Forum OpenGeneral

Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI => Panzer General 2 => Wątek zaczęty przez: Misiek23 w Grudzień 18, 2006, 11:09:03 PM

Tytuł: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Misiek23 w Grudzień 18, 2006, 11:09:03 PM
 Heja !! W anzera zaczelem gra kupe lat temu, pewnie jak wszyscy, ale teraz niedawno wpadlem na pomysl ze mozna powalczyc troche przez nete :) Niestety poprzednia pelna wersja gry poszla sie tiiiiiiiiiiii wraz z plyta z ktorej odeszla farba :/ A terazniejsza wersja Panzera jest okrojona i niestety nie moge sie laczyc przez neta :/ Jesli wiecie dlaczego prosze o pomoc. A jesli ktos wie gdzie kupie nawet orginalna wersje gry bede wdzieczny za pomoc !! Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: Depet w Grudzień 19, 2006, 01:40:40 PM
Misiek23 witamy na forum - zapraszam do rejestracji w Lidze....cieszy mnie Twój entuzjazm....po pierwsze gramy w Lidze opcją PBEM lub skype -"nie moge sie laczyc przez neta" sugeruje mi że wyobrażasz sobie gre w PG2 przez opcje on-line która jest bardzo nie doskonała i praktycznie dziś nie używana więc tutaj kwestia wersji Pg 2 nie ma wielkiego znaczenia.  Jeśli jednak chcesz dalej grac PBEM w Lidze gre możesz pozyskać na 2 sposoby - kupując abonament - szczegóły tutaj: http://generalsguild.com/subscription_pl.php lub pobierając gre ze strony: http://generalsguild.com/panzergeneral2/pl/download.php. Polecam abonament dlatego że masz prawie wszystkie gry z serii Generałów SSI i najważniejsze: możesz wziąć udział w II edycji Mistrzostw Polski - wybór pozostawiam Tobie.

Wszelkie pomoce jak grać PBEM, skype, jakie są typy gier znajdziesz na tym forum w przyklejonych tematach i w regulaminie na stronie.
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: STR w Styczeń 04, 2007, 10:03:10 PM
cześć

Steelfox'ie czy mogłbym mi przypomniec skąd mieliśmy program do łączenia sie PG2, tak by zagrac standardy SSI ??
Podaj proszę, jak masz gdzies na podorędziu strone i zamieśc słów kilka w tym temacie.

pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: steelfox w Styczeń 05, 2007, 12:25:08 AM
Tu można pobrać wersję sieciową, ale gra się na niej tylko w oryginalnej wersji, czyli SSI
http://panzergeneral2.com/online.htm
po zainstalowaniu otrzymujemy także link do portalu WARZONE, trzeba się tam zarejestrować i poprzez ten portal, w jednym z "room'ów"uruchamiamy grę i czekamy na przeciwnika, a potem już pójdzie:)
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: Saygon w Styczeń 15, 2007, 10:29:24 PM
moze ktos ma ochote na grę on-line w w weekend?  :-*
Tytuł: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 17, 2007, 12:26:27 AM
Witam . Wsumie dopiero dzis google "pokazalo" mi ze istnieje polska spolecznosc PG2 , jezeli ktos ma czas poznymi wieczorami to zapraszam na www.panzergeneral2.com , mozna tam pobrac PG2 przystosowana do gry przez lobby (logujesz sie do alplikacji gdzie tworzysz wlasny pokuj , gra natychmiastowa). Pojawiaja sie tam gracze z calego swiata (brazylia , usa , niemcy ...)
wiekszosc gra na b wysokim poziomie Zapraszam Giees
Ps. jesli w polsce jest mozliwosc gry na podobnej zasadzie (nie PBEM tylko bezposrednio 1/1 2/1 2/2) bylbym wdzieczny za info. Pzdr Giees
Tytuł: Odp: Gra przez lobby - moze cos wiecej?
Wiadomość wysłana przez: KZ_gda w Luty 17, 2007, 12:36:02 AM
a jak wygląda kwestia reguł dotyczących np. cancelMove, czy gry zawsze odtwarzają replaye, czy macie ranking poziomu, na jakich scenariuszach sie opieracie... itp.? Napisz cos o tym.
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: Szarik w Luty 17, 2007, 09:37:50 AM
Cytat: giees w Luty 17, 2007, 12:26:27 AM
Ps. jesli w polsce jest mozliwosc gry na podobnej zasadzie (nie PBEM tylko bezposrednio 1/1 2/1 2/2) bylbym wdzieczny za info. Pzdr Giees

W naszym klubie mamy dwa tryby rozgrywki:
- przez email (w turniejach tury wysyłane są przez skrypt czuwającym nad ich przebiegiem)
- przez komunikator (głównie skype, gracze rozmawiają i grają jednocześnie swoje tury co chwile się nimi wymieniając)
Nic nie szkodzi aby grać przez lobby i rejestrować wyniki w lidze  - należy jedynie przestrzegać naszego regulaminu.
Co do gier 2 vs 2 jest planowana liga 2vs2 - start w maju.
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: Depet w Luty 17, 2007, 04:13:24 PM
Hmmm...ja tylko dodam pare słów odnośnie spraw technicznych o których giees nie wspomniał a szkoda bo to bardzo ważne....otóż grać przez neta w czasie rzeczywistym można UWAGA tylko w wersje z e-filem SSI, na ORYGINALNYCH SCENARIUSZACH i na patchu 1.02 (czyli mocno zabugowanym)...każda inna wersja (nowy datup, efile, sceny, patch) będzie odrzucona....kwestia połączenia to już osobna sprawa w 50-60 % nie udaje się połączyć - no i oczywiście trzeba grać do końca tzn. nie da się zrobić save i wrócićdo gry np. jutro czy pojutrze...tak więc kilka gdozn przy kompie non stop. Zalety: praktycznie 100 % pewność że przeciwnik nie oszukuje, dynamika, nie ma czegoś takiego jak replay bo wszystkie ruchy przeciwnika widzimy natychmiast po ich wykonaniu czyli na bieżąco (to jeszcze zależy od wartości ping w necie jaki się posiada)....ja słyne z tego że lubie grac PBEM nawet bardziej niż skype głównie dlatego że moge sobie o każdej porzed nia i nocy kiedy chce włączyć ture i rozgrać w 15 minut a później wrócić do pracy/nauki.....

