Ostatnie wiadomości

#11
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Wrzesień 09, 2025, 04:32:29 PM
Czy mogę poprosić pana Admina lub Moderatora?
 -- o wyodrębnienie napisanych postów od wpisu #32
https://forum.opengeneral.pl/index.php?msg=61361

i utworzenie nowego tematu
Fulda 2 - budowa --> lub podobnego
#12
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Wrzesień 09, 2025, 02:24:49 PM
Cytat: Jaro w Wrzesień 08, 2025, 10:58:23 PMNie pomyślałem żeby zbudować lotnisko. Nawet nie zarejestrowałem że mam kim... A może nie mam a Ty kupiłeś saperów?
Stali sobie bezrobotni



CytatCo do dodania ruskich w Fuldzie to jest ryzykowna sprawa. Jak gracz będzie miał fantazje to może tam być wcześniej i posiłki spadną mu na głowę. Nie cierpię tego.
Mam inny pomysł. Wrzucę posiłki z głębi mapy - ze wschodu- z celem do Fuldy i to bez zwalniania celu po jego osiągnięciu plus defensywne nastawienie.

Zrób, jak uważasz
Chciałem tylko powiedzieć, że cały obszar wschodni mapy powinien być obsadzony garnizonem sowieckim
Jeśli gracz może pokonać wszystkich i wejść nawet na teren NRD --> to cała zabawa się kończy - to koniec kampanii
Jaki to najazd UW, jak w 1 dzień można ich wyrzucić z zajętych terenów i jeszcze wejść na ich teren
No przecież, na skutek tego, że obronimy w pierwszym scenariuszu nasze wyznaczone pozycje - wojna się nie kończy --> napór sowietów spycha nas w głąb --> w drugim scenariuszu nadal się bronimy - już dalej w głębi kraju - we Frankfurcie nad Menem
Przekaz jest jasny - stać nas tylko na obronę!

Ale nic nie zmieniaj, po za uniemożliwieniem zajęcia Fuldy i sowieckiego SH --> tyle i tylko tyle!
I na tym ten scenariusz się kończy (praca nad nim)

--------------------------------------------------------

CytatCo do ciężarówki to myślę ją wrzucić jako posiłki z północnego zachodu z czołgiem jako spóźniony transport

Nie w pierwszym scenariuszu! - on jest doskonały (tylko zabezpieczenie tyłów sowietom)
Pomysł z ciężkim transportem, to luźna myśl dla scena 2 lub 3

CytatTylko na razie nie wiem jak w Suite wsadzić czołg do kontenera...

Ja zrobiłem to tak









#13
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Jaro - Wrzesień 08, 2025, 10:58:23 PM
Brawo Ty. Nie pomyślałem żeby zbudować lotnisko. Nawet nie zarejestrowałem że mam kim... A może nie mam a Ty kupiłeś saperów?
Co do dodania ruskich w Fuldzie to jest ryzykowna sprawa. Jak gracz będzie miał fantazje to może tam być wcześniej i posiłki spadną mu na głowę. Nie cierpię tego.
Mam inny pomysł. Wrzucę posiłki z głębi mapy - ze wschodu- z celem do Fuldy i to bez zwalniania celu po jego osiągnięciu plus defensywne nastawienie.

Co do ciężarówki to myślę ją wrzucić jako posiłki z północnego zachodu z czołgiem jako spóźniony transport. Tylko na razie nie wiem jak w Suite wsadzić czołg do kontenera...

Na razie przerwa techniczna bo będę na wyjazdach i może w niedzielę coś dłubnę.
#14
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Wrzesień 08, 2025, 02:50:32 PM
Rozegrałem tą gotową wersję pierwszego scenariusza
Zamiana stronami posiłków - to kompletnie inna gra --> jest ciekawiej
Zbudowałem lotnisko - śmigłowiec raz się załadował - i tak nie zdobył za dużo doświadczenia

Mała prośba --> w 8 -9 turze dodaj ruskim posiłki w Fuldzie - ze dwie piechoty, jakąś artylerię, p-lot i działko p-panc --> wszystko bez transportu i okopane, aby skutecznie broniły , gdyby gracz chciał ją zająć ...

