Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Czerwiec 24, 2021, 09:03:59 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Dzisiaj o 01:22:48  
Zaczęty przez Hansen - Nowe: wysłane przez Hansen
OpenGen 0.90.61.6 dd * (2 Feb 2020)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\Users\Lesio\Panzer II\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Brandenburger 40
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:64
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: 8.8 FlaK 36/40
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:65
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf 109F
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:67
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:69
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Fw 190A-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:70
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 667  *  Average: 66

..
Current scenario: Crete - Operation Mercury,  VH prestige is 180 ,  All map prestige is: 360
Army cost: 10528 , Current prestige is 1067
Prestige available on map yet is 20 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Defensive
if BV: +1700, Kishinev , cap 13600, 12 turns prestige: 52
if V : +1100, Kishinev , cap 13600, 12 turns prestige: 52
if TV: +500, Klin , cap 16800, 12 turns prestige: 52
if Ls: +200, Klin , cap 16800, 12 turns prestige: 52

Piechota
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , 5 SS PzDiv ''Viking''/9 Panzer Gren Rgt ''Germania'' , 4 bars , 400 exp , Niemcy , 6/10 , 10 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf/5 Panzer Gren Rgt ''Totenkopf'' , 4 bars , 416 exp , Niemcy , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:002  [+15 exp]
*  Schutzen 38 , 251/1 [W] , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/6 Panzer Gren Rgt ''Theodor Eicke'' , 4 bars , 466 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver  , 9 kill , 0 pp - U:003  [+35 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , HQ/IV SS Panzer Korps , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Pionier Abt , 2 bars , 276 exp , Niemcy , 10/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 0 pp - U:008
 Fallschirm 38 , 500/600 SS   , 2 bars , 251 exp , Niemcy , 11/10 , 10 kill , 198 pp - U:011  [+7 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Pionier Abt , 1 bars , 142 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 300 pp - U:024
 MG Schutzen , 251/1 [W] , 5 SS PzDiv ''Viking''/10 Panzer Gren Rgt ''Westland'' , 1 bars , 183 exp , Niemcy , 10/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 264 pp - U:025

Czołg
*  Pz IIIE , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Rgt/I , 4 bars , 470 exp , Niemcy , 12/10 , Bridging  , 20 kill , 0 pp - U:006  [+2 exp]
 Pz IVD , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Rgt/II , 4 bars , 490 exp , Niemcy , 14/10 , Reconnaissance Movement  , 22 kill , 336 pp - U:012  [+58 exp]
 Pz IVD , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Rgt/I , 4 bars , 447 exp , Niemcy , 9/10 , Fire Discipline  , 14 kill , 240 pp - U:019  [+6 exp]
 Pz IIIE , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Pazner Rgt/II , 4 bars , 443 exp , Niemcy , 10/10 , Overwhelming Attack  , 22 kill , 168 pp - U:020  [+9 exp]
 Pz IVD , 1 SS PzDiv ''Lssah''/Kampfgruppe ''Peiper'' , 5 bars , 592 exp , Waffen SS , 15/10 , Devastating Fire  , 34 kill , 630 pp - U:022  [+48 exp]
 Pz IVD , 12 SS PzDiv ''Hitlerjugend''/Kampfgruppe ''Wunsche'' , 3 bars , 387 exp , Waffen SS , 8/10 , Overwatch  , 11 kill , 420 pp - U:023  [+93 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 (8-Rad) , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Aufkl Abt , 3 bars , 378 exp , Niemcy , 10/10 , Street Fighter  , 4 kill , 0 pp - U:005
 PSW 231 (8-Rad) , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Aufkl Abt , 1 bars , 153 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:026

Artyleria ppanc.
 StuG IIIA , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 StuG Abt , 2 bars , 233 exp , Niemcy , 11/10 , 5 kill , 184 pp - U:029
 StuG IIIA , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 StuG Abt , 0 bars , 86 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 168 pp - U:034

