Forum OpenGeneral

Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI => Akademia Wojskowa => Wątek zaczęty przez: Gustlik w Styczeń 25, 2008, 02:46:31 PM

Tytuł: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Styczeń 25, 2008, 02:46:31 PM
Zasada podstawowa: warunkiem koniecznym do otrzymania prototypu jest odniesienie zwycięstwa w trybie Brilliant. Nic innego sie nie liczy, ani ilość kolejek (jeśli tylko mieści się w BV), ani ilość zniszczonych jednostek wroga. Tylko BV.

Przy pierwszym BV - ZAWSZE OTRZYMAMY PROTOTYP - bo "licznik szans" zaczyna od 100%.
Po otrzymaniu pierwszego i każdego innego prototypu, przy nastepnym BV licznik jest redukowany do 20%, jeśli nam się nie poszczęści, to po nastepnym BV wzrasta do 40%, po nastepnym do 60% i.t.d.

Stąd wniosek: prototyp NA PEWNO otrzymamy po pierwszym, piątym, dziesiątym (i.t.d.) "Brylantowym" zwyciestwie

Oczywiście to nie znaczy, że nie możemy go dostawać po każdym, to zależy od szczęścia - ale w razie najgorszego nawet pecha, co piąte BV prototyp jest PEWNY.


Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Janus w Wrzesień 02, 2008, 09:10:53 AM
wystarczy zasejfować grę przed zajeciem ostatniego v-cheksa (oczywiscie przy wygranej na brylantowo)
i wgrać kilkakrotnie mozna nawet wybierać prototypy ;D
jeszcze mi sie nie zdażylo nie dostać tego co bym chciał ;D
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Wrzesień 02, 2008, 12:43:34 PM
Cytat: Janus w Wrzesień 02, 2008, 09:10:53 AM
wystarczy zasejfować grę przed zajeciem ostatniego v-cheksa (oczywiscie przy wygranej na brylantowo)
i wgrać kilkakrotnie mozna nawet wybierać prototypy ;D
jeszcze mi sie nie zdażylo nie dostać tego co bym chciał ;D

można, podobnie jak przed ważnym atakiem, tylko ...szkoda samego siebie oszukiwać... Choć przyznam szczerze, że parę razy szlag mnie trafił, jak 4 razy z rzędu nic nie dostałem...
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Janus w Wrzesień 08, 2008, 11:44:01 PM
nie oszukujesz siebie tylko kompa poza tym za brylant cosik się nalezy .
bo i po co wysilać się jak nic z tego nie masz. ;D
poza tym nie mówie tu o samej grze tylko o jej końcu , czyli ostatnim ruch ktury wykonujesz by zająć v-cheks  ;D
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Wrzesień 08, 2008, 11:47:04 PM
Oprócz prototypu jest jeszcze kwestia kasy za brylant, poza tym czasem można trafić do różnych scenariuszy w zależności od klasy zwycięstwa. No a niektóre kampanie mają w ogóle prototypy zablokowane i wtedy jest święty spokój.  :)
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Wrzesień 10, 2008, 08:37:33 PM
Cytat: Janus w Wrzesień 08, 2008, 11:44:01 PM
nie oszukujesz siebie tylko kompa poza tym za brylant cosik się nalezy .
bo i po co wysilać się jak nic z tego nie masz. ;D
poza tym nie mówie tu o samej grze tylko o jej końcu , czyli ostatnim ruch ktury wykonujesz by zająć v-cheks  ;D
Oszukujesz siebie, bo konsekwencją BV jest SZANSA na prototyp, nie zaś obligatoryjny przydział, a nie powiesz, że często dobry prototyp znacząco poprawia siłe armiii, chociażby taki SiG w 1939, czy T-34/85 w 1942... Ale to już kwestia indywidualna. Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Hansen w Październik 31, 2010, 08:35:07 PM
Ja tam bym zablokował prototypy jeśli jest taka możliwość....lub dał możliwość na prototyp ale taki bez przesady,jeśli istnieje taka możliwość.
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Październik 31, 2010, 08:40:57 PM
A ja nie, dlaczego? Bo to uatrakcyjnia rozgrywkę- niejednokrotnie gdy grałem np. w Blitzkrieg, gdy dostałem przed Klinem Pz. IVG to mocno to ułatwiało rozgrywkę. ;) Nie mówiąc o T-34. ;)
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Rozprza w Październik 31, 2010, 10:46:26 PM
Cytat: Hansen w Październik 31, 2010, 08:35:07 PM
Ja tam bym zablokował prototypy jeśli jest taka możliwość....lub dał możliwość na prototyp ale taki bez przesady,jeśli istnieje taka możliwość.
Prototyp co 5 (średnio) scenów to nie jest przesada, tym bardziej, że czasem są kiepskie. Oczywiście możesz sobie sam zablokować jeśli Ci to przeszkadza  ;D. Suite daje Ci wiele możliwości  :laff
Pozdrawiam i zachęcam do zabawy z Suite.
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Listopad 01, 2010, 12:14:11 AM
Prototypy można zablokować na dwa sposoby:
- twórca kampanii - może zablokować prototypy w danym scenariuszu. Wtedy gracz nie dostanie ŻADNEGO prototypu
- twórca efila - może zablokować daną jednostkę jako prototyp. Wtedy gracz nie dostanie jej w ŻADNYM scenariuszu.

