to, że będzie to coś pomiędzy efilem Adlera - i moim. No i dobrze....

PS
Ja też kiedyś rozważałem, czy samoloty nie powinny w jedną turę móc przelecieć całej mapy - bo to by było realne, ale zwyciężyła chęć pokazania różnic w szybkości - czyli: kto może kogo dogonić. Żeby nie było tak, że bombowiec może bezkarnie uciec gdzieś w róg mapy.

A poza tym mam propozycję - żebyśmy tu nie robili offtopica - załóż osobny wątek dla spraw Twojego efila, bo jak już się ujawniłeś, to sądzę, że pytania posypią się masowo i zrobi się bałagan :)
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: sachiel24 w Marzec 24, 2012, 09:24:04 PM
No cóż, wątek moze założe, jak efile będzie się miał ku końcowi, a do tego jeszcze trochę czasu.
A wracając do tematu - w jaki sposób w edytorze ustawić artylerii ostrzał heksu nieodkrytego? Bo nie widzę takiej opcji...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Marzec 24, 2012, 09:30:29 PM
CytatNo cóż, wątek moze założe, jak efile będzie się miał ku końcowi, a do tego jeszcze trochę czasu.

Nie łudź się :))) Mnie to zajmuje 6 lat...................:))) Nie ma czegoś takiego jak: "ku końcowi".

CytatA wracając do tematu - w jaki sposób w edytorze ustawić artylerii ostrzał heksu nieodkrytego? Bo nie widzę takiej opcji...

Nie ma specjalnie uruchamianej opcji. Uaktywnia się to poprzez wpisanie niezerowej wartości w polu: "Wielkość bomby" - tak jak w klasie "Level Bomber"
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: sachiel24 w Marzec 24, 2012, 09:48:27 PM
CytatNie łudź się Smiley)) Mnie to zajmuje 6 lat...................Smiley)) Nie ma czegoś takiego jak: "ku końcowi".
ha, ha ;) Sporo czasu jeszcze przede mną ;)
CytatNie ma specjalnie uruchamianej opcji. Uaktywnia się to poprzez wpisanie niezerowej wartości w polu: "Wielkość bomby" - tak jak w klasie "Level Bomber"
Ooo.. A czy to znaczy że jednostki nieartyleryjskie też mogą prowadzić taki ostrzał??? Czy ta opcja działa tylko w połączeniu z artylerią?
Dzięki za odp.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Marzec 24, 2012, 10:08:48 PM
Właściwie każda jednostka może tak bombardować, tylko, że ma to mniejszy sens jeśli zasięg strzału jest mniejszy lub równy zasięgowi widzenia....
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: plechol w Październik 31, 2014, 11:49:45 AM
Moje pytanie jest może i banalne. Od lat 90-tych byłem fanem PG, od jedynki, ale z OG mam problem. Dla mnie ikony są za małe, czyli skala mapy za duża. Próbowałem zmieniać rozdzielczość, oczywiście niewiele to dało. Nawet w laptopie zmieniłem na 800x600, ale nadal za mało i jeszcze bałagan na pulpicie, bo używam 1366x768. Da się to ugryźć? Mój ekran 15,6 jest za mały na OG. Jednostki nieczytelne.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Październik 31, 2014, 12:55:00 PM
Nie wiem, co Tobie doradzić, ale możesz na pewno rozdzielczością popracować, by mieć lepszy/ większe jednostki/ obraz...
1024x768 bodajże używam.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: kowdar w Październik 31, 2014, 08:28:48 PM
Jedyne co możesz zrobić to tylko manipulowanie rozdzielczością ekranu laptopa i rozdzielczością w ustawieniach gry, przy czym zwróć uwagę, że w ustawieniach gry masz wybór także pomiędzy pełnym ekranem, a grą w oknie.

Ja na przykład przy pulpicie laptopa 1366x768, gram w ustawieniach gry: okno, 1366x768x32.
Fakt że przy przejściu z PGII czyli rozdzielczości 640x480 (albo chyba mniejszej ... już dokładnie nie pamiętam)
trzeba się przyzwyczaić do mniejszych ikon.
Też tak miałem ... ale to mija :)

Niestety, ale regulacji wielkości samych ikon nie ma i tego nie zmienisz.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Dziki_Koziol w Luty 21, 2016, 12:19:52 PM
Witam wszystkich z okazji pierwszego posta! :)

Mam pytanie odnośnie kampanii "Dywizja Duchów", posiadam działo kolejowe Leopold, ale nie mogę go ustawić na torach. Jakieś podpowiedzi? Btw, Open General, jest super. Tego mi brakowało w starym PG.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Luty 21, 2016, 12:47:31 PM
Witam również - poprosiłbym jednak o więcej szczegółów, bo nie pamiętam już scenariuszy na pamięć....