Artyleria uniwersalna
 SdKfz 6/2 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Flak Abt , 3 bars , 378 exp , Niemcy , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 2 kill , 296 pp - U:016  [+13 exp]
 SdKfz 6/2 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Flak Abt , 1 bars , 189 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 228 pp - U:032  [+2 exp]

Artyleria
*  10.5cm leFH18M , 251/4 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Art Rgt/II , 4 bars , 402 exp , Niemcy , 13/10 , Combat Support  , 7 kill , 0 pp - U:004  [+3 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Art Rgt/I , 2 bars , 287 exp , Niemcy , 12/10 , 11 kill , 590 pp - U:009
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Art Rgt/III , 2 bars , 268 exp , Niemcy , 9/10 , 11 kill , 528 pp - U:014  [+26 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Art Rgt/I , 2 bars , 294 exp , Niemcy , 12/10 , 9 kill , 590 pp - U:017  [+7 exp]
 10.5cm leFH18M , 251/4 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Art Rgt/II , 2 bars , 248 exp , Niemcy , 12/10 , 4 kill , 417 pp - U:018
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Art Rgt/III , 2 bars , 224 exp , Niemcy , 11/10 , 7 kill , 580 pp - U:027  [+7 exp]
 21cm K38/39 , SdKfz 9 , IV SS Panzer Korps/504 sArt Abt , 2 bars , 253 exp , Niemcy , 12/10 , 6 kill , 1036 pp - U:028  [+16 exp]

Obrona plot.
 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , IV SS Panzer Korps/504 SFlak Abt , 1 bars , 109 exp , Waffen SS , 11/10 , 0 kill , 739 pp - U:030

Myśliwiec
 Bf 109E-3 , JG/50 , 3 bars , 380 exp , Niemcy , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 10 kill , 546 pp - U:010  [+33 exp]
 Bf 109E-3 , JG/52 , 3 bars , 336 exp , Niemcy , 9/10 , 7 kill , 420 pp - U:013  [+73 exp]
+  Bf 109F , JG/53 , 2 bars , 272 exp , Niemcy , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:031  [+34 exp]
+  Fw 190A-1 , JG/54 , 1 bars , 135 exp , Niemcy , 11/10 , 3 kill , 0 pp - U:033  [+30 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju 87B , StG/II , 4 bars , 478 exp , Niemcy , 13/10 , Skilled Reconnaissance  , 13 kill , 546 pp - U:015  [+75 exp]
 Ju 87B , StG/III , 3 bars , 307 exp , Niemcy , 12/10 , 6 kill , 504 pp - U:021  [+28 exp]
 Fw 189A-1 , NJG/5 , 1 bars , 108 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 360 pp - U:078  [+28 exp]

Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:158  TNK:19   RCN:23   AT:17   FLAK:12   FORT:13   ATY:61   AD:2    FTR:20   TB:4    DD:2    CRs:1      Total: 332
Lost  : INF:7    TNK:1    RCN:1    ATY:1    FTR:1    TB:1      Total: 12

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  3 Leaders      Total :   2478 exp,     48 kill,    762 pp    Average:    310 exp,      6 kill,     95 pp
Czołg          *   6 Units *  6 Leaders      Total :   2829 exp,    123 kill,   1794 pp    Average:    472 exp,     21 kill,    299 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    531 exp,      4 kill,    240 pp    Average:    266 exp,      2 kill,    120 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    319 exp,      5 kill,    352 pp    Average:    160 exp,      3 kill,    176 pp
Artyleria uniwersalna *   2 Units *  1 Leaders      Total :    567 exp,      4 kill,    524 pp    Average:    284 exp,      2 kill,    262 pp
Artyleria      *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1976 exp,     55 kill,   3741 pp    Average:    282 exp,      8 kill,    534 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    109 exp,      0 kill,    739 pp    Average:    109 exp,      0 kill,    739 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1123 exp,     31 kill,    966 pp    Average:    281 exp,      8 kill,    242 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  1 Leaders      Total :    893 exp,     19 kill,   1410 pp    Average:    298 exp,      6 kill,    470 pp
* Summary:     *  35 Units * 14 Leaders      Total :  10825 exp,    289 kill,  10528 pp    Average:    309 exp,      8 kill,    301 pp


