Ostatnie wiadomości

#41
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Jaro - Październik 26, 2025, 06:17:21 PM
Podsyłam kolejną wersję pierwszego scenariusza. Czerwoni dostali trochę artylerii, szczególnie rakietowej i czołgów.
Niebiescy dostali śmigłowce wsparcia wraz z myśliwcem. Plus trochę przeszkadzajek na drodze.

Rozegrałem i udało mi się utrzymać wszystkie VH. Czy jest trudno... Powiedział bym, że średnio. Można trochę ułatwić dodając Niemcom (po jednym na grupę bojową):
- artylerię samobieżną
- czołg

Przydały by się lepsze bunkry ale to zmienię, jak się pojawią.
Dałem Niemcom śmigłowce AH-1 Cobra ale nie pasują barwą. Przydały by się natywne niemieckie...

Dorzuciłem rozpoznanie lotnicze dla czerwonych ale na razie to żenada. Luis ma poprawić kod.

Ciekaw jestem opinii Sympatyka po rozegraniu i Waldziosa na podstawie szybkiego przeglądu.

PS
Nie wiem, czy zauważyliście w poście Luisa, że poszczególne AI to jest jeden wspólny kod i w kodzie są wyjątki. To by potwierdzało moje spostrzeżenia, że poprawki w AI 2.0 i 3.0 spowodowały znaczące zmiany w podstawowym AI. Jak to zgłaszałem to Luis negował...
Jak widać nie można być pewnym niczego w tej grze poza tym, że za jakiś czas coś się zmieni, co nie powinno.

PS2
Jak pierwszy będzie dopracowany to każdy następny pójdzie szybciej bo będę już wiedział, jak się AI zachowuje.
#42
Ranking Generałów 2025 / Odp: Parabellum - W50 1.SS PZ....
Ostatnia wiadomość przez Parabellum - Październik 26, 2025, 02:01:20 AM
OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral Gustlik Efile\EFILE_GUS_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W50 1.SS PZ.DIV.LAH v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   POLAND , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Sd Kfz 8/Flak 18
 2   AA CHANNEL , #1 , Brilliant Victory , score:57
 3   NICE , #2 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Pzkpfw 39H 735(f)
 4   CORSICA , #3 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 222  *  Average: 55

..
Current scenario: CORSICA,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 560
Army cost: 1080 , Current prestige is 726
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive   Using map: 118
if BV: +500, YUGOSLAVIA , cap 3000, 12 turns prestige: 60
if V : +350, YUGOSLAVIA , cap 3000, 14 turns prestige: 70
if TV: +200, YUGOSLAVIA , cap 3000, 18 turns prestige: 90
Ls: Loss , turn prestige: 90

Infantry
*  SS Pioniere , Opel Blitz 4x4 , SS-Pionier-Bataillon , 0 bars , 90 exp , Waffen SS , 10/10 ,     Fast Builder, 3 kill , 0 pp - U:003
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , SS-Pz.-Grenadierreg. 1/1 , 1 bars , 155 exp , Waffen SS , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , SS Pz.-Grenadierreg 1/2 , 1 bars , 123 exp , Waffen SS , 1/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill , 0 pp - U:005  [+44 exp]
*  SS Sniper , Opel Blitz 4x4 ,  SS-Pz.-Grenadierreg. 2/1  , 2 bars , 205 exp , Waffen SS , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:006  [+60 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , SS-Pz.-Grenadierreg. 2/2 , 2 bars , 269 exp , Waffen SS , 6/10 , 6 kill , 0 pp - U:007  [+82 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 ,  , 4 bars , 444 exp , Waffen SS , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:018

