Nio to w transporcie rewolucja prawie >:D. Nowe możliwości. Dla transportu morskiego to dobra wiadomość. Reszta nie wiem czy koniecznie potrzebna. Może jako usprawnienie kolei.
To raczej rewolucja w kwestii bunkrów i fortyfikacji, niż transportu.
Możliwe będzie umieszczenie artylerii, dział ppanc lub plot wewnątrz bunkru, tak by nadal działały jako wsparcie.
Cytat: Waldzios w Marzec 20, 2015, 04:27:04 PM
To raczej rewolucja w kwestii bunkrów i fortyfikacji, niż transportu.
Możliwe będzie umieszczenie artylerii, dział ppanc lub plot wewnątrz bunkru, tak by nadal działały jako wsparcie.
Tak ale to mnie zaciekawiło:
Units can be launched into an ocean hex, as far as there is a matching NTP to embark that unit.
CytatNio to w transporcie rewolucja prawie Evil. Nowe możliwości. Dla transportu morskiego to dobra wiadomość. Reszta nie wiem czy koniecznie potrzebna. Może jako usprawnienie kolei.
Nie, to nie tak - osobiście uważam to za wodotrysk i szczerze mówiąc nie wiem po co ta opcja jest.
Rewolucji w transporcie nie będzie, póki transport nie funkcjonuje jako OSOBNA JEDNOSTKA, którą
można kupić i mieć.
Zauważcie, że lotniskowiec kupuje się osobno, samoloty osobno a potem ładuje jedno na drugie. Pociągu (ciężarówki, barki desantowej) - nie kupujesz, tylko pojawia się ona po kliknięciu "embark", ewentualnie
jak transport kołowy - pojawia się automatycznie.
Zatem nie mam możliwości zapakowania dwóch armat na barkę, czy do pociągu, bo barka ani pociąg nigdzie
nie stoją i nie czekają - jak lotniskowce.
Bardziej podoba mi się idea wyznaczania tras (way points) dla samolotów. Skończy się głupie wpadanie po raz
drugi na te same pelotki.
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 07:51:44 PM
Zatem nie mam możliwości zapakowania dwóch armat na barkę, czy do pociągu, bo barka ani pociąg nigdzie
nie stoją i nie czekają - jak lotniskowce.
Myślę ze Rudel miał bardziej na myśli okręty desantowe nie barki.
Na okręt desantowy ładujesz kilka oddziałów piechoty czy artylerii. Podpływasz w pobliże brzegu i dopiero wtedy wystawiasz oddziały na barkach, ewentualnie wpływasz do portu i wystawiasz wszystkie jednostki bezpośrednio w porcie.
Cytat: Waldzios w Marzec 20, 2015, 08:31:34 PM
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 07:51:44 PM
Zatem nie mam możliwości zapakowania dwóch armat na barkę, czy do pociągu, bo barka ani pociąg nigdzie
nie stoją i nie czekają - jak lotniskowce.
Myślę ze Rudel miał bardziej na myśli okręty desantowe nie barki.
Na okręt desantowy ładujesz kilka oddziałów piechoty czy artylerii. Podpływasz w pobliże brzegu i dopiero wtedy wystawiasz oddziały na barkach, ewentualnie wpływasz do portu i wystawiasz wszystkie jednostki bezpośrednio w porcie.
Myślałem bardziej o czymś w stylu transportu ciężkich jednostek (artyleria pow. 150 mm, czołgi czy piechota armii, ciężka obrona plot) bo to pozwoliło by uatrakcyjnić operacje desantowe. By te jednostki wysadzić można by było potrzebować portu (zająć lub zbudować). Jednocześnie jednostki klasy Marines zostały by w obecnym kształcie. Patrzyłem pod tym względem. Wiem że to dużo pracy i to tylko taka sugestia ::)::)
BTW Okręty desantowe też nie głupi pomysł możliwość precyzyjnego dobrania grup uderzeniowych jak i mniej barek do pilnowania podczas dalekich rejsów, a takie mapy mamy przecież już ;) ;) Oczywiście takie okręty powinny trochę kosztować >:D
CytatMyślę ze Rudel miał bardziej na myśli okręty desantowe nie barki.
Na okręt desantowy ładujesz kilka oddziałów piechoty czy artylerii. Podpływasz w pobliże brzegu i dopiero wtedy wystawiasz oddziały na barkach, ewentualnie wpływasz do portu i wystawiasz wszystkie jednostki bezpośrednio w porcie.