Player 1  Niemcy, Waffen SS   has 39 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  6
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria uniwersalna :  2
Artyleria :  7
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  6
Bomb. taktyczny :  5

Player 2  Wielka Brytania, Grecja, Australia   has 5 units total (core+aux):
Piechota :  2
Fortyfikacje :  3

 2 
 : Czerwiec 23, 2021, 01:16:40  
Zaczęty przez Hansen - Nowe: wysłane przez Hansen
OpenGen 0.90.61.6 dd * (2 Feb 2020)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\Users\Lesio\Panzer II\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.3,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Brandenburger 40
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:64
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:70  +++  Proto: 8.8 FlaK 36/40
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:65
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Bf 109F
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:67
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:69
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: Fw 190A-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 604  *  Average: 67

..
Current scenario: Thermopylae,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 540
Army cost: 9853 , Current prestige is 796
Prestige available on map yet is 20 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Crete - Operation Mercury , cap 12200, 11 turns prestige: 165
if V : +750, Crete - Operation Mercury , cap 12200, 15 turns prestige: 165
if TV: +500, Kishinev , cap 13600, 19 turns prestige: 165
Ls: Loss , turn prestige: 165

Piechota
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , 5 SS PzDiv ''Viking''/9 Panzer Gren Rgt ''Germania'' , 3 bars , 387 exp , Niemcy , 8/10 , 10 kill , 0 pp - U:001  [+18 exp]
*  Schutzen 38 , Opel Blitz 4x2 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf/5 Panzer Gren Rgt ''Totenkopf'' , 4 bars , 401 exp , Niemcy , 11/10 , 9 kill , 0 pp - U:002  [+63 exp]
*  Schutzen 38 , 251/1 [W] , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/6 Panzer Gren Rgt ''Theodor Eicke'' , 4 bars , 431 exp , Niemcy , 11/10 , Superior Maneuver  , 7 kill , 0 pp - U:003  [+105 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , HQ/IV SS Panzer Korps , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 10/1 , 0 kill , 0 pp - U:007
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Pionier Abt , 2 bars , 276 exp , Niemcy , 10/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 0 pp - U:008  [+9 exp]
 Fallschirm 38 , 500/600 SS   , 2 bars , 244 exp , Niemcy , 10/10 , 9 kill , 180 pp - U:011  [+48 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Pionier Abt , 1 bars , 142 exp , Niemcy , 3/10 , 2 kill , 300 pp - U:024  [+15 exp]
 MG Schutzen , 251/1 [W] , 5 SS PzDiv ''Viking''/10 Panzer Gren Rgt ''Westland'' , 1 bars , 183 exp , Niemcy , 8/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 264 pp - U:025  [+12 exp]

Czołg
*  Pz IIIE , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Rgt/I , 4 bars , 468 exp , Niemcy , 12/10 , Bridging  , 19 kill , 0 pp - U:006  [+36 exp]
 Pz IVD , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Rgt/II , 4 bars , 432 exp , Niemcy , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 17 kill , 312 pp - U:012  [+54 exp]
 Pz IVD , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Rgt/I , 4 bars , 441 exp , Niemcy , 8/10 , Fire Discipline  , 14 kill , 240 pp - U:019  [+48 exp]
 Pz IIIE , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Pazner Rgt/II , 4 bars , 434 exp , Niemcy , 10/10 , Overwhelming Attack  , 22 kill , 168 pp - U:020  [+44 exp]
 Pz IVD , 1 SS PzDiv ''Lssah''/Kampfgruppe ''Peiper'' , 5 bars , 544 exp , Waffen SS , 11/10 , Devastating Fire  , 30 kill , 462 pp - U:022  [+110 exp]
 Pz IVD , 12 SS PzDiv ''Hitlerjugend''/Kampfgruppe ''Wunsche'' , 2 bars , 294 exp , Waffen SS , 11/10 , 11 kill , 462 pp - U:023  [+22 exp]

