Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje => Wątek zaczęty przez: bobafett2 w Październik 19, 2015, 01:11:42 PM

Tytuł: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 19, 2015, 01:11:42 PM
Witam bywalców po długiej przerwie oto co robiłem miedzy innymi

OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Prowokacja w Mandżurii  , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Mitsubishi G3M Nell
2   Komunistyczni partyzanci  , #1 , Brilliant Victory , score:55
3   Droga do Pekinu , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: B5N Kate
4   Tiencin  , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Tone CA
5   Szanghaj  , #4 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Engineer 40
6   Nankin , #5 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 105mm Type 14
7   Suzhou , #6 , Brilliant Victory , score:59
8   Wuhan , #7 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: 320mm Spigot Mortar
9   Sachalin  , #8 , Brilliant Victory , score:57
10   Makau , #9 , Brilliant Victory , score:55
11   Atak na Kuala Lumpur , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Prince of Wales , #11 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Mitsubishi A6M3 Zero
13   Singapur  , #12 , Brilliant Victory , score:59
14   Jawa , #13 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Ho-Ni II 105
15   Birma , #14 , Brilliant Victory , score:55
16   Midway , #15 , Brilliant Victory , score:59
17   Przekroczenie Gangesu  , #16 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Kawasaki Ki-61 IA Tony
18   Rajd na Sri Lankę  , #17 , Brilliant Victory , score:55
19   Guadalcanal I , #18 , Brilliant Victory , score:55
20   Guadalcanal II , #19 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: G4M2 Betty (t)
21   Wyspy Salomona  , #20 , Brilliant Victory , score:57
22   Morze Australijskie  , #21 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Mitsubishi A6M5 Zero
23   Port Vila , #22 , Brilliant Victory , score:57
24   Wyspy Chesterfield  , #23 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: G4M2 Betty (t)
25   Townsville  , #24 , Brilliant Victory , score:55
26   Droga do Alice Springs  , #25 , Brilliant Victory , score:57
27   Sydney , #26 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: 75mm Type 4
28   Wyspy Gilberta  , #27 , Brilliant Victory , score:57
29   Hawaje  , #28 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Ho Ri
30   Kanał Panamski  , #29 , Brilliant Victory , score:57
31   Pustynia Gobi  , #30 , Brilliant Victory , score:53
32   Wyspy Kurylskie  , #31 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Ho Ri
33   Władywostok  , #32 , Brilliant Victory , score:57
34   Wschodnia Syberia  , #33 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Type 4 Chi-To
35   Odwetowy Nalot   , #34 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Type 5 Chi-Ri
36   Obrona Mandżurii  , #35 , Brilliant Victory , score:57
37   San Diego , #37 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Type 5 Chi-Ri
38   Niemiecka Technologia  , #38 , Brilliant Victory , score:57
39   Tajwan  , #39 , Brilliant Victory , score:57
40   Ofensywa przeciwko Mao  , #40 , Brilliant Victory , score:57
41   Kontratak na Okinawie  , #41 , Brilliant Victory , score:64
42   Ostatnia obrona ??  , #42 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 2382  *  Average: 56

kampania ta po modyfikacji jest trudniejsza wwobec założeń jakie sobie nadałem dodatkowo ( minimalne straty własne

oraz wygrana brilant zawsze jeśli można) po 40 scen musze zadowolić się już nieraz kompromisem pomiędzy zwycięstwem brilant a znikomymi stratami. Poniżej podgląd strat  i ogólnie mi się niepodobaja chyba za wysokie.

Po 40 scen nie rozpoznaje już map na których się gra więc modernizacja była totalna.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 19, 2015, 07:23:09 PM
$44 scenariusz mnie rozczarował po pokonaniu jednostek koło terenów startowych na mapie ani żywego ducha i znowu nie dane było zająć wszystkich VP tylko wybiłem rusakich co do 1. hehehe ( tora tora Toranaga !!! ) i jak widać scenariusze 43 i 44 bez strat ukończone na Brilant  teraz trening tenisa ale tam wygrywać tak gładko się już nie udaje :):):). zapodam jeszcze screna ze strat jakie miałem jeszcze na 40 scenariuszu to powiecie ze późniejsze straty to moja spora niedyspozycja chyba :):):)Obrona Okinawy te straty głównie nabiła .Naprawde nie lubie tracić moich jednostek :):):) Czy będę próbować przejść Okinawe bez strat próbowałem 3 X i więcej nie ma sensa chyba, bo sa tam oddziały w okrążeniu i ni jak ni da się ich uratować. Cudem jest utrzymanie lotniska tam dłużej niż 3 tury. Ok po treningu z głównymi oponentami na mojej liscie wygrane 3:2 i 3:0 . teraz dalej kampania do białego ranka :):)




[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 19, 2015, 10:49:38 PM
Dlaczego można ładować na lotniskowce wojska ladowe w sloty ładunkowe samolotów, teraz każdy lotniskowiec, pancernik i krążownik to pływające okręty desantowe jako przykład podam współczesne amerykańskie lotniskowco-desantowce śmigłowcowe "Tarawa" . Wiecie jakie to daje możliwości taktyczne starć morskich Gigantyczne kombinacje kożysci taktycznych np. waska ciesnina jak ja przekroczyć otóż ustawiamy okrety z mozliwoscia okretowania lotnictwa w szpaler w cieśninie i po takim mostku armia ladowa sobie bez przeszkód przeprawia się łatwo i błyskawicznie to tylko 1 przykład nadużycia tego niedopatrzenia   ???. Do okrętowania wojsk lądowych nie potrzeba portów a tylko nabrzeża i takowego okretu . Typowe teraz wyposażenie lotniskowców moje to 2x tank 1x altyleria i wolne 2 sloty na samoloty dokładane wedle potrzeb taktycznych.:):)
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Październik 19, 2015, 10:58:44 PM
CytatDlaczego można ładować na lotniskowce wojska ladowe w sloty ładunkowe samolotów, teraz każdy lotniskowiec, pancernik i krążownik to pływające okręty desantowe

Który...? Jakiś przykład?

