Zaczynam grę w nowy scenariusz, który jest docelowo przeznaczony do gry wieloosobowej. Standardowo prestiż na turę = 200 pp. Gra na 50% oznacza, że będę dostawał 100 pp, przeciwnik 1000 pp.
1 Tura
Freikorps, transport kolejowy i wysiadka w Winnikach niedaleko Lwowa. Musze zająć kilka miast.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
..
Current scenario: Lwow ver. 1.0, VH prestige is 840 , All map prestige is: 2000
Total army value: 0 , Current prestige is 83 , Prestige modifier 50%
AI stance is Aggressive Using tiled map
Fortyfikacje
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:004
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:006
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:007
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:008
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:009
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:010
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:011
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:012
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:013
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:014
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:015
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:016
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:027
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:030
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:031
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:034
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:035
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:036
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:037
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:038
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:039
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:040
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:041
Player 1 : Niemcy, Waffen SS, Włochy, Japonia, Hiszpania
Killed: Total: 0
Lost : Total: 0
Averages:
Fortyfikacje * 23 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 3504 pp Average: 0 exp, 0 kill, 152 pp
* Summary: * 23 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 3504 pp Average: 0 exp, 0 kill, 152 pp
Player 1 Niemcy, Waffen SS, Włochy, Japonia, Hiszpania has 23 units total (core+aux):
Fortyfikacje : 23
10 Tura
Gracz wdarł się głęboko w moje linie. Dodam że są tam czołgi KW-1 i wozy rozpoznawcze Daimler Dingo.
OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020 * AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\ * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
..
Current scenario: Lwow ver. 1.0, VH prestige is 840 , All map prestige is: 1980
Total army value: 0 , Current prestige is 250 , Prestige modifier 50%
Prestige available on map yet is 1980 pp ( 840 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive Using tiled map
Piechota
Freikorps , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 48 pp - U:047
Wehr. Infanterie mot. 38 , , 0 bars , 10 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 96 pp - U:058 [+10 exp]
Wehr. Infanterie mot. 38 , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 96 pp - U:059
Rozpoznanie
PSW 231 (6-Rad) , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 132 pp - U:069
PSW 231 (6-Rad) , , 0 bars , 0 exp , Waffen SS , 10/10 , AntiTank, 0 kill , 132 pp - U:084
Fortyfikacje
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:004
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:006
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:007
Headquater , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:008
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:009
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:010
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:011
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:012
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:013
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:014
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:015
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:016
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:027
Fuel depot , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:030
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:031
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:034
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:035
Budynek , Civils , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 156 pp - U:036
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:038
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:039
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:040
Barbed Wire , , 0 bars , 0 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 24 pp - U:041
Player 1 : Niemcy, Waffen SS, Włochy, Japonia, Hiszpania
Killed: Total: 0
Lost : FORT:1 Total: 1
Averages:
Piechota * 3 Units * 0 Leaders Total : 10 exp, 0 kill, 240 pp Average: 3 exp, 0 kill, 80 pp
Rozpoznanie * 2 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 264 pp Average: 0 exp, 0 kill, 132 pp
Fortyfikacje * 22 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 0 kill, 3480 pp Average: 0 exp, 0 kill, 158 pp
* Summary: * 27 Units * 0 Leaders Total : 10 exp, 0 kill, 3984 pp Average: 0 exp, 0 kill, 148 pp
Player 1 Niemcy, Waffen SS, Włochy, Japonia, Hiszpania has 27 units total (core+aux):
Piechota : 3
Rozpoznanie : 2
Fortyfikacje : 22
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Tura 12
Chyba juz po wszystkim. Za mocno komp daje. Te horde pancernych zagonów, powstrzyma jedynie AT (Lwow 12.jpg)
Tura 16 - Wróg u bram
Przeciwnik zupełnie ominął Lwów, a otwartą drogą dotarł w trzy tury do głównego celu. W ten sposób zostawiłem zmuszony do obrony. Baza już została zaatakowana. Mam dwie 88 -ki.
Tura 20 Rush = Hard Game?
No cóż, jedna z baz jest otoczona i wątpię żebym jej wybronił. Reszta stoi pod znakiem zapytania; mnóstwo wozów bojowych i wojska na drogach. Tutaj poglądowa rycina. A co ja robię? Szykuję obronę :rollin... Jest kilka miejsców na mapie, gdzie pochowani są partyzanci (Raise specific Unit). Szukam... lasy, brzegi jezior,
Test powinieneś zrobić na 100%.
Ja z przyjemnością sprawdzę Twoje pomysły.
Bardzo to ożywcze. ;-)
Pozdrawiam.
Wiesz czemu nie dodaję kolejnych opisów? Bo komp mnie przycisnął. Ogarniam mapę, stram się ją zapamietywać. Testowałem grę na ustawieniach 100% vs 100%. Nuda. Komp 500%.
Cytat: vego181 w Wrzesień 22, 2021, 09:20:12 PM
Wiesz czemu nie dodaję kolejnych opisów? Bo komp mnie przycisnął. Ogarniam mapę, stram się ją zapamietywać. Testowałem grę na ustawieniach 100% vs 100%. Nuda. Komp 500%.
W takim razie powinieneś testować 100%/500%.
Celem testów powinno być zweryfikowanie czy twój system przyznawania prestiżu działa zgodnie z założeniem.
Jeśli na 100% była "nuda", to może coś jest nie w porządku z wysokością nagród.
Na 50% tego nie zweryfikujesz.
Testuję email. Z istotnych problemów: to nie można upgradować jednostek i po stronie alianckiej nie wyskakuje informacja: dostępne nowe jednostki. Są też inne problemy (pomniejsze): Gra nie wycentrowuje pozycji po ostatnim ruchu, ( po prostu gdzieś nas wyprowadza na drugi koniec mapy, ni z gruchy ni z pietruchy i trzeba przechodzić kupę czasu niepotrzebnie), dodatkowo bunkry pokazywane są jako jednostki do walk bezpośrednich w kwaterze głównej, i to tylko po stronie Państw Osi ... A tak to testuję położenia miast, balans...
Testuję pierwsze 20 tur gry email. Ktoś chętny??
Tak wygląda symulacja gry via email tura 25 Alianci.
Rozpoczecie 26-tej Tury niemieckiej
A tak wyglada tura 36
Alianci oddają VH