Rozpoznanie
*  PSW 231 (8-Rad) , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Aufkl Abt , 3 bars , 378 exp , Niemcy , 7/10 , Street Fighter  , 4 kill , 0 pp - U:005  [+39 exp]
 PSW 231 (8-Rad) , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Aufkl Abt , 1 bars , 153 exp , Niemcy , 7/10 , 0 kill , 240 pp - U:026  [+22 exp]

Artyleria ppanc.
 StuG IIIA , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 StuG Abt , 2 bars , 233 exp , Niemcy , 11/10 , 5 kill , 184 pp - U:029  [+51 exp]
 StuG IIIA , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 StuG Abt , 0 bars , 86 exp , Niemcy , 7/10 , 0 kill , 168 pp - U:071  [+6 exp]

Artyleria uniwersalna
 SdKfz 6/2 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Flak Abt , 3 bars , 365 exp , Niemcy , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 2 kill , 296 pp - U:016  [+11 exp]
 SdKfz 6/2 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Flak Abt , 1 bars , 187 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 228 pp - U:032  [+43 exp]

Artyleria
*  10.5cm leFH18M , 251/4 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Art Rgt/II , 3 bars , 399 exp , Niemcy , 13/10 , Combat Support  , 6 kill , 0 pp - U:004  [+41 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Art Rgt/I , 2 bars , 287 exp , Niemcy , 12/10 , 11 kill , 590 pp - U:009  [+21 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3 SS PzDiv ''Totenkopf''/3 Panzer Art Rgt/III , 2 bars , 242 exp , Niemcy , 12/10 , 10 kill , 633 pp - U:014  [+20 exp]
 15cm sFH18 , SdKfz 7 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Art Rgt/I , 2 bars , 287 exp , Niemcy , 12/10 , 9 kill , 590 pp - U:017  [+60 exp]
 10.5cm leFH18M , 251/4 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Art Rgt/II , 2 bars , 248 exp , Niemcy , 12/10 , 4 kill , 417 pp - U:018  [+19 exp]
 15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 5 SS PzDiv ''Viking''/5 Panzer Art Rgt/III , 2 bars , 217 exp , Niemcy , 11/10 , 7 kill , 580 pp - U:027  [+44 exp]
 21cm K38/39 , SdKfz 9 , IV SS Panzer Korps/504 sArt Abt , 2 bars , 237 exp , Niemcy , 12/10 , 6 kill , 1036 pp - U:028  [+27 exp]

Obrona plot.
 10.5 FlaK 38 , SdKfz 8 , IV SS Panzer Korps/504 SFlak Abt , 1 bars , 109 exp , Waffen SS , 11/10 , 0 kill , 739 pp - U:030

Myśliwiec
 Bf 109E-3 , JG/50 , 3 bars , 347 exp , Niemcy , 9/10 , Battlefield Intelligence  , 9 kill , 420 pp - U:010  [+73 exp]
 Bf 109E-3 , JG/52 , 2 bars , 263 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 420 pp - U:013  [+4 exp]
+  Bf 109F , JG/53 , 2 bars , 238 exp , Niemcy , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:031  [+43 exp]
+  Fw 190A-1 , JG/54 , 1 bars , 105 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:033  [+25 exp]

Bomb. taktyczny
 Ju 87B , StG/II , 4 bars , 403 exp , Niemcy , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 10 kill , 420 pp - U:015  [+48 exp]
 Ju 87B , StG/III , 2 bars , 279 exp , Niemcy , 12/10 , 3 kill , 504 pp - U:021  [+66 exp]

Player 1 : Niemcy, Waffen SS
Killed: INF:142  TNK:18   RCN:23   AT:15   FLAK:10   FORT:13   ATY:57   AD:1    FTR:17   TB:3      Total: 299
Lost  : INF:7    TNK:1    RCN:1    ATY:1    TB:1      Total: 11