Niestety, tych opcji nie można łączyć ani krzyżować - tzn. nie można zaplanować, że po szóstym scenariuszu gracz dostanie prototyp, ale z wyjątkiem T-34...
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Rozprza w Listopad 05, 2010, 09:10:03 PM
Cytat: Gustlik w Listopad 01, 2010, 12:14:11 AM
Prototypy można zablokować na dwa sposoby:
- twórca kampanii - może zablokować prototypy w danym scenariuszu. Wtedy gracz nie dostanie ŻADNEGO prototypu
- twórca efila - może zablokować daną jednostkę jako prototyp. Wtedy gracz nie dostanie jej w ŻADNYM scenariuszu.

Niestety, tych opcji nie można łączyć ani krzyżować - tzn. nie można zaplanować, że po szóstym scenariuszu gracz dostanie prototyp, ale z wyjątkiem T-34...
Nie pamiętam czy już pisałem o tym, że PSW 204 (f) jest najbardziej wkur....zającym prototypem? Kompletnie bez sensu. Daty ma źle ustawione.
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Zsamot w Listopad 05, 2010, 10:03:43 PM
O nie mój drogi- jak otrzymasz 50mm ppanc na transporterze, to będziesz wdzięczny za ten recon. ;) Do kategorii hitów należy niemiecki oddział piechoty=> Ost coś tam... koszmarek...
Tytuł: Odp: Jak gra przyznaje prototypy (dot. kampanii)
Wiadomość wysłana przez: Gustlik w Listopad 05, 2010, 10:14:01 PM
CytatNie pamiętam czy już pisałem o tym, że PSW 204 (f) jest najbardziej wkur....zającym prototypem? Kompletnie bez sensu. Daty ma źle ustawione.

Datę, to on ma dobrze ustawioną, tyle, że funkcja "prototyp" cofa tę datę o 9 miesięcy. Właśnie dlatego, że cos jest wersją przedprodukcyjną. Tyle, że w przypadku sprzętu zdobycznego, data wejścia, to nie jest data produkcji, tylko data zdobycia. Ale gra tego nie rozróżnia i też mu cofa datę. Dlatego francuski sprzęt zdobyczny możesz dostać, de facto - jako prototyp, jeszcze przed wojną.

Jedyne wyjście to zdjąć sprzęt zdobyczny z listy możliwych do otrzymania prototypów - w całym efilu. Co ostatecznie ma sens, bo w końcu prototyp to coś, co pochodzi z własnych fabryk, a nie z magazynów wroga.