Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje => Wątek zaczęty przez: Zsamot w Listopad 15, 2013, 01:11:49 AM

Tytuł: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 15, 2013, 01:11:49 AM
Pytania:
- to jest tylko testowa kampania?
- nikt tego nie ruszał, nie mogę znaleźć wątku...
- mogę prosić o objaśnienie tych "misji" lotniczych... - kiedy odbywa się uzupełnianie amunicji...

OpenGen 0.90.26.9 * (12 Jun 2013) *  Efile folder:C:\Open General\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.8.
Campaign: !T03 ROSYJSKI ATAK v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Zamosc , #0 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 55  *  Average: 55

Current scenario: Zamosc,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 400
Army cost: 732 , Current prestige is 198
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
if BV: +800, Kock , cap disabled, 16 turns prestige: 450
if V : +550, Kock , cap disabled, 18 turns prestige: 450
if TV: +300, Kock , cap disabled, 20 turns prestige: 450
Ls: Loss , turn prestige: 450

Infantry
*  Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 0 bars , 61 exp , Germany , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:015  [+61 exp]
*  Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz 4x4 ,  , 0 bars , 29 exp , Germany , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:016  [+29 exp]
*  Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz 4x4 ,  , 0 bars , 49 exp , Germany , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:017  [+49 exp]
*  Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz 4x4 ,  , 0 bars , 32 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:018  [+32 exp]

Recon
PSW 221 ,  , 0 bars , 32 exp , Germany , 9/10 , 0 kill , 108 pp - U:007  [+32 exp]
PSW 221 ,  , 0 bars , 43 exp , Germany , 7/10 , 2 kill , 108 pp - U:010  [+43 exp]
*  PSW 231 ,  , 1 bars , 114 exp , Germany , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:012  [+114 exp]

Artillery
*  15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 37 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:013  [+37 exp]
*  10.5 leFH18 , 251/4 ,  , 0 bars , 32 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014  [+32 exp]

Fighter
*  Bf-110C ,  , 0 bars , 70 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:038  [+70 exp]

Tactical Bomber
Fi 156 ,  , 0 bars , 15 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:006  [+15 exp]
He-46C ,  , 0 bars , 12 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:009  [+12 exp]

Killed: INF:19   TNK:1    RCN:1    ATY:2      Total: 23
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 0 Leaders
Total :    171 exp,      7 kill,      0 pp
Average:     43 exp,      2 kill,      0 pp
Recon *  3 Units * 0 Leaders
Total :    189 exp,      4 kill,    216 pp
Average:     63 exp,      1 kill,     72 pp
Artillery *  2 Units * 0 Leaders
Total :     69 exp,      2 kill,      0 pp
Average:     35 exp,      1 kill,      0 pp
Fighter *  1 Units * 0 Leaders
Total :     70 exp,      1 kill,      0 pp
Average:     70 exp,      1 kill,      0 pp
Tactical Bomber *  2 Units * 0 Leaders
Total :     27 exp,      0 kill,    516 pp
Average:     14 exp,      0 kill,    258 pp
Summary * 12 Units * 0 Leaders
Total :    526 exp,     14 kill,    732 pp
Average:     44 exp,      1 kill,     61 pp


Player 1  Germany   has 24 units total (core+aux):
Infantry : 11
Recon :  3
FlaK :  1
Artillery :  5
Fighter :  1
Tactical Bomber :  3

Player 2  USSR   has 2 units total (core+aux):
Infantry :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Planes use air missions instead
Airborne units can misdrop
Ports won't behave as SH
Weather can change ground condition
Extended naval rules

Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Listopad 15, 2013, 01:39:24 AM
Cytat- to jest tylko testowa kampania?

Tak - głównie do testowania nowych formatów

Cytat- nikt tego nie ruszał, nie mogę znaleźć wątku...

Ktoś na pewno o niej pisał, ale nie wiem czy w osobnym wątku.

Cytat- mogę prosić o objaśnienie tych "misji" lotniczych... - kiedy odbywa się uzupełnianie amunicji...

Normalnie - jak nie ruszasz samolotu z lotniska.



Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 15, 2013, 07:34:39 AM
Nie ruszałem, był obok heksu, czyli jak zawsze, tymczasem mi nie uzupełniały się. Czyli samolot musi być NAD lotniskiem??? Te samoloty zawsze wracają?
Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Listopad 15, 2013, 10:03:11 AM
Naprawdę nie wiem - to była jedyna kampania, w której zastosowałem misje lotnicze i zarzuciłem ten sposób, bo mi się nie podoba.
Od tamtej pory nie ruszałem tematu.
Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 15, 2013, 01:28:27 PM
Mi też się nie podoba zamysł z misjami. A kampania ciekawa. To co- testować?
Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Listopad 15, 2013, 05:04:56 PM
Możesz ją zagrać, a potem opisać w dziale kampanii śmiesznych i ćwiczebnych....
Ale bez szczegółowych raportów.
Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 16, 2013, 12:39:31 AM
OK.  :tiger
Tytuł: Odp: Kampania testowa !T03 Rosyjski Atak
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 17, 2013, 01:28:29 AM
Przeniosłem wątek: =>
http://www.forum.gildiageneralow.pl/kampanie-nierankingowe-smieszne-cwiczebne-i-t-p/!t03-rosyjski-atak-v-4-0/0/