#15
Ranking Generałów 2025 / Odp: Parabellum - W03 JAPANESE...
Ostatnia wiadomość przez Parabellum - Wrzesień 08, 2025, 07:01:34 AM
OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral Gustlik Efile\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:60
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:73
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:73
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:72
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:67
--
Campaign score: 345  *  Average: 69

..
Current scenario: MUKDEN part II ,  VH prestige is 40 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 684 , Current prestige is 292
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Defensive   Using map: 17
if BV: +1500, RACE FOR TANGSHANG  , cap 1000, 6 turns prestige: 0
if V : +1000, RACE FOR TANGSHANG  , cap 1000, 8 turns prestige: 0
if TV: +500, RACE FOR TANGSHANG  , cap 1000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 380 exp , Japan , 11/1 ,    Special Munition,      Fast Speed, 3 kill , 0 pp - U:001  [+1 exp]
 Irregulars ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 ,    Bridging,    Special Munition, 0 kill , 60 pp - U:002
 Irregulars ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 ,    Bridging,    Special Munition, 0 kill , 60 pp - U:003
 Imperial Guards , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 133 exp , Japan , 9/10 ,    Special Munition,   FastEntrench, 8 kill , 564 pp - U:004  [+41 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:7    TNK:1    FORT:1    ATY:4    FTR:1      Total: 14
Lost  : FTR:1      Total: 1

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    513 exp,     11 kill,    684 pp    Average:    128 exp,      3 kill,    171 pp
* Summary:     *   4 Units *  0 Leaders      Total :    513 exp,     11 kill,    684 pp    Average:    128 exp,      3 kill,    171 pp


Player 1  Japan   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
Anti-tank :  1
Artillery :  2
Fighter :  1

Player 2  China   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  1
Fighter :  1
#16
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Wrzesień 07, 2025, 09:51:47 PM
Ok
No to następny scen

Taka myśl - jak będą posiłki - to może warto dodać/przetestować specjalną ciężarówkę --> 9629  M911 HET -  TK USA do transportu jakiejś artylerii, lub czołgu ...
#17
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Jaro - Wrzesień 07, 2025, 09:01:51 PM
Masz rację - i tak zginą.
Wrzucam wersję gotową - więcej nie będę zmieniał, chyba, że jakaś korekta.
Zagrałem raz i było ciekawie. Amerykanie powalczyli i szczerze mówiąc jest kilka opcji rozgrywki.
Trudno nie jest - jest sporo tur do czasu aż Sowieci dotrą do VH. Wystarczy czasu, aby ich lotnictwo rozniosło - głównie samoloty. Śmigłowiec za dużo nie walczy bo odległości od lotnisk są duże a amunicji mało. FARP przy siłach amerykańskich albo lotnisko polowe gdzieś pomiędzy dwoma górnymi VH by pomogło...
#18
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Wrzesień 07, 2025, 08:22:00 PM
Nie jestem wiarygodnym graczem - nie wiem
W tej chwili - zawsze zostaną zestrzeleni
Dla Ciebie jest łatwo - wybierz utrudnienie (losowość?)
#19
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Jaro - Wrzesień 07, 2025, 08:03:59 PM
Pytanie odnośnie do spadochroniarzy sowieckich. Dać komputerowi wolną rękę czy wysłać je na konkretny VH?
Dać im eskortę myśliwską czy nie?
#20
Ranking Generałów 2025 / Odp: Parabellum - W03 JAPANESE...
Ostatnia wiadomość przez Parabellum - Wrzesień 07, 2025, 12:37:15 AM
OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral Gustlik Efile\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 50%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:60
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:73
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:73
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:72
--
Campaign score: 278  *  Average: 69

..
Current scenario: MUKDEN,  VH prestige is 40 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 588 , Current prestige is 239
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive   Using map: 17
if BV: +1500, MUKDEN part II  , cap 1000, 10 turns prestige: 0
if V : +1000, MUKDEN part II  , cap 1000, 15 turns prestige: 0
if TV: +500, MUKDEN part II  , cap 1000, 20 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 379 exp , Japan , 11/1 ,    Special Munition,      Fast Speed, 3 kill , 0 pp - U:001  [+24 exp]
 Irregulars ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 ,    Bridging,    Special Munition, 0 kill , 60 pp - U:002
 Irregulars ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 ,    Bridging,    Special Munition, 0 kill , 60 pp - U:003
 Imperial Guards ,  , 0 bars , 92 exp , Japan , 10/10 ,    Special Munition,   FastEntrench, 7 kill , 468 pp - U:004  [+20 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:6    TNK:1    FORT:1    ATY:4      Total: 12
Lost  : FTR:1      Total: 1

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    471 exp,     10 kill,    588 pp    Average:    118 exp,      3 kill,    147 pp
* Summary:     *   4 Units *  0 Leaders      Total :    471 exp,     10 kill,    588 pp    Average:    118 exp,      3 kill,    147 pp

Player 1  Japan   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
Anti-tank :  1
Artillery :  1

Player 2  China   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank :  1
Anti-tank :  1
Ground Transport :  2
Fighter :  1