Jednak przyłączam się do Szarika i chętni niech próbują a jak uda im się połączyć niech piszą co zrobili i jakie temu towarzyszą emocje.
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 17, 2007, 06:31:29 PM
Odnosnie odpowiedzi Depeta
Fakycznie nie rozpisalem sie na temat technicznych aspektow. Co do twoich uwag... Szczerze przyznam ze nie wiem co to jest e-filtr SSI (bede wdzieczny za wyjasnienie) . Nieprawda jest natomiast ze grac mozna tylko na orginalnych scenariuszach , szczerze mowiac zadko kto w nie tam gra. Co do patch'a 1.02. Eric Peterson , wlasciciel serwisu www.panzergeneral2.com caly czas dba o uaktualnianie wersji gry (przystosowanej wlasnie do tych rozgrywek) , nawet nigdy sie nie zastanawialem nad patchowaniem czy upgreadowaniem bo nei widze potrzeby (w ostatniej wersji Erika jest nawet opcja upgrade , "klikasz , sciaga sam co potrzeba" ale nie jest wymagana). Takze nieprawda jest ze nie mozna dolaczac nowych scen i map. Gdyby tak bylo chyba zadko kto gralby tam w ta gre. Co do polaczenia ...
Polaczyc sie udaje zawsze ! Problemy sa tylko wtedy gdy ktos nei umie skonfigurowac swojego polaczenia. Gra wymaga wylaczenia w firewallu odpowiednich portow badz zrobienia przekierowania portow gdy jest ktos w LAN (zjadlem na tym zeby uruchamiajac gre gdy nie mialem stalego lacza tylko EDGE z orange) Oczywiscie przed gra nalezy wylaczyc wszystkie aplikacje (zwlaszcza gg , wyskakujace okno dla PG2 warzone edition oznacza zerwanie gry). W razie tech problemow zawsze znajdzie sie ktos kto pomoze na czacie (wystarczy koslawy angielski ) Co do wartosci PING to naprawde przy tej grze niema to zadnego znaczenia , gralem uzywajac GPRS (polowa modemu) i chodzi tak samo jak na NEO 1MB .
Podsumowujac tak jak kolega Depet napisal trzeba miec troszke czasu na pojedynek bo niema czegos takiego jak save gry , ruchy widzimy blyskawicznie , cancel move mozna wykonywac bez ograniczen. Jakie zasady panuja ? Nie gralem nigdzie indziej niz tam i generalnie wszyscy stosuja sie do paru podstawowych niepisanych zasad : No trap in air (nie blokujemy jednostek powietrznych by nie mogly sie ruszyc ) nie robimy cancel move by wyszukac jednostek , nie uzywamy jednostek powietrznych do rozpoznania terenu gdy RAIN badz SNOW. Dodam jeszcze wszyscy ktorzy tam sa graja w ta gre od samych poczatkow PG , srednia wieku to chyba z 45lat.
Moj angielski jest tragiczny ale z kazdym mozna sie porozumiec.
KZ_gda:
O cancel move powyzej. Wlasciwie to nie ma tam czegos takiego jak replaye o czym wsopmnial Depet. Co do scenariuszy .
Obecnie nie sa jzu organizowane ligi ani nic w tym stylu poniewaz ilosc graczy znacznie zmalala w ciagu ostatnich 3 lat (cyt. nielicznych veteranow ktorzy pozostali) Kiedys byla liga 1/1 2/2 o czym swiadcza jeszcze stare wyniki na stronie .
Teraz oprucz 2 maniakow ktorych mozna tam zastac "zawsze" , kto ma ochote na gre to wchodzi.
Stad wlasnie moje zapytanie odnosnie organizowanych gier , lig , turniejow u nas w polsce.

Moj post nie mial na celu reklamowania innej witryny itp. Dla mnie gra jednego scenariusza przez 2 tygodnie raczej nie wchodzi w rachube poniewaz lubie gre zaczac i skonczyc w czasie rzeczywistym w krutkim odstepie czasu (srednio 2-4h dla 1vs1) (4-10h 2vs2)

Szarik:
Powiem szczerze ze z checia bym sprubowal zobaczyc jak to jest przez skype , dodatkowo ciekawa wydaje sie mozliwosc rozmowy podczas gry jezeli oczywiscie ktos nei chcialby prowadzic gry przez tydzien...

Ps. Jak tylko wejdzie ktos wieczorem zapytam o stronki ze scenariuszami ktore sa tam najbardziej popularne. Bo domniemam ze nazwa dawnej grupy TinTin robiacej wg. nich najlepsze scenariusze nic wam nie mowi...

Ps.2 Mialem takze nadzieje na umowienie sie z kims na gre. Na warzone(lobby) czasem zawita jakis polak ale przewaznie sa to "mlodzi generalowie)  nie majacy zbytnio doswiadczenai gra vs human.  Dlaczego nie gram PBEM ? Mam sporo wolnego czasu (ostatni rok studiow i nocne zycie:) i nie zagralbym zbyt wielu parti w ten sposob . Tam przez 10 miesiecy rozegralem ok 400 gier.

Jeszcze raz dzieki za posty . Pozdrawiam Giees
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 17, 2007, 06:49:04 PM
Odnosnie rejestracji "warzone".  Jako takiej niema .Gdy sciagniesz warzone podczas pierwszego logowania podajesz login i haslo i od teraz jest rezerwowane dla ciebie. Tak wyglada warzone www.pmdesign.pl/pm/warzone.jpg
Siedze caly weekend :)
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 17, 2007, 06:51:18 PM
I jeszcze jedno. Domniemam ze Depet wie czym wogole jest to "lobby". Dla tych ktorzy nie , zrobilem wlasnie screena -> www.pmdesign.pl/pm/warzone.jpg .  Pozdrawiam Giees
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: Depet w Luty 17, 2007, 07:09:14 PM
Yyy....teraz ja chyba nie napisałem zbyt jasno więc się poprawiam: mam na myśli NOWE SCENARIUSZE KTÓRE WYKORZYSTUJĄ NOWY E-FILE RSF z mnóstwem nowych ikonek. E--file to zbiór jednostek które gra wykorzystuje - SSI to oryginalny sprzęt a więc około 300 jednostek (nie pamiętam dokładnie)...RSF to prawie 2000 przez co scenariusze są arcy-ciekawe....dlaczego nie można grać na RSFie ? Z jednego powodu aby używac nowego datupa i e-fila potrzebny jest nowy patch 2.10 - dodam że nieoficjalny stworzony przez graczy i absolutnie nie nadający się do gry przez LAN/TCP itd. Warzone polega na tym że pobiera się wersje PG 2 specjlanie stworzoną do takiej gry i programik będący naszym POKOJEM który umożliwi nam połączenie - problem zasadniczno jest w tym że ten kto ma wewnętrzne IP lub cholernie wysoki ping raczej se nie zagra....wracając jednak do tego skąd wiem że ta wersja nie jest na nowym patchu - otóż sam napisałeś że "umawiacie się na to że nie można blokować samolotów" :) to jest własnie jeden z bugów w patchu 1.02 - w patchu w 2.10 takiego numeru nie wytniesz....niewspomne o innym dużo bardziej chamskim który znają tylko najstarsi gracze tkz. numer z deploy point....