W którym scenie to jest? To jest działo przydzielone, czy sam je kupiłeś?
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Dziki_Koziol w Luty 21, 2016, 01:21:17 PM
Zapgrejdowalem bodajże stopiątkę do Leopolda. Więcej szczegółów jak wrócę do domu i babsko&bachory pozwolą włączyć kompa. ;) To moje początki z OG i działami tego typu. Nigdy przedtem nie używałem dział na torach.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Luty 21, 2016, 02:07:01 PM
Najbardziej prawdopodobne, że w scenariuszu po prostu nie ma ustawionych torów...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Dziki_Koziol w Luty 21, 2016, 02:39:24 PM
Kurczę, teraz nie jestem w stanie sprawdzić co to za wersja kampanii, bo tę rurę mam już ze dwa scenariusze,  czy w ogóle da się  w tej kampanii używać dział kolejowych? Kolejne scenariusze są chyba pobierane z neta na bieżąco.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Luty 21, 2016, 03:11:19 PM
Żeby użyć dział kolejowych potrzebujesz odpowiedniego terenu (teren z dopiskiem 'rail'). Upraszczając działo kolejowe wystawisz tylko na torach... Jeśli w danym scenariuszu nie masz dostępu do takiego terenu, to działa kolejowego po prostu nie wystawisz...

Generalnie dostępność torów kolejowych w scenariuszach nie jest powszechna, a możliwość bezpośredniego wystawienia jednostek na torach jest jeszcze rzadsza (tory dostępne w obszarze rozstawienia jednostek), więc bardzo prawdopodobne ze dział kolejowych po prostu nie wystawisz...

Nie pamiętam szczegółów tej kampanii, więc trudno mi się wypowiedzieć konkretnie...  Nie sprawdzę, bo nie wiem o które scenariusze chodzi...

Ogólnie użyteczność dział kolejowych w kampaniach jest niewielka, ponieważ możliwość ich wystawienia pojawia się tylko sporadycznie... Nawet jeśli trafisz na odpowiedni scenariusz to przez resztę kampanii jednostka będzie się marnować...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Luty 22, 2016, 08:59:41 AM
Cytat: Dziki_Koziol w Luty 21, 2016, 02:39:24 PM
Kurczę, teraz nie jestem w stanie sprawdzić co to za wersja kampanii, bo tę rurę mam już ze dwa scenariusze,  czy w ogóle da się  w tej kampanii używać dział kolejowych? Kolejne scenariusze są chyba pobierane z neta na bieżąco.
Niestety niewielka szansa. Z doświadczenia mogę rzec, że niestety to sprzęt z gatunku: jednorazowy.
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Jaro w Luty 22, 2016, 02:50:17 PM
A może by tak wyłączyć możliwość kupowania przez gracza dział kolejowych? W końcu pociągów pancernych te nie może kupować...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Luty 22, 2016, 03:46:32 PM
Cytat: Jaro w Luty 22, 2016, 02:50:17 PM
A może by tak wyłączyć możliwość kupowania przez gracza dział kolejowych? W końcu pociągów pancernych te nie może kupować...
Od następnej wersji działa kolejowe będą dostępne w nowej frakcji:  @Eisenbahngeschütze (Railway guns)...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Jaro w Luty 22, 2016, 04:01:21 PM
Nie rozwiąże to problemu istniejących kampanii...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Luty 22, 2016, 04:36:43 PM
Cytat: Jaro w Luty 22, 2016, 04:01:21 PM
Nie rozwiąże to problemu istniejących kampanii...
Dlaczego?
W istniejących kampaniach nie ma ustawionej ( i nie może być, bo w obecnej wersji nie istnieje) frakcji  @Eisenbahngeschütze, więc wszędzie gdzie używany jest system F/F (czyli praktycznie  wszystkie kampanie niemieckie) działa kolejowe przestaną być dostępne..., chyba ze twórca scenariusza zdecyduje inaczej i aktywuje frakcje...
Tytuł: Odp: Open PG: "A jak zrobić żeby...."
Wiadomość wysłana przez: Jaro w Luty 22, 2016, 06:13:25 PM
Cytat: Waldzios w Luty 22, 2016, 04:36:43 PM
wszędzie gdzie używany jest system F/F (czyli praktycznie  wszystkie kampanie niemieckie)
O tym zapomniałem. Masz rację - będzie ok.