Tak się zastanawiałem w związku z tym błędem że samoloty bez literki Y nie mogą "startować" z lotniskowców ale mogą nad nimi uzupełniać amunicję i chyba stan, jakie jeszcze są wam znane błędy w PG2.
Ja znam takie:
- jeśli wybierzemy dowolną jednostkę, wskażemy jej heks gdzie ma się poruszyć i zanim tam dotrze klikniemy jeszcze raz to nawet jeśli podczas tego ruchu wykryje wrogą jednostkę to można użyć klawisza "cofnij ruch"
- po wczytaniu gry znikają jednostki wroga które były wykryte a teraz już nie są w zasięgu wzroku
- podczas tury komputera widać jego jednostki w miejscach gdzie nasze jednostki miały widoczność podczas naszej tury ale nie mają podczas tury komputera (mam nadzieję że napisałem zrozumiale)
- jeśli w jednej turze mamy kiepską pogodę (śnieg, deszcz) ograniczającą widoczność a podczas następnej jest dobra pogoda to na starcie tej tury widoczność jest dalej ograniczona dopóki dana jednostka się nie poruszy lub zapiszemy i wczytamy grę.
- wspomniane wyżej samoloty bez literki Y nie mogą "startować" z lotniskowców ale mogą nad nimi uzupełniać amunicję
- wspomniane w którymś z postów, jeśli czołg wyładujemy z barki na brzeg i wykona on overrun w tej samej turze to ma "nieograniczony" ruch (ograniczony oczywiście wrogimi jednostkami)
Jestem ciekaw jakie jeszcze znacie błędy w naszym ukochanym PG2
Zasięg nieograniczony po overrunie, jak czołg wydesantowany z szybowca;)
Cytat: zsamot w Kwiecień 28, 2009, 04:13:50 PM
Zasięg nieograniczony po overrunie, jak czołg wydesantowany z szybowca;)
No tu się Panowie niestety trochę mylicie bo zasięg jest ograniczony ilością paliwa.
A poza tym to może jeszcze dodałbym, że jak wyceluje się jednostką lądową na jednostkę morską na hexie typu PORT to wybucha.
POZDRAWIAM!!!
Ervin von Rommel
Cytat: Ervin von Rommel w Kwiecień 28, 2009, 07:12:51 PM
Cytat: zsamot w Kwiecień 28, 2009, 04:13:50 PM
Zasięg nieograniczony po overrunie, jak czołg wydesantowany z szybowca;)
No tu się Panowie niestety trochę mylicie bo zasięg jest ograniczony ilością paliwa.
A poza tym to może jeszcze dodałbym, że jak wyceluje się jednostką lądową na jednostkę morską na hexie typu PORT to wybucha.
POZDRAWIAM!!!
Ervin von Rommel
Nie do końca, ale tu jest inny, irytujący mnie błąd- transpotowana jednostka zużywa własne paliwo...
Cytat: Ervin von Rommel w Kwiecień 28, 2009, 07:12:51 PM
No tu się Panowie niestety trochę mylicie bo zasięg jest ograniczony ilością paliwa.
Oczywiście masz rację zapomniałem dopisać - choć prędzej wpadnie się w pułapkę niż skończy się paliwo ;D
Cytat: Ervin von Rommel w Kwiecień 28, 2009, 07:12:51 PM
A poza tym to może jeszcze dodałbym, że jak wyceluje się jednostką lądową na jednostkę morską na hexie typu PORT to wybucha.
Z tym, że nie zawsze. Kiedyś myślałem, że chodzi tu o to, że jednostka lądowa przed takim "overrunem" nie mogła się poruszyć. Ale ostatnio w jednej z kampanii trafiła mi się okazja zrobienia takiego łubudu i... nic. ??? Czy ktoś zna jakieś zależności w tej kwestii? Może chodzi o to, że ta lądowa jednostka musi mieć NA większy niż 0? :huh?
pzdr
Eryk
Cytat: zsamot w Kwiecień 28, 2009, 07:41:25 PM
transpotowana jednostka zużywa własne paliwo...
I to zarówno w transporcie morskim, jak i powietrznym.
Dodatkowo:
- w różnych oknach komputer pokazuje różne wartości współczynników;
- podczas szczegółowego przeglądania armii (w HQ lub podczas rozstawiania) komputer automatycznie powraca do pierwszych jednostek.
Błędy te nie wpływają na grywalność, ale są mocno irytujące.
Pozdrawiam, Czata
Cytat- w różnych oknach komputer pokazuje różne wartości współczynników;
Tylko "Close Defence", albo "RDM" na szczęście. Różnie pokazuje też zasięgi artylerii, ale w tym przypadku tylko dodaje 1 heks, jeśli działo ma lidera. Problem w tym, że nie w każdym widoku.
Często ale chyba nie zawsze podczas "lądowania" spadochroniarzy odkrywane są wrogie jednostki w całkiem sporym zasięgu, czasami zdarzało się mi to tez podczas desantowania jednostek z barek.
Na deployment heksach na oceanie jednostki z literką P można załadować na transport lotniczy, nawet gdy liczba dostępnych transportów jest 0.
Na szczęście można to zablokowac w Suite.
Cytat: Gustlik w Czerwiec 03, 2009, 01:49:14 PM
Na szczęście można to zablokowac w Suite.
Więc w kampanii BROscen Gela zostawiłeś to umyślnie,
Tak
Nie wiem czy to błąd czy specjalnie ale ostatnio zauważyłem, że artyleria nie daje wsparcia jak jednostka lądowa atakuje jednostkę nawodną (np barki desantowe)
Pamiętam, że jak kiedyś grałem w scenariusze SSI, to okręty z kolei wspierały obronę własnych oddziałów, teraz na pewno już nie jest tak.
Cytat: zsamot w Październik 30, 2009, 05:27:46 PM
Pamiętam, że jak kiedyś grałem w scenariusze SSI, to okręty z kolei wspierały obronę własnych oddziałów, teraz na pewno już nie jest tak.
A to można włączyć/wyłączyć poprzez [S} .
To wszystko to nic, grałem Blitzkrieg kilka dni temu. Zrobiłem pierwszy zapis (musiałem wstać od kompa) 2-3 tury przed końcem BV, wpisuję grę i niespodzianka! Do BV mam 12 tur! A na dodatek odpala mi na panelu zakupów i mogę robić upgrade za darmo!!! Oczywiście w duchu fair play tylko upgradowałem (hihihihi, do Polski wjechałem jako Turbodynamomen) i skończyłem w tej samej turze. To jest dopiero błąd gry!!!
No, ale biorąc pod uwagę rozregulowaną grę, o czym pisałeś w temacie "Żelazny Krzyż" - to nic dziwnego. Poza tym pamiętaj, że Blitzkrieg to stara kampania SSI napisana dla wersji 1.02 - ma prawo się dziwnie zachowywac.