Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje => Wątek zaczęty przez: Waldzios w Czerwiec 16, 2015, 01:30:06 AM

Tytuł: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Czerwiec 16, 2015, 01:30:06 AM
Konwersja kampanii '1940-44 WE SEARCH FOR WAYS', autorstwa Golothina (LXF).
(https://opengeneral.pl/waldzios/CAMP6BN10.JPG)
Robocza nazwa: 'Szukamy sposobów 1940-44';
Efile: GusOpen Ver.6.5.1 (minimum);
Język: Angielski (tłumaczenie w trakcie);

Kampania rozgrywana Niemcami, 48 scenariuszy, dość wymagająca, z kilkoma naprawdę ciekawymi rozwiązaniami;

Link do pobrania: CAMP6BN10.zip (https://opengeneral.pl/waldzios/CAMP6BN10.zip);
Wymaga najnowszego efila: GusOpenEfile651.zip (https://opengeneral.pl/waldzios/GusOpenEfile651.zip);

Kampania dostępna równocześnie w dwóch wariantach:
- 'hardcore' - poziom trudności według założeń autora, w tym wyłączone auto-uzupełnienia i CAP;
- 'normal' - poziom rekreacyjny, z auto-uzupełnieniami i bez CAP'a ;

Kampania nie jest jeszcze w pełni przetestowana, brakuje czasu, dotarłem do 30 scenariusza (nawet w trybie 'rekreacyjnym' jest dość wymagająca), a tłumaczenia są w trakcie opracowania, mimo to kampania powinna być w pełni grywalna.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: Mario w Czerwiec 16, 2015, 05:19:11 PM
Super ;D
W wolnej chwili potestuję.
No ale jeśli dla Ciebie w wersji "normal" jest wymagająca to będzie wyzwanie ;D
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: Rudel w Czerwiec 16, 2015, 06:54:31 PM
Ta kampania to cukiereczek nie jest zbyt łatwa a i terenowo ciekawa.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Czerwiec 18, 2015, 08:32:58 AM
No pięknie, będzie coś do testów na wakacje!
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Czerwiec 19, 2015, 01:00:31 PM
Podtwierdzam kampania trudna miejscami autorów miałem chęć udusić,wypatroszyć i co tam innego wesołego.Narazie odpoczywam mysle ze do soboty nabiore weny bitewnej.Narazie moje boje wygladaja tak koszmar nie cierpie takich strat własnych.Miejscami szczesciem jest wogóle zwyciestwo moja ocena ze wszech miar maksymalna.No i nie wiem ktora wersję gram te zwykła czy hardkorowa.?? gram to co dostałem nie wnikajac w szczegóły.Jutro trening tenisa stołowego i zaczną sie przygotowania do mistrzostw Polski które będą we wrzesniu lub około wrzesnia, czy mam szanse na medal..... chyba nie, czy bede walczył....na to pytanbie znacie odpowiedz nigdy sie nie cofam.hehe

Opisu co i jak nie zamieszcze bo to moje pierwsze z ta kampania starcie,grałem w golotinowa wersje ale tam utknołem na 19 scenariuszu tu jestem na 29 i jeszcze troche do końca jest.

OpenGen 0.90.42.8 * (29 May 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\1\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2.4
Campaign: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.1.03,  *  Player prestige modifier 75%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: 88mm FlaK 36/40
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:66
3   London , #2 , Tactical Victory , score:20
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Tactical Victory , score:21
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: Gebirgspioniere 41
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: 21 NbWf42
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:61
8   Gibraltar , #7 , Victory , score:39
9   Tobruk , #8 , Victory , score:44
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:69
11   Alexandria , #10 , Victory , score:46
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:62
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf-110F
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: StuG IIIE
15   Baghdad , #14 , Victory , score:46
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Tactical Victory , score:26
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Victory , score:46
18   Isfahan , #17 , Victory , score:46
19   Teheran , #18 , Tactical Victory , score:21
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:71
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: He 177
22   Reykjavik , #22 , Victory , score:46
23   Grozny , #23 , Victory , score:46
24   Astrakhan , #24 , Tactical Victory , score:23
25   Stalingrad , #25 , Tactical Victory , score:21
26   Saratov Pocket , #26 , Brilliant Victory , score:61
27   Kazan , #27 , Tactical Victory , score:26
28   Sverdlovsk , #28 , Victory , score:46
--
Campaign score: 1360  *  Average: 48

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Czerwiec 19, 2015, 04:42:04 PM
Grasz w dość wczesną wersje (v.1.03), w tym wydaniu  jeszcze bez podziału (odpowiednik dzisiejszej wersji 'normal'), późniejsze wersje zawierają dodatkowy alternatywny plik kampanii (z ustawieniami dla wersji 'hardcore').

Radzę zaktualizować kampanie i efila (linki w pierwszym poście), w międzyczasie wypatrzyłem i poprawiłem sporo 'problemów', aktualna wersja to v.1.08, pliki aktualizuje na bieżąco w miarę testowania.

Poziom trudności jest trudny do zdefiniowania, z jednej strony prestiżu (w wersji 'normal') jest zdecydowanie dużo (nawet zbyt dużo), ale z drugiej strony wielkość armii niespecjalnie przekłada się na powodzenie misji.
Scenariusze często mają dość ciekawe rozwiązania wymagające nietypowego podejścia. Bardzo zalecane jest dokładne czytanie wprowadzeń, doskonale widać to już w 1 scenariuszu.

Z braku czasu dotarłem dopiero do  scenariusza Astrakhan, więc nie mogę jeszcze zagwarantować pełnej funkcjonalności późniejszych scenariuszy.
Zachowałem raporty i garść screenów, więc po zakończeniu rozgrywki postaram się napisać opis przejścia.



Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.08 (normal),  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Ju-88A-4
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:58
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: He-111H (t)
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:61
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:58
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Pz IVF1
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:62
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:58
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 7.5cm PaK40
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: SdKfz 7/2
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:65
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:58
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Brilliant Victory , score:58
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: 250/10
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 12.8 cm  Sturer Emil
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:62
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:49
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: PSW 233
--
Campaign score: 1351  *  Average: 58
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Czerwiec 19, 2015, 04:48:47 PM
Prawie  z kazdym sc trzeba prowadzić 3-5 grupy wydzielone by cele osiagnać na czas, kazdy bład widać od razu po kilku turach i juz nie ma przewaznie czasu by je naprawić.Trzeba sie kierować intuicja tudziez wiedza historyczna ale w dalszych sc na niewiele to pomaga bo sc robia sie bardziej fikcyjne.rozpoznanie rozpoznanie i jesli zawiedzie to rozpoznanie,dlatego w bomb. mam tyle strat bo pozwoliłem by rozpoznanie polatało sobie bez osłony myśliwskjiej.Sytuacje ze nagle pojawiaja sie wrogowie na tylach armii to juz mnie w tej kampanii nie dziwi, dobrym jest by formacje armii zamykało kilka batalionów czołgów inaczej odsłonięte działa i wojska inzynieryjne beda kasane jak przez wygłodniałe wilki jesli pogoda sie załamuje to nalezy sie spodziewać kontrataków , a przed załamaniem pogody aktywności lotnictwa. Ot normalna sprawa na wojnie.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Czerwiec 19, 2015, 06:14:36 PM
O nie 29 scen tylez celów a tak mało tur poddaje sie, zadowole sie byle wygrana, BV nie uzyskam a czy jest mozliwy nie odpowiem :):):)
Zgłaszam mała poprawke co do jednostek otóz inżynierowie w barce rozstawiaja mi tez most pontonowy-- niby jak ??Miałem niby odpoczać a tu juz dziś trening :):).zagram góra 4 tury i spatusiać trzeba bedzie bo mnie ludki z sekcji na treningu ograją łatwo a tego duma by nie zdzierżyła bezkarnie.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.2.4)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 22, 2015, 04:17:04 PM
Musze na nowo zacząć od początku bo te sawe straciłem wraz z uszkodzonym dyskiem 1 terra ciekawe czy będzie lepiej.
Widze po ruchach AI ze okrety brytyjskie maja ten sam błąd okretowania jednostek lądowych co japońskie to musi być globalne ustawienie jakieś.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 25, 2015, 10:37:03 PM
Po 9 misji dorobek jest taki i jestem zadowolony z winiku i będę próbował wyniki utrzymywać na podobnym przyzwoitym poziomie.

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
--
Campaign score: 685  *  Average: 76

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 26, 2015, 04:28:46 PM
Po uzyskaniu docelowego składu armii gra mi się coraz to lżej nie potreba zakupów tylko sporadycznie upgrade jednostek i coraz to łatwiej zrobić scenariusz bez strat, no chyba że oddz auxiliary sa okrażone wtedy statystyki mogą wyglądać źle ale skład armii już teraz poradzi sobie z każdym wyzwaniem, i nastepuja nudy ale postaram się wytrwać do końca kampanii.

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:71
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf-110F
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:80
--
Campaign score: 910  *  Average: 75

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 26, 2015, 10:33:23 PM
No to półmetek tego co kiedyś przeszedłem. A wygląda to tak:( tak tak straciłem bombowca-pilot był szalony jak ja i zaatakowal okopana dobrze baterie plot)

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:71
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf-110F
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:80
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:81
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: StuG IIIE
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:66
--
Campaign score: 1128  *  Average: 75