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  3 Leaders      Total :   2408 exp,     44 kill,    744 pp    Average:    301 exp,      6 kill,     93 pp
Czołg          *   6 Units *  5 Leaders      Total :   2613 exp,    113 kill,   1644 pp    Average:    436 exp,     19 kill,    274 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    531 exp,      4 kill,    240 pp    Average:    266 exp,      2 kill,    120 pp
Artyleria ppanc. *   2 Units *  0 Leaders      Total :    319 exp,      5 kill,    352 pp    Average:    160 exp,      3 kill,    176 pp
Artyleria uniwersalna *   2 Units *  1 Leaders      Total :    552 exp,      3 kill,    524 pp    Average:    276 exp,      2 kill,    262 pp
Artyleria      *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1917 exp,     53 kill,   3846 pp    Average:    274 exp,      8 kill,    549 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    109 exp,      0 kill,    739 pp    Average:    109 exp,      0 kill,    739 pp
Myśliwiec      *   4 Units *  1 Leaders      Total :    953 exp,     26 kill,    840 pp    Average:    238 exp,      7 kill,    210 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  1 Leaders      Total :    682 exp,     13 kill,    924 pp    Average:    341 exp,      7 kill,    462 pp
* Summary:     *  34 Units * 13 Leaders      Total :  10084 exp,    261 kill,   9853 pp    Average:    297 exp,      8 kill,    290 pp


Player 1  Niemcy, Waffen SS   has 34 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  6
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria uniwersalna :  2
Artyleria :  7
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  4
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Wielka Brytania   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1

 3 
 : Czerwiec 22, 2021, 07:09:24  
Zaczęty przez Estek - Nowe: wysłane przez Estek
Scenariusz 16: "Diabelski Kwadrat"

Zakupy:
1. M1A2A Abrams dla 2-giej brygady pancernej
2. F-15E Strike Eagle
3. Wzmocnienia stanów w artylerii

Z Bałkanów trafiamy do Polski na styk granic z Litwą, Białorusią i Rosją. Po wystawieniu jednostek czekamy na ruch przeciwnika. Białorusini koncentrują się na rejonie Suwałk (VHexy 1 i 2), które opanowują praktycznie już w pierwszej swojej turze. Rosjanie i ich "zielone ludziki" nacierają na litewski Mariampol (VHex nr 3). Trzeba reagować. W kierunku Suwałk rzucam 75-ty pułk Rangersów wraz z 321 pułkiem artylerii. Drogę torować im będą niemal wszystkie moje samoloty. 1-sza brygada pancerna ruszy pod Augustów, a następnie zwróci się na wschód w kierunku Grodna (VHex nr 7). Niepełna 2-ga brygada pancerna wraz z jednostkami polskimi i Deltą ruszy na Obwód Kaliningradzki i miasto Gusiew (VHex nr 4). Litwini muszą skoncentrować swoje siły w rejonie Mariampola i tam wyczekiwać odsieczy. Najsprawniej będę mógł im posłać batalion SEALs.

Kontratak sił NATO jest zdecydowany. Bardzo sprawnie udaje mi się zdobyć pełne panowanie w powietrzu i zażegnać zagrożenie desantów spadochronowych przeciwnika. Do swojej 4-tej tury odbijam Suwałki wraz z lotniskiem i zatrzymuję pochód sił białoruskich w Puszczy Augustowskiej. Siły powietrzne posyłam na północ pod Mariampol, gdzie sytuacja Litwinów robi się coraz bardziej dramatyczna. W 5-tej turze w mieście ląduje batalion SEALs, co znacznie poprawia jakość obrony miasta. W tym czasie Rangersi i 1-sza brygada pancerna oczyszcza Puszczę Augustowską z jednostek białoruskich oraz odpiera atak sił OMONu na linii Jeleniewo-Rutka. "Grom" i "Delta" penetrują obszar Obwodu Kaliningradzkiego. 6-ta i 7-ma tura to przełomowy moment bitwy. Rangersi otwierają korytarz do Mariampola i przychodzą obrońcom z odsieczą. Siły powietrzne i Delta pustoszą rejon Gusiewa (VHex nr 4). W obszar Obwodu Kaliningradzkiego wjeżdżają Abramsy 2-giej brygady i polskie PT-91. Siły 1-szej brygady pancernej opuszczają Puszczę Augustowską i wychodzą na równinę przed Grodnem (VHex nr 7). Kolejne dwie tury to praktycznie zajmowanie pozycji. Opór jest już symboliczny. 8 tur przed czasem bitwa kończy się pełnym zwycięstwem sił NATO.