No ale przecież teraz też są okręty desantowe....
To co - mielibyśmy je dublować?
CytatMyślałem bardziej o czymś w stylu transportu ciężkich jednostek (artyleria pow. 150 mm, czołgi czy piechota armii, ciężka obrona plot) bo to pozwoliło by uatrakcyjnić operacje desantowe. By te jednostki wysadzić można by było potrzebować portu
Ale to nie ma nic wspólnego z hangarami. Do tego potrzeba by opcji specjalnej "Disembark only in port" - czy coś takiego
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 09:02:33 PM
No ale przecież teraz też są okręty desantowe....
To co - mielibyśmy je dublować?
Są barki desantowe (LCU), mi się marzą okręty desantowe (LSD)... ;)
W pewnym sensie tak.
Obecnie jeden morski deploy hex mieści jedna jednostkę morską (okręt lub NTP), więc wystawienie oddziału piechoty jest równoważne wystawieniu pancernika.
Gdyby wprowadzić okręty desantowe jako oddzielny typ okrętu (dostępny do manualnego zakupu), można by w miejsce jednego okrętu wystawić kilka (4-6) jednostek lądowych. to mogłoby poprawić głębie strategiczną operacji desantowych.
Byłoby też wstecznie kompatybilne.
Pomysł wbrew pozorom jest bardzo prosty, później przedstawie screeny jak to mogłoby wyglądać.
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 09:02:33 PM
Ale to nie ma nic wspólnego z hangarami. Do tego potrzeba by opcji specjalnej "Disembark only in port" - czy coś takiego
Tu się zgodzę, można to załatwić opcją 'Avoid-Mech-Landing' w pliku TERRAIN.TXT
BTW.
Największa wada rozwiązania jest pojedyncza stała $ground_carrier
Cytat
Units hold into hangars can provide fire support and air defense if $ground_carrier is 2.
Jesli by tą opcje wykorzyśtać w bunkrach, to automatycznie stanie się bezużyteczna w okrętach desantowych i odwrotnie.
Ja widzę pewną możliwość zastosowania takich jednostek, choć zaraz pojawią się głosy (i słusznie), że
to źle wpłynie na grywalność ale.....
Opcja przewożenia jednostek "jedna w drugiej" może przydać się tam gdzie potrzebny jest atakujący transport.
W obecnej sytuacji mamy tak, że na placu boju jest ALBO transport, ALBO jednostka, która z niego wysiadła.
To czego mi brakuje, to Bradley, który zabiera na pokład piechotę, potem piechota wysiada, ale Bradley
zostaje na polu bitwy jako wsparcie ogniowe.
To samo dla piechoty jeżdżącej na czołgach...
No i okręty desantowe, które po lądowaniu zostają i wspierają ogniem lądujące oddziały.
Kolejna opcja, to pokładowa jednostka piechoty w pociągu pancernym.
I to wszystko jest fajnie, tylko w ten sposób rozbijamy jednolity schemat transportowania oddziałów.
Mamy dwa poziomy transportowania - automatyczny (tradycyjny) i "kontenerowy".
Co więcej, za okręt desantowy w formie tradycyjnej nie płacisz, a za ten nowego typu - tak.....
:offtopic
Uprzejma prośba aby przy przenoszeniu postów do nowego wątku zostawić w starym link. Trochę się zgubiłem po ostatniej operacji :o :huh?
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 09:43:57 PM
I to wszystko jest fajnie, tylko w ten sposób rozbijamy jednolity schemat transportowania oddziałów.
Mamy dwa poziomy transportowania - automatyczny (tradycyjny) i "kontenerowy".
W pełni się zgadzam. Dlatego zastosowanie widzę głownie dla bunkrów (zlikwidowanie tych nieszczęsnych piętrowych jednostek w wielu kampaniach) oraz bardziej historyczne bunkry (np. bunkier AT, jako klasyczny bunkier z konkretnym dostępnym w danym momencie działem w środku).
Tak opcja z transportem piechoty to nie tylko Bradley ale i BWP czy innych starszych jak transportery niemieckie. Transport morski ma jednak sporo zalet i może to naprawdę uatrakcyjnić grę. Nawet jeżeli taki okręt transportowy czy desantowy by kosztował. Nie tylko to zastosowanie w czasach 2 wojny światowej, ale i współcześnie nowoczesne desantowce typu np Tarawa....