Aha...to co pisze oparłem na tym co widzałem jakieś 3-4 miesiące temu....być może Eric Peterson cos z tym zrobił ale osobiście w to nie wierze bo musiałby przebudować cały silnik gry.....nie chce jednak zniechęcać absoltnie....próbuje tylko rozjasnić umysły...wiem że Rayydersi gre ON-LINE biorą pod uwagę przy rejestracji wyniku....więc na pewno DZIAŁA - kwestia tylko na czym, w jaki sposób i ile czasu trzeba na to poświęcić :)

PS. giees - byłoby super gdybyś zrobił jakiś mały manual z ilustracjami/screenami od instalacji aż po połączenie się...to bardzo pomogłoby graczom - a warto bo jak spojrzysz na strone ligi jest u nas prawie 60-70 graczy w PG 2 :).....Z góry dziękuje za taki samouczek....
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 17, 2007, 07:41:16 PM
Dziekuje za info. Faktycznie niema tam aktualizacji jednostek. Co do problemu z wew ip to zalezy. Gdy mialem EDGE (internet przez kom) ni jak dopuki nie doplacilem za routowalny adres nie moglem tego obejsc ale np. teraz mam NEO , przed moim kompem jest router i generalnie jestem w sieci wewnetrznej lecz po odpowiednim ustawieniu przekierowania portow moge grac bez problemow. Takze gra z LAN jest jak najbardziej mozliwa. Co do wartosci PING to nadal nie moge sie z tym zgodzic (gralem na modemie , gprs i neo)
chodz nie twierdze ze ktos mogl sie spotkac z takim problemem (wszystko jest mozliwe).

Oczywiscie z przyjemnoscia zrobie taki samouczek (postaram sie w ciagu 48h).
ps. Co miales na mysli piszac "wiem że Rayydersi gre ON-LINE biorą pod uwagę przy rejestracji wyniku" . Chodzi mi o "Raydersi". Grupa , team , liga ?

Pozdrawiam giees
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 17, 2007, 07:51:04 PM
Jakby co.
Piotr
GG      5164343
Skype  gsmfree
email   bydlowski@pmdesign.pl
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: grisha w Luty 17, 2007, 09:30:17 PM
juz kilka razy sie do tego przymierzałem, ale faktycznie trzeba miec czas...
giees jak by co pomozesz mi skonfigurowac polaczenie bo ja tez czesto krozytsam z EDGe Orange (służbówka ;-))
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 18, 2007, 02:11:24 AM
Jasne ze pomoge. Swoje dane podalem na gg siedze praktycznie caly czas.
Ps. Wlasnie zobaczylem pierwsza osobe na warzone z forum "KapitanOwa" Niestety o 22 wyciagnieto mnie do pubu a wiadomosc przeczytalem dopiero teraz tj 2 w nocy :) Zapraszam w niedziele , z checia pomoge w razie problemow . Gry takze nie odmowie :)
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: grisha w Luty 18, 2007, 05:02:23 PM
alw to jewszcze nie teraz...:)
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: kapitanowa w Luty 20, 2007, 12:05:48 AM
dizęki pomocy Gieesa udało sie pokonac wszelkie trudnosci łacznie ze skonfigurowaniem Liveboxa i odzyskaniem hasła :-)
Zrobilismy we 4 jeden scenariusz ale poniewaz nie znam Seelow to poszło mi srednio, ale to nie wazne to w końcu pierwsza gra na nowym scenie. Grajac we czwórkę mieliśmy armie podzielone mniej wiecej po polowie. Gra sie dosyc szybko, najpierw partner walczy potem ja i analogicznie po drugiej stronie. Domyslam sie, ze trzeba tu uważnie patrzeć na wspomaganie partnera i zrozumienie jego intencji. Minusem jest brak mozliwości zapisania stanu gry bo kazde wyjscie psuje zabawę. Myślę, że to fajna sprawa, taki rodzaj deseru dla gracza. Na codzień jednak nie mam tyle czasu aby siedzieć cięgiem te min. 2 godziny.
Tytuł: Odp: Gra przez lobby
Wiadomość wysłana przez: Depet w Luty 20, 2007, 12:13:42 AM
Otóż to....ale wielkie dzięki za info kapitanowa, jak zapewnił mnie giees na dniach przygotuje specjalny manual jak grać tą metodą...z chwilą pojawienia się samouczka dodamy możliwość takiej gry do ligi (stosowne info w regulaminie, co i jak bo tam się nie gra duel)....być może również Szarik pokusi się o zrobienie kilku dodatków np. przy rejsetracji gracz będzie musiał wybrać które metody gry w Panzera preferuje itp. Ale póki co czekamy na manuala...a chętni niech walą do gieesa - jego namiary wyżej.
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: steelfox w Luty 20, 2007, 07:54:39 AM
:D, to jest właśnie rejestracja.
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 20, 2007, 04:47:23 PM
Wsumie mozna tak powiedziec. Zmyllo mnie Twoje nazewnictwo jesli chodzi o aplikacje lobby -> (portalu WARZONE) , przez co pomyslalem ze masz na mysli rejestracje na serwisie www.panzer... Ale to wszystko malo istotne , wazne ze wiadomo o co chodzi. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: Saygon w Luty 20, 2007, 04:49:51 PM
Poprzednio nie zauwazylem, ze mam chetnego do grania  :( Moze uda sie w ten weekend
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: giees w Luty 20, 2007, 05:09:50 PM
Zapraszam
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: Janus w Marzec 12, 2007, 11:29:17 PM
chętnie też bym pograł ale noga jestem jesili chodzi o komputery(umiem mysz obsługiwać ot i całe me umiejętności w tej materji)
Tytuł: Odp: Gra przez Internet
Wiadomość wysłana przez: Depet w Marzec 18, 2007, 11:55:46 PM
Cytat: Janus w Marzec 12, 2007, 11:29:17 PM
chętnie też bym pograł ale noga jestem jesili chodzi o komputery(umiem mysz obsługiwać ot i całe me umiejętności w tej materji)