Nagroda: brak



OpenGen 0.93.3.99.RC10 * 13 May 2020  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2020\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:62
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:57
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: 60mm M224A1 LWCMS
 5   Sneak attack! , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Heavy Water , #5 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: M2A1 .50 cal.
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:58
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: EA-18G Growler (SEAD)
10   Kim is coming , #9 , Brilliant Victory , score:64
11   Khalif Ibrahim , #10 , Brilliant Victory , score:60
12   Deep in the Desert , #11 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: F-35A Lightning II
13   Suez channel , #12 , Brilliant Victory , score:69  +++  Proto: OH-58F Kiowa Warrior
14   Ghosts Of The Pharaohs , #13 , Brilliant Victory , score:62
15   Kosovo , #14 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: M109A7
16   Devil's Square , #15 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 968  *  Average: 60

..
Current scenario: Devil's Square,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 1800
Army cost: 22476 , Current prestige is 1772
Prestige available on map yet is 200 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive   Using map: 1311
if BV: +800, Minsk , cap disabled, 16 turns prestige: 0
if V : +550, Minsk , cap disabled, 19 turns prestige: 0
if TV: +300, Minsk , cap disabled, 22 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Piechota
*  Delta 2010 , GMV (Humvee) , A Sqdn./1.SFOD-D , 5 bars , 741 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 52 kill , 0 pp - U:001  [+16 exp]
*  SEALs 2010 , GMV (Humvee) , SEAL Team Six/ JSOC , 5 bars , 649 exp , USA , 9/10 , Influence  , 35 kill , 0 pp - U:002  [+39 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , 1st/75th Ranger Rgt. , 5 bars , 736 exp , USA , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , 39 kill , 744 pp - U:005  [+20 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) , B Sqdn./1.SFOD-D , 5 bars , 659 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 47 kill , 0 pp - U:006  [+19 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , 2nd/75th Ranger Rgt. , 5 bars , 550 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 23 kill , 744 pp - U:012  [+13 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) , 3rd/75th Ranger Rgt. , 4 bars , 428 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 16 kill , 744 pp - U:017  [+48 exp]
 Infantry 2010 (CV), 1st/36th Inf.Rgt/1st Arm.Brig. , 1 bars , 167 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:027  [+4 exp]
 Engineers 2010 , M1126 Stryker DVH , 16th Brig.Eng.Btl/1st Arm.Brig. , 1 bars , 199 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 888 pp - U:029  [+24 exp]

Czołg
 M1A2A Abrams , 2nd/37th Arm.Rgt/1st Arm.Brig. , 5 bars , 542 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 45 kill , 1320 pp - U:014  [+19 exp]
 M1A2A Abrams , 4th/70th Arm.Rgt/1st Arm.Brig. , 5 bars , 612 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 32 kill , 1320 pp - U:020
 M2A3 ODS SA (Planes:1/1), TC/36th Inf.Rgt/1st Arm.Brig. , 1 bars , 178 exp , USA , 6/10 , 1 kill , 564 pp - U:028  [+14 exp]
 M1A2A Abrams , 1st/35th Arm.Rgt/2nd Arm.Brig. , 1 bars , 136 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1320 pp - U:124  [+13 exp]

Rozpoznanie
 M1126 Stryker DVH , 6th Sqdn./1st Cav.Rgt/1st Arm.Brig. , 3 bars , 327 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 456 pp - U:019

Artyleria ppanc.
+  M2A1 .50 cal. , M1126 Stryker , Supp.Btl/501st Brig./1st Arm.Brig. , 4 bars , 437 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:013

