Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje => Wątek zaczęty przez: puciek2 w Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM

Tytuł: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: puciek2 w Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM
Witam,
Mam pytanie, jakie byście zaproponowali warunki zwycięstwa w pojedynczym scenariuszu,
tak aby jego rozgrywanie jak najbardziej przypominało warunki rozgrywania kampanii ?
Z założenia ma to być scenariusz dla rozgrywek H2H.
Tytuł: Odp: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Nie bardzo rozumiem na czy miałoby to polegać, bo specyfika kampanii polega właśnie na tym co dzieje się MIĘDZY SCENARIUSZAMI. Oraz na planowaniu dalekosiężnym - na kilka scenariuszy do przodu. Na upgrade'owaniu jednostek, na zakupach nowych. To jest właśnie specyfika kampanii.

Samo rozgrywanie scenariusza nie różni się specjalnie w pojedynczym scenie od tego w kampanii, no może poza tym, że pojedynczy scenariusz można wygrać ostatnią jednostką (dlatego właśnie takiej gry nie lubię), w kampanii musisz zachować siły na przyszłe bitwy.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to warunek "MSU" dla kilku jednostek, albo ucieczka z mapy określonej ilości jednostek.

Oczywiście to jest wykonalne tylko w OG - w PG2 - nie.
Tytuł: Odp: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: puciek2 w Czerwiec 04, 2012, 12:10:13 AM
Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Nie bardzo rozumiem na czy miałoby to polegać, bo specyfika kampanii polega właśnie na tym co dzieje się MIĘDZY SCENARIUSZAMI. Oraz na planowaniu dalekosiężnym - na kilka scenariuszy do przodu. Na upgrade'owaniu jednostek, na zakupach nowych. To jest właśnie specyfika kampanii.

Tak ale żeby mieć co upgrade-ować to należy rozegrać scenariusz, w którym zachowasz jednostki które chcesz upgrade-ować.

Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Samo rozgrywanie scenariusza nie różni się specjalnie w pojedynczym scenie od tego w kampanii, no może poza tym, że pojedynczy scenariusz można wygrać ostatnią jednostką (dlatego właśnie takiej gry nie lubię), w kampanii musisz zachować siły na przyszłe bitwy.

I właśnie o to chodzi o warunek który gwarantowałby zachowanie istotnych sił. Tak jak to musi nastąpić w kampanii.

Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2012, 11:23:55 PM
Jedyne co mi przychodzi do głowy to warunek "MSU" dla kilku jednostek, albo ucieczka z mapy określonej ilości jednostek.

Oczywiście to jest wykonalne tylko w OG - w PG2 - nie.

Dlatego piszę tutaj bo chodzi mi o OG właśnie. I o rozwój scenariuszy H2H w OG.
Teraz miałbym prośbę do ludzi rozgrywających kampanię.
Moglibyście wybrać z pośród scenariuszy rozpoczynających kampanię jakiś dynamiczny scenariusz, który was zafascynował. Chciałbym przerobić taki scenariusz do gry H2H. O testy się nie martwcie ja się tym jakoś zajmę,
może przy jakieś drobnej pomocy, która jestem pewien że się znajdzie.

Dodatkowo miałbym prośbę o określenie dla takiego scenariusza jednostek dla MSU.
Czyli takich jednostek, które by stanowiły trzon waszej armii w kampanii.
Może być ich dużo tak aby sposób rozgrywki musiał przypominać jak najbardziej ten kampanijny.



Tytuł: Odp: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: czata w Czerwiec 04, 2012, 08:08:05 AM
Cytat: puciek2 w Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM
jakie byście zaproponowali warunki zwycięstwa w pojedynczym scenariuszu,
Allow Victory by #VH to hold
Tytuł: Odp: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: puciek2 w Czerwiec 04, 2012, 08:30:00 AM
Cytat: czata w Czerwiec 04, 2012, 08:08:05 AM
Cytat: puciek2 w Czerwiec 03, 2012, 10:44:54 PM
jakie byście zaproponowali warunki zwycięstwa w pojedynczym scenariuszu,
Allow Victory by #VH to hold

Ok, a podpowiedziałbyś jakiś scenariusz rozpoczynający kampanię, który lubisz ?
Tytuł: Odp: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: czata w Czerwiec 04, 2012, 08:38:03 AM

Cytat: czata w Maj 21, 2012, 10:56:38 AM
Duży - Pierwsza krew z kampanii B02 "12SS Hitlerjugend";
Średni - Mokra z kampanii G22 "Znak Orła";
Mały - Poligon z kampanii H03 "Zielone Diabły".
Przy czym, uwaga! Tylko Pierwsza krew ma już ustawione Allow Victory by #VH to hold.
Tytuł: Odp: scenariusz H2H z warunkami zwycięstwa przypominającymi gre w kampanii
Wiadomość wysłana przez: puciek2 w Czerwiec 04, 2012, 08:55:14 AM
Cytat: czata w Czerwiec 04, 2012, 08:38:03 AM

Cytat: czata w Maj 21, 2012, 10:56:38 AM
Duży - Pierwsza krew z kampanii B02 "12SS Hitlerjugend";
Średni - Mokra z kampanii G22 "Znak Orła";
Mały - Poligon z kampanii H03 "Zielone Diabły".
Przy czym, uwaga! Tylko Pierwsza krew ma już ustawione Allow Victory by #VH to hold.

Wielkie dzięki będę miał nad czym zamedytować.