Janus - mam już samouczek od gieesa - na dniach skończe dział z linkami i zabieram się za  dodanie tej opcji gry do regulaminu - tam tez umieszczę podstronę ze SZCZEGÓŁOWYM objaśnieniem jak taką grę zrealizować (jak się połączyć) - będzie dużo screenów. Jeśli jednak jesteś niecierpliwy - po prostu zagadaj do gieesa już teraz - na pewno CI pomoże

A specjalne podziękowania należą się Panu gieesowi ponieważ poświęcił sporo swojego czasu żeby ten samouczek stworzyć ! Dzięki stary.....mam nadzieje że to zachęci większą liczbę ludzi do gier on-line....
Tytuł: warzone
Wiadomość wysłana przez: hmk w Wrzesień 09, 2007, 09:33:03 AM
Hmmm...
Moglby mi ktos pomoc? Proboje zagrac za posrednictwem WarZone. Na poczatku gra w ogole nie chciala sie uruchomic, lecz po sciagnieciu Warzonefix'a ten problem zniknal. Natomiast pojawil sie inny: gra uruchamia sie, lecz nie widze w niej przeciwnika (chyba w ogole sie nie laczy), bez znaczenia, czy to jak jestem tworca pokoju, czy tez tylko do niego dolaczam.

Ponawiam wiec pytanie: moglby mi ktos pomoc? :)
Tytuł: Odp: warzone
Wiadomość wysłana przez: Depet w Wrzesień 09, 2007, 12:49:30 PM
Witamy w lidze i na forum Generals Guild !!

Zaraz pomożemy...o ile da się pomóc...

Rozumiem ze masz wersje ligową z zainstalowaną nakładką Warzonefix....

Teraz tak:

1) Zrób test portów w programie Warzone Client (zakładka Utilities na górze -> DX Port Test) i wklej nam tutaj raport jaki zostanie wygenerowany.

2) Czy masz wyłączone WSZYSTKIE firewalle (antyviry i KONIECZNIE zaporę Windows) ??
Tytuł: Odp: warzone
Wiadomość wysłana przez: hmk w Wrzesień 09, 2007, 01:55:41 PM
ad1.
Starting test...
47624 Passed.
2300 Passed.
2301 Passed.
2302 Passed.
2303 Passed.
2305 Passed.
2350 Passed.
2400 Passed.

Finished.
All ports passed.


Jak wczoraj robilem test, to ten port: 47624 mial status failed :/

ad2.
tak - zawsze mam powylaczane takie smieci ;)
Tytuł: Odp: warzone
Wiadomość wysłana przez: Depet w Wrzesień 09, 2007, 02:57:28 PM
Hmm to wygląda że wszystko jest OK - Napisz mi kiedy pojawisz się na lobby i jaki masz nick to wejdę i zrobimy szybki test.
Tytuł: Odp: warzone
Wiadomość wysłana przez: hmk w Wrzesień 09, 2007, 02:59:05 PM
w tej chwili wlasnie jestem - hmk :)
Tytuł: Odp: warzone
Wiadomość wysłana przez: Depet w Wrzesień 09, 2007, 03:02:53 PM
Cytat: hmk w Wrzesień 09, 2007, 02:59:05 PM
w tej chwili wlasnie jestem - hmk :)

No to dawaj do 1 pokoju :).
Tytuł: Odp: warzone
Wiadomość wysłana przez: giees w Wrzesień 27, 2007, 12:58:02 PM
Cytat: hmk w Wrzesień 09, 2007, 01:55:41 PM
ad1.
Starting test...
47624 Passed.
2300 Passed.
2301 Passed.
2302 Passed.
2303 Passed.
2305 Passed.
2350 Passed.
2400 Passed.

Finished.
All ports passed.


Jak wczoraj robilem test, to ten port: 47624 mial status failed :/

ad2.
tak - zawsze mam powylaczane takie smieci ;)
Dx-port test nie jest doskonaly i na szczescie jak czasem pokaze ze ktorys jest failed to sie przejmowac nie musisz.
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Szarik w Październik 10, 2007, 06:36:29 PM
Rozpoczęła się druga runda turnieju Panzer General 2 Online. Na stronie turnieju wyświetlane jest zestawienie gier drugiej rundy. Wszystkie gry z  drugiej rundy muszą być ukończone do 26 października. W drugiej rundzie gramy scenariusz hellfire98_2man .
Nie wszystkie gry pierwszej rundy zostały rozegrane. Jeden z graczy DasReich został usunięty z turnieju i zastąpiony przez gracza rezo. Nierozegrane gry z pierwszej rundy proszę rozegrać w tym tygodniu.
Pojawiły się też kłopoty techniczne, które potrafią wręcz uniemożliwić grę (np. strzelające jednostki przez całą mapę). Wszyscy gracze grający PG2 online muszą rozgrywać swoje gry na PG2 pobranym z panzergeneral2.com . Klubowy PG2 należy przenieść do innego folderu niż c:\panzer2
Są też problemy z dogadaniem się graczy co do terminu gry. Częstą praktyką jest wpadanie gracza na WarZone i po kilku sekundach jego zniknięcie. Dochodzi do śmiesznych sytuacji kiedy widzę jak gracze mający grać między sobą pojawiają się i znikają nie widząc siebie nawzajem. Bardzo proszę o zmienienie podejścia do programu WarZone i traktowanie go również jako komunikatora. Wszyscy gracze grający online mają stale łącza i nie powinno być problemem aby włączyć WarZone gdy jesteśmy przy komputerze (jest to bardzo lekki program dla systemu). Gdy okno WarZone nie jest aktywne, to z głośniczków słychać komunikat, w momencie gdy ktoś pisze do nas. Ja staram się logować codziennie na WarZone i przebywać tam w celu nadzorowania turnieju i pomocy graczom mającym kłopoty z językiem angielskim.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Kuba w Październik 16, 2007, 01:13:31 AM
Cześć chciałbym zagrać on-line ale DXport test wypada tak:

Starting test...

