Postanowile rozegrac klasyczna juz kampanie SSI (przynajmniej tak to wyglada po pierwszym scenie)
poszlo latwo ale niestety bez lidera..
BV, bonus: JU Y (na lotniskowce)
zmodernizowalem alt., sily zmotoryzowane i JU Y; dokupilem dwa PZIVD + mysliwca do oslony
OpenGen 0.69 * (3 Aug 2011) * Efile folder:C:\Users\KasiaTomek\Tomek\OpenGeneral\efile_og_wx\ * Efile version:I.OG_2.4 PL GusOpen ver. 1.6
Campaign: W30 B?YSK WOJNY v.1.4, * Player prestige modifier 50% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Hiszpania , #0 , Wielki Sukces BV , score:55
--
Campaign score: 55 * Average: 55
Current scenario: Hiszpania, VH prestige is 40 , All map prestige is: 40
Total army value: 408 , Current prestige is 264
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture)
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Polska , cap 2000, 10 turns prestige: 340
if V : +750, Polska , cap 2000, 15 turns prestige: 340
if TV: +500, Polska , cap 2000, 20 turns prestige: 340
if Ls: +250, Polska , cap 2000, 20 turns prestige: 340
Piechota
* Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 4/6 , 0 bars , 63 exp , Niemcy , 8/10 , 3 kill , 0 pp (U:004)
* Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 114/6 , 0 bars , 21 exp , Niemcy , 5/10 , 1 kill , 0 pp (U:005)
* Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 57//6 , 0 bars , 47 exp , Niemcy , 4/10 , 0 kill , 0 pp (U:006)
* Hauptquartier , 251/1 [W] , , 4 bars , 475 exp , Niemcy , 14/2 , 0 kill , 0 pp (U:017)
Czo?gi
* Pz IID , , 1 bars , 106 exp , Niemcy , 8/10 , 7 kill , 0 pp (U:015)
Rozpoznanie
* PSW 231 , , 0 bars , 61 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:012)
Artyleria Naziemna
* 15 sFH18 , SdKfz 7 , , 0 bars , 28 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:014)
Bomb. Taktyczny
Ju-87A , , 0 bars , 38 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 408 pp (U:019)
Killed: AD 0 , AT 1 , ATY 4 , INF 11 , REC 1 , TK 2 , FTR 0 , TB 0 , Total: 19
Lost : AD 0 , AT 0 , ATY 0 , INF 0 , REC 0 , TK 0 , FTR 0 , TB 0 , Total: 0
BV 1
V 0
TV 0
L 0
Piechota * 4 Units * 0 Leaders
Total : 606 exp, 4 kill, 0 pp
Average: 152 exp, 1 kill, 0 pp
Czo?gi * 1 Units * 0 Leaders
Total : 106 exp, 7 kill, 0 pp
Average: 106 exp, 7 kill, 0 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 0 Leaders
Total : 61 exp, 1 kill, 0 pp
Average: 61 exp, 1 kill, 0 pp
Artyleria Naziemna * 1 Units * 0 Leaders
Total : 28 exp, 2 kill, 0 pp
Average: 28 exp, 2 kill, 0 pp
Bomb. Taktyczny * 1 Units * 0 Leaders
Total : 38 exp, 0 kill, 408 pp
Average: 38 exp, 0 kill, 408 pp
Summary * 8 Units * 0 Leaders
Total : 839 exp, 14 kill, 408 pp
Average: 105 exp, 2 kill, 51 pp
Player 1 Niemcy has 18 units total:
Piechota : 10
Czo?gi : 2
Rozpoznanie : 1
Artyleria Naziemna : 4
Bomb. Taktyczny : 1
Player 2 Republikanie Hiszp. has 2 units total:
Piechota : 2
* <- original core or experienced prototype
pp <- prestige points
BV bez bonusa... ale rzutem na tasme - piechota na ciezarowkach, ledwo zdazyli...
Polaczki nakoksowane i wsciekle atakuja - w sumie to jak sie zorientowalem to bylo ok bo wystarczylo ich tylko troche podpuscic i juz wyskakiwali z okopow.. nastepnie moje czolgi robily z nich miazge.
Ten Karas to tez twardy orzech..
OpenGen 0.69 * (3 Aug 2011) * Efile folder:C:\Users\KasiaTomek\Tomek\OpenGeneral\efile_og_wx\ * Efile version:I.OG_2.4 PL GusOpen ver. 1.6
Campaign: W30 B?YSK WOJNY v.1.4, * Player prestige modifier 50% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Hiszpania , #0 , Wielki Sukces BV , score:55
2 Polska , #1 , Wielki Sukces BV , score:56
--
Campaign score: 111 * Average: 55
Current scenario: Finlandia, VH prestige is 120 , All map prestige is: 200
Total army value: 1296 , Current prestige is 1446
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Norwegia , cap 4000, 15 turns prestige: 225
if V : +750, Norwegia , cap 4000, 20 turns prestige: 225
if TV: +500, Norwegia , cap 4000, 23 turns prestige: 225
if Ls: +250, Ewakuacja , cap 6000, 23 turns prestige: 225
Piechota
* Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 4/6 , 1 bars , 111 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver , 3 kill , 0 pp (U:001)
* Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 114/6 , 0 bars , 44 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:002)
* Wehrmacht Inf. mot. , Ford , 57//6 , 0 bars , 81 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:003)
* Hauptquartier , 251/1 [W] , , 4 bars , 475 exp , Niemcy , 14/2 , 0 kill , 0 pp (U:007)
Czo?gi
* Pz IVD , , 2 bars , 233 exp , Niemcy , 10/10 , 21 kill , 0 pp (U:006)
Pz IVD , , 0 bars , 77 exp , Niemcy , 10/10 , 5 kill , 240 pp (U:010)
Pz IVD , , 0 bars , 86 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 240 pp (U:011)
Rozpoznanie
* PSW 231 , , 1 bars , 143 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver , 1 kill , 0 pp (U:004)
Artyleria Naziemna
* 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , , 0 bars , 61 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:005)
My?liwiec
Bf-109E-1 , , 0 bars , 82 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 408 pp (U:012)
Bomb. Taktyczny
Ju-87A , , 1 bars , 162 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 408 pp (U:008)
* Do-17Z , , 0 bars , 85 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 0 pp (U:009)
Killed: AD 1 , AT 6 , ATY 9 , INF 24 , REC 5 , TK 5 , FTR 1 , TB 1 , Total: 52
Lost : AD 0 , AT 0 , ATY 2 , INF 5 , REC 1 , TK 1 , FTR 0 , TB 0 , Total: 9
BV 2
V 0
TV 0
L 0
Piechota * 4 Units * 1 Leaders
Total : 711 exp, 4 kill, 0 pp
Average: 178 exp, 1 kill, 0 pp
Czo?gi * 3 Units * 0 Leaders
Total : 396 exp, 29 kill, 480 pp
Average: 132 exp, 10 kill, 160 pp
Rozpoznanie * 1 Units * 1 Leaders
Total : 143 exp, 1 kill, 0 pp
Average: 143 exp, 1 kill, 0 pp
Artyleria Naziemna * 1 Units * 0 Leaders
Total : 61 exp, 2 kill, 0 pp
Average: 61 exp, 2 kill, 0 pp
My?liwiec * 1 Units * 0 Leaders
Total : 82 exp, 2 kill, 408 pp
Average: 82 exp, 2 kill, 408 pp
Bomb. Taktyczny * 2 Units * 0 Leaders
Total : 247 exp, 0 kill, 408 pp
Average: 124 exp, 0 kill, 204 pp
Summary * 12 Units * 2 Leaders
Total : 1640 exp, 38 kill, 1296 pp
Average: 137 exp, 3 kill, 108 pp
Player 1 Niemcy, Finlandia has 30 units total:
Piechota : 16
Czo?gi : 3
Rozpoznanie : 1
Artyleria PPanc : 3
Artyleria Naziemna : 3
My?liwiec : 2
Bomb. Taktyczny : 2
Player 2 ZSRR has 40 units total:
Piechota : 19
Czo?gi : 4
Rozpoznanie : 2
Artyleria PPanc : 4
Artyleria Naziemna : 7
Obrona Przeciwlotnicza : 2
My?liwiec : 2
* <- original core or experienced prototype
pp <- prestige points
zapomnialem pochwalic sie liderami:
recon +2spot./ignore zone contr.
piech: +4 def./ignore zone contr.
dodam, ze pod Ciechanowem regularny wermacht zostal rozbity i byl w odwrocie. Polakom brakowalo ok 2 tur aby zdobyc moj zielony VH
Czy jest na sali moderator? Znowu rozgrywana jest kampania spoza listy gier rankingowych!
upss. - nie sprawdzilem..
... podoba mi sie te: "znowu" - znaczy nie jestem osamotniony..
:)
Pociągnij grę dalej. Najwyżej Władze forum przeniosą temat w inne miejsce.
Cytat... podoba mi sie te: "znowu" - znaczy nie jestem osamotniony..
Nie nie jesteś osamotniony - też się na to naciąłem.
A wszystko przez to, że dział kampanii gotowych zaczyna się powiększać i bałaganić. Sprawdzałem na wszystkie sposoby, czy tematy forum można ustawić w porządku alfabetycznym - ale się nie da. Pomysł Kowdara z numerami dla kampanii był genialny - w przeciwnym razie byłoby jeszcze gorzej - ale i tak najlepiej byłoby gdyby spis mógł być układany w kolejności tychże numerów. Wtedy od razu byłoby widać czy coś jest na liście - czy nie.
Nie ma sprawy. Spis będzie w kolejności numerków ... tak zresztą jest w tablicy punktacji rankingowych.
Ale mnie chodziło o układ tematów w Subforum "Kampanie Gotowe".... Dasz radę przestawić kolejność?
Witam.
Jaka by ta kampania nie była, rankingowa czy nie, to nie mogłem się powstrzymać i nie napisać. Nie mam w tej chwili przed sobą OG i nie sprawdzę - to chyba jakaś konwersja jest. W każdym razie takiego kuriozum nie widziałem. Że rosyjskie zagony pancerne szaleją to jeszcze zrozumiałem, ale radzieckie lotnictwo na froncie wschodnim i to w dodatku w pierwszej fazie konflktu... Tego nie jestem w stanie pojąć. W żadnej innej kampanii chyba czegoś takiego nie widziałem. Jednostki z dowódcami w sile 15 i doświadczeniu 500...
Zupełnie jak w opowiadaniu Przymanowskiego. "Nasze jaki biją foki, obijają fokom boki". Żeby doświadczony FW obrywał 8:1 od jakiegoś Jaka? Śmiech na sali. Musiałbym chyba całą linię frontu pionowymi achtkomaacht zarzucić, żeby dać im radę.
pozdr.
Szewc.
A czy każda kampania musi być kampanią realną? 100 procentowo realistycznych kampanii nie ma, Za to mamy wiele kampanii fikcyjnych i zapewne ta kampania w założeniach twórcy właśnie taką miała być.
Możliwe, że takie były założenia autora :)
W takim razie jest to Blitz, w wersji dla "hardkorów". >:D