Artyleria
 155mm M777A2 (Excalibur) , MTV , 1st/321st FAR/18th FAB , 3 bars , 383 exp , USA , 13/10 , 12 kill , 1092 pp - U:008  [+19 exp]
 155mm M777A2 (Excalibur) , MTV , 2nd/321st FAR/18th FAB , 4 bars , 412 exp , USA , 13/10 , 8 kill , 1092 pp - U:009  [+42 exp]
+  120mm M120 Mortar , M1097 Humvee [W] , Echo Comp./75th Ranger Rgt. , 3 bars , 394 exp , USA , 13/10 , Street Fighter  , 8 kill , 0 pp - U:010  [+9 exp]
 M109A6 Paladin (RAP) , 2nd/3rd FAR/1st Arm.Brig. , 5 bars , 690 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire  , 15 kill , 1476 pp - U:018  [+101 exp]
 MGM-168 ATACMS , 1st/6th FAR/41st FAB , 2 bars , 277 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 1896 pp - U:023  [+30 exp]
+  M109A7 , 4th/27th FAR/2nd Arm.Brig. , 1 bars , 141 exp , USA , 11/10 , 0 kill , 0 pp - U:030  [+18 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D Patriot , 4-5th ADAR/69th ADAB , 2 bars , 266 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 1404 pp - U:025  [+5 exp]

Myśliwiec
 F-16C Block 52 , 510th FSq/31st FW , 5 bars , 798 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 39 kill , 1356 pp - U:007  [+55 exp]
 F-16C Block 52 , 555th FSq/31st FW , 5 bars , 767 exp , USA , 10/10 , 36 kill , 1356 pp - U:015  [+40 exp]
+  EA-18G Growler (SEAD) , VAQ-129/USN , 5 bars , 626 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , 16 kill , 0 pp - U:021  [+48 exp]
 F-16C Block 52 , 35th FSq/8th FW , 5 bars , 511 exp , USA , 10/10 , 21 kill , 1356 pp - U:022  [+61 exp]
+  F-35A Lightning II  , 58th FSq/33rd FW , 3 bars , 361 exp , USA , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:024  [+36 exp]
 F-15E Strike Eagle , 492d FSq/48th FW , 2 bars , 206 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1656 pp - U:123  [+83 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-64D Longbow , 1st/501st Aviation Rgt. , 5 bars , 837 exp , USA , 7/10 , Determined Defense  ,   Support, 35 kill , 0 pp - U:003  [+58 exp]
*  MQ-9 Reaper , 17th Attack Sqdn. , 5 bars , 874 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  ,   Support, 21 kill , 0 pp - U:004  [+35 exp]
 AH-64D Longbow , 2nd/501st Aviation Rgt. , 5 bars , 654 exp , USA , 5/10 , Skilled Ground Attack  ,   Support, 10 kill , 1272 pp - U:011  [+43 exp]
+  RQ-4 Global Hawk , 12th Recon.Sqdn. , 1 bars , 164 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:016
+  MQ-9 Reaper , 11th Attack Sqdn. , 3 bars , 340 exp , USA , 10/10 ,   Support, 1 kill , 0 pp - U:026  [+62 exp]

Player 1 : USA, Polska, Litwa
Killed: INF:297  TNK:37   RCN:30   AT:33   FLAK:23   FORT:67   ATY:64   AD:37   FTR:22   TB:11   LB:1    SUB:1    CRs:2      Total: 625
Lost  : INF:4    RCN:1    AT:1      Total: 6

BV 16
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   8 Units *  6 Leaders      Total :   4129 exp,    213 kill,   3540 pp    Average:    516 exp,     27 kill,    443 pp
Czołg          *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1468 exp,     80 kill,   4524 pp    Average:    367 exp,     20 kill,   1131 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    327 exp,      3 kill,    456 pp    Average:    327 exp,      3 kill,    456 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    437 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    437 exp,      4 kill,      0 pp
Artyleria      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   2297 exp,     50 kill,   5556 pp    Average:    383 exp,      8 kill,    926 pp
Obrona plot.   *   1 Units *  0 Leaders      Total :    266 exp,      3 kill,   1404 pp    Average:    266 exp,      3 kill,   1404 pp
Myśliwiec      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   3269 exp,    125 kill,   5724 pp    Average:    545 exp,     21 kill,    954 pp
Bomb. taktyczny *   5 Units *  3 Leaders      Total :   2869 exp,     67 kill,   1272 pp    Average:    574 exp,     13 kill,    254 pp
* Summary:     *  32 Units * 15 Leaders      Total :  15062 exp,    545 kill,  22476 pp    Average:    471 exp,     17 kill,    702 pp