47624 FAILED!!!
2300 Passed.
2301 Passed.
2302 Passed.
2303 Passed.
2305 Passed.
2350 Passed.
2400 Passed.

Finished.
Some ports failed.


Zreinstalowałem Directx, mimo to narzędziach diagnostycznych (dxdiag) informuje, że brakuje pliku dpmplay.dll
Co zrozbić?
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
A ja mam pytanka odnośnie turnieju Online:

- co gdy przeciwnik ma cię ewidentnie w dupie i nie chce rozegrać turniejowej gry a na dodatek jawnie ignoruje wszelkie próby nawiązania kontaktu ?
Bawię się tak już ze 2 tyg z jednym Rumunem ...
Ja czasu na loterii nie wygrałem a w poprzednim tygodniu to koleś przegiął pałę aż do bólu  >:(

- czy pkt 10 regulaminu turnieju aby na pewno jest dobry ? co to za gra z Cancelami ?
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Depet w Październik 17, 2007, 11:58:45 AM
Kuba: wyłączyłeś wszystkie FIREWALLE i zaporę Windows ? Napisałem do gieesa - naszego specjalisty w grach online, może będzie w stanie Ci pomóc.

Roberto:

Cytat: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
A ja mam pytanka odnośnie turnieju Online:

- co gdy przeciwnik ma cię ewidentnie w dupie i nie chce rozegrać turniejowej gry a na dodatek jawnie ignoruje wszelkie próby nawiązania kontaktu ?
Bawię się tak już ze 2 tyg z jednym Rumunem ...
Ja czasu na loterii nie wygrałem a w poprzednim tygodniu to koleś przegiął pałę aż do bólu  >:(

To do Szarika...ale się Tobie nie dziwię - ehhh przykre.

Cytat: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
- czy pkt 10 regulaminu turnieju aby na pewno jest dobry ? co to za gra z Cancelami ?

A tu jestem w stanie odpowiedzieć - wszystko OK, w grach online często stosuje się CANCEL ze względu na to ze gra sie szybko i łatwo o błędy - po prostu nie ma czasu na to by się zastanawiać czy starczy siły na overruna...stad cancel jest dozwolony z wyjątkiem używania go do rozpoznania.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:17:50 PM
W takim razie niech Cancele będą dozwolone przy grze przez Skype.
Tam też nie ma czasu na długie granie.

Uważam, że nie powinno być wyjątków, w lidze NIE a w turnieju TAK bo coś tam ...

Poza tym jeśli dobrze użyję Recona to przeciwnik nawet może nie zauważyć że posłużyłem się jednostką do rozpoznania a potem ruch wycofałem.

Przyznaję, że nie doczytałem regulaminu Turnieju Online i dlatego zdziwko mnie chapnęło ;)
dlatego jeśli będzie przyszła edycja tego turnieju to proponuję gry bez takich ceregieli jak Cancel. Dla mnie gra traci sens. Po to człek ma makówkę żeby ocenić swoje szanse na atak. Czy się mylę ?  ;)
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Depet w Październik 17, 2007, 12:38:27 PM
Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:17:50 PMPrzyznaję, że nie doczytałem regulaminu Turnieju Online i dlatego zdziwko mnie chapnęło ;)
dlatego jeśli będzie przyszła edycja tego turnieju to proponuję gry bez takich ceregieli jak Cancel. Dla mnie gra traci sens. Po to człek ma makówkę żeby ocenić swoje szanse na atak. Czy się mylę ?  ;)

Szczerze mówiąc ja w swoich grach (PBEM jak i Skype) przymykam oko na cancele - zwłaszcza wtedy kiedy widzę że przeciwnik chciał wykonać overruna a zabrakło mu tego punkta - tego nie da się wyliczyć bo człowiek to nie komputer :). Co do gry On-Line to ja powtarzam tylko to co mi tłumaczył Szarik z gieesem - oni się lepiej na grze online znają i podobno cancel w warzone jest całkowicie dozwolony więc ciężko byłoby organizować turniej online, zachęcać stałych bywalców warzone ale zabraniać im czegoś co oni stosują od lat - tak sobie myślę...

A co do ligi - Roberto...regulamin jest tylko spisem standardowych zasad gry, jeśli uzgodnisz z przeciwnikiem inne reguły to gracie oczywiście na swoich :) - więc zapis o cancelu w regulaminie traci moc jeśli obaj zgodzicie się go w grze używać. Regulamin ma służyć tylko grom standardowym w których graczom nie chce się uzgadniać innych zasad. Powtórzę raz jeszcze - liga to miejsce do rejestrowania swoich wyników i nic więcej - chcielibyśmy żeby to byla niezobowiązująca zabawa bez żadnych sztywnych ram i ograniczeń.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:55:30 PM
OK, w takim razie trzebabyło tak na samym początku, że inaczej ludzie tam nie potrafią ;) wtedy nie pchałbym się

dogram ten turniej do końca, ale przyjemności dla mnie w tym żadnej  :(

Jeszcze raz info do Szarika: co ma zamiar zrobić w sprawie mojej gry z BanDajem ?
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Październik 17, 2007, 01:41:21 PM
Czesc Roberto_tr

Po Pierwsze to spokojnie , bez nerwów. Jesli masz problem z umowieniem sie na gre z 1 rundy z zawodnikiem BanDaj i mediator stwierdzi ze to on sie nie stawia na wyznaczone przez niego ostateczne terminy to masz zwyciestwo poprzez walkower. Takie rozwiazanie przyjal Szarik i jest wg mnie ok. W 2 rundzie masz juz graczy z ktorymi problemu nie bedzie ,bo sibip-ugur na maile odpowiada a ja moge grac co dzien (wiec czekam na gre bo nie ma problemu zebys najpierw zagral ze mna choc jestem 2 w kolejce)

Terminy terminami ale nie jestesmy dziecmi i nic sie nie stanie jak ktos zagra swoje gry z jakis tam powodow pare dni pozniej  , z reszta wszystko jest w regulaminie.

Kolejna sprawa ktora poruszyles to regulamin.
Zasada nr jeden - najpierw pytaj i protestuj , a nie ze akceptujesz regulamin turnieju a w srodku jego trwania wyrazasz swoja dezaprobate do jego punktow. Regulamin turnieju byl do wgladu przynajmniej na 3 tygodnie przed jego rozpoczeciem.

Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:17:50 PM
W takim razie niech Cancele będą dozwolone przy grze przez Skype.
Tam też nie ma czasu na długie granie.

Jest pewna roznica jesli chodzi o ten turniej. Jest on wspolna inicjatywa ligi i grupy graczy z Warzone , ktorzy nie naleza do ligi. Musisz zdac sobie sprawe ze panzer general 2 to nie tylko PBEM i nie tylko generalsguild . Na warzone poprostu gra sie troche inaczej , bez ograniczen ktore czlowiek sam stworzyl sobie w PBEM z takich a nie innych powodow. Dla ciebie gra nie ma sensu z cancelami , dla nas gra nie ma sensu bez , ale to nie temat na ta rozmowe. Jesli ja przyjde grac z Toba na PBEM to napewno nie bede protestowal dlaczego nie ma canceli , bo taki macie regulamin.


Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:17:50 PM
dlatego jeśli będzie przyszła edycja tego turnieju to proponuję gry bez takich ceregieli jak Cancel. Dla mnie gra traci sens. Po to człek ma makówkę żeby ocenić swoje szanse na atak. Czy się mylę ?  ;)
1.Mysle ze niema zadnego problemu zeby szarik zorganizowal online tylko dla generalsguild.

2.Mylisz sie.Depet delikatnie zasugerowal juz ze gra online to nie gra PBEM.
Po to projektanci gry zrobili cancel by mozna bylo z nigo korzystać. Czy sie mylę ? ;)

3.Tak samo jak przeciwnik , tak Ty masz mozliwosc ich używania takze ...

Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:17:50 PM
Poza tym jeśli dobrze użyję Recona to przeciwnik nawet może nie zauważyć że posłużyłem się jednostką do rozpoznania a potem ruch wycofałem.
Mylisz sie i odradzam tego rodzaju technik i jesli bedziesz to robil nagminnie odrazu zostanie Ci zwrocona uwaga. Dlaczego?
Bo jesli robisz cancel na terenie ktorego przeciwnik nie widzi to przy kolejnym ruchu ta sama jednostka , jest ona widoczna na mapie skad startowala , naprawde oszustwo w online to zecz nie latwa , jesli nie nie mozliwa :)
Pamietaj ze choc staramy sie nie ograniczac w grze online poprzez zabraniania sobie robienia czegos  ,to sa pewne zasady ktorych radze przestrzegac. Nie scout'uj (nie wyszukuj obcych jednostek poprzez robienie ruchu i cancel) , nie blokuj jednostek powietrznych i nie "zwiedzaj" jednostkami powietrznymy gdy pada.
Niby nikt Ci za to nic nie zrobi poza upomnieniem ale podejzewam ze gdybys nadal to robil mimo upomnienia to przeciwnik pozwoli sobie na to samo.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Październik 17, 2007, 01:55:09 PM
Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:55:30 PM
OK, w takim razie trzebabyło tak na samym początku
Tak bylo podane od samego poczatku
Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:55:30 PM
inaczej ludzie tam nie potrafią ;)
Turniej pokaze kto cos potrafi a kto sie musi jeszcze duzo nauczyc.
Masz mozliwosc gry z elita z za granicy nie liczac nowych graczy z Rumunii - sprawdz sie.

Cytat: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 12:55:30 PM
dogram ten turniej do końca, ale przyjemności dla mnie w tym żadnej  :(
Przykro mi. Niemniej jednak zycze milej zabawy bo po to sie spotykamy grajac w PG.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Październik 17, 2007, 02:20:46 PM
Cytat: Kuba w Październik 16, 2007, 01:13:31 AM
Cześć chciałbym zagrać on-line ale DXport test wypada tak:

Starting test...

47624 FAILED!!!
2300 Passed.
2301 Passed.
2302 Passed.
2303 Passed.
2305 Passed.
2350 Passed.
2400 Passed.

Finished.
Some ports failed.


Zreinstalowałem Directx, mimo to narzędziach diagnostycznych (dxdiag) informuje, że brakuje pliku dpmplay.dll
Co zrozbić?
Hej Kuba
Tak jak pisalem wczesniej , nie przejmuj sie tym testem , szwamkuje ostatnio , napewno bedziesz mial mozliwosc pograia online jak sa takie wyniki ze wiekszosc passed. Nic nie musisz robiz z Dxem ale widze ze kombinujesz (dpmplay.dll) tak jak ja na poczatku :D

Umowmy sie na warzone i tam wspolnie dojdziemy co jest nie tak.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Roberto_tr w Październik 17, 2007, 02:23:05 PM
Cześć Giees

To parę dni później to w rzeczywistości jest kilka ładnych dni ... zacząłem z nim umawiać się na grę jeszzcze przed moim wyjazdem na urlop w ostatnich dniach września co daje na datę ok 17 września.
Potem otrzymał informację (i potwierdził mailem że dostał) że wyjeżdżam na 7 dni i wtedy nie zagramy. Gdzieś od 1 października bombarduję go mailami "kiedy gramy ?"
Fakt, czasami odzywał się wskazując konkretną godzinę i datę. Problem w tym, że nigdy nie pojawiał się.
W końcu gdy udało mi się go "przyłapać" na Warzone pomyślałem sobie "no nareszcie..."
Ale i wtedy nie pograliśmy bo po moich wiadomościach powitalnych kolega najzwyczajniej sobie zniknął bez słowa.

Jak wiesz gra na online to nie jest 10 czy 15 minut. Trzeba zarezerwować sobie kawał czasu, którego czasami niestarcza.
Moje zdenerwowanie na BanDaja wynika z tego że kilka razy ten czas rezerwowałem sobie właśnie na grę z nim kosztem innych zajęć i osób.

Regulamin

Cytat: giees w Październik 17, 2007, 01:41:21 PM
Kolejna sprawa ktora poruszyles to regulamin.
Zasada nr jeden - najpierw pytaj i protestuj , a nie ze akceptujesz regulamin turnieju a w srodku jego trwania wyrazasz swoja dezaprobate do jego punktow. Regulamin turnieju byl do wgladu przynajmniej na 3 tygodnie przed jego rozpoczeciem.

