Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian => Wątek zaczęty przez: Gustlik w Luty 14, 2012, 09:47:23 PM

Tytuł: Kampania G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division) v.4.1
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Luty 14, 2012, 09:47:23 PM
Kampania znana już (częściowo) tym, którzy grali ją jeszcze za czasów PG2. Przedstawia działania słynnej, niemieckiej "Dywizji Duchów", czyli 7-mej Pancernej. Począwszy od kampanii wrześniowej, gdy występowała jeszcze jako 2 Leichte Div., poprzez francuski blitzkrieg, rosyjskie stepy, aż po smutny koniec na Pomorzu w 1945-tym

Kampania nie jest w 100% liniowa - porażka może oznaczać wykluczenie lub opuszczenie niektórych scenariuszy - patrz niżej. Przez cały czas trwania kampanii, sztab dywizji oznaczony jest jako jednostka która "musi przeżyć" i warunek ten funkcjonuje obok innych warunków zwycięstwa/porażki.

W ostatnich scenariuszach autouzupełnianie zostaje wyłączone a nowo kupowane jednostki nie będą miały pełnej siły. Szczegóły - w briefingach.

Kampania w wersji 4.1. wprowadza system frontów i frakcji. Dokładny układ tych opcji jest podany w pliku PELNY RAPORT. Jeśli ktoś woli być zaskakiwany - niech nie czyta!

Wersja 4.1. stosuje także opcję strzelania przez jednostki własne, oraz zmienne warunki terenowe - w zależności od pogody w scenariuszach jesienno zimowych, na froncie wschodnim co może skutkować tym, że gracz przegra z pogodą, a nie z przeciwnikiem.

Powodzenia - pamiętajcie - to w tej dywizji rozbłysła gwiazda Rommla, zanim pojechał do Afryki....

Campaign: G14_gh * G14  DYWIZJA DUCHÓW v.4.1
# File           Scenario                           Date           BV   V  TV    L  Map
0 G14_gh000.SCN  PROLOG - SZCZEKOCINY               Sep  3, 1939    1   1   1    1  KOCK.MAP #707)
1 G14_gh00.scn   MEUSE CROSSING                     May 12, 1940    2   2   2   Ls  metz.map #26)
2 G14_gh01.scn   ARRAS                              May 20, 1940    3   3   3   Ls  arras2.MAP #449)
3 G14_gh02.scn   GHOST DIVISION                     Jun  5, 1940    4   4   4    6  DIEPPE.map #130)
4 G14_gh03.scn   ST VALERY                          Jun 10, 1940    5   5   6    6  stvalery.map #627)
5 G14_gh04.scn   CHERBOURG                          Jun 17, 1940    6   6   6   Ls  CHERBORG.map #328)
6 G14_gh05.scn   BARBAROSSA                         Jun 22, 1941    7   7   7    9  VILNIUS2.MAP #764)
7 G14_gh06.scn   MINSK KESSEL                       Jun 26, 1941    8   8   8    8  minsk.map #504)
8 G14_gh07.scn   VITEBSK                            Jul  6, 1941    9   9   9    9  VITEBSK.MAP #776)
9 G14_gh08.scn   VIAZMA                             Oct  1, 1941   10  10  10   12  vyazma41.map(#741)
10 G14_gh09.scn   KLIN                               Nov 22, 1941   11  11  11   12  moscownw.map #747)
11 G14_gh10.scn   KLIN BULGE                         Dec  5, 1941   12  12  12   Ls  moscownw.map #747)
12 G14_gh11.scn   VIAZMA 1942                        Mar  3, 1942   13  13  13   Ls  vyazma41.map #741)
13 G14_gh12.scn   KRASNOARMIEJSK                     Feb 18, 1943   14  14  Ls   Ls  lodz45jn.map #746)
14 G14_gh13.scn   IZYUM                              Mar  1, 1943   15  15  15   Ls  IZYUM.MAP(#777)
15 G14_gh14.scn   BIELOGOROD                         Jul  5, 1943   16  16  16   Ls  prok3.map #268)
16 G14_gh15.scn   KIEV                               Nov  5, 1943   17  17  17   Ls  kiev.map(#229)
17 G14_gh16.scn   ZHITOMIR                           Nov 14, 1943   18  18  19   Ls  zhitomir.map(#234)
18 G14_gh17.scn   BREAKOUT                           Apr  2, 1944   19  19  19   Ls  kamenec.map(#737)
19 G14_gh18.scn   ALYTUS 1944                        Jul 12, 1944   20  20  20   22  vilnius2.map #764)
20 G14_gh20.scn   INFLANTY - OPERATION "DOPPELKOPF"  Aug 15, 1944   21  21  21   21  zhitom20.map(#835)
21 G14_gh21.scn   INFLANTY - MEMEL                   Oct  5, 1944   22  22  22   Ls  Klaipeda.MAP #938)
22 G14_gh22.scn   WINTER OFFENSIVE                   Jan 14, 1945   23  23  23   24  ciechano.map #12)
23 G14_gh23.scn   ELBING                             Jan 26, 1945   24  24  24   24  koenigsb.map #181)
24 G14_gh24.scn   GOTENHAFEN                         Mar 10, 1945  Win Win Win   Ls  GDYNIA.MAP (#783)

