Ostatnia aktualizacja efila (wersja: 1.0) Jest przystosowana do grania z NOWYM ZESTAWEM DŹWIĘKÓW
Po 14 latach używania PG2 i po roku z OG doszedłem do wniosku, ze wreszcie mamy w miarę nowoczesną grę,
której jedynym słabym punktem są efekty dźwiękowe, nijak nie przystające do realiów XXI wieku. Dotychczasowe
dźwięki były, w niskiej jakości, w mono i z powodu ich niskiej rozdzielczości - 22000kHz - niewiele dało się z nimi
już zrobić. Co prawda OG pozwala na użycie plików mp3 - zamiast mel. ale te mp3 były zrobione z tych samych,
starych, dźwięków jeszcze z PG2.
Ponieważ nie widziałem sensu w wymianie ewolucyjnej, postanowiłem podjąć heroiczny wysiłek zrobienia
wszystkich dźwięków od nowa! Zaproponowałem taką akcję na JP's Panzers, niestety tamtejsza "rada mądrych"
podeszła do pomysłu jak pies do jeża. To znaczy - zgodzili się na dodanie nowych dźwięków, ale z zachowaniem
starych.
Taka operacja sprowadziłaby się do tego, że paczka z dźwiękami zawierałaby 670 starych i drugie 670 nowych plików
- jeśli by chcieć znaleźć odpowiednik dla każdego starego - jakoś nie mogłem sobie tego wyobrazić.
Zatem postanowiłem (wiedząc co ryzykuję) dokonać takiej wymiany w moim efilu, co oczywiście sprawi, że trzeba
będzie stosować do niego inną paczkę z dźwiękami niż do pozostałych efili. Trudno - zaryzykuję.
Argument z JP's Panzers, że: "nowe dźwięki oznaczają nową robotę dla autorów efili" - jakoś do mnie nie trafił, bo
w końcu cały OpenGen oznacza: "nową robotę dla autorów efili". Dodatkowo, nikt nie zapytał nawet czy mógłby
posłuchać tych dźwięków - nie bo nie - i już. Pewnie nie nazywam się Adler. Dlatego postanowiłem jak wyżej.
Tyle tytułem wyjaśnienia. A teraz - co robić:
1) Opróżnić katalog SFX
2) Wrzucić do niego nowe dźwięki z paczki - patrz strony Grega i Kowdara
3) Uaktualnić efila. Koniecznie. Nowe dźwięki i nowy efil to nierozłączna para!
4) W zasadzie to wszystko.
Możliwe komplikacje:
- Wrzucenie do kat. SFX dźwięków w formacie mp3, oznacza definitywne pożegnanie się ze wspólną instalacją (w tym samym katalogu) dla PG2 i OG, dla dalszej gry w starego PG2 trzeba zachować stary katalog SFX, ale już w innej instalacji/
- Nowe dźwięki wystarczą dla grania na moim efilu, jednak dla gry na innych efilach, należy ściągnąć paczkę z dźwiękami w formacie mp3, ze strony Luisa i uzupełnić bnrakujące. Ale nie nadpisywać!
- Niestety, w przypadku gry na innych efilach, część dźwięków będzie stara, a część nowa. Wynika to z braku porozumienia - o czym było wyżej.
- W razie gry na innych efilach mogą też pojawić się nieścisłości, ale raczej nie takie, że samolot odezwie się głosem czołgu. Najwyżej małe działo odezwie się grubym głosem lub odwrotnie. Dbałem o to, aby nowe dźwięki umieszczać pod numerami ich starych odpowiedników, ale niektóre są dość charakterystyczne np: nurkujący Stukas. Prosze nie mie pretensji, jeśli w innym efilu, tym głosem, odezwie się np: B-17.
Oczywiście i w moim jeszcze mogą pojawić się nieścisłości. Mimo wszystko to był kawał roboty z wymianą dźwięków dla prawie 4000 jednostek - u każdej po trzy.
Obecna paczka liczy sobie niewiele ponad 200 dźwięków i wiem, że to za mało i że można odnieść wrażenie, że zbyt często się powtarzają. Ale następne 200 jest już w obróbce, więc ta sytuacja długo nie potrwa.
Dźwięki zostały przeze mnie przetestowane w kilku kampaniach, ale siłą rzeczy nie dla wszystkich krajów. Np: dla Bułgarii kampanii jeszcze nie ma ;D
Prosze traktować to wszystko jako rodzaj eksperymantu i wnosić wszystkie możliwe poprawki i pomysły.
W razie KOMPLETNEGO odrzucenia tego pomysłu posiadam cały czas kopię efila dostosowanego do starych dźwięków, więc nawet i taki powrót jest możliwy. Dlatego przez jakiś czas nie będzie poprawek parametrów jednostek w samym efilu, chodzi o to, by kopie były identyczne, a różniły się jedynie parametrem dźwięku.
UFFFF...............
Tak czytam Twą relację Gustlik z tamtym forum- sam nie wchodzę, póki me małe Skarby nie opuszczą pieluchowej krainy- czyli pewnie z 30 miesięcy...- chroniczny brak czasu: wole grać, niż deliberować. ale do meritum: smutne, ze zamkniecie już jest w tej nowej grze. Co zabawne- nie jest ona ukończona, o czym świadczą poprawki Twórcy, a już zmiany budzą niepokój.
Zabawne zarazem, bo gdyby Louis wrzucił nowe dźwięki przy okazji aktualizacji pliku exe robiąc z tego paczkę- nikt by nawet nie oponował...
A teraz pytanko- ściągam nową instalkę ze strony Louisa, tam nie ma Twego katalogu z efilem?
A po co od Luisa,?
Ściągnij od Kowdara tam JEST mój efil.
Od Kowdara mam, ale potrzebuję lżejszą wersję do pracy... A raczej ZAMIAST. ;) Od Kowdara mam, właśnie będę wklejał pliki. ;) Niestety dopiero jutro je obsłucham. :/
Nie, u Luisa nie ma mojego efila.
Przetestowałem dżwięki na kilku kampaniach, żeby mieć obraz jednostek z dużej ilości krajów.
Dla mnie naprawdę nowa jakość, zdarza się, że jeden dźwięk np poruszanie się różnego typu transportu, jest dla wielu jednostek ten sam, ale jak napisałeś to dopiero połowa dźwięków.
Jeszcze raz podkreślę - zupełnie nowa jakość.
Jestem ZA !!!
Oddaje swój głos za wprowadzeniem tego na stałe pod Twój Efil.
Cytat: Gustlik w Luty 11, 2011, 08:36:46 PM
Zaproponowałem taką akcję na JP's Panzers, niestety tamtejsza "rada mądrych"
podeszła do pomysłu jak pies do jeża. To znaczy - zgodzili się na dodanie nowych dźwięków, ale z zachowaniem
starych.
Argument z JP's Panzers, że: "nowe dźwięki oznaczają nową robotę dla autorów efili" - jakoś do mnie nie trafił, bo
w końcu cały OpenGen oznacza: "nową robotę dla autorów efili". Dodatkowo, nikt nie zapytał nawet czy mógłby
posłuchać tych dźwięków - nie bo nie - i już. Pewnie nie nazywam się Adler. Dlatego postanowiłem jak wyżej.
Ale nazywasz się Gustlik - a to dla nas znaczy o wiele więcej.
Chrzanić ich.
My mamy swojego Efila i to ich problem, że OpenGeneral na jakim my będziemy grali będzie już w XXI wieku natomiast ich jeszcze w roku 1997 :) przynajmniej jeżeli chodzi o dźwięki.
Możliwe problemy - c.d.
Ponieważ OG do grania dźwięków używa domyślnego odtwarzacza w komputerze użytkownika - np Windows Media Playera, zdarza się, że po jakimś czasie, przeładowana pamięć wewnętrzna odmawia posłuszeństwa. Niektóre dźwięki urywają się, a czasem przez chwilę nie gra nic w ogóle. W takiej sytuacji radzę rozważyć ustawienie jakiegoś "lżejszego" odtwarzacza jako domyślnego dla mp3 - np: Media Player Classic - do znalezienia w sieci.
Na pocieszenie powiem, że z starymi mel'ami też tak bywało.
Standartowy WMP to maszyna ciężka i nieruchawa, a tu potrzeba czegoś, co będzie w stanie błyskawicznie zmikosować ze sobą trzy, cztery parosekundowe dźwięki naraz. I tak przy każdej strzelaninie.
Konieczne będzie oczywiście podłubanie nieco w ustawieniach parametrów dźwięku, aby osiągnąć najlepszy efekt, ale to już musi zrobić każdy sam, w zależności od posiadanych głośników i warunków odsłuchowych.
Ogólnie mówiąc - te dźwięki są znacznie bardziej czułe na ustawienia basów, wysokich, czy różnych surroundów - niż stare.
Ja używam TYLKO e-filu Gustlika :P, więc wypada mi się tylko cieszyć! I grzecznie podziękować. :D
Dźwięki, używając TYLKO Twój efile nie mam żadnych problemów. Tylko mój laptop się "spóźniał" i czasem nie mam dźwięków. Chyba jest nawet efekt stereo.
Tylko nie zapomnijcie....
Bo jak kiedyś komuś przyjdzie ochota zagrać na innym efilu, to się zdziwi....
A tak w ogóle, najlepiej, to ściągnąć sobie od Luisa paczkę klasycznych starych mp3
i trzymać ją sobie gdzieś z boku. Potem (w razie potrzeby) wystarczy tylko je wymienić.
Bo tak naprawdę z efilem np: Adlera to te moje mogą się niespecjalnie zgadzać, poza tym
nawet gdyby dodać brakujące w starej wersji, to zrobi się kociokwik - część będzie stara
a część nowa.
Mam taki problem z dwoma dźwiekami nr 3002 i 3003.
To są dźwięki zniszczenia / wybuchu pojazdów lekkich (3002) i ciężkich (3003).
Czy Wam też to brzmi jak odgłos tłuczonego szkła? To miały być kawałki metalu i -
kiedy odpalam te dźwięki poza grą - takie są, ale w grze, mam nieustanne wrażenie,
że zamiast wybuchającego samochodu pancernego, albo czołgu, ktoś rozpieprza
rodzinny serwis. ;D
Cytat: Gustlik w Luty 13, 2011, 04:11:35 PM
Mam taki problem z dwoma dźwiekami nr 3002 i 3003.
To są dźwięki zniszczenia / wybuchu pojazdów lekkich (3002) i ciężkich (3003).
Czy Wam też to brzmi jak odgłos tłuczonego szkła? To miały być kawałki metalu i -
kiedy odpalam te dźwięki poza grą - takie są, ale w grze, mam nieustanne wrażenie,
że zamiast wybuchającego samochodu pancernego, albo czołgu, ktoś rozpieprza
rodzinny serwis. ;D
potwierdzam, córka "na słuchawkach" tak opisywała dźwięki: ktoś strzela, coś jedzie, wybuch, o ktoś stłukł szkło ;D
Laptop mi i tak psuje frajdę- dźwięki do dupy... Dziwny jest dźwięk pojazdu dla armii francuskiej- piechota i artyleria.
Cytat: Gustlik w Luty 13, 2011, 04:11:35 PM
Mam taki problem z dwoma dźwiekami nr 3002 i 3003.
To są dźwięki zniszczenia / wybuchu pojazdów lekkich (3002) i ciężkich (3003).
Czy Wam też to brzmi jak odgłos tłuczonego szkła? To miały być kawałki metalu i -
kiedy odpalam te dźwięki poza grą - takie są, ale w grze, mam nieustanne wrażenie,
że zamiast wybuchającego samochodu pancernego, albo czołgu, ktoś rozpieprza
rodzinny serwis. ;D
Faktycznie trochę jakby szkło rozbijać.
Poza tym super dźwięki - Gratulacje Gustliku naprawdę kawał świetnej roboty :bow
Uwaga - poprawka dźwiękowa!
Pod linkiem: http://rapidshare.com/files/448974374/SFXadd.ZIP - znajdziecie małą paczkę z trzema dźwiękami, z których dwa (3002 i 3003) zastępują te z fatalnym efektem "tłuczonego szkła", a trzeci jest jeszcze nieużywany, ale będzie.
Publikuję tak, żeby nie ściągać od nowa całego wielkiego pakietu dźwięków, ale Grega i Kowdara proszę - tak czy inaczej - o przepakowanie tej poprawki do "dużej paczki".
U mnie pliki podmienione.
Znalazłem jeden brakujący dźwięk w efilu. On nie występuje często, więc można było nie zauważyć, ale jednak czasem sie przydaje :)
Dołączam tutaj, żeby nie trzeba było ściągać całej paczki. Należy oczywiście dodać go do katalogu SFX
Drugi z dźwięków jest jeszcze nieużywany - ale będzie
[załącznik usunięty przez administratora]
Kolejne dwa dźwieki dodane - wymagane przez wersję efila 1.3., ale one są dla jednostki która powstała....
Zresztą sami zobaczycie. Póki co, nie ma jej jeszcze w żadnej kampanii i nie wiem czy kiedykolwiek
będzie - no, ale dla kompletu można ściągnąć.
[załącznik usunięty przez administratora]
Cytat: Gustlik w Marzec 13, 2011, 05:23:12 PM
Kolejne dwa dźwieki dodane - wymagane przez wersję efila 1.3., ale one są dla jednostki która powstała....
Zresztą sami zobaczycie. Póki co, nie ma jej jeszcze w żadnej kampanii i nie wiem czy kiedykolwiek
będzie - no, ale dla kompletu można ściągnąć.
Dźwięk się przyda jak braknie piechocie amunicji i będzie musiała korzystać z bezpośrednich środków ;)
Nowy dźwięk ataku dla helikopterów, bo dotąd miały dość przypadkowy, więc postanowiłem nieco wzbogacić. Dodajcie sobie do katalogu SFX. Efil, który wysłałem jeszcze go nie uwzględnia, ale w następnej wersji już będzie. Oczywiście możecie sobie zmienić przy pomocy Suite już teraz.
[załącznik usunięty przez administratora]
help instalowalem 3 instalki nie mam dźwieku w grze intro dziala jest dźwiek, lecz gdy wchodze w kampanie slychac tylko myszke czylki takie klik.Teraz aktualnie mam wersję
(Standardowy instalator gry, plik exe
o wielkości 618 MB : Open General ver.2.3 (exe))
i jest ten sam problem.
Na innym kompie dziala ta wersja
Na początek, wejdź do ustawień i zobacz czy się dźwięk efektów nie wyłączył. To sie zdarza.
zdzieram teraz ver zipa zobaczymy.Jeszcze jedno bo zglupialem ikonka zaświecona oznacza włączony dźwiek?
plik debug:
Campaign: WR WIELKA RZECZ...POSPOLITA v.1.0 (WR.cam)
Scenario: WR #00 Grodno
========================================================================
mciSendString(open "c:\panzer2\sound\winscen.mp3" type mpegvideo alias music) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
z ver zip ten sam problem
Bo czy to wersja exe czy zip to to jest to samo.
Dźwięki są odtwarzane jak w ustawieniach ikona jest "kolorowa, zaświecona"
Podejrzewam kodeki lub domyślny odtwarzacz dźwięków w Windows.
Po pierwsze uruchom niezależnie od gry plik:
c:\panzer2\sound\winscen.mp3
gra ?
Po drugie pisze w logu coś o MCI - w ustawieniach Media Settings masz "Use MCI instead DirectShow".
Spróbuj to zmienić.
Domyślny odtwarzacz możesz zmienić klikając na plik mp3 prawym i wybierając odtwórz za pomocą i wybrać program ... nie wiem co masz ... wypróbuj Windows Media Player ...
Można jeszcze przeinstalować kodeki ...
Na razie tyle.
czy przeczyna moze byc brak directaX
zmienilem sterowniki zrobilem wszystko co napisales niestety lipa dalej lipa od rana siedze
Cytat: slayer79 w Wrzesień 28, 2011, 05:02:54 PM
czy przeczyna moze byc brak directaX
Oooo ... jeżeli faktycznie nie masz zainstalowanego DirectX to to może być powód ...
Więcej pomysłów już nie mam ... ale musisz szuka powodu u siebie w kompie ...
Oprócz przycisków "włącz/wyłacz" są jeszcze suwaki głośności. Poza tym ściszenie może nastąpić na poziomie "settings" dostępnych z ekranu startowego, ale także z poziomu "additional options" w oknie scenariusza. I tu i tu można dźwięk włączyć/wyłaczyć.
niestety sprawdzalem wszystko mysle ze jest to brak jakiegos kodeka
Moving U:23 (no name) Kawaleria Pancerna [INF] from Hex(5,3) CLEAR to (9,3)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\1005.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
--
wyglada na to że podczas poruszania sie jednostek wyskakuje jakis blad. Nie uruchamia sie dzwiek
(tak cos kolo tego)
Spróbuj zmienić domyślny odtwarzacz w komputerze.
zminilem na windows media player
==
Campaign: WR WIELKA RZECZ...POSPOLITA v.1.0 (WR.cam)
Scenario: WR #00 Grodno
========================================================================
--
-- Moving U:23 (no name) Kawaleria Pancerna [INF] from Hex(5,3) CLEAR to (9,3)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\1005.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
--
-- Entering Hex(9,3) CLEAR
------------------------------------------------
--
-- Moving U:5 (no name) Wz-45 Ogar [RCN] from Hex(5,2) CLEAR to (12,1)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\1003.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
--
-- Entering Hex(12,1) RIVER
------------------------------------------------
--
-- Moving U:28 (no name) 30TP Sikorski [ TK] from Hex(6,8) CLEAR to (11,7)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\1077.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
--
-- Entering Hex(11,7) CLEAR
------------------------------------------------
**
Republic of Poland turn 1 * July 7, 1945
Weather is: Fair * Ground condition: Dry * Distance:1
Attacker: U:28 (no name) (Eqp:30TP Sikorski) [ TK - Republic of Poland] Hex(11,7) CLEAR
Defender: U:43 (no name) (Eqp:Tiger) [ TK - Germany] Hex(12,8) CLEAR
U:28 <Str=10 Rng:2 Ini:11 Bar:0 Trench:0 SA:14 HA:20 AA:2 NA:1 GD:16 AD:11 CD:3 RDM:5
U:43 <Str=10 Rng:2 Ini:10 Bar:1 Trench:0 SA:14 HA:18 AA:1 NA:3 GD:18 AD:11 CD:3 RDM:3
Forecast: Attacker:5 Defender:1 Seed:-1724063256
=========
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2015.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
Ranged fire Support ... U:51 (no name) Wespe Dist:3 <Str=10 SA:12 HA:6>
.. Odds firing U:51:
.. U:51 EffAtk=7 EffDef=8 | U:28 EffAtk=0 EffDef=16
.. Loses on U:28 EffDef:16 by U:51 EffStr:5 EffAtk:7
DiceToKill >= 19 DiceToSuppress >= 11 Diff:-9 5 Dices(1,20)
Dice , +18, +18, +11, +2, +3
Result , +9, +9, +2, -7, -6 | Destroy:0 Supress:0
.. Odds firing U:28:
.. U:28 EffAtk=20 EffDef=18 | U:43 EffAtk=19 EffDef=20
.. Combat is: Attack * Sequence:0 (Simultaneous)
.. Loses on U:28 EffDef:18 by U:43 EffStr:10 EffAtk:22
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:+4 10 Dices(1,20)
Dice , +1, +16, +20, +16, +19, +14, +11, +8, +7, +8
Result , +1, +20, +20, +20, +23, +18, +15, +12, +11, +12 | Destroy:6 Supress:6
Adjusted | Destroy:6 Supress:4
Experience: | U:43=+24 U:28=+12
.. Loses on U:43 EffDef:24 by U:28 EffStr:10 EffAtk:20
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:-4 10 Dices(1,20)
Dice , +7, +5, +11, +3, +11, +18, +3, +11, +13, +10
Result , +3, +1, +7, -1, +7, +14, -1, +7, +9, +6 | Destroy:0 Supress:1
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2079.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2108.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
Result Attacker: U:28 * Destroyed 6 Suppressed 4
Result Defender: U:43 * Destroyed 0 Suppressed 1
----------------------------------------------------
--
-- Moving U:1 (no name) M29TP Pulaski [ TK] from Hex(6,9) CLEAR to (11,9)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\1071.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
--
-- Entering Hex(10,10) CLEAR
------------------------------------------------
**
Republic of Poland turn 1 * July 7, 1945
Weather is: Fair * Ground condition: Dry * Distance:2
Attacker: U:1 (no name) (Eqp:M29TP Pulaski) [ TK - Republic of Poland] Hex(10,10) CLEAR
Defender: U:44 (no name) (Eqp:Panther G) [ TK - Germany] Hex(11,8) CLEAR
U:1 <Str=10 Rng:2 Ini:11 Bar:0 Trench:0 SA:16 HA:23 AA:2 NA:1 GD:20 AD:12 CD:3 RDM:5
U:44 <Str=10 Rng:2 Ini:12 Bar:1 Trench:0 SA:13 HA:20 AA:1 NA:1 GD:17 AD:10 CD:3 RDM:3
Forecast: Attacker:3 Defender:2 Seed:-1272632171
=========
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2015.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
Ranged fire Support ... U:51 (no name) Wespe Dist:3 <Str=10 SA:12 HA:6>
.. Odds firing U:51:
.. U:51 EffAtk=7 EffDef=8 | U:1 EffAtk=0 EffDef=20
.. Loses on U:1 EffDef:20 by U:51 EffStr:5 EffAtk:7
DiceToKill >= 19 DiceToSuppress >= 11 Diff:-13 5 Dices(1,20)
Dice , +6, +15, +1, +10, +15
Result , -7, +2, +1, -3, +2 | Destroy:0 Supress:0
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2196.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
Ranged fire Support ... U:71 (no name) 8.8cm PaK43 Dist:1 <Str=10 SA:10 HA:23>
.. Odds firing U:71:
.. U:71 EffAtk=24 EffDef=12 | U:1 EffAtk=16 EffDef=22
.. Loses on U:1 EffDef:22 by U:71 EffStr:5 EffAtk:24
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:+2 5 Dices(1,20)
Dice , +11, +2, +7, +16, +17
Result , +13, +4, +9, +18, +19 | Destroy:2 Supress:2
Experience: | U:71=+8 U:1=+4
.. Odds firing U:1:
.. U:1 EffAtk=23 EffDef=25 | U:44 EffAtk=21 EffDef=21
.. Combat is: Range Attack * Sequence:0 (Simultaneous)
.. Loses on U:1 EffDef:25 by U:44 EffStr:10 EffAtk:21
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:-4 10 Dices(1,20)
Dice , +13, +18, +5, +17, +6, +14, +18, +2, +17, +5
Result , +9, +14, +1, +13, +2, +10, +14, -2, +13, +1 | Destroy:0 Supress:4
.. Loses on U:44 EffDef:21 by U:1 EffStr:6 EffAtk:23
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:+2 6 Dices(1,20)
Dice , +18, +2, +19, +3, +12, +16
Result , +20, +4, +21, +5, +14, +18 | Destroy:3 Supress:2
Experience: | U:1=+18 U:44=+6
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2051.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
mciSendString(open "c:\opengen\sfx\2053.mp3" type mpegvideo alias mel_1) failed.
Error: 'Wystąpił problem podczas inicjowania MCI.' (code: 277)
Result Attacker: U:1 * Destroyed 2 Suppressed 6
Result Defender: U:44 * Destroyed 3 Suppressed 2
----------------------------------------------------
Zapewne kodeki.
Czytasz po angielsku ? Jeżeli tak to tutaj masz podobny przypadek:
http://www.matrixgames.com/forums/printable.asp?m=2858939
Ogólnie, pomogło zainstalowanie playera, który ściągnął kodeki.
Ew. proponuję instalację pakietu ffdshow.
zainstalowalem ale wyczailem general czyta wavy a mp3 nie
tak mi sie wydaje bo na razie nic lipa
Między formatami mozesz je konwertować, np. program Recode, legalny, darmowy.
http://www.programosy.pl/program,xmedia-recode.html
Mała prośba włącz interpunkcję i polską czcionkę, cholernie źle się czyta takie posty...
oki z soundem sobie poradziłem, tylko teraz sprawa sfx sztuczka z wavem niedziala :)
oki i wielkie dzieki za wszelka pomoc
PIsałem o Twoim problemie do Luisa. Odpisał, że jeśli nie słyszysz tylko części dźwięków - to jest to (cytuję) "some user specific conflict " - czyli jakiś specyficzny konflikt z kodekami dotycząty konkretnej konfiguracji Twojego sprzętu.
Ja podejrzewam, że jest to problem z odtwarzaniem (czy raczej miksowaniem) dźwięków. Skoro rozkodowanie katalogu SFX do wav'ów też nie pomogło.
Obstawiałbym kwestię odtwarzacza. Spróbuj ściągnąć np: Foobar i jego ustawić jako odtwarzacz domyślny dla wszystkich dźwięków w kompie.
oki i dzieki za wszelka pomoc