Forum OpenGeneral

Open General => Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne => Wątek zaczęty przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 02:45:09 PM

Tytuł: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 02:45:09 PM
W najnowszym wydaniu silnika gry pojawi się nowa zasada działania lotniskowców - podobna do tej z Pacific General.

Do tej pory rozstawiało się samolot NAD lotniskowcem a nastęnie odfruwało, żeby umieścić tam następny. Dodatkowo lotniskowiec mógł "wypłynąc spod" samolotu i w ten sposób można było z jednego lotniskowca wystawić dowolną liczbę samolotów.

Nowa zasada polega na tym, że lotniskowiec ma określoną pojemność (1-6 samolotów) i może je "wozić" ze sobą.
Rozstawiając samoloty, znikają one we wnętrzu lotniskowca, a nastęnie wywołuje sie je do akcji specjalnym menu.

(http://i129.photobucket.com/albums/p235/amk64/Imagecarr3_zps229945cc.jpg) (http://s129.photobucket.com/user/amk64/media/Imagecarr3_zps229945cc.jpg.html)

Lotniskowiec po lewej - znaczek niebieski wskazuje, że ma samoloty w hangarach
Lotniskowiec po prawej - pusty

(http://i129.photobucket.com/albums/p235/amk64/Imagecarr5_zpsee4351b7.jpg) (http://s129.photobucket.com/user/amk64/media/Imagecarr5_zpsee4351b7.jpg.html)

Menu obsługi samolotów - wybieramy dywizjon i klikamy "start". Żądany samolot pojawi się nad lotniskowcem - gotowy do akcji.

Podczas gdy samolot jest na pokładzie lotniskowca - można go obsługiwać jak na lotnisku.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Pioniere w Lipiec 02, 2013, 03:33:22 PM
Fajne. Tyle ze kampanii z misjami morskimi nie wiele. Ach, przetestował bym, ale chyba na Japońcach i ich Zero się da popróbować.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: connor71 w Lipiec 02, 2013, 03:40:08 PM
Cytat: Pioniere w Lipiec 02, 2013, 03:33:22 PM
Fajne. Tyle ze kampanii z misjami morskimi nie wiele. Ach, przetestował bym, ale chyba na Japońcach i ich Zero się da popróbować.
To czekamy na nowe wersje kampanii Gustlika: US Navy oraz 1 Dywizja Marines z misjami morskimi. ;-)
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 02, 2013, 05:55:36 PM
No i niemiecka też jest. ;) Sensowna opcja, nie powiem. Rozumiem, ze jak zatonie, to po samolotach?
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 06:32:50 PM
Ano po.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 02, 2013, 06:36:28 PM
A upgrade jest możliwy?
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 08:07:08 PM
Ale upgrade czego - lotniskowców, czy samolotów?
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 02, 2013, 08:21:26 PM
Samolotów na lotniskowcu.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 08:33:50 PM
Właśnie o tym dyskutujemy....
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 02, 2013, 08:56:32 PM
W którym miejscu jest dyskusja o upgrade samolotu "w trakcie pobytu" na lotniskowcu???
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 09:06:45 PM
Sprawdzania czy to jest możliwe...
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 02, 2013, 09:12:01 PM
W każdym razie na pewno teraz bitwy morskie nabiorą klimatu. ;)

Czy jak wykryję wrogi lotniskowiec- to automatycznie widzę ile i jakie są zaokrętowane grupy lotnicze?
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Mario w Lipiec 02, 2013, 09:32:32 PM
A tak trochę z innej beczki: ;D
Czy czegoś podobnego nie dało by się zastosować na lotniskach (chodzi mi o max. liczbę samolotów, które może pomieścić)?
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 02, 2013, 09:42:32 PM
CytatCzy jak wykryję wrogi lotniskowiec- to automatycznie widzę ile i jakie są zaokrętowane grupy lotnicze?

Nie sprawdzałem - nie grałem z lotniskowcami po drugiej stronie - może jutro...

CytatCzy czegoś podobnego nie dało by się zastosować na lotniskach (chodzi mi o max. liczbę samolotów, które może pomieścić)?

Nie sądzę - za dużo jest rodzajów lotnisk. jedne - na mapach, inne - wyznaczone w scenariszu, jeszcze inne - jako budynek, a jeszcze inne - zbudowane przez saperów,

Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 02, 2013, 09:49:58 PM
Cytat: Mario w Lipiec 02, 2013, 09:32:32 PM
A tak trochę z innej beczki: ;D
Czy czegoś podobnego nie dało by się zastosować na lotniskach (chodzi mi o max. liczbę samolotów, które może pomieścić)?
To na szczęście można częściowo obejść ilością heksów lotniska.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Pz_IV w Lipiec 04, 2013, 03:12:47 PM

[/quote] To na szczęście można częściowo obejść ilością heksów lotniska.

Masz na myśli, że 1 hex "zwykłego" niezbudowanego przez saperów lotniska obsluży na raz 7 samolotów?

pozdr.

Pz IV
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 04, 2013, 03:43:57 PM
Nie, dołożysz sobie, jako twórca scenu, albo dobudujesz. ;)
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 04, 2013, 03:47:52 PM
Upgrade samolotów na lotniskowcu już działa, tylko teraz okazało się, że w ten sposób można sobie upgrade'ować samolot pokładowy do czegoś, co nie ma prawa się na lotniskowcu znaleźć :)

Trzeba jakoś z tego wybrnąć.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Lipiec 04, 2013, 07:17:47 PM
W kampaniach typowo morskich nie będzie problemu.
Tytuł: Odp: Lotniskowce - nowe funkcje.
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Lipiec 05, 2013, 01:13:23 AM
Już zostało to załatwione. Niedługo będzie oficjalny update.