Ujednolicenie bunkrów rewelacja bunkry piechoty, artyleryjskie. ppanc i plot. Nawet dało by się zrobić słynne berlińskie wieże plot.
CytatTak opcja z transportem piechoty to nie tylko Bradley ale i BWP czy innych starszych jak transportery niemieckie.
No i cała niedawna operacja "gepanzert" poszła się ........ ;D
Cytatwspółcześnie nowoczesne desantowce typu np Tarawa....
Tak i to mi się podoba. Jeśli o mnie chodzi, to ja bym poszedł dalej i CAŁY transport w grze wymienił na taki właśnie.
Z tym, że wtedy oczywiście na mapie zrobiłby się nieopisany tłok z pustych i bezużytecznych transportów niebiorących chwilowo udziału w grze, ale taki tłok na drogach też był elementem wojny.
Cytatnp. bunkier AT, jako klasyczny bunkier z konkretnym dostępnym w danym momencie działem w środku
No ale to możesz zrobić także i przez spiętrowanie. Mnie akurat bunkry tak nie przekonują, bo ile razy w grze kupujesz fortyfikacje? A dla komputera możesz w Suite zmontować dowolny układ.
Poza tym nie wiem, czy jednostka siedząca w takim bunkrze będzie brać udział w walce. Samoloty na lotniskowcach nie biorą.
Też tak pomyślałem o mnóstwie niepotrzebnych ciężarówek bo dla transporterów da się znaleźć zastosowanie. Co do Gepanzert to nie koniecznie bo te chłopaki mieli lepsze transportery niż reszta wiec nawet jak wysiądą to te transportery mogą dalej siać zniszczenie >:D >:D. Transport morski to miodzio będzie i będzie czego pilnować toć 1 taki desantowiec to mnóstwo dobroci ma na pokładzie a jak nam go utopią to już bym wolał chyba lotniskowiec stracić >:D >:D >:D
Ale luźne ciężarówki tez czasem by się przydały jak komuś skasują transport czy jednostkę a zostanie osamotniony transport...
CytatAle luźne ciężarówki tez czasem by się przydały jak komuś skasują transport czy jednostkę a zostanie osamotniony transport...
Tak, tylko to wszystko wymagałoby jeszcze jednej zmiany - transporty musiałyby stać się pełnoprawnymi klasami jednostek, kupowanymi jak każda inna klasa. A to mogłoby z kolei spowodować brak wstecznej kompatybilności ze starymi kampaniami.
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 10:52:59 PM
CytatAle luźne ciężarówki tez czasem by się przydały jak komuś skasują transport czy jednostkę a zostanie osamotniony transport...
Tak, tylko to wszystko wymagałoby jeszcze jednej zmiany - transporty musiałyby stać się pełnoprawnymi klasami jednostek, kupowanymi jak każda inna klasa. A to mogłoby z kolei spowodować brak wstecznej kompatybilności ze starymi kampaniami.
Tu zgoda ciężarówki nie są konieczne. Transportery opancerzone to mogły by być. Byle nie za wiele typów bo niemcy natrzaskali wersji 251 bardzo wiele >:D >:D >:D
Ale chłopaki jeżdżą Bradleyami!
Do jutra z Państwa Islamskiego nie zostanie nawet dywanik!
Niestety uważać trzeba na zmienną $ground_carrier bo definiowana jest na poziomie pliku CFG. Jeżeli damy jej wartość 2 aby jednostki w kontenerze wspierały ogniem - co jest dobre dla bunkrów - to nagle artyleria na statku transportowym zacznie wspierać ogniem.
Z tego względu na tą chwilę to raczej można się pokusić o kontenery dostosowane do konkretnego scenariusza niż globalne rozwiązania efilowe. Jeśli chcielibyśmy mieć transport kontenerowy w efilu (dostępny do kupowania przez gracza) do zastosowania niezależnie od scenariusza (jednostki w transporcie nie wspierają ogniem) to obowiązkowo należało by stosować $ground_carrier=1 w każdym scenariuszu a to wykluczy użycie bunkrów typu kontener.
Podsumowując na razie w scenariuszu można użyć kontenerów jako bunkry itp. (jednostki w kontenerze mogą wspierać ogniem) albo jako transport (np. duże statki transportowe podczas desantu).
