Cytat: Jaro w Listopad 13, 2025, 11:06:32 PMPrzy okazji wykryłem problem z podążaniem manpadów AD za wyznaczoną jednostką (artyleria). Gra najpierw ustala punkt docelowy dla manpada a potem rusza artylerię. (nie wiem czy dla wszystkich kombinacji).Z tego co pamiętam, to gdy ostatnio testowałem, opisane zachowanie zależało od ustawienia 'follow unit's pos'.
W przypadku zestawów samobieżnych najpierw poruszana jest artyleria a potem AD.
.Cytat: Waldzios w Lipiec 11, 2016, 02:07:32 PMWariant 2 (AI 2.00):
'Kawachi' - domyślne ustawienia;
'Yugumo #1' - 'obj. from unit' = 'Kawachi' ; 'follow unit's pos' = off;
'Yugumo #2' - 'obj. from unit' = 'Kawachi' ; 'follow unit's pos' = on;
'Yugumo #3' - - domyślne ustawienia;
W wariancie 2 pancernik nie ma ustawionego celu (OH), płynie w kierunku portu przeciwnika (VH), niszczyciel #1 płynie do poprzedniej pozycji pancernika, niszczyciel #2 podąża za pancernikiem, niszczyciel #3 "błądzi" po mapie;
Cytat: Jaro w Listopad 13, 2025, 06:31:35 PMCzy któryś z zachodnioniemieckich myśliwców stracił 1 hex zasięgu strzału w nowym efilu czy mi się zdaje?Tak. Panavia IDS i F-16A straciły zasięg strzału. Trzy heksy zasięgu powinny mieć samoloty z zdolnościami BVR (Beyond Visual Range). Oba wspomniane samoloty, na tym etapie rozwoju nie miały takich możliwości.
Cytat: Waldzios w Listopad 12, 2025, 11:51:17 PMDla mnie 2 albo 4. Ze wskazaniem na 4.Zgadzam się 4 jest ok.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |




Cytat: sympatyk w Listopad 12, 2025, 12:23:46 PMNo właśnie - nie jestem pewny, który to dokładnie sprzęt (jak powinien wyglądać) - jest dużo obrazków ...M901 ITV
Strona utworzona w 0.032 sekund z 14 zapytaniami.