- Jak wcześniej napisałem, przyznaję się bez bicia że nie doczytałem regulaminu i mogę mieć pretensje tylko do siebie.
- Najpierw zapytałem ;)

Cytat: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
- czy pkt 10 regulaminu turnieju aby na pewno jest dobry ? co to za gra z Cancelami ?

- ZOSTAWMY JUŻ TO

Skoro tak gracie to tak grajcie. Ja nie będę jednak używać tej opcji bo jej nie lubię :)

Odnośnie wspomnianego ruchu Reconem itp ...
- podałem tylko przykład a zamiaru używania w ten sposób jednostek nie miałem żadnego
- skoro uważasz że, trudniej jest przyłapać na kancie niż przy grze PBEM to OK, zdaję się na Twoje doświadczenie ale nikt mi nie zabroni być podejrzliwym i sceptycznym, prawda ? ;)

Sibip-ugur zgłosił się już i zapowiedział ostrą walkę o punkty ;) co mnie cieszy, tymbardziej że jak na razie nie pograłem sobie za dużo (co to za gra z Rommlem  :D )
My oczywiście możemy też pograć wcześniej i jeśli tylko pasuje Ci nadchodzący weekend to jestem zwarty i gotowy :)
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Październik 17, 2007, 03:01:11 PM
Tak , jak najbardziej masz prawo byc zdenerwowany na gracza i po takim opisie sprawy napewno zostanie Ci przyznany walkower. Niestety mala to pociecha bo napewno wolales sobie pograc.

Cytat
- Jak wcześniej napisałem, przyznaję się bez bicia że nie doczytałem regulaminu i mogę mieć pretensje tylko do siebie.
A ja sie przyznaje bez bicia ze dopiero jak napisalem post to zauwazylem ze to przyznales :)

Cytat: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
ZOSTAWMY JUŻ TO
Skoro tak gracie to tak grajcie. Ja nie będę jednak używać tej opcji bo jej nie lubię :)

Dokladnie , zostawmy. Poprostu nie chcialem zebys mylil gre z cancelami z nieumiejetnoscia gry
bo tak to odebralem. Najwytrwalsi na warzone rozgrywaja od 2 lat po 60 bitew/miesiac i napewno
gra z cancelami nie sprawi ze nie zagraja dobrze poprostu trzeba sie przestawic.(moze nastepnym razem:) to my sie dostosujemy , napewno bedzie to ciekawa odmiana)

Cytat: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
Odnośnie wspomnianego ruchu Reconem itp ...
- podałem tylko przykład a zamiaru używania w ten sposób jednostek nie miałem żadnego
- skoro uważasz że, trudniej jest przyłapać na kancie niż przy grze PBEM to OK, zdaję się na Twoje doświadczenie ale nikt mi nie zabroni być podejrzliwym i sceptycznym, prawda ? ;)
Jasne ze tak , ja jestem jak najbardziej za rozmowa bo mozna sobie wszystkie watpliwosci wytlumaczyc. Ostatnio nawet zadalem takie pytanie tym co sa na Warzone a grali PBEM pare lat (bo wiadomo ze online nie jest od poczatku) i oszustwa byly jednym z powodow dla ktorych przestali grac PBEM.
Cytat: Roberto_tr w Październik 16, 2007, 09:11:20 PM
Sibip-ugur zgłosił się już i zapowiedział ostrą walkę o punkty ;) co mnie cieszy, tymbardziej że jak na razie nie pograłem sobie za dużo (co to za gra z Rommlem  :D )
My oczywiście możemy też pograć wcześniej i jeśli tylko pasuje Ci nadchodzący weekend to jestem zwarty i gotowy :)
Z Radu Popa (bo tak mi sie przedstawil w mailu) jeszce nie mialem przyjemnosci grac ale z tego co widze to bardzo ambitny gracz i napewno bedzie sie staral :) Cieszy taka postawa !

Oczywiscie , akurat ze mna niema problemu z gra (chyba ze w dzien)
Mozemy sobie zagrac w ten weekend turniejowa gre. Mozemy tez zagrac sparing z lub bez canceli , jak wolisz , zebys pocwiczyl sobie mape turniejowa. Nie ma problemu.

Milo ze w kulturalny sposob wszystko sobie wyjasnilismy.
Jakby co to pisz - postaram sie pomoc.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Janus w Październik 22, 2007, 10:34:58 PM
przeczytałem o cancelu
ciekawy pomysł tylko ma jedną wadę riplej może przez to szwankować (co innego gdy gra się on-laine tam go nie oglądasz) co przy grze przez komunikator ma spore znaczenie. co do wyników pokazanych to czasem można się oszukać (zawsze pokazany jako 1-szy  wynik jest mniej kożystny niż 2 ,a i znaczenie ma kolejność ataku)
nawet robiąc owerana i co wtedy ? tak naprawdę dużo grając można zaplanować atak by uzyskać okreslony rezultat .Fakt czasem trochę trzeba się zastanowić co i jak zrobić ,ale tak samo tyczy się to gry przez warzone jak i komunikator.

a tak apropo jak klasyfikujecie ruchy samolotów  ;D
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Październik 25, 2007, 06:50:49 PM
Cytat: Janus w Październik 22, 2007, 10:34:58 PM
a tak apropo jak klasyfikujecie ruchy samolotów  ;D
W jakim sensie ?
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Kris_13 w Listopad 15, 2007, 10:16:47 PM
Jestem po pierwszej niedokończonej bitwie. Przeciwnika wywaliło z gry ale wygrywał.
Kilka refleksji. Gra on-line ma dwie powazne wady.
1. Widać ruchy przeciwnika i on widzi nasze mimo ze jednostki nie sa w polu widzenia ( na szczęście nie wszystkie widać bo gra nie miała by sensu). To powoduje , ze niektóre zagrywki taktyczne mogą zostac zauważone przez przeciwnika i nie ma wtedy elementu zaskoczenia, nie mówiąć o tym ze zagrywka się najprawdopodobniej nie uda. Pozwala to też na ostzrelanie lub bombardowanie artylerii w transporcie.
2. Uzywanie CANSEL - w połaczeniu z tym ze widac jednostki przeciwnika nie będące w polu widzenia powoduje że konstruowane są 100% owerun - dla mnie bez sensu, nie ma elementu ryzyka
Ja trktuje PG2 jako pewnego rodzju (niedoskonałą) ale jednak symulacje pola walki. Na prawdziwym polu walki, nie ma powtarzania ruchów, a zwiad jest podstawa działania. Nie zrobiłes rozpoznania, wpiprzyłeś się na przeciwnika - giniesz. ( O wtedy napewno przydałby sie Cansel).
Amerykannie wysyłając rekony w czasie II wojny swiatowej tworzyli mapę pozycji i siły przeciwnika. Są meldunki z reconów nie ma wroga, nie ma meldunków czyli na tym kierunku są siły przeciwnika (zwiad najprawdopodobniej zniszczony). W ten sposób szukali słabych punktów, dziur w obronie.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Depet w Listopad 15, 2007, 10:40:49 PM
Cześć Kris,

1. Hmmm to dziwne - wydaje mi się że jeśli chodzi o ten aspekt to gra online nie różni się niczym od PBEM bo kwestia zasięgu jednostek to element silnika gry - jednakowy dla wszystkich opcji...Jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie nieciekawe...trzeba by się zapytać gieesa...może graliście na odmiennych wersjach efila (to by zresztą tłumaczyło czemu wywaliło jednego z graczy z gry) ?

2. Kwestia CANCELA w grze ON-LINE to kwestia dyskusyjna bo nie da się ukryć że gra przez lobby jest znacznie bardziej dynamiczna i służy bardziej mniej zobowiązującej "zabawie" (ale absolutnie w pozytywnym tego słowa znaczeniu !) niż gry PBEM. Nie bez znaczenia jest też fakt że większość graczy na warzone stanowią gracze spoza naszej ligi, którzy grają już tam od wielu, wielu lat - trudno byłoby teraz zachęcać ich do aktywnej gry w naszej lidze (czy turniejach online) jednocześnie zabraniając im stosować elementu który dla nich jest oczywisty. Trudno mi się wypowiadać czy CANCEL jako taki jest "szkodliwy" - ostatnio w mojej grze reprezentacyjnej przeciwnik nagminnie stosuje ten chwyt i nie powiem - trochę mnie to denerwuje...ale z drugiej strony - to jest gra, a gracz jest tylko człowiekiem który nie jest w stanie wyliczyć sobie co do punkta czy mu na pewno starczy na tego overruna dlatego czemu nie ? Gra online jest szybsza - nie ma tam czasu na zastanawianie się, planowanie - tam gra się w pewien sposób "na czuja"; myślę więc ze CANCEL powinien być jednak dozwolony...ale tak jak u nas ze wszystkim - regulamin to tylko pewien standard - tak naprawdę wszystko ustalają między sobą gracze, liga jest tylko miejscem odnotowywania wyników.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Kris_13 w Listopad 16, 2007, 01:37:28 PM
Nie miałem na mysli zakazywania Cansela. Jest to specyfika gry on-line i trzeb sie d otego przyzwyczaić. Jeżeli chodzi o dynamikę gry to skype zdecydowanie przewższa on-line. W on-line gra jest jednostronna, gramytylko jedną ze stron i czekamy aż przeciwnik wykona swoje ruchy a potem on czeka aż my wykonamy swoje (jest czas na herbatkę, teoretycznie bo rypleya nie ma)
w Skype jednocześnie rozgrywamy swoje tury i jednocześnie je wysyłamy. Nie ma przestojów w grze.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Revolutionary_pilot w Listopad 16, 2007, 09:37:42 PM
CytatJest to specyfika gry on-line i trzeb sie d otego przyzwyczaić

...przyznac chyba.. i wstydzic sie tego. wygnac.. - tobolek na plecy i jazda w swiat z tym..
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Depet w Listopad 16, 2007, 10:00:29 PM
Cytat: Kris_13 w Listopad 16, 2007, 01:37:28 PM
W on-line gra jest jednostronna, gramytylko jedną ze stron i czekamy aż przeciwnik wykona swoje ruchy a potem on czeka aż my wykonamy swoje (jest czas na herbatkę, teoretycznie bo rypleya nie ma)

Hehe...a widzisz na to nie zwróciłem uwagi - faktycznie na skypie gra się non stop tura za turą ale myślę że on-line jest równie szybkie a na pewno wygodniejsze...heh może kiedyś nawet znajdę trochę czasu by sobie z kimś coś zagrać w ten sposób...  ::)
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Listopad 19, 2007, 09:02:35 PM
Tak. Jest pewna roznica miedzy zwiadem online i tym z waszych wersji. W online gdy recon odkryje pola , widzisz je odkryte nastepny ruch przeciwnika. Probowalismy to logicznie wyjasnic z roomlem i doszlismy do wniosku ze to tak jest ze niby :jak odkryles dany teren to do zakonczenia ruchu 2 strony go widzisz....(ale ile ludzi tyle interpretacji).
Niema co porownywac online na tym efilu z waszym pbem. Tu sceny pod online sa balansowane w zupelnie inny sposob i autorzy biora pod uwage to ze jest cancel i to ze jest taki a nie inny zwiad + owerun - hit z odskokiem na max ilosc pol danej jednostki.
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: giees w Marzec 22, 2008, 03:03:05 PM
Wlasnie Warzone zostalo zaktualizowane do nowej wersjii i uwaga "Zostala wprowadzona nowa opcja Bypass firewalls and routers" , ktora moze (ale nie musi) pomoc tym ktorzy mieli dotychczas problemy , a bardzo chcieli pograc. Wiecej bede mogl powiedziec jak przetestuje (Janus zapraszam)
Tytuł: Odp: Gra on-line w Panzer General II
Wiadomość wysłana przez: Janus w Marzec 28, 2011, 10:32:20 AM
kris
widzisz to co widziałeś w poprzedniej turce to samo co na ripleju jak postawisz gdzieś jednostkę i ci ją zniszczą
dodatkowo widzisz od jednostek zwiadowczych dla tego na warzone sa takie istotne u nas zreszta też jeśli chcesz
wiedzieć gdzie przeciwnik ;D
ale to nie jest problem bo po odpaleniu tury nie wiesz gdzie stoją ;D
ja osobiście sprawdzanie wyników bym zlikwidował
wprowadził jak w grach ligowych zasady oczywiście tylko między nami ;D
nie ma co tu porównywać gry przez komunikator a na warzone
to dwie zupełnie inne formy gry
inne zasady no i przeciwnik może na warzone się zagapić i niewiele zobaczyć trzeba niestety cały czas być  przy kompie
a do tego może niestety przerwać połączenie :(