Cytatjako przykład podam współczesne amerykańskie lotniskowco-desantowce śmigłowcowe "Tarawa" .

Ale przykład czego? Bo ja nie mam takich jednostek w efilu....

Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: Waldzios w Październik 19, 2015, 11:23:19 PM
Cytat: Gustlik w Październik 19, 2015, 10:58:44 PM
CytatDlaczego można ładować na lotniskowce wojska ladowe w sloty ładunkowe samolotów, teraz każdy lotniskowiec, pancernik i krążownik to pływające okręty desantowe

Który...? Jakiś przykład?
Prawdopodobnie  japońskie jednostki nie mają ustawionych wag blokujących dla kontenerów.
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 19, 2015, 11:24:28 PM
Ok Ok zaraz zapodam screna tylko nie ta misja bo tu nie mam point spawnu dla armii a lotniskowca mi już ubili na tej 45 misji.
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Październik 19, 2015, 11:33:12 PM
CytatPrawdopodobnie  japońskie jednostki nie mają ustawionych wag blokujących dla kontenerów.

O cholera, faktycznie nie mają.

Sorki, trochę mnie zmylił tą "Tarawą"(nie ma nic takiego w efilu), poza tym  mi się procesor zagrzał od tego OpenIcons.
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 19, 2015, 11:41:24 PM
 Oto i dowód 1 misja W-17
OpenGen 0.90.50.5 * (28 Ago 2015)  *  AI: Default
Efile folder: F:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen Ver.6.3.1
Campaign: W17  ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
--
Campaign score: 0  *  Average: 0
Tak jak pisałem 2x tank działo i samoloty pospołu razem wesoło podśpiewywujac sobie płyna .
Jednostki lądowe desantować mogę wszędzie na ladzie lub nawet do barek desantowych na morzu i to daje ogromna przewagę dla grającego .Kiedyś pisałem o tym pomyśle ale widzac jak to tu przykładowo działa to wołam o pomste do nieba !!
Nie jest to wina silnika gry tylko efila szybko sprawdziłem na efilu Golotina tam działa to jak powinno po staremu.

Teraz lekkie krążowniki mogą się zabawiać w "Tokio Expres"

Sorki za Tarawe ale to jedyna mi znana jednostka majaca wszystkie cechy lotniskowca okretu desantowego i okretu wsparcia desantu---o nie te nowe okrety dla rosji wybudowane we Francjii były tegoż samego zastosowania i właściwościach :):)
I znowu namieszałem kijem w mrowisku :):):)


[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 20, 2015, 01:25:00 AM
No i 45 scen bez strat :):) tora tora Toranaga . No i zasłużenie mogę iść spatusiać to do dziś pewno :):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 20, 2015, 10:51:44 AM
46 scen i tylko Victor ze strata 2 jednostek rozpoznania i czołgu .Niby wygrana ale jak brzydko to wgląda  na zbiorczym podsumowaniu ten inny medal kuje po oczach :):)

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: kowdar w Październik 20, 2015, 08:37:38 PM
Cytat: Gustlik w Październik 19, 2015, 11:33:12 PM
CytatPrawdopodobnie  japońskie jednostki nie mają ustawionych wag blokujących dla kontenerów.

O cholera, faktycznie nie mają.

Sorki, trochę mnie zmylił tą "Tarawą"(nie ma nic takiego w efilu), poza tym  mi się procesor zagrzał od tego OpenIcons.

Gustlik, to może poczekam ze zrobieniem instalki aż poprawisz te okręty,
chyba że to bardzo długaśny proces ...
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 21, 2015, 11:52:04 PM
To powinno muc dać się zrobić globalnie dla all tych jednostek bo maja to wszystkie okrety z mozliwoscia okretowania samolotów. Watpie by p.Gustlik zrobił to przez nieuwagę lub rozmyślnie toż to by była kuuuupa pracy przy tym i po co, stawiam na któreś z globalnych ustawień niż błąd w konkretnych jednostkach.
Zawziołem się poprowadzić kampanie bez strat prawie. I już 4x mocowałem się z kontratakiem na Okinawie czyli 41 scen. ( Nie ma rzeczy niemożliwych sa tylko trudne i bardzo trudne i banalne ).zauważyłem ze komputer czyli AI porusza się niemal identycznie za każdym razem wiec można się zabezpieczyć przed stratami chodz nadal wymaga to spora dawke szczęścia.
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 22, 2015, 03:54:46 PM
I się prawie udało po 47 scen jest tak.

[załącznik usunięty przez administratora]
Tytuł: Odp: W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.2
Wiadomość wysłana przez: bobafett2 w Październik 22, 2015, 03:57:43 PM
Koniec był tragiczny bo oddz aux sa w fatalnej sytuacji i gina hurtem.
Teraz '1940-44 WE SEARCH FOR WAYS' bo obiecałem to przejść więc do dzieła.

[załącznik usunięty przez administratora]