Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje => Wątek zaczęty przez: czata w Marzec 18, 2011, 11:48:27 PM

Tytuł: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 18, 2011, 11:48:27 PM
Jest dopiero jeden scenariusz. Nie znam ścieżki kampanii, ani nawet jej koncepcji.

Manewry.
Pomysł - bomba, zapowiada się nieźle. Szykuje się wielka bitwa lotnicza.

Gustlik, jako sztab. Oj, nie spodoba mu się  ;D. Jeżeli planujesz kampanię rozciągniętą w latach, to lepiej dać sztab na jakiś wyjątkowy transport.
Zsamot pelotką. To logiczne. Z liderem. Świetny pomysł.
Jedne koniki dać jako recon, a nie piechotę. Jednego myśliwca i jednego bombowca przenieść do sił core. Przecież samoloty, to będą najlepiej doświadczone jednostki po tym scenariuszu! I dołożyć własnego nicka do nazw. Należy Ci się.
Dodać polskim wojskom corowym także pepanca.

Zróżnicowanie jednostek, ich nazewnictwo oraz nazwy terenu bez zarzutu. Można jedynie uzupełnić o nazwę punkt 28,07 (Domaszewnica), a Węgrom dodać 2 cm Solothurn 36 M.

Koncepcja samego grania jest rozwiązana dość nowatorsko. Jednak zastanawiam się, czy nie zdjąć Polakom ze dwóch PZL-37b Los i dwóch PZL P-7.
Okopać artylerię węgierską.

Jestem w stanie wygrać w dziewiątej turze. Może zrobić w SHeksie węgierskim także VHeks?

Jak na razie, tak trzymaj!

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Marzec 18, 2011, 11:58:56 PM
Criss- to nowa, czy na bazie tamtej, co grałem? ;) Jestem pelotką? Cudownie. ;)
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Marzec 19, 2011, 09:55:15 AM
Cytat: Zsamot w Marzec 18, 2011, 11:58:56 PM
Criss- to nowa, czy na bazie tamtej, co grałem? ;) Jestem pelotką? Cudownie. ;)

Koncepcja ta sama. Ogólnie rzecz biorąc bitwy będą zupełnie inne- częściowo na tamtych mapach, częściowo na innych. Usunąłem bitwy na południu polski i dodałem jedną  na koniec.
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 22, 2011, 08:31:12 AM
Ponieważ naszym sojusznikiem mają być Niemcy, sztab można dać na pojazd 251/1, a w briefingu w pierwszym scenariuszu dodać:
"W ćwiczeniach biorą udział obserwatorzy niemieccy, którzy testują najnowsze dzieło myśli niemieckiej - 251/1."
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Marzec 24, 2011, 10:59:40 PM
Kampania ma się kończyć początkiem 41r. więc zostanę przy takim transporcie.

I część kampanii-8 scenariuszy,docelowo ma być 18.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AM
Campaign: Plan Wschód,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%
OpenGen 0.66e * (16 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Piękny wstęp i świetne briefingi (kilka drobnych literówek). Nazewnictwo jednostek bez zarzutu. Także techniczne ustawienia (PC, doświadczenie jednostek, itp.), jak na razie, wyglądają ok.

Pytania:
1. We wstępie jest tak pięknie napisane o polskich jednostkach pancernych i zmotoryzowanych. Czemu nasz oddział jeździ głównie na konikach?
2. Drugi scenariusz jest rok po pierwszym, potem siedem mieści się w dwóch miesiącach. Może dać Manewry później, np. w marcu 1939 roku?

Manewry
1. Prośba o odznaczenie opcji Scenario show up in game (dotyczy całej kampanii).
2. Jednostki corowe muszą być w DHeksach, inaczej będą posiadały koszt.
3. Dwa lotniska nie są rozstawione.
4. Dołożyć Węgrom jednostkę w jakimś dziwnym miejscu, żeby uniemożliwić graczowi zwycięstwo poprzez zniszczenie wszystkich jednostek.

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Marzec 25, 2011, 12:12:27 PM
Cytat: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AM
Piękny wstęp i świetne briefingi (kilka drobnych literówek). Nazewnictwo jednostek bez zarzutu. Także techniczne ustawienia (PC, doświadczenie jednostek, itp.), jak na razie, wyglądają ok.

Jednocześnie pisałem briefingi, analizowałem cennik  w GPM`ie oraz wszystkie tegoroczne testy F1, wysłuchiwałem narzekań żony więc pewnie stąd te literówki ;D

Cytat: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AMPytania:
1. We wstępie jest tak pięknie napisane o polskich jednostkach pancernych i zmotoryzowanych. Czemu nasz oddział jeździ głównie na konikach?
2. Drugi scenariusz jest rok po pierwszym, potem siedem mieści się w dwóch miesiącach. Może dać Manewry później, np. w marcu 1939 roku?

ad1. Niech każdy sobie swoją armię zmotoryzuje :P
Całość sił panc-motor. skupiono w 6 korpusach, reszta tj.30 DP nadal porusza się pieszo lub konikach. Z czasem i te dywizje będą zmechanizowane.

ad2. zrobione wg. sugestii.

Cytat: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AM1. Prośba o odznaczenie opcji Scenario show up in game (dotyczy całej kampanii).

zrobione

Cytat: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AM2. Jednostki corowe muszą być w DHeksach, inaczej będą posiadały koszt.

zrobione

Cytat: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AM3. Dwa lotniska nie są rozstawione.

hehe jakoś mi umknęły

Cytat: czata w Marzec 25, 2011, 11:37:33 AM4. Dołożyć Węgrom jednostkę w jakimś dziwnym miejscu, żeby uniemożliwić graczowi zwycięstwo poprzez zniszczenie wszystkich jednostek.

dodana plotka na lotnisku z SH.




[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 25, 2011, 11:34:01 PM
Ta pelotka się przyda. Ale nie o to mi chodziło. Proponuję dać zasieki w północno - zachodnim krańcu mapy. Żeby gracz ich nie zniszczył.

Rozpoznanie.
Nie wiem, czy nie jest za łatwo. Mam już dwie artylerie 105 mm wz. 29 oraz Łosia, a przeciwnik ma aż 24 cele miękkie (na 26).  Jego artyleria ma za małą donośność, a ta z południowej grupy nie jest zbyt ruchliwa. Przydałby się komputerowi jakiś czołg, pelotka, cięższa artyleria, może sztab. Albo artyleria SU-12, jest dobra w natarciu.

Transport lotniczy i morski dać na 0.

Mam jeszcze jeden problem. Gra mi się zacina i nie mogę scenariusza dograć do końca.

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 26, 2011, 09:16:44 AM
Dziękuję, Gustliku.

W drugim scenariusz są źle ustawione warunki zwycięstwa. Nie mogą być jednocześnie ustawione VHeksy do obrony, a jednocześnie ilości tur dla każdego zwycięstwa oddzielnie.

Zagrałem od początku. Dzięki temu, że mogłem zagrać dłużej i jednostki corowe nie mają wartości, jestem jeszcze silniejszy.

W Manewrach trzeba przestawić armatę z pola 28,30 bliżej Kocka. Ona i tak próbuje się tam dostać i ginie na pojeździe.
Dodać też Węgrom 2 cm Solothurn 36 M. Niech gra niesie też wartości poznawcze sprzętu, którym gra się rzadko.

W Rozpoznaniu można dodać Rosjanom też lotnictwo, żeby Zsamot nie był bezrobotny. Skład I-15, SB-2 oraz U-2 powinien być akurat.

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Marzec 26, 2011, 06:03:00 PM
Faktycznie pomyliłem trochę te warunki już to poprawiłem. Usunąłem też oba pliki map. Stwierdziłem że zmiany jakie naniosłem są mało istotne co do oryginału.

Cytat: czata w Marzec 26, 2011, 09:16:44 AM
W Manewrach trzeba przestawić armatę z pola 28,30 bliżej Kocka. Ona i tak próbuje się tam dostać i ginie na pojeździe.
Dodać też Węgrom 2 cm Solothurn 36 M. Niech gra niesie też wartości poznawcze sprzętu, którym gra się rzadko.

Tak samo uważam.
Pomyślałem sobie żeby dodać Rumunię po stronie Węgier oni też mają parę ciekawych jednostek.


Cytat: czata w Marzec 26, 2011, 09:16:44 AM
W Rozpoznaniu można dodać Rosjanom też lotnictwo, żeby Zsamot nie był bezrobotny. Skład I-15, SB-2 oraz U-2 powinien być akurat.

Pozdrawiam, Czata

Zagraj narazie tak jak jest i wyślij mi save`a po ostatnim scenariuszu, jestem ciekaw jaką armię uda Ci się stworzyć. Potem ew. pozmieniam prestiż i player cap.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 27, 2011, 12:21:20 AM
Dobry pomysł z tymi Rumunami.

Poprawiłem warunki zwycięstwa w Rozpoznaniu i od razu zrobiło się groźniej. Kawaleria przeciwnika była dosłownie wszędzie. Tym razem, KOP sprawił się dużo gorzej.

Ewakuacja.
Dawanie MSU oraz EHeksa na raz jest ryzykowne. Gracz może podjąć próbę wysłania szybszych jednostek do EHeksa, niż powolni cywile.

Lepiej dać myśliwce deployed, niż reinforces w pierwszej turze. Jest to odrobione mylące.

Żaden Pe-8 nie ma amunicji.

Bitwa ostra, ale krótka. W piątej turze skończyli się przeciwnicy.

Armia po trzech scenariuszach:
OpenGen 0.66e * (16 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Played Scenarios:
1   Manewry , #0 , Brilliant Victory
2   Rozpoznanie , #1 , Brilliant Victory
3   Ewakuacja , #2 , Brilliant Victory

Total army value: 3432 , Current prestige is 2310

Infantry
*  Kawaleria , dyon "Kowdar" , 1 bars , 178 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:002)
*  Kawaleria , dyon "Majerek" , 1 bars , 193 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:003)
*  Sztab , PF 508/518 , płk. Gustlik , 2 bars , 200 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:005)
Saperzy , PF 621L ,  , 0 bars , 90 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 288 pp (U:017)

Tank 
*  7TP , baon "Greg" , 2 bars , 219 exp , Polska , 10/10 , 14 kill , 0 pp (U:004)
*  23TP ,  , 1 bars , 146 exp , Polska , 10/10 , Shock Tactics  , 12 kill , 0 pp (U:010)
7TP ,  , 1 bars , 125 exp , Polska , 10/10 , 6 kill , 156 pp (U:015)

Recon
*  Wz-29 , dyon "Mara" , 1 bars , 194 exp , Polska , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:001)
Wz-29 ,  , 1 bars , 137 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 144 pp (U:018)

Anti-Tank
*  wz 36 kal 37 , PF 621L , dyon.Scheisskopf , 2 bars , 209 exp , Polska , 10/10 , 6 kill , 0 pp (U:009)

FlaK
*  Taczanka , baon "Czata" , 1 bars , 178 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:007)

Artillery
*  105mm wz.29 , C4P , dyon "Rozprza" , 1 bars , 136 exp , Polska , 10/10 , Shock Tactics  , 1 kill , 0 pp (U:006)
105mm wz.29 , C4P ,  , 1 bars , 147 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 360 pp (U:011)
105mm wz.29 , C4P ,  , 1 bars , 131 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 360 pp (U:014)
TKD ,  , 1 bars , 106 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 156 pp (U:016)

Air Defense
*  wz14/17 kal75 , dyon plot "Zsamot" , 1 bars , 103 exp , Polska , 10/10 , Ferocious Defense  , 1 kill , 0 pp (U:008)

Fighter
PZL P-24g ,  , 2 bars , 227 exp , Polska , 10/10 , 3 kill , 360 pp (U:012)
PZL P-24g ,  , 1 bars , 165 exp , Polska , 10/10 , 4 kill , 360 pp (U:020)

Tactical Bomber
PZL-37c Los ,  , 1 bars , 146 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 624 pp (U:013)
PZL-37c Los ,  , 1 bars , 105 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 624 pp (U:019)

Killed: AD  6 ,  AT  2 ,  ATY  8 ,  INF 36 ,  REC  4 ,  TK  7 ,  FTR  8 ,  TB  8 ,  Total:  79
Lost  : AD  0 ,  AT  0 ,  ATY  0 ,  INF  3 ,  REC  0 ,  TK  0 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:   4

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 0 Leaders
Total :    661 exp,      3 kill,    288 pp
Average:    165 exp,      1 kill,     72 pp
Tank   *  3 Units * 1 Leaders
Total :    490 exp,     32 kill,    156 pp
Average:    163 exp,     11 kill,     52 pp
Recon *  2 Units * 0 Leaders
Total :    331 exp,      4 kill,    144 pp
Average:    166 exp,      2 kill,     72 pp
Anti-Tank *  1 Units * 0 Leaders
Total :    209 exp,      6 kill,      0 pp
Average:    209 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK *  1 Units * 0 Leaders
Total :    178 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    178 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery *  4 Units * 1 Leaders
Total :    520 exp,      4 kill,    876 pp
Average:    130 exp,      1 kill,    219 pp
Air Defense *  1 Units * 1 Leaders
Total :    103 exp,      1 kill,      0 pp
Average:    103 exp,      1 kill,      0 pp
Fighter *  2 Units * 0 Leaders
Total :    392 exp,      7 kill,    720 pp
Average:    196 exp,      4 kill,    360 pp
Tactical Bomber *  2 Units * 0 Leaders
Total :    251 exp,      2 kill,   1248 pp
Average:    126 exp,      1 kill,    624 pp
Summary * 20 Units * 3 Leaders
Total :   3135 exp,     60 kill,   3432 pp
Average:    157 exp,      3 kill,    172 pp

Pozdrawiam, Czata

Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Marzec 28, 2011, 08:41:17 PM
Cytat: czata w Marzec 27, 2011, 12:21:20 AM
Ewakuacja.
Dawanie MSU oraz EHeksa na raz jest ryzykowne. Gracz może podjąć próbę wysłania szybszych jednostek do EHeksa, niż powolni cywile.
Przed stworzeniem tego scenariusza przeprowadziłem testy i  wiedziałem że wystarczy wycofać dowolne oddziały, niekoniecznie MSU.
Szkoda że OG  na chwilę obecną nie daje możliwości takiego pomieszania warunków zwycięstwa.

Cytat: czata w Marzec 27, 2011, 12:21:20 AM
Lepiej dać myśliwce deployed, niż reinforces w pierwszej turze. Jest to odrobione mylące.

Tak też poprawię. Postanowiłem też zamiast całego pułku dać tylko dywizjon myśliwski, ew. myśl-bomb.

Cytat: czata w Marzec 27, 2011, 12:21:20 AM
Żaden Pe-8 nie ma amunicji.

Chodziło mi  o to że to są bombowce które bombardowały przeprawy, dodałem przeciwnikowi lotnisko ale jakoś ich samoloty nie chcą z niego korzystać.

Cytat: czata w Marzec 27, 2011, 12:21:20 AM
Bitwa ostra, ale krótka. W piątej turze skończyli się przeciwnicy.

Właśnie o to mi chodziło.

W ogóle założyłem żeby pięć pierwszych scenariuszów było w miarę łatwych. Może Grodno trochę trudniejsze.  Dopiero
w szóstym ma być trudniej, ale już wiem że dałem za duży prestiż i nie wiem czy nie będzie za łatwo.
W perspektywie mam 10 scenariuszów inwazji na ZSRS, a Open daje możliwość stworzenia do 198 jednostek to każdej ze stron. Można robić ostre bitwy. Zakładam też że od 10 scenariusza gracz będzie miał do dyspozycji gł. swoje siły.
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 29, 2011, 08:34:21 AM
Bardzo sprytnie są ustawione DHeksy zarówno w Ewakuacji, jak i w Obronie Grodna. Wymuszają nie tylko sztywną obronę, ale i atakowanie.

Ewakuacja.
Jednostka o nazwie "jeńcy sowieccy" nie powinna mieć raczej amunicji.

Allied 009 oraz 010 mają konflikt wagowy.

Obrona Grodna.
Część jednostek ma szczątkowe ilości paliwa i amunicji. To zamierzone?

Allied 009, 023, 050 mają konflikt wagowy.

PKWN.
BV ledwo, ledwo, w ostatniej turze.

Generalmajor Hansen.
Pomysł z wymianą sprzętu oceniam bardzo wysoko. Choć nie ma wcale za dużo lepszego, to zawsze coś nowego.

Szykuje się wielka bitwa.
Źle ustawione warunki zwycięstwa. Gracz ma utrzymać osiem punktów, tymczasem ma tylko sześć od początku.
Ponownie nie wszystkie jednostki są w pełni wyposażone.

Do modyfikacji w całej kampanii ilość transportu lotniczego i morskiego, a w scenariuszu Generalmajor Hansen do bezwzględnego usunięcia transport morski.

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Marzec 31, 2011, 09:12:41 AM
Generalmajor Hansen.
Scenariusz dla fanatyków, 36 tur i ponad 300 jednostek. Po trzech godzinach gry, nie jestem jeszcze w połowie.
Jak dla mnie, to wszystkie Reinforces wchodzące w dziesiątej turze i później można sobie darować.

Nie ma błędów doświadczenie / belki, ale są niezgodności wagowe:
Allied 022, 023, 024, 025, 026, 089, 090, 091.

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Kwiecień 01, 2011, 09:55:16 PM
Trochę mnie nie było. ;D

1.Transport usunąłem dla wszystkich scenariuszów.
2.Zmniejszyłem Prestiż i PC.

Manewry - dodałem po kilka jednostek z Rumunii oraz Bułgarii.
Rozpoznanie - troszeczkę zmieniłem artylerię Rosjanom.
Ewakuacja - usunąłem amunicję i cywilom, i jeńcom.
GM Hansen- usunąłem trochę jednostek. Pozmieniałem także czas pojawienia się posiłków. Początkowo miało być do utrzymania 6 VH ale jeśli ktoś chce wygrać BV to musi odbić te po wrogiej stronie.

Cytat: czata w Marzec 29, 2011, 08:34:21 AM

Obrona Grodna.
Część jednostek ma szczątkowe ilości paliwa i amunicji. To zamierzone?

Całkowicie zamierzone.
Ogólnie jednostkom walczącym obniżałem i amunicję, i paliwo.

Co do konfliktów wagowych: to poza jedną pomyłką z mojej strony to reszta była zamierzona.
Strobjat, 76 mm F22 AT oraz artyleria 122 M-30 mają dostępne tylko koniki. Mnie potrzebne było  dać im coś bardziej mechanicznego. Natomiast ppanc 45 mm ma tylko ciężarówki a mi pasowały  na konikach do Dywizji Kawalerii.



[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Kwiecień 04, 2011, 08:31:37 AM
Kontratak.
Kolejna potężna porcja gry, 21 tur do BV i ponad 300 jednostek. Tym razem klimat zbliżony raczej do I wojny, dłuuugi front, mnóstwo zużytej amunicji i niewielkie efekty.

Jest kilka niedogodności wagowych, ale zakładam, że to celowe.

W scenariuszu Generalmajor Hansen nadal są złe warunki zwycięstwa. Wszystkie VHeksy muszą znajdować się od początku w rękach gracza. Inaczej gra nie przyzna BV.

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: Greg w Kwiecień 04, 2011, 05:32:31 PM
Skąd tą kampanie można ściągnąć u Kowdara na stronie jej nie znalazłem.
Tych kampanii coraz więcej, można się pogubić.
Jak możesz CrissRS to mi ją prześlij.
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Kwiecień 05, 2011, 08:24:08 AM
Kampania jest do pobrania z forum. Jest dołączona jako załącznik do wypowiedzi CrissRS-a.

Twierdza.
Drogi i bezdroża Rzeczypospolitej Polskiej, chciałoby się powiedzieć. Do przemyślenia dołożenie możliwości transportu lotniczego dla gracza.

Zagrałem ponownie Manewry. Sojusz węgiersko - bułgarsko - rumuński wyszedł świetnie.

Jak dla mnie, kampania w porządku, bez większych błędów. Dobrze by było, żeby zagrał to ktoś jeszcze. Szczególnie interesuje mnie wypowiedź na temat długich scenariuszy.

Tak wygląda moja armia::
Total army value: 10801 , Current prestige is 353

Piechota
*  Kawaleria , dyon "Kowdar" , 3 bars , 317 exp , Rzeczpospolita
*  Kawaleria , dyon "Majerek" , 4 bars , 489 exp , Rzeczpospolita
*  Sztab , PF 508/518 , płk. Gustlik , 2 bars , 200 exp , Rzeczpospolita
Saperzy , PF 621L ,  , 1 bars , 106 exp , Rzeczpospolita
FJ Sturmpioniere , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 236 exp , Niemcy
Partyzanci , Zaprzeg ,  , 2 bars , 234 exp , Rzeczpospolita

Czołgi
*  9TP , baon "Greg" , 4 bars , 443 exp , Rzeczpospolita
*  23TP ,  , 5 bars , 527 exp , Rzeczpospolita
Pz IVD ,  , 2 bars , 287 exp , Niemcy

Rozpoznanie
*  Wz-29 , dyon "Mara" , 2 bars , 274 exp , Rzeczpospolita
Wz-29 ,  , 2 bars , 215 exp , Rzeczpospolita

Artyleria PPanc
*  PZInz 160 , dyon.Scheisskopf , 3 bars , 399 exp , Rzeczpospolita
PZInz 160 ,  , 2 bars , 202 exp , Rzeczpospolita
8.8 FlaK36 ATG , 251/4 ,  , 1 bars , 183 exp , Niemcy

Artyleria Lotnicza
*  wz 36/40 , C2P , baon "Czata" , 1 bars , 181 exp , Rzeczpospolita
*  wz 36/40 , C2P ,  , 1 bars , 155 exp , Rzeczpospolita
wz 36/40 , C2P ,  , 1 bars , 162 exp , Rzeczpospolita

Artyleria Naziemna
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , dyon "Rozprza" , 3 bars , 397 exp , Niemcy
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 475 exp , Niemcy
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 306 exp , Niemcy
TKD ,  , 2 bars , 260 exp , Rzeczpospolita
15 K18 , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 274 exp , Niemcy
Mozdzierz kal.220 Skoda , C7P ,  , 1 bars , 180 exp , Rzeczpospolita
Wz 39 105 ,  , 2 bars , 229 exp , Rzeczpospolita

Obrona Przeciwlotnicza
*  wz14/17 kal75 , dyon plot "Zsamot" , 1 bars , 154 exp , Rzeczpospolita
wz14/17 kal75 ,  , 1 bars , 144 exp , Rzeczpospolita
10.5 FlaK38 , SdKfz 9 ,  , 1 bars , 187 exp , Niemcy
222/wz36/40 ,  , 1 bars , 150 exp , Rzeczpospolita

Myśliwiec
PZL 50 Jastrzab B ,  , 4 bars , 428 exp , Rzeczpospolita
Hurricane ,  , 3 bars , 347 exp , Rzeczpospolita
Hurricane ,  , 2 bars , 232 exp , Rzeczpospolita
PZL 50 Jastrzab B ,  , 2 bars , 205 exp , Rzeczpospolita
*  PZL 38 Wilk ,  , 1 bars , 179 exp , Rzeczpospolita

Bomb. Taktyczny
PZL-37c Los ,  , 3 bars , 389 exp , Rzeczpospolita
PZL-37c Los ,  , 3 bars , 325 exp , Rzeczpospolita
PZL-37c Los ,  , 2 bars , 206 exp , Rzeczpospolita
LWS-3 Mewa ,  , 1 bars , 188 exp , Rzeczpospolita
Ju-87B ,  , 2 bars , 293 exp , Niemcy

Pozdrawiam, Czata
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: CrissRS w Kwiecień 05, 2011, 09:02:32 PM
Niestety mam ostatnio zbyt mało czasu dla OG :'(

Co do niedogodności wagowych jeśli to są opisane przeze mnie w ostatnim poście przypadki to jak najbardziej celowo.
Jeśli w innym to błąd.

Dzięki za info co do warunków zwycięstwa w 6 scenariuszu. Wydaje mi się że teraz będą już w porządku.
Co do długich scenariuszów: to nawet dla mnie zbyt nużące było, więc trochę ograniczyłem liczbę oddziałów w 6 i 7 scenariuszu. Wydaje mi się że to będzie ostateczna wersja pierwszych 8 scenariuszów, pozostałych 10, czyli inwazja na ZSRR
za jakiś czas.  Kampanię postanowiłem nazwać Plan Wschód.
Czata wielkie dzięki za dotychczasową grę.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: czata w Kwiecień 07, 2011, 08:36:01 AM
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Warunki zwycięstwa w scenariuszu Generalmajor Hansen były ustawione prawidłowo.
Tytuł: Odp: Test - B01 by CrissRS
Wiadomość wysłana przez: Greg w Listopad 20, 2012, 08:23:30 PM
Sięgnąłem pierwszy raz do tej kampanii w całości i jestem mile zaskoczony.
Czekam na kontynuację mam nadzieje, że autor ma takie plany.

poniżej  mój raport:

OpenGen 0.90.10 * (9 Nov 2012) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_gustlik\  * Efile version:GusOpen Ver:3.3
Campaign: B01 PLAN WSCHÓD v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Manewry , #0 , Brilliant Victory
2   Rozpoznanie , #1 , Brilliant Victory  +++  Proto: PZL 48 B Lampart
3   Ewakuacja , #2 , Brilliant Victory
4   Obrona Grodna , #3 , Brilliant Victory
5   PKWN , #4 , Victory
6   Generalmajor Hansen , #5 , Brilliant Victory  +++  Proto: 14TP
7   Kontratak , #6 , Brilliant Victory

Current scenario: Twierdza,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 400
Army cost: 5442 , Current prestige is 388
Prestige available on map yet is 160 pp ( 160 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 270
V : Win , turn prestige: 270
TV: Win , turn prestige: 270
Ls: Loss , turn prestige: 270

Piechota
*  Kawaleria , dyon "Kowdar" , 5 bars , 751 exp , Republic of Poland , 15/10 , Resilience  , 21 kill , 0 pp (U:002)
*  Kawaleria , dyon "Majerek" , 5 bars , 581 exp , Republic of Poland , 14/10 , Aggressive Attack  , 19 kill , 0 pp (U:003)
*  Sztab , PF 508/518 , płk. Gustlik , 2 bars , 251 exp , Republic of Poland , 12/10 , 0 kill , 0 pp (U:005)
Kawaleria ,  , 4 bars , 461 exp , Republic of Poland , 14/10 , Devastating Fire  , 9 kill , 168 pp (U:014)
Saperzy , PF 621L ,  , 3 bars , 312 exp , Republic of Poland , 3/10 , Mountain Training  , 5 kill , 288 pp (U:021)
Pionierzy , PF 621L ,  , 2 bars , 269 exp , Republic of Poland , 12/10 , 4 kill , 244 pp (U:022)
Strzelcy (mot.) , PF 621L ,  , 1 bars , 189 exp , Republic of Poland , 11/10 , 1 kill , 211 pp (U:023)

Czołg
*  9TP , baon "Greg" , 5 bars , 634 exp , Republic of Poland , 15/10 , Combat Support  , 19 kill , 0 pp (U:004)
7TP ,  , 4 bars , 496 exp , Republic of Poland , 12/10 , Aggressive Attack  , 20 kill , 187 pp (U:010)
TKS-20mm ,  , 3 bars , 336 exp , Republic of Poland , 7/10 , 5 kill , 120 pp (U:025)
+  14TP ,  , 2 bars , 292 exp , Republic of Poland , 5/10 , 5 kill , 0 pp (U:030)

Rozpoznanie
*  Patrol motocyklowy , dyon "Mara" , 3 bars , 332 exp , Republic of Poland , 11/10 , 9 kill , 0 pp (U:001)
TKS wz 40 ,  , 2 bars , 239 exp , Republic of Poland , 12/10 , 2 kill , 201 pp (U:017)
PSW 232 ,  , 3 bars , 325 exp , Germany , 4/10 , 4 kill , 240 pp (U:029)

Artyleria ppanc.
*  wz 36 kal 37 , PF 621L , dyon.Scheisskopf , 4 bars , 400 exp , Republic of Poland , 11/10 , Ferocious Defense  , 12 kill , 0 pp (U:009)
PZInz 160 ,  , 2 bars , 296 exp , Republic of Poland , 6/10 , 6 kill , 300 pp (U:024)

