Forum OpenGeneral

Open General => Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne => Wątek zaczęty przez: Mario w Luty 15, 2015, 12:53:47 PM

Tytuł: Motocykle w klasie Recon.
Wiadomość wysłana przez: Mario w Luty 15, 2015, 12:53:47 PM
Grając ostatnio w nową kampanię  Gustlika "Kwitnące wiśnie"zauważyłem podobnie jak i kilku kolegów problem z rozpoznaniem w siłach japońskich.
Pojawia się pytanie-skoro wycofana została jednostka motocyklistów z armii japońskiej w klasie piechota (możliwe, że zostaną te jednostki wycofane również z innych "armii") a motocykle zostały dane jako transport czy nie można by w klasie Recon umieścić takiej jednostki?
Kolejne pytanie- jakie parametry i cech dodatkowe taka jednostka powinna mieć?
A ostatnie jaki typ ruch powinien być dla niej dostępny?
Tytuł: Odp: Motocykle w klasie Recon.
Wiadomość wysłana przez: Rudel w Luty 15, 2015, 01:05:03 PM
Jako jednostka typu recon to pasował by ruch fazowy i zasięg motocykla. Parametry bojowe nie muszą być wielkie. Zasieg widzenia 3 heksy.
Tytuł: Odp: Motocykle w klasie Recon.
Wiadomość wysłana przez: Mario w Luty 15, 2015, 01:19:49 PM
Ruch fazowy to jasna sprawa- zasięg widzenia  i "jazdy"też, -chodziło mi o dodatkowe cechy min. transport lotniczy/zrzut ze spadochronem, możliwość rozminowywania itp.
A parametry bojowe to na poziomie jednostek kawalerii rozpoznawczej czy patrolu motocyklowego w kraju "Polska"?
No i kwestia kluczowa ruch kołowy, półgąsienicowy czy tzw. "All Terrain" :)
Tytuł: Odp: Motocykle w klasie Recon.
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Luty 15, 2015, 01:33:57 PM
Najprościej byłoby skopiować "polskie" rozwiązanie, czyli jednostki  'Zwiad Konny'(E:2974) i 'Patrol motocyklowy'(E:3857).
Tytuł: Odp: Motocykle w klasie Recon.
Wiadomość wysłana przez: Mario w Luty 15, 2015, 03:06:18 PM
Tak też myślałem :)
a ruch kołowy tak jak jest w polskim rozwiązaniu czy półgąsienicowy jak ma obecnie transport w piechocie japońskiej czy może "All terrain"?