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 11:44:25 PM
Ale chłopaki jeżdżą Bradleyami!
Do jutra z Państwa Islamskiego nie zostanie nawet dywanik!
Kto, co i gdzie... Podeślij jakiś link, to sobie pooglądam.
Cytat: Jaro w Marzec 21, 2015, 09:12:30 AM
Cytat: Gustlik w Marzec 20, 2015, 11:44:25 PM
Ale chłopaki jeżdżą Bradleyami!
Do jutra z Państwa Islamskiego nie zostanie nawet dywanik!
Kto, co i gdzie... Podeślij jakiś link, to sobie pooglądam.
To pewnie próby na Delta Force ;).
Co do statków desantowych to wspieranie ogniem przez wożoną artylerię to lekkie przegięcie odpowiedni zestaw jednostek na takim statku i mamy taki dający się przezbrajać krążowniko-pancernik >:D >:D >:D
CytatTo pewnie próby na Delta Force Wink.
No przecież..... Nigdzie indziej Bradleyów nie ma.
Ale z transporterami niemieckimi, to już nie widzę tego tak prosto.
Nie ze względów technicznych, bo te są takie same, ale ze względów historyczno taktycznych.
Bradley jest silnie uzbrojonym pojazdem, takim mini-czołgiem który po wysadzeniu piechoty
może działać samodzielnie. Właściwie nie ma dla niego znaczenia, czy ma w środku żołnierzy - czy nie.
Natomiast siła jednostki Panzergrenadiere (gepanzert) była liczona jako zestaw: ludzie + maszyny.
Sam Sdkfz 251, bez drużyny na pokładzie nie mógłby mieć siły takiej jak dziś.
Cytat: Gustlik w Marzec 21, 2015, 10:48:53 AM
CytatTo pewnie próby na Delta Force Wink.
No przecież..... Nigdzie indziej Bradleyów nie ma.
Dla Was to jasne i proste a ja biedny zagrałem ledwie kilka kampanii ... :-\ to i skąd mam wiedzieć ;)
Też myślałem o tym nowoczesne transportery czy też BWP to dość poważne maszyny do eliminacji wroga. Same 251 czy 250 to generalnie dodatkowy km dla desantu. Więc może je tak potraktować dać wsparcie obrony a tylko niektórym wersjom dać aktywny atak.
Cytat: Gustlik w Marzec 21, 2015, 10:48:53 AM
Bradley jest silnie uzbrojonym pojazdem, takim mini-czołgiem który po wysadzeniu piechoty
może działać samodzielnie. Właściwie nie ma dla niego znaczenia, czy ma w środku żołnierzy - czy nie.
W sumie nowoczesne kampanie mogą być dobrym poligonem dla nowych opcji.
Warto by wypróbować, jak ta opcja sprawdza dla jednostek powietrznych, sytuacja z bradleyem jest podobna do tej ze śmigłowcami, obecny sposób użycia śmigłowców transportowych (szczególnie przez oddziały specjalne) jest trochę nie dopracowany (śmigłowiec pojawia się i znika).
Cytatobecny sposób użycia śmigłowców transportowych (szczególnie przez oddziały specjalne) jest trochę nie dopracowany (śmigłowiec pojawia się i znika).
Jeśli chodzi o śmigłowce to widzę dwa problemy:
- jednostki w jednej turze mogą zapakować się na śmigłowiec i po przylocie na miejsce mogą od razu wylądować, co pozwala ominąć limit dostępnych śmigłowców
- powyższe powoduje również brak możliwości "polowania" na jednostki w trakcie transportu (mamy więc teleportację ;D)
- jeszcze ciekawiej jest z jednostką posiadającą właściwość Exploit Success. Ta może zapakować się na śmigłowiec, dolecieć nad cel, wypakować się, zaatakować i jeszcze w tej samej turze odlecieć w bezpieczne miejsce i wylądować. (nie wspomnę nawet co daje takiej jednostce umiejętność dwukrotnego strzału...)
Cytat- jeszcze ciekawiej jest z jednostką posiadającą właściwość Exploit Success. Ta może zapakować się na śmigłowiec, dolecieć nad cel, wypakować się, zaatakować i jeszcze w tej samej turze odlecieć w bezpieczne miejsce i wylądować. (nie wspomnę nawet co daje takiej jednostce umiejętność dwukrotnego strzału...)
