Forum OpenGeneral

Open General => Różne inne zagadnienia => Wątek zaczęty przez: Mario w Grudzień 29, 2012, 12:37:11 PM

Tytuł: Technologia stealth
Wiadomość wysłana przez: Mario w Grudzień 29, 2012, 12:37:11 PM
Witam, Szanownych Kolegów.
W związku z ostatnio przeze mnie graną świetną  ;D kampanią  autorstwa Gustlika "Siły zbrojne III RP" zastanawiałem się jak można oddać "niewidzialność radarową" niektórych jednostek- głównie samolotów (w mniejszym stopniu okrętów, choć  podwodnych to również dotyczy).
Można np. dodać cechę/atrybut/lidera Camuflage.
I czy  wystarczą zmiany tylko w eiflu- czy trzeba dokonać  ich na poziomie  "mechaniki"gry.
Wydaje mi się, że to jest  dosyć ciekawe zagadnienie -oczywiście we współczesnych kampaniach.
Czy ktoś ma jakieś przemyślenia  na ten temat?
Tytuł: Odp: "Niewidzialność radarowa"
Wiadomość wysłana przez: derwiszx w Grudzień 29, 2012, 03:47:12 PM
To się chyba nazywa technologia stealth .  Obawiam się, ze bez ingerencji w silnik programu niemożliwe jest wprowadzenie takiego wynalazku.

PG i wywodzący się z niego OG powstawał raczej z myślą o zamierzchłych czasach II w św.  a technologia stealth to atrybut współczesnego pola walki.

Z tego co mi wiadomo, na razie żadne nowości poza dawno już zapowiedzianą listą nie będą do gry wprowadzane, 
Wprowadzenie technologii stealth do OG wiązałoby się  z koniecznością wprowadzenia dosyć dużych modyfikacji w algorytmie gry AI, a to już nie jest takie proste.

P.S.
lider Camouflage Expert niczego nie rozwiązuje bo dla lotnictwa i jednostek morskich nie nadaje się a poza tym tutaj chodzi nie o kamuflaż przed okiem zwiadowcy tylko przed detektorami radarów.  Nawiasem mówiąc musiałaby ulec zmianie również filozofia funkcjonowania radaru w grze.
Tytuł: Odp: Technologia stealth
Wiadomość wysłana przez: Mario w Grudzień 29, 2012, 04:28:34 PM
Masz rację  chodziło  o technologię stealth ;D.
Tak jak myślałem,  bez ingerencji w silnik gry nie da się tego zmienić.
W takim razie w jaki sposób można to oddać w grze??