FlaK
*  Taczanka , baon "Czata" , 3 bars , 388 exp , Republic of Poland , 13/10 , 13 kill , 0 pp (U:007)
CKM wz.30 , PF 508/518 ,  , 3 bars , 376 exp , Republic of Poland , 12/10 , Determined Defense  , 4 kill , 201 pp (U:019)
SdKfz 10/4 ,  , 2 bars , 283 exp , Germany , 12/10 , 4 kill , 201 pp (U:028)

Artyleria
*  75mm wz.1897 Schneider , C4P , dyon "Rozprza" , 5 bars , 727 exp , Republic of Poland , 13/10 , 10 kill , 0 pp (U:006)
TKD ,  , 3 bars , 344 exp , Republic of Poland , 12/10 , 1 kill , 187 pp (U:011)
105mm wz.29 , C4P ,  , 4 bars , 490 exp , Republic of Poland , 13/10 , Determined Defense  , 10 kill , 468 pp (U:012)
Wz 39 105 ,  , 3 bars , 318 exp , Republic of Poland , 13/10 , Ferocious Defense  , 2 kill , 218 pp (U:018)
Mozdzierz wz.31 81 mm , PF 621L ,  , 3 bars , 326 exp , Republic of Poland , 6/10 , 2 kill , 168 pp (U:026)
15 K18 , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 288 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 720 pp (U:027)

Obrona plot.
*  wz14/17 kal75 , dyon plot "Zsamot" , 2 bars , 286 exp , Republic of Poland , 12/10 , Combat Support  , 5 kill , 0 pp (U:008)

Myśliwiec
PZL P-24g ,  , 5 bars , 779 exp , Republic of Poland , 12/10 , Resilience  , 21 kill , 432 pp (U:013)
+  PZL 48 B Lampart ,  , 5 bars , 516 exp , Republic of Poland , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 13 kill , 0 pp (U:015)
PZL 50 Jastrzab B ,  , 3 bars , 305 exp , Republic of Poland , 9/10 , 8 kill , 480 pp (U:020)

Bomb. taktyczny
PZL-43a ,  , 4 bars , 435 exp , Republic of Poland , 3/10 , 3 kill , 408 pp (U:016)

Killed: AD 23 ,  AT 12 ,  ATY 45 ,  INF 170 ,  REC 16 ,  TK 42 ,  FTR 32 ,  TB 35 ,  Total: 375
Lost  : AD  4 ,  AT  3 ,  ATY  3 ,  INF 30 ,  REC  3 ,  TK  1 ,  FTR  5 ,  TB  1 ,  Total:  50

BV  6
V   1
TV  0
L   0

Piechota *  7 Units * 4 Leaders
Total :   2814 exp,     59 kill,    911 pp
Average:    402 exp,      8 kill,    130 pp
Czołg *  4 Units * 2 Leaders
Total :   1758 exp,     49 kill,    307 pp
Average:    440 exp,     12 kill,     77 pp
Rozpoznanie *  3 Units * 0 Leaders
Total :    896 exp,     15 kill,    441 pp
Average:    299 exp,      5 kill,    147 pp
Artyleria ppanc. *  2 Units * 1 Leaders
Total :    696 exp,     18 kill,    300 pp
Average:    348 exp,      9 kill,    150 pp
FlaK *  3 Units * 1 Leaders
Total :   1047 exp,     21 kill,    402 pp
Average:    349 exp,      7 kill,    134 pp
Artyleria *  6 Units * 2 Leaders
Total :   2493 exp,     28 kill,   1761 pp
Average:    416 exp,      5 kill,    294 pp
Obrona plot. *  1 Units * 1 Leaders
Total :    286 exp,      5 kill,      0 pp
Average:    286 exp,      5 kill,      0 pp
Myśliwiec *  3 Units * 2 Leaders
Total :   1600 exp,     42 kill,    912 pp
Average:    533 exp,     14 kill,    304 pp
Bomb. taktyczny *  1 Units * 0 Leaders
Total :    435 exp,      3 kill,    408 pp
Average:    435 exp,      3 kill,    408 pp
Summary * 30 Units * 13 Leaders
Total :  12025 exp,    240 kill,   5442 pp
Average:    401 exp,      8 kill,    181 pp


Player 1  Republic of Poland   has 30 units total:
Piechota :  7
Czołg :  4
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  2
FlaK :  3
Artyleria :  6
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points