Player 1  USA, Polska, Litwa   has 51 units total (core+aux):
Piechota : 19
Czołg :  5
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  3
Artyleria :  8
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny :  6

Player 2  Białoruś, Rosja, Terroryści   has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 4 
 : Czerwiec 21, 2021, 11:21:36  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez sympatyk
Teraz przedstawię jak takie górki piaskowe zrobić
Przyznam się, że dopiero poznaje nowe możliwości jakie daje GIMP 2.10 ..

Jakieś górki miałem - już dawno utworzone do innej mapy (1284)
Otworzyłem więc sobie ten stary plik, oraz w drugim okienku obecnie robiony
Na nowej warstwie(nie patrz na moje nazwy warstw) - za pomocą narzędzia klonowanie - w wyznaczonym obszarze namalowałem góry



Za pomocą balansu koloru - zmieniłem kolor gór i wybrałem tryb mieszania jako wartość HSV ( tego nie było poprzednio)



Następnie wybrałem krycie warstwy na 75% oraz powtórnie wartość HSV dla warstwy
Oczywiście można eksperymentować z kryciem



Ostatecznie ustawiłem krycie na 50%
Trzeba pamiętać, że warstwa będąca poniżej(na której jakby te góry będą) miała pod górami jednakowe tło jak na zaznaczonym  na czerwono obszarze



Jeszcze zastosowałem cień dla gór ( tego też nie było wcześniej - filtra - rzucanie cienia)



Wartości jakie wybrałem - widać na rysunku, ale można poeksperymentować ..





 5 
 : Czerwiec 20, 2021, 11:31:00  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez Krzychu72
Według mnie wygląda OK.

 6 
 : Czerwiec 20, 2021, 11:08:24  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez sympatyk
Czy takie góry?
Kolor, ostrość,  i wszystko ..?

 7 
 : Czerwiec 20, 2021, 10:27:06  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez Krzychu72
Jeżeli to ma dla graczy priorytetowe znaczenie - to faktycznie należy to poprawić.

 8 
 : Czerwiec 20, 2021, 10:22:20  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez Krzychu72
Tak. Testowałem grę na tej mapie.
Też miałem włączone Hexy.
Rozumiem, że chodzi Ci o obraz terenu na północy, który nie do końca zbieżny jest z identyfikacją terenu w Mapx.
To już wyjaśniam - otóż robiąc rysunek świadomie ujednoliciłem "obraz" terenu, chciałem aby właśnie ta północna część odróżniała się od reszty. Chodziło mi bardziej o to, że ta część mapy jest na wypiętrzeniu terenowym do reszty, a wzgórza tam naniosłem tak aby oddać realne ukształtowanie - czyli to, że ten teren jest poprzecinany takimi pasmami wzniesień.

 9 
 : Czerwiec 20, 2021, 09:09:43  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez sympatyk
Nasz nowy kolega Krzychu72 zrobił kilkanaście interesujących, ładnych map

To co tu będę pisać dotyczy wszystkich, łącznie ze mną projektantów map
Nie jest to krytyka, tylko pokazanie czego należało by się wystrzegać .. i jak zmienić rysunek (to dłuższa historia)

A więc zrobiłem porównanie tego co mówi mapX, a co rysunek.
 Fiolet -(warstwa opis --> przysłana przez Krzycha)
Brąz - zaznaczone góry

Najpierw w/g mapx



a teraz rysunek oryginał



Co rzuca się w oczy?
Tereny z mapx nie do końca odwzorowane na rysunku ...
Jak można podczas gry zorientować się czy to jest wzgórze, czy wertepy?

A wiec - co robimy dopasujemy rysunek do mapx .. bo podejrzewam, ze tak powinno być ...

 10 
 : Czerwiec 20, 2021, 08:11:40  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez sympatyk
Pytanie
Grałeś na tej mapie?
Grasz z włączonymi heksami terenu?

Strony: [1] 2 3 ... 10
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC