G12 - "Leśni Ludzie" aka "Hubal"
Kampania, która (mam nadzieję) zadowoli niektórych wymagających graczy a to dlatego, że:
- Jest to kampania o ściśle zlimitowanej ilości rozstawień
- Nie ma punktów prestiżu za kolejki, ani nawet za większość VHeksów.
- Trigger heksów jest niewiele i dają trochę prestiżu (głównie) lub doświadczenie (rzadziej).
- Trzeba rozważyć kiedy walczyć a kiedy unikać walki i po prostu wymykać się Niemcom.
- Wszystko jest bardzo drogie a kasy niewiele.
Nie daję jej do testowania, bo wszystko polega na sztuczkach i chwytach, które - gdyby zostały opublikowane - straciłyby sens.
Niektórzy znają ją z wersji jeszcze dla PG2 (jej wersja dla OG nigdy nie istniała), ale nawet tym radzę zagrać dlatego że komputer gra zupełnie inaczej, ponadto w wielu scenariuszach zmienione zostały warunki zwycięstwa, na nowe których nie było w PG2.
Campaign: G12_hub * G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1
# File Scenario Date BV V TV L Map
0 G12_HUB0.SCN PIERWSZA AKCJA Oct 5, 1939 1 1 1 Ls ciechano.map *NF (#12)
1 G12_HUB1.SCN ZA BRONIA Oct 15, 1939 2 2 2 Ls kock.map *NF (#707)
2 G12_HUB2.SCN OBLAWA Nov 5, 1939 3 3 3 Ls caribou.map *NF (#308)
3 G12_HUB3.SCN TERROR Mar 3, 1940 4 4 4 Ls dubno.map *NF (#236)
4 G12_HUB4.SCN DLUGI MARSZ Apr 5, 1940 5 5 5 Ls remagen.map *NF (#197)
5 G12_HUB5.SCN WYWIAD Apr 20, 1940 6 6 6 Ls KOMAROW.MAP *NF (#474)
6 G12_HUB6.SCN OBLAWA II May 1, 1940 7 7 7 Ls KOMAROW.MAP *NF (#474)
7 G12_HUB7.SCN KONWOJ Jun 20, 1940 8 8 8 Ls krakow2.map *NF (#700)
8 G12_HUB8.SCN PRZEZ MOST Jun 22, 1940 9 9 9 Ls krakow2.map *NF (#700)
9 G12_HUB9.SCN W GORY Jun 25, 1940 10 10 10 Ls GORLICE.MAP *NF (#704)
10 G12_HUB10.SCN WYCIECZKA Jul 30, 1940 11 11 11 Ls GORLICE.MAP *NF (#704)
11 G12_HUB11.SCN OBLAWA III Aug 5, 1940 Ls Ls 12 12 GORLICE.MAP *NF (#704)
12 G12_HUB12.scn BIESZCZADY Nov 10, 1940 13 13 13 Ls DUKLA.map *NF (#240)
13 G12_HUB13.scn TRANSPORTY Mar 15, 1941 14 14 14 Ls GORLICE.MAP *NF (#704)
14 G12_HUB14.scn BARBAROSSA Jun 15, 1941 15 15 15 Ls przemysl.map *NF (#384)
15 G12_HUB15.scn ZRZUT Aug 15, 1941 Ls Ls 16 Ls GORLICE.MAP *NF (#704)
16 G12_HUB16.scn OBOZ Sep 30, 1941 17 17 17 Ls STALAG.map *NF (#151)
17 G12_HUB17.scn OBLAWA IV Apr 1, 1942 Ls Ls 18 Ls ardenne3.map *NF (#167)
18 G12_HUB18.scn POLIGON Jun 15, 1942 19 19 19 Ls vistula.map *NF (#157)
19 G12_HUB19.scn SPOTKANIE Jul 5, 1942 20 20 20 Ls WARSEAST.MAP *NF (#711)
20 G12_HUB20.scn KEDYW Jan 20, 1943 21 21 21 Ls G12_KHARK.map *NF (#134)
21 G12_HUB21.scn LOTNISKO May 15, 1943 Ls Ls 22 Ls sedanne.map *NF (#277)
22 G12_HUB22.scn ZNIWA Jul 5, 1943 23 23 23 Ls kock.map *NF (#707)
23 G12_HUB23.scn AKCJA WEHRWOLF Sep 7, 1943 24 24 24 Ls romny.map *NF (#276)
24 G12_HUB24.scn REPUBLIKA PINCZOWSKA Jul 23, 1944 25 25 25 Ls MOGILEV2.map *NF (#233)
25 G12_HUB25.scn WARSZAWA Aug 3, 1944 Win Win Win Ls warsaw.map *NF (#349)
Slot ScenFile ScenTitle P1.Units P1.Army P2.Stance P2.Units P2.Army
0 G12_HUB0.xscn FIRST ACTION 5 704 Aggressive 12 823
1 G12_HUB1.xscn BEHIND THE GUN 1 180 Defensive 17 1409
2 G12_HUB2.xscn CHASE 5 409 Aggressive 13 975
3 G12_HUB3.xscn TERROR 4 198 Aggressive 11 609