Tak właśnie Delta u mnie śmiga.... :box Z przeciwnika zostaje samo rzadkie.
Jest chyba jeszcze jedna trudność - nie bardzo widzę jak jednostka lądowa, miałaby "wejść" do powietrznej,
skoro mają różne płaszczyzny ruchu? Skąd gra ma wiedzieć, czy chcą wejść "do", czy "pod" helikopter??
Cytat: Gustlik w Marzec 21, 2015, 01:12:03 PM
Cytat- jeszcze ciekawiej jest z jednostką posiadającą właściwość Exploit Success. Ta może zapakować się na śmigłowiec, dolecieć nad cel, wypakować się, zaatakować i jeszcze w tej samej turze odlecieć w bezpieczne miejsce i wylądować. (nie wspomnę nawet co daje takiej jednostce umiejętność dwukrotnego strzału...)
Tak właśnie Delta u mnie śmiga.... :box Z przeciwnika zostaje samo rzadkie.
Jest chyba jeszcze jedna trudność - nie bardzo widzę jak jednostka lądowa, miałaby "wejść" do powietrznej,
skoro mają różne płaszczyzny ruchu? Skąd gra ma wiedzieć, czy chcą wejść "do", czy "pod" helikopter??
Z tym może być problem. Ale jak mamy wpierające transportery i bwp, to już ogromny postęp. Może tak w ramach nie zamierzonych testów aktualizacja na szybkiego do delty ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::) ;)
CytatMoże tak w ramach nie zamierzonych testów aktualizacja na szybkiego do delty
Mówisz i masz - nowy efil - nowa Delta.
Ani jedno, ani drugie nie jest jeszcze oficjalne.
W efilu na razie Bradley może wozić Infantry i Inżynierów. Oczywiście jeśli mają inny transport - muszą go zostawić
No i w tej sytuacji Bradley ma chyba za mocne statystyki, bo był liczony jako pojazdy z piechotą łącznie.
Ikony tak dla porządku dodaję, one niedługo będą jako oficjalne w paczce OpenIcons, ale na razie, żeby dziur w
widoku nie było trzeba je sobie wrzucić do OPENDAT
Delta ma o jeden scenariusz więcej i po raz pierwszy stosuje też jednostkę "sabotażystów" - to też nowość z
ostatniego wydania efila. Na dniach miałem ją publikować jako oficjalną, ale poczekam na ewentualne wnioski.
[załącznik usunięty przez administratora]
To się nazywa szybkość reakcji ;D (jak w jednostkach Delta >:D) :clap :clap
Delta dała mi kiedyś dużo frajdy z gry. Po zmianach wróci na listę do rozegrania...
Dziękować poszaleję Bradleyem ::) ::) ;D :toast :sherman :box
Muszę powiedzieć. że Bradley w połączeniu z piechotą to rewelacja. Tak samo zmieni się wysadzanie desantów morskich. Niby nic wielkiego, a zmiana na plus ogromna :D
Tak, ale niestety, kiedy usuwałem możliwość ładowania Abramsów na Bradleye ( :) ), zrozumiałem, że nie jest aż tak różowo jak by to mogło wyglądać.
Otóż do tej pory "wagi" transportu mogły być ustawiane na dwa sposoby:
1) "kogo mogę wozić" - dla transportu
2) "kto może mnie wozić" - dla jednostek transportowanych.
Tymczasem w tej koncepcji taki Bradley jednocześnie musi być transportem (dla piechoty) i jednostką transportowaną
(jeśli płynie statkiem). To nie może być ta sama waga bo wtedy wszystkie inne jednostki mogące pływać tym samym statkiem, mogłyby również jeździć Bradleyem.
Oczywiście mówię tu o sytuacji w której Bradley miałby pływać w transportach morskich nowego typu, które wymagają zaznaczenia "Carrier Weight". Z transportami starego typu - nie ma problemu.
No i jeszcze jedna sprawa - wyeliminowałem możliwość załadowania na Bradleya wszystkiego innego poza
wyznaczonymi oddziałami no i poza...........samym Bradleyem. Który oczywiście ma tą samą wagę transportu, co inny Bradley. Mało tego - trzeba również zwrócić uwagę na to aby transporty potencjalnych sojuszników nie miały tych samych wag, bo wtedy transporter angielski będzie można załadować na amerykański - i tak dalej.