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 27, 2015, 12:08:31 AM
Brawo dla tych co przerabiali kampanie, 17 scen i tylko Victor i teraz statystyki brzydko wygladaja zostawiam sawe by to kiedyś przy napływie weny bitewnej poprawić na BV. teraz brne dalej skoro i tak było bez strat ponownie :):):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Październik 27, 2015, 02:09:48 AM
Może jakieś stany armii? Opisy bitew?
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 27, 2015, 03:18:39 PM
Opisy bitew to sa tak sadze podobne w chwili gdy wystartuje lotnictwo to już jest po bitwie :):). Taki jest ból grania bez strat jednostki sa wyszkolone na max i gdy to się osiągnie w połowie kampanii to walki sa szybkie bądź błyskawiczne.Chwilowo gram w Skyrima by wene bitewna odnowić i nie uruchomie opena bo komp będzie zipiał z przesady.opisy wedle nazwy kampanii szukamy sposobów.?? oto one blokować lotnictwem lotniska przeciwnika wystarczy 1 samolot rozpoznanie rozpoznanie i jeśli zapomni się co robić to rozpoznanie dlatego jedne z pierwszych wyszkolonych formacji bombowych upgradować należy w samoloty rozpoznawcze wtedy jako 15 mogą wytrzymać pojedynczy i podwójny myśliwski atak wroga bez osłony.mysliwcom zakupić dodatek zwiad o 2 pola dodatkowo wtedy po uzyskaniu panowania w powietrzu wolne myśliwce zajmują się uzupełnianiem zwiadu i całość mapy jest pod kontrola. by bombowiec zyskał lidera dowódcę wyślij go by zaatakowal działo plot większość moich tak zdobywa lidera. by unikać strat nie używam jednostek naziemnych rozpoznawczych bo podejzewam ze AI ma je na 1 miejscu na liscie potencjalnych celów.Altylerie trzymać blisko pierwszej linii, i niekiedy to altyleria prowadzi trzon armii.Podejrzewam ze obaliłem kanony prowadzenia wojny ale to jest gra a gry żądza się innymi regułami niż kanony sun tsu.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 27, 2015, 05:20:23 PM
W 2 wojnie światowej dowódcy oszukiwali na potęge np.: weźmy Romla nagminnie używał danych taktycznych wykradzionych z ambasady amerykańskiej, gdy źródełko wyschło skończyły się zwycięstwa. Złamany szyfr floty Yamamoto dawał amerykanom zwycięstwo za zwycięstwem od 42 roku. Złamany szyfr enigmy zapewnił zwycięstwo w Europie aliantom i przykładów można mnożyć. Przy przewadze ilościowej rodem z frontów wschodnich to zdolności dowódcze były mniej już istotne. Dlatego powtórze  zwiad zwiad i najlepiej lotniczy.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Październik 27, 2015, 10:02:06 PM
Nie rozumiem Twoich wpisów, pisz proszę przejrzyściej... Mniej chaotycznie.
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 28, 2015, 07:44:12 AM
Oto i zapowiadana moja armia niewiele różni się od tej używanej w kampanii w17 japońskiej.Oraz wynik po 20 misji.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Październik 28, 2015, 08:37:39 AM
Jezu, ile masz prestiżu: 1000? Armada, jakiej nie miałem chyba w 4 łącznie kampaniach...
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 28, 2015, 09:14:35 AM
nie walcze zawsze stanami max 10+ nieraz sa to 7 i 8 uzupełniane dopiero po upgrade. ważniejsze sa dla mnie dodatki i w miare najlepsze wzory uzbrojenia .Zreszta nagrody za BV w wysokości 2000-3000 za scenariusz kumulowane( oszczędzane tylko na te rzeczy które sa najważniejsze). Najwiekszy stres to wlasnie decyzje na co wydać prestiż a skoro nic nas nie goni można wydać na to co najistotniejsze lub to co da nam kolejny BV.A skoro zachowa się sawe z kwatery przed scen to błędne decyzje można zweryfikować chyba to nie jest nielegalne :):):).ilość prestiżu często mam na poziomie do 50 punktów.Wszak dla takiej armii trudno o przeciwnika który by wytrzymał więcej niż 3 tury potem dobija się niedobitki.Wydaj dużo wcześniej by nie wydawać prawie nic później . Gdy jest spokojnie to walcza moje najmniej doświadczone jednostki gdy jest gorąco to do walki wkraczają weterani i jest po zabawie.Już tu mam i takich co to maja po ponad 1000 doświadczenia a rekordzista bombowiec junkers ma 1700.
Prototypy które nie pasuja do mojej armii sprzedaje ale w to miejsce nie kupuje 3 jednostek średnich a 1 silna. Czy ta armia liczebnie wzrośnie nie pamiętam dalszych scen i nie wiem na ile zostały zmienione ale przy walkach z mnogimi zastępami armii sowieckiej jakieś zmiany mogą nastąpić. Bój typowy u mnie wygląda tak Altyleria likwiduje w 1 kolejności alt plot potem wkracza lotnictwo bombowe likwiduje bądź uszkadza jednoski wroga wtedy to do ataku ida jednostki pancerne kozystajac z owerrunu likwidują nieraz jednoski az do zużycia amo ( zadko to się zdaza wtedy ruszają obwody ( wojska inżynieryjne działa mosty pontonowe i to one niejednokrotnie zajmują punkty zwycięstwa i źródła prestiżu).Na koniec dodam tylko to zwiad, zwiad, zwiad .
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 28, 2015, 11:11:31 AM
No i po 21 scen specjalna misja Rejkiawik :) do wyboru był też Kaukaz ale Rosjan mam na te chwilke dosyć .Flagi na mapce sa amerykańskie wiec obadamy czy amerykanie zatrzymają te nawałnice .21 scen zwiększył straty o 1 bimbowiec był to rozpoznawczy z puli auxiliary z życiem 2 od początku wiec jego strata była nieunikniona -cześć jego pamięci .

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 28, 2015, 02:03:54 PM
No i po 23 misji już .Już sa mapki które widze po raz 1 w życiu.

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore),  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:76  +++  Proto: Pz IIIH
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Pz IVF1
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:74
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: He 115 E
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:71
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:80
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:77  +++  Proto: StuG IIIE
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:79  +++  Proto: Me-210
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:78
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:71
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:74  +++  Proto: Bf-110F
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:80
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:81
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: StuG IIIE
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:66
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:71  +++  Proto: 7.5cm PaK40
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Victory , score:51
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:74
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:76
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:78  +++  Proto: 17 K18
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:74
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:77
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:78
--
Campaign score: 1707  *  Average: 74

..
Current scenario: Astrakhan,  VH prestige is 150 ,  All map prestige is: 190
Army cost: XXXXX , Current prestige is 3001
AI stance is Aggressive

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 28, 2015, 03:57:07 PM
Chciałem zrobić mapke sytuacyjna którędy poprowadzę atak itp. ale się skrypt stronki zablokował i nici z projektu.
A jednak w nowym poscie poszło czyli tak prowadze rozgrywke na 24 scen tej kampanii 3/4 lotnictwa wspiera główną grupe reszta mały oddział który będzie forsować rzeki.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 28, 2015, 09:43:12 PM
No i ten mały oddział spisał się na 150%  a to za zasługa ciągnięcia 3 mostów pontonowych samobieżnych ze sobą składał się z 2x czołg 2 x działo 3 x most pontonowy i saperzy w razie potrzeby reparacji docelowego lkotniska( VP nr 1) w głębi mapy z VP na nim . wspieraly ich 2x rozpoanawcze 5 x myśliwiec i 4 x bombowce . A tak na mapie rysue się wykonanie planu i kolejność zajmowania VP .w kole po lewej utknęła główna grupa armii na tym point spawnie gdzie co kolejke AI wystawialo 5 jednostek tak ze moje altylerie zniszczyły tam mosty i to te zniszczenia głównie zatrzymały kolumnę. sprowadzenie 3 mostów samobieżnych udrozniło przejście w tym czasie mniejsza grupa wydzielona zajęła reszte VP. Gdyby te najlepsze jednostki pod względem doświadczenia i wyposazenia były w głównym składzie nie zmieniły by znacząco sytuacji, to zniszczenie mostów tam było  pechowe.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 29, 2015, 01:44:18 AM
Na 25 misji lotnictwo się napracowało jakby za 3 sru sru sru i sru i po amo i dalej sru i tak ze 4 kolejki . no i następna jednostka w stratach rozpoznawczy samochód z trych auxiliary .miejscami było tak gorąco że myślałem się poddać ale po takich zwycięstwach głupio by było przegrać. i jakoś tak na 2 tury przed końcem czasu na BV AI się uspokoiło i nie słało już jednostek z spawn pointów i z poza mapy te chmary piechoty i jedn pancermych .Na to czekały moje jedn pancerne elitarne,zaatakowały i zdobyły wyznaczone cele .

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 29, 2015, 01:31:34 PM
27 scenariusz uwalnia sie jeńców ale ani AI ani gracz nimi nie porusza stoja jak trusie i czekaja na śmierć z ręki moskali.Przez to nie można zakończyć tego scenariusza jakakolwiek wygrana, przegrana kończy kampanie poprzez wywalenie do pulpitu.A tak łdnie by to wyglądało .Mam już komunikat BV ale ani kontynuacji dalej ani końca kampanii przez wybicie wszystkich jednostek i jest  tylko plansza startowa Open Generala .Sknocona kampania ot co .Przeniosłem save do efila Golotina i kampania i scen się zakończyły czyli w wersji pl jest błąd na koniec poważny dyskfalifikujący granie bo nie można skończyć wypocin.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Październik 29, 2015, 03:00:18 PM
Coś namieszałeś, przechodziłem ten scenariusz i nie było problemu...

Więźniów nie uwalniasz, to oni opanowują miasto, a potem uciekają koleją na zachód. Jeśli byli nieruchliwi, być może zablokowałeś im wyjście z miasta, albo dostęp do heksa ucieczki...

BTW. Jeśli podeślesz mi save'a będę mógł sprawdzić w czym problem..

Raport po scenariuszu:
OpenGen 0.90.43.9a * (25 Jun 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_6bn10\  * Efile version: GusOpen Ver.6.2.6
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.09 (normal),  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Ju-88A-4
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:58
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: He-111H (t)
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:61
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:58
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Pz IVF1
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:62
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:58
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 7.5cm PaK40
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: SdKfz 7/2
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:65
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:58
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Brilliant Victory , score:58
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: 250/10
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 12.8 cm  Sturer Emil
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:62
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:49
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Pz IVG
24   Astrakhan , #24 , Brilliant Victory , score:64
25   Stalingrad , #25 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Bf-110G-2
26   Saratov Pocket , #26 , Brilliant Victory , score:58
27   Kazan , #27 , Brilliant Victory , score:56
28   Sverdlovsk , #28 , Brilliant Victory , score:69
--
Campaign score: 1658  *  Average: 59

..
Current scenario: Sverdlovsk,  VH prestige is 210 ,  All map prestige is: 380
Army cost: 43930 , Current prestige is 10012
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +1800, Omsk , cap disabled, 15 turns prestige: 1720
if V : +1600, Omsk , cap disabled, 18 turns prestige: 1720
if TV: +1400, Omsk , cap disabled, 24 turns prestige: 1720
Ls: Loss , turn prestige: 1720

[u]Piechota[/u]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , I/39/26D , 5 bars , 1094 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline  , AntiTank, Special Munition, 43 kill , 480 pp - U:001  [+60 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , II/39/26D , 5 bars , 1515 exp , Germany , 5/10 , Overwhelming Attack  , AntiTank, Special Munition, 47 kill , 480 pp - U:002  [+127 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , III/39/26D , 5 bars , 912 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 30 kill , 480 pp - U:003  [+54 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , I/77/26D , 5 bars , 983 exp , Germany , 6/10 , Aggressive Maneuver  , AntiTank, Special Munition, 23 kill , 480 pp - U:010  [+80 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , II/77/26D , 5 bars , 906 exp , Germany , 8/10 , Resilience  , AntiTank, Special Munition, 29 kill , 480 pp - U:011  [+56 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , III/77/26D , 5 bars , 774 exp , Germany , 5/10 , AntiTank, Special Munition, 24 kill , 480 pp - U:012  [+10 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , I/78/26D , 5 bars , 611 exp , Germany , 6/10 , Determined Defense  , AntiTank, Special Munition, 21 kill , 480 pp - U:013  [+52 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , II/78/26D , 5 bars , 850 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 17 kill , 480 pp - U:014  [+53 exp]
Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , III/78/26D , 5 bars , 964 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , AntiTank, Special Munition, 36 kill , 480 pp - U:015  [+67 exp]
Brandenburger 40 , I/BrandenburgReg/26D , 3 bars , 365 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 10 kill , 855 pp - U:034
Brandenburger 40 , II/BrandenburgReg/26D , 3 bars , 329 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 855 pp - U:035
Brandenburger 40 , III/BrandenburgReg/26D , 4 bars , 426 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 855 pp - U:036
Pioniere , 250/1 [W] , PioniereAbt26/26D , 2 bars , 240 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, FastEntrench, 1 kill , 524 pp - U:037
Bruckenlager ausf IV , BruckenlagerAbt26/26D  , 0 bars , 91 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:051

[u]Czołg[/u]
Pz IVF2 , I/PzReg26/26D , 5 bars , 1239 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack  , AntiTank, Special Munition, 101 kill , 564 pp - U:008  [+35 exp]
+  Pz IVF2 , II/PzReg26/26D , 5 bars , 1144 exp , Germany , 7/10 , AntiTank, Special Munition, 76 kill , 0 pp - U:026  [+85 exp]
Pz IVF2 , III/PzReg26/26D , 5 bars , 858 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 65 kill , 564 pp - U:029  [+28 exp]
+  Pz IVG , IV/PzReg26/26D , 3 bars , 349 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 25 kill , 0 pp - U:055  [+25 exp]
Tiger , I/sPzReg26/26D , 2 bars , 205 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 14 kill , 900 pp - U:057  [+48 exp]
Tiger , II/sPzReg26/26D , 1 bars , 125 exp , Germany , 4/10 , AntiTank, Special Munition, 3 kill , 900 pp - U:058  [+30 exp]
Tiger , III/sPzReg26/26D , 2 bars , 209 exp , Germany , 8/10 , AntiTank, Special Munition, 10 kill , 900 pp - U:059  [+91 exp]

[u]Rozpoznanie[/u]
250/8 , 1/PzAufklAbt26/26D , 5 bars , 574 exp , Germany , 10/10 , Recon, Forward Observer, 14 kill , 384 pp - U:019  [+3 exp]
250/8 , 2/PzAufklAbt26/26D , 3 bars , 393 exp , Germany , 10/10 , Recon, Forward Observer, 18 kill , 384 pp - U:020  [+7 exp]
250/8 , 3/PzAufklAbt26/26D , 2 bars , 219 exp , Germany , 10/10 , Recon, Forward Observer, 9 kill , 384 pp - U:032  [+3 exp]

[u]Artyleria ppanc.[/u]
Sd Kfz 8/Flak 18 , I/PzJagReg26/26D , 5 bars , 868 exp , Germany , 8/10 , Battlefield Intelligence  , AntiTank, Special Munition, 36 kill , 984 pp - U:005  [+19 exp]
Sd Kfz 8/Flak 18 , II/PzJagReg26/26D , 5 bars , 865 exp , Germany , 10/10 , First Strike  , AntiTank, Special Munition, 35 kill , 984 pp - U:006  [+22 exp]
+  12.8 cm  Sturer Emil , III/PzJagReg26/26D , 2 bars , 263 exp , Germany , 10/10 , AntiTank, Special Munition, 6 kill , 0 pp - U:050  [+42 exp]

[u]FlaK[/u]
SdKfz 7/1 , 4/PzFlakAbt26/26D , 5 bars , 839 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , Air Defense, Special Munition, 33 kill , 334 pp - U:007  [+7 exp]

[u]Artyleria[/u]
17 K18 , SdKfz 9 , I/ArtReg26/26D , 5 bars , 1359 exp , Germany , 15/10 , Infiltration Tactics  , Support, Special Munition, 75 kill , 1441 pp - U:004  [+51 exp]
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , II/ArtReg26/26D , 5 bars , 1006 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 41 kill , 1009 pp - U:009  [+38 exp]
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , III/ArtReg26/26D , 5 bars , 807 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 43 kill , 1009 pp - U:016  [+23 exp]
15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , IV/ArtReg26/26D , 5 bars , 532 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 23 kill , 1009 pp - U:028  [+28 exp]
24 cm Kanone M16 , SdKfz 9 , I/sArtReg26/26D , 5 bars , 588 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 37 kill , 2154 pp - U:038  [+68 exp]
21 cm K38/39 , SdKfz 9 , II/sArtReg26/26D , 5 bars , 521 exp , Germany , 14/10 , Support, Special Munition, 24 kill , 1527 pp - U:040  [+44 exp]
21 cm K38/39 , SdKfz 9 , III/sArtReg26/26D , 4 bars , 480 exp , Germany , 14/10 , Support, Special Munition, 20 kill , 1527 pp - U:041  [+41 exp]
+  Wespe , I/PzArtReg26/26D , 5 bars , 558 exp , Germany , 15/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 0 pp - U:043  [+46 exp]
Wespe , II/PzReg26/26D , 2 bars , 222 exp , Germany , 12/10 , Support, Special Munition, 4 kill , 600 pp - U:052  [+9 exp]
Wespe , III/PzReg26/26D , 3 bars , 332 exp , Germany , 12/10 , Support, Special Munition, 7 kill , 600 pp - U:053  [+41 exp]
80 cm K (E) Dora , Dora  , 1 bars , 160 exp , Germany , 11/10 , Support, Special Munition, 5 kill , 2629 pp - U:060  [+45 exp]

[u]Obrona plot.[/u]
SdKfz 6/2 , 1/PzFlakAbt26/26D , 1 bars , 105 exp , Germany , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 0 kill , 389 pp - U:017
SdKfz 6/2 , 2/PzFlakAbt26/26D , 1 bars , 138 exp , Germany , 7/10 , Air Defense, Special Munition, 1 kill , 367 pp - U:018  [+8 exp]
SdKfz 6/2 , 3/PzFlakAbt26/26D , 1 bars , 110 exp , Germany , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 1 kill , 389 pp - U:030

[u]Myśliwiec[/u]
Fw-190A-3 , 1/JG26 , 5 bars , 1804 exp , Germany , 9/10 , Aggressive Attack  , Air Defense, Special Munition, 38 kill , 870 pp - U:021  [+86 exp]
Fw-190A-3 , 2/JG26 , 5 bars , 1270 exp , Germany , 8/10 , Air Defense, Special Munition, 32 kill , 870 pp - U:031  [+32 exp]
Fw-190A-3 , 3/JG26 , 5 bars , 1210 exp , Germany , 10/10 , Air Defense, Special Munition, 37 kill , 870 pp - U:033  [+18 exp]
Fw-190A-3 , 4/JG26 , 5 bars , 1063 exp , Germany , 8/10 , Air Defense, Special Munition, 29 kill , 870 pp - U:039  [+75 exp]
Fw-190A-3 , 5/JG26 , 5 bars , 919 exp , Germany , 10/10 , Air Defense, Special Munition, 26 kill , 870 pp - U:048  [+35 exp]
Fw-190A-3 , 6/JG26 , 5 bars , 750 exp , Germany , 10/10 , Air Defense, Special Munition, 19 kill , 870 pp - U:049  [+16 exp]
+  Bf-110G-2 , 1/ZG26 , 4 bars , 409 exp , Germany , 8/10 , Air Defense, Special Munition, 5 kill , 0 pp - U:056  [+102 exp]

[u]Bomb. taktyczny[/u]
Ju-88A-4 , 1/KG26 , 5 bars , 1547 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 57 kill , 979 pp - U:022  [+46 exp]
Fw-189A-2 , 1/F26 , 5 bars , 1060 exp , Germany , 6/10 , Reconnaissance Movement  , Recon, Support, 7 kill , 487 pp - U:023  [+18 exp]
Ju-88A-4 , 2/KG26 , 5 bars , 1503 exp , Germany , 10/10 , Support, Special Munition, 41 kill , 979 pp - U:024  [+86 exp]
Ju-88A-4 , 3/KG26 , 5 bars , 1862 exp , Germany , 5/10 , Resilience  , Support, Special Munition, 43 kill , 979 pp - U:025  [+162 exp]
Ju-88A-4 , 4/KG26 , 5 bars , 1525 exp , Germany , 10/10 , All Weather Combat  , Support, Special Munition, 42 kill , 979 pp - U:027  [+51 exp]
HS-129B-2 , 1/SG26 , 5 bars , 801 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, AntiTank, 12 kill , 932 pp - U:042  [+64 exp]
HS-129B-2 , 2/SG26 , 5 bars , 969 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, AntiTank, 18 kill , 932 pp - U:044  [+91 exp]
HS-129B-2 , 3/SG26 , 5 bars , 824 exp , Germany , 10/10 , Special Munition, AntiTank, 30 kill , 932 pp - U:045  [+94 exp]
HS-129B-2 , 4/SG26 , 5 bars , 850 exp , Germany , 9/10 , Special Munition, AntiTank, 23 kill , 932 pp - U:046  [+123 exp]
Fw-189A-2 , 2/F26 , 5 bars , 588 exp , Germany , 10/10 , Recon, Support, 5 kill , 487 pp - U:047  [+24 exp]
Fw-189A-2 , 3/F26 , 2 bars , 270 exp , Germany , 10/10 , Recon, Support, 1 kill , 487 pp - U:054  [+15 exp]


Dossier summary:

Player 1 : Germany, Germany, Waffen SS
Killed: INF:811  TNK:139  RCN:70   AT:66   FLAK:98   FORT:268  ATY:262  AD:76   FTR:81   TB:82   LB:2    DD:24   BS:4    CV:1    CRs:8      Total: 1992
Lost  : INF:8    TNK:1    RCN:3    AT:1    FTR:3    TB:5    BS:1      Total: 22

Player 3 : USSR
Killed: INF:4    FORT:1      Total: 5
Lost  : INF:13   FLAK:1    FORT:3    ATY:4    AD:2    TB:5    DD:9    BS:5    CV:2      Total: 44

Total Oś
Killed: INF:815  TNK:139  RCN:70   AT:66   FLAK:98   FORT:269  ATY:262  AD:76   FTR:81   TB:82   LB:2    DD:24   BS:4    CV:1    CRs:8      Total: 1997
Lost  : INF:21   TNK:1    RCN:3    AT:1    FLAK:1    FORT:3    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:10   DD:9    BS:6    CV:2      Total: 66

BV 28
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  14 Units *  6 Leaders      Total :  10060 exp,    305 kill,   7673 pp    Average:    719 exp,     22 kill,    548 pp
Czołg          *   7 Units *  1 Leaders      Total :   4129 exp,    294 kill,   3828 pp    Average:    590 exp,     42 kill,    547 pp
Rozpoznanie    *   3 Units *  0 Leaders      Total :   1186 exp,     41 kill,   1152 pp    Average:    395 exp,     14 kill,    384 pp
Artyleria ppanc. *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1996 exp,     77 kill,   1968 pp    Average:    665 exp,     26 kill,    656 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    839 exp,     33 kill,    334 pp    Average:    839 exp,     33 kill,    334 pp
Artyleria      *  11 Units *  1 Leaders      Total :   6565 exp,    287 kill,  13505 pp    Average:    597 exp,     26 kill,   1228 pp
Obrona plot.   *   3 Units *  0 Leaders      Total :    353 exp,      2 kill,   1145 pp    Average:    118 exp,      1 kill,    382 pp
Myśliwiec      *   7 Units *  1 Leaders      Total :   7425 exp,    186 kill,   5220 pp    Average:   1061 exp,     27 kill,    746 pp
Bomb. taktyczny *  11 Units *  3 Leaders      Total :  11799 exp,    279 kill,   9105 pp    Average:   1073 exp,     25 kill,    828 pp
* Summary:     *  60 Units * 15 Leaders      Total :  44352 exp,   1504 kill,  43930 pp    Average:    739 exp,     25 kill,    732 pp


Player 1  Germany, Germany, Waffen SS   has 61 units total (core+aux):
Piechota : 14
Czołg :  7
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  3
FlaK :  1
Artyleria : 12
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny : 11

Player 2  USSR   has 15 units total (core+aux):
Piechota : 10
Artyleria ppanc. :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  3

Player 3  USSR   has 14 units total (core+aux):
Piechota : 14


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 29, 2015, 03:13:09 PM
A wybicie wroga do nogi czemu nie kończy kampanii prawidłowo tak jak u Golotina z tego save ?
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Październik 29, 2015, 04:21:27 PM
Cytat: bobafett2 w Październik 29, 2015, 03:13:09 PM
A wybicie wroga do nogi czemu nie kończy kampanii prawidłowo tak jak u Golotina z tego save ?
Przyczyn może być wiele, bez dodatkowych informacji, albo save'a nie jestem w stanie niczego stwierdzić.

To że save działa wgrany do innego efila może sugerować wiele rzeczy, pośród których najmniej prawdopodobny jest błąd w scenariuszu (save nieborzysta w żaden sposób z plików scenariusza)... Być może to konflikt twojej wersji kampanii z konkretną wersją efila (oba nie są najnowsze), ewentualnie błąd w wczytywaniu kolejnego scenariusza, powody mogą być rożne.... Mogę tylko zgadywać...

Dział nazywa się 'Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje', a kampanie są umieszczane tutaj właśnie  po to by wyeliminować potencjalne problemy i błędy...
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 29, 2015, 06:54:04 PM
Może to przez to źe odprawy mam nadal po ang a miały być przet łumaczone i może nie powinno się ruszać pociągu a ja go do miasta ruszyłem .plik po tłumaczeniu dać należało tam gdzie scenariusze kampanii ?? bo tam je umieściłem ale brifingi miałem ciagle po ang no i wersja miała być w linki 1.08 a moja pokazywała 1.07 .
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Październik 29, 2015, 07:43:01 PM
Cytat: bobafett2 w Październik 29, 2015, 06:54:04 PM
Może to przez to źe odprawy mam nadal po ang a miały być przet łumaczone i może nie powinno się ruszać pociągu a ja go do miasta ruszyłem .plik po tłumaczeniu dać należało tam gdzie scenariusze kampanii ?? bo tam je umieściłem ale brifingi miałem ciagle po ang no i wersja miała być w linki 1.08 a moja pokazywała 1.07 .
To są zgadywanki...
Jeśli nie chcesz lub nie możesz  przysłać save'a do analizy, jedyne co ci pozostaje, to spróbować wgrać najnowszą wersje kampanii i efila, być może problem się rozwiąże...

Cytat: Waldzios
Link do pobrania: CAMP6BN10.zip (https://opengeneral.pl/waldzios/CAMP6BN10.zip);
Wymaga najnowszego efila: GusOpenEfile651.zip (https://opengeneral.pl/waldzios/GusOpenEfile651.zip);
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 30, 2015, 01:41:25 PM
po podmianie plików nadal brak brifingów po polsku i wersja nadal pokazywana mam 1.07 .I wysyłam ci plik sawe napisz czy doszedł .Piszac przez forum nie ma jak plików zapodać dam tu a potem skasuje odnośnik w poście .Jest to sawe przed rozegraniem ostatniej misji kampanii tejże .Dla wygody ja kupiłem 2 x most pontonowy ale można i inaczej lub atakować tak by nie zniszczyć mostów .Słabościa może tu być mobilność tygrysów sa poliwozerne a tu nieraz trzeba błyskawicznie śmigać zalecam część frzemienić na PZ IVG sa szybsze i większy zapas paliwa a tez strzelają na 2 hex i siłe maja przyzwoita na to co sowieci tam mają .MaLa rada zmiana z tigera na PzIVG jest darmowa spowrotem kosztuje wiec trzeba się zastanowić ewentualnie ile tygrysków przeflancować na PZ IVG :)Po paliwie patrząc tygrysy to tu złym były wyborem, owszem do scen obronnego  nie do blitzkrigu .:):)


[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Październik 30, 2015, 02:37:42 PM
Cytat: bobafett2 w Październik 30, 2015, 01:41:25 PM
po podmianie plików nadal brak brifingów po polsku i wersja nadal pokazywana mam 1.07 .I wysyłam ci plik sawe napisz czy doszedł .Piszac przez forum nie ma jak plików zapodać dam tu a potem skasuje odnośnik w poście .Jest to sawe przed rozegraniem ostatniej misji kampanii tejże .Dla wygody ja kupiłem 2 x most pontonowy ale można i inaczej lub atakować tak by nie zniszczyć mostów .Słabościa może tu być mobilność tygrysów sa poliwozerne a tu nieraz trzeba błyskawicznie śmigać zalecam część frzemienić na PZ IVG sa szybsze i większy zapas paliwa a tez strzelają na 2 hex i siłe maja przyzwoita na to co sowieci tam mają .MaLa rada zmiana z tigera na PzIVG jest darmowa spowrotem kosztuje wiec trzeba się zastanowić ewentualnie ile tygrysków przeflancować na PZ IVG :)Po paliwie patrząc tygrysy to tu złym były wyborem, owszem do scen obronnego  nie do blitzkrigu .:):)
Briefingów po Polsku nie ma, bo nie są jeszcze gotowe, w tytułowym poście wyraźnie pisze "Język: Angielski (tłumaczenie w trakcie)";

Jeśli prawidłowo wgrałeś pliki, bezwzględnie powinno pisać "Szukamy sposobów 1940-44 v.1.11"...

Do posta załączony jest plik BN10S27_t1 sawe do przekazania.xcsv, to niestety save z pierwszej tury. Żadnego innego pliku nie dostałem.

Tak czy inaczej, zagrałem, zniszczyłem wszystkie jednostki przeciwnika i błędu nie było, kampania przeszła płynnie do następnego scenariusza...
Przydałby się save z ostatniej tury, być może robiłeś co nie standardowego...
Na potwierdzenie, save po zwycięstwie: CAMP6BN10alt_028_Brilliant Victory_050%.xcsv (https://opengeneral.pl/waldzios/CAMP6BN10alt_028_Brilliant%20Victory_050%25.xcsv)

Jedyne co mogę ci poradzić, to prawidłowo zaktualizować kampanie i efila...
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 30, 2015, 03:31:36 PM
Gram 2 raz te ostatni scen i tym razem już w 2 turze więźniowie się ruszyli i gnidy zajęły lotnisko na które się czaiły moje tanki
niestety nadal mam Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.07 (hardcore) wszystko wkładam do folderu scenario a pliki efila do folderu efila nie pierwszy raz człek to robi i dziw ze nadal mam 1.07 wywale może wszystko tylko zachowam sawe ale to nielogiczne podmiana powinna zadziałać .

Wgrałem te od ciebie sawe i komunikat Os los koniec i ekran startowy gry na mapce jak był ten komunikat to pod nim teren mapy był pokiereszowany . pełno błędów .
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Październik 31, 2015, 12:41:45 PM
Cytat: bobafett2 w Październik 30, 2015, 03:31:36 PM
wszystko wkładam do folderu scenario
A widzisz, a powinieneś do folderu efila..., liczy się zawartość, paczka zawiera już foldery 'Scenario' i 'Text-pl' (co prawda prawie pusty), więc nie możesz ich wrzucać do folderu 'Scenario'...

Cytat: bobafett2 w Październik 30, 2015, 03:31:36 PM
Wgrałem te od ciebie sawe i komunikat Os los koniec i ekran startowy gry na mapce jak był ten komunikat to pod nim teren mapy był pokiereszowany . pełno błędów .
Plik jest stworzony na nowszej wersji silnika gry, więc jeśli chcesz go otworzyć, musisz zaktualizować również grę...
Linki do pobrania: OpenGenAdv.rar (http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar), oraz OpenSuite.rar (http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenSuite.rar); albo ze strony Kowdara;
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 31, 2015, 02:36:41 PM
Powracam do tej kampanii na nowo instralowałem silnik gry tym razem dałem tylko efile Gustlika i oznaczenie kampanii mam 1.11 i mogę kontynuować z mojego sawe dalej a skorto pisałem ze skończę te kampanie wiec się zabieram ochoczo  na dniach podam raporty ze scenariuszy teraz wszystkich swietych wiec jest troszku wyjazdów ale poza nimi to odpoczywam grając :):):)
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Listopad 01, 2015, 08:31:46 PM
po 35 misji mam już dosyć exterminowania gównoboyów liczby same mówią za siebie.za to wygrane w sumie 4 inne niż BV same mnie zaskoczyły.  Psuja całość, ale tamte scen sa naprawdę wymaxsowane czasowo,a ja w armii nie posiadam np. motocyklistów poruszających się po 10 hex a tam chyba by się przydali i może spadochroniarze.

Zobaczyłem next mape i mnie naszło zniechęcenie, znowu ogromna mapa pełno VP.A chęci stopniały do minimum.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Listopad 02, 2015, 11:10:21 AM
Po 39 scen sprawy maja się tak. Czyli exterminacja amerykanów jak karaluchów.

Czy ci amerykanie nie wiedza co to beznadziejna sytuacja militarna, że ich wojska sa mielone na piasek.
Czyżby każdy stan trzeba zdobywać osobno. ?

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Listopad 03, 2015, 12:23:30 AM
Po 44 misji nadal exterminacja amerykanów, za niedługo na widok flagi usa będę miał odruchy wymiotne :):):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Listopad 03, 2015, 01:55:24 PM
Wreszcie koniec !!! I w oczywistym stylu wybici wszyscy amerykańce na mapie, już mi się dłużyło.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Listopad 27, 2015, 11:32:20 AM
Zakończyłem grę testową, kampania wydaje się w pełni grywalna, dokończę tłumaczenia i zamieszczę kampanie w dziale kampanii gotowych...



OpenGen 0.90.51.28 * (21 Nov 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_6bn10\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: Szukamy sposobów 1940-44 v.1.11 (normal),  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Portsmouth , #0 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Ju-88A-4
2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:58
3   London , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: He-111H (t)
4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:61
5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:58
6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Pz IVF1
7   Le Havre , #6 , Brilliant Victory , score:55
8   Gibraltar , #7 , Brilliant Victory , score:62
9   Tobruk , #8 , Brilliant Victory , score:58
10   Mersa Matruh , #9 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: 7.5cm PaK40
11   Alexandria , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Port Said , #11 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: SdKfz 7/2
13   Rafa , #12 , Brilliant Victory , score:65
14   Jerusalem , #13 , Brilliant Victory , score:58
15   Baghdad , #14 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18/3 auf B2(f)
16   Khanaqin Oilfields , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Al-Faw Peninsula , #16 , Brilliant Victory , score:58
18   Isfahan , #17 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: 250/10
19   Teheran , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Tabriz , #19 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 12.8 cm  Sturer Emil
21   Baku , #20 , Brilliant Victory , score:62
22   Reykjavik , #22 , Brilliant Victory , score:49
23   Grozny , #23 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Pz IVG
24   Astrakhan , #24 , Brilliant Victory , score:64
25   Stalingrad , #25 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Bf-110G-2
26   Saratov Pocket , #26 , Brilliant Victory , score:58
27   Kazan , #27 , Brilliant Victory , score:56
28   Sverdlovsk , #28 , Brilliant Victory , score:69
29   Omsk , #29 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Hummel
30   Kirov , #30 , Brilliant Victory , score:49
31   Leningrad , #31 , Brilliant Victory , score:56
32   Bermuda , #33 , Brilliant Victory , score:48
33   Savannah , #34 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: He 219 A-0
34   Breakout at Jesup , #35 , Brilliant Victory , score:56
35   Suwannee River , #36 , Brilliant Victory , score:53
36   Fort Benning , #37 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Flakpanzer IV Mobelwagen
37   Atlanta Pocket , #38 , Brilliant Victory , score:57
38   Oak Ridge , #39 , Brilliant Victory , score:56
39   Fort Bragg , #40 , Brilliant Victory , score:62
40   Roanoke River , #41 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Fw-190F-8U-2 (t)
41   Martinique , #43 , Brilliant Victory , score:61
42   Washington DC , #44 , Brilliant Victory , score:57
43   Sable Island , #46 , Brilliant Victory , score:56
44   Cape May , #47 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Ardelt Waffentrager
45   Bald Eagle Forest , #48 , Brilliant Victory , score:56
46   Cleveland , #49 , Brilliant Victory , score:60
47   Lake Michigan , #50 , Brilliant Victory , score:58
48   The Mitten Shooting , #51 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 2780  *  Average: 57
Tytuł: Odp: 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS (GusOpen Ver.6.5.1)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 27, 2015, 07:37:01 PM
48 bitew!!! Czad! Oj, czekam!!!