Slot    ScenFile   ScenTitle                         P1.Units P1.Army  P2.Stance     P2.Units P2.Army
0  G14_gh000.xscn  PROLOG - SZCZEKOCINY              25       6163     Aggressive    37       3634
1  G14_gh00.xscn   MEUSE CROSSING                    17       3817     Defensive     61       8728
2  G14_gh01.xscn   ARRAS                             19       3681     Aggressive    62       10435
3  G14_gh02.xscn   GHOST DIVISION                    6        1356     Defensive     25       3248
4  G14_gh03.xscn   ST VALERY                         6        1023     Defensive     35       2979
5  G14_gh04.xscn   CHERBOURG                         0        0        Defensive     29       3097
6  G14_gh05.xscn   BARBAROSSA                        12       2597     Aggressive    51       7179
7  G14_gh06.xscn   MINSK KESSEL                      18       3594     Aggressive    63       6965
8  G14_gh07.xscn   VITEBSK                           14       3569     Aggressive    88       13343
9  G14_gh08.xscn   VIAZMA                            55       12947    Aggressive    99       13177
10 G14_gh09.xscn   KLIN                              29       6053     Defensive     99       19160
11 G14_gh10.xscn   KLIN BULGE                        57       7651     Aggressive    87       12746
12 G14_gh11.xscn   VIAZMA 1942                       46       6743     Aggressive    102      14017
13 G14_gh12.xscn   KRASNOARMIEJSK                    14       4012     Aggressive    68       12893
14 G14_gh13.xscn   IZYUM                             29       8348     Defensive     99       23756
15 G14_gh14.xscn   BIELOGOROD                        24       7469     Aggressive    99       25278
16 G14_gh15.xscn   KIEV                              39       9462     Aggressive    100      26399
17 G14_gh16.xscn   ZHITOMIR                          42       13384    Aggressive    96       25761
18 G14_gh17.xscn   BREAKOUT                          48       12056    Aggressive    100      25554
19 G14_gh18.xscn   ALYTUS 1944                       34       6018     Aggressive    100      29322
20 G14_gh20.xscn   INFLANTY - OPERATION "DOPPELKOPF" 0        0        Defensive     77       16326
21 G14_gh21.xscn   INFLANTY - MEMEL                  48       17404    Aggressive    104      26170
22 G14_gh22.xscn   WINTER OFFENSIVE                  25       7977     Aggressive    105      29976
23 G14_gh23.xscn   ELBING                            21       3719     Aggressive    92       22447
24 G14_gh24.xscn   GOTENHAFEN                        59       20947    Aggressive    116      33271

Tytuł: Odp: Kampania G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division)
Wiadomość wysłana przez: majerek w Marzec 03, 2012, 12:10:07 AM
Zagrałem pierwsze dwa scenariusze i mam uwagę do drugiego. Chodzi o posiłki francuskie, wyskoczyły mi za plecami i rozjechały dwie piechoty które trzymałem na tyłach żeby nic im się nie stało  :pcbash.
Mam propozycję żeby pierwsza tura posiłków ta z czołgami pojawiała się dwie tury wcześniej. Natomiast kolejne dwie artylerie i czołg przesunąć bardziej na zachód pod SH , pojawienie się posiłków tam będzie bardziej "naturalne"
Tytuł: Odp: Kampania G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division) v.4.1
Wiadomość wysłana przez: kowdar w Marzec 30, 2013, 02:07:14 PM
Na stronie zamieściłem najnowszą wersję kampanii o numerku 4.1.
Tytuł: Odp: Kampania G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division) v.4.1
Wiadomość wysłana przez: Hansen w Luty 02, 2014, 02:58:53 PM
Właśnie grałem i w scenie ''Krasnoarmiejsk'' zwyciężyłem TV i zakończyła się moja przygoda  ;)
Zatrzymały mnie warunki pogodowe,po prostu moje jednostki przemieszczały się przez 50% bitwy po jednym heksie....chyba nie o to chodzi?....Gustliku.
Jak to ma tak wyglądać to przy ''niefarcie pogodowym'' trzeba będzie robić sava co turę i dobierać sobie dobrą pogodę......najprostszym rozwiązaniem jest chyba wydłużenie tur.

Pzdr.
Tytuł: Odp: Kampania G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division) v.4.1
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Luty 02, 2014, 06:00:17 PM
Myślę, że trzeba po prostu wyeliminować sytuację, w której TV wyrzuca z gry - co właśnie uczyniłem. Skoro sam piszesz, że mimo błota zdążyłeś na TV, to nie ma potrzeby niczego wydłużać.