4 G12_HUB4.xscn LONG MARCH 1 180 Defensive 22 2090
5 G12_HUB5.xscn ESPIONAGE 1 180 Defensive 13 1146
6 G12_HUB6.xscn CHASE II 3 259 Defensive 16 1400
7 G12_HUB7.xscn CONVOY 2 72 Aggressive 10 1112
8 G12_HUB8.xscn BY THE BRIDGE 1 180 Defensive 18 1514
9 G12_HUB9.xscn IN THE MOUNTAINS 2 237 Aggressive 22 2203
10 G12_HUB10.xscn EXCURSION 3 188 Defensive 19 1324
11 G12_HUB11.xscn CHASE III 6 562 Aggressive 18 1233
12 G12_HUB12.xscn BIESZCZADY 5 305 Defensive 18 2757
13 G12_HUB13.xscn TRANSPORTS 4 495 Defensive 24 2576
14 G12_HUB14.xscn BARBAROSSA 2 223 Defensive 29 2956
15 G12_HUB15.xscn DROP 4 345 Aggressive 23 1740
16 G12_HUB16.xscn CAMP 3 136 Defensive 22 1790
17 G12_HUB17.xscn CHASE IV 5 474 Aggressive 22 2262
18 G12_HUB18.xscn TRAINING AREA 3 171 Defensive 34 5430
19 G12_HUB19.xscn RENDEZVOUS 1 180 Defensive 25 2486
20 G12_HUB20.xscn KEDYW 2 378 Defensive 31 3486
21 G12_HUB21.xscn AIRFIELD 2 660 Defensive 24 1951
22 G12_HUB22.xscn HARVEST 6 669 Defensive 34 4110
23 G12_HUB23.xscn WEHRWOLF ACTION 13 610 Aggressive 25 2828
24 G12_HUB24.xscn PINCZOW REPUBLIC 13 1805 Aggressive 30 2742
25 G12_HUB25.xscn WARSAW 31 3620 Aggressive 72 10421
Kampanię podpinam do czasu gdy nie znajdzie się na stronach Grega i Kowdara.
UWAGA - wymaga efila w wersji 3.3. !!!
[załącznik usunięty przez administratora]
Gustliku miły. To jest bardzo zajefajna kampania. Nawet pamiętam testowanie. Szkoda tylko, że w tym scenie z cywilami broniącymi miasta (chyba 3 scen) musiałem 3 razy zaczynać, bo mi niemiaszki zajmowali VH bez problemów. Jak ktoś pierwszy raz to gra, to nie ma najmniejszej szansy obronić VH. To jest, kurwa, niemożliwe!!!! Miasto bronią zwłoki rozwalane za pierwszym atakiem.
Poza tym, dodaj trochę prestiżu, bo można po pierwszym i drugim scenie zdobyć doświadczenie ponad 100 i coś by się wzmocniło.
OpenGen 0.90.8 * (20 Oct 2012) * Efile folder:E:\OpenGen\EFILE_OGN_GUS\ * Efile version:GusOpen Ver:3.2
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.0, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:74
2 Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:74
3 Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:74
4 Terror , #3 , Brilliant Victory , score:79
5 Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:72
6 Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:74
7 Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:74
8 Konwoj , #7 , Brilliant Victory , score:74
9 Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:74
10 W gory , #9 , Brilliant Victory , score:72
11 Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:76
12 Oblawa III , #11 , Tactical Victory , score:33
13 Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:74
Na razie nie będę nic zmieniał, skoro kampania wylądowała na liście do gier rankingowych.
Cytat: Gustlik w Listopad 04, 2012, 01:03:42 AM
Na razie nie będę nic zmieniał, skoro kampania wylądowała na liście do gier rankingowych.
No to do 3 scenu będzie rozgrywana, albo ja jestem bardzo słaby...
E, no ale widzę, że jakoś przeszedłeś. Mam nadzieję, że inni też.
Nic na siłe - ja nie lubię siłowych kampanii. Tam trzeba po prostu pokombinować.