Tak, że niestety rozwiązanie, które rano wzbudziło u mnie entuzjazm teraz rozczarowało mnie bardzo.
Coraz mniej sensownych zastosowań widzę dla niego.
Wygląda na to ze niestety miałem racje na początku , i rozwiązanie w tej postaci nadaje się w zasadzie tylko dla bunkrów :(.
Szkoda - bo było blisko....
Może określmy sensowne wymagania dla zmian w transporcie, co by udało się zastosować w grze i podnieśmy to zagadnienie na JP.
Bardzo blisko jest do osiągnięcia sensownego rozwiązania transportu morskiego. I może na tym trzeba się skoncentrować w pierwszej kolejności. Być może znalezione i działające rozwiązanie da się później zastosować i w innych rodzajach transportu.
Właśnie próbuję wysmażyć dłuuugi mail do Luisa.....
Tak mi się wydaje, że oni po prostu nigdy nie brali pod uwagę tego rozwiązania jako rozwiązania dla transportu mechanicznego. Raczej jako sposób na "przechowywanie" jednostek, w bunkrach, budynkach e.t.c.
Ewentualnie możemy doprowadzić do sytuacji, że każdy czołg będzie miał swoją załogę. Wtedy kampania Deszcze niespokojne mogłaby wyglądać tak jak w załączniku. ;) I teraz powstaje pytanie jak załoga wpływa na walory jednostki w której przebywa.
[załącznik usunięty przez administratora]
[załącznik usunięty przez administratora]
Oj nie to nie jest ikonka jednego czołgu. W kampaniach nasze ikonki to jednostki wojskowe skala batalionowa. Załogę można wyszkolić w World of Tanks ;). Nie róbmy z tej gry symulatora pojedyńczego czołgu. Naszą intencją było raczej oddanie desantu jadącego na czołgu ;)
Ale akurat "Deszcze niespokojne" to JEST kampania JEDNEGO czołgu. Connor ma rację.
Fajny pomysł, tylko trzeba by zrobić pięć pojedynczych ikonek. Albo sześć.....
Grigorij
Gustlik
Janek
Olgierd
A potem, po śmierci Olgierda, na T-34/85 dochodzą do nich Tomuś i Wichura.
No i PIES!
Cytat: Gustlik w Marzec 23, 2015, 01:42:01 PM
Fajny pomysł, tylko trzeba by zrobić pięć pojedynczych ikonek. Albo sześć.....
Grigorij
Gustlik
Janek
Olgierd
A potem, po śmierci Olgierda, na T-34/85 dochodzą do nich Tomuś i Wichura.
No i PIES!
Szukałem ikonki psa lub pojedynczego żołnierza z psem ale nie znalazłem, bo tak to bym Szarika zrobił ;-)
Nie zapominajmy o Marusi, Lidce i parunastu innych bohaterach tego filmu ;-)
A na serio, to wydaje mi się, że to nie tędy droga. OG zaczyna być przekombinowany, a była to fajna gra na poziomie taktycznym, a zaraz wyjdzie nam jakiś battlefield.
CytatOG zaczyna być przekombinowany, a była to fajna gra na poziomie taktycznym, a zaraz wyjdzie nam jakiś battlefield.
Nie, nie - to tylko ta jedna kampania. Te jednostki nie pokazywałyby się w żadnej innej - oczywiście byłyby nie-do-kupienia.
A moje obawy dotyczą całość OG. Wolę jak ikona przedstawia batalion lub pułk niż pojedynczego żołnierza.
Cytat: Gustlik w Marzec 23, 2015, 02:32:31 PM
Nie, nie - to tylko ta jedna kampania.
Aby na pewno jedna? Pojedynczy bohaterowie mogli by się pojawić w kampanii: Złoto dla zuchwałych lub w Komandosach JKM - chociażby Navarona ;-)
Cytat: Gustlik w Marzec 23, 2015, 02:32:31 PM
Te jednostki nie pokazywałyby się w żadnej innej - oczywiście byłyby nie-do-kupienia.
Tak właśnie je ustawiłem w przerobionym efilu.
:offtopic dla chętnych do gry na szczeblu pojedynczego żołnierza/czołgu polecam Steel Panthers: World at War http://www.spwaw.com/ (http://www.spwaw.com/)
Tylko, że można się spodziewać kłopotów z grafiką/dźwiękiem na nowych maszynach.