Tank
 Pz IVD , SS-Pz.-Reg. 1 LSSAH 1/1 , 1 bars , 196 exp , Waffen SS , 7/10 ,    Special Munition, 10 kill , 420 pp - U:017  [+55 exp]
 Pz IVD , SS-Pz.-Reg. 1 LSSAH 1/2 , 2 bars , 206 exp , Waffen SS , 5/10 ,    Special Munition, 17 kill , 420 pp - U:022  [+73 exp]
+  Pz IVD , SS-Pz.-Reg. 1 LSSAH 1/3 , 0 bars , 87 exp , Waffen SS , 8/10 , 9 kill , 0 pp - U:023  [+87 exp]

Recon
*  ADGZ , SS-Aufklärungsabt. I , 1 bars , 115 exp , Waffen SS , 2/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]
*  ADGZ , SS-Aufklärungsabt. II , 1 bars , 159 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:008  [+33 exp]
*  ADGZ , SS-Aufklärungsabt. III , 2 bars , 209 exp , Waffen SS , 5/10 , Combat Support  , 0 kill , 0 pp - U:019  [+69 exp]

Anti-tank
*  MG 34 , Opel Blitz 4x4 , SS-Pz.-Jäger-Abt. 1/1 , 2 bars , 270 exp , Waffen SS , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:009  [+79 exp]
*  StuG IIIA , SS-StuG-Abt. 1/1 , 2 bars , 283 exp , Waffen SS , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:013  [+117 exp]
*  StuG IIIA , SS-StuG-Abt. 1/2 , 1 bars , 149 exp , Waffen SS , 9/10 , 6 kill , 0 pp - U:014  [+40 exp]
+  Sd Kfz 8/Flak 18 , SS-Pz.-Jäger-Abt. 1/2 , 1 bars , 192 exp , Waffen SS , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:020  [+22 exp]

Dual-purpose
*  SdKfz 6/2 , SS-Flak-Abt. 1/1 , 2 bars , 274 exp , Waffen SS , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:015  [+97 exp]
*  2cm FlaK30 , Protze , SS-Flak-Abt. 1/2 , 2 bars , 210 exp , Waffen SS , 2/10 , 2 kill , 0 pp - U:016  [+46 exp]

Artillery
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , SS-Art.-Reg. 1/1 , 1 bars , 152 exp , Waffen SS , 10/10 ,    Special Munition, 2 kill , 0 pp - U:001  [+35 exp]
*  10.5cm sK18 , SdKfz 7 , SS-Art.-Reg. 1/2 , 1 bars , 171 exp , Waffen SS , 10/10 ,    Special Munition, 3 kill , 0 pp - U:010  [+65 exp]
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , SS-Art.-Reg. 1/3 , 2 bars , 219 exp , Waffen SS , 10/10 ,    Special Munition, 2 kill , 0 pp - U:011  [+35 exp]
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , SS-Art.-Reg. 1/4 , 2 bars , 204 exp , Waffen SS , 10/10 ,    Special Munition, 6 kill , 0 pp - U:012  [+41 exp]

Tactical Bomber
 Fi 156 , SS-Nachrichten-Abt. /  Art.-Beobachter , 0 bars , 83 exp , Waffen SS , 9/10 ,   Support, 1 kill , 240 pp - U:021  [+15 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:63   TNK:8    RCN:26   AT:18   FLAK:2    FORT:12   ATY:27   AD:4    FTR:6    TB:3      Total: 169
Lost  : INF:3    TNK:2    RCN:4    FTR:1      Total: 10

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  1 Leaders      Total :   1286 exp,     21 kill,      0 pp    Average:    214 exp,      4 kill,      0 pp
Tank           *   3 Units *  0 Leaders      Total :    489 exp,     36 kill,    840 pp    Average:    163 exp,     12 kill,    280 pp
Recon          *   3 Units *  1 Leaders      Total :    483 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    161 exp,      2 kill,      0 pp
Anti-tank      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    894 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    224 exp,      4 kill,      0 pp
Dual-purpose   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    484 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    242 exp,      4 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    746 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    187 exp,      3 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     83 exp,      1 kill,    240 pp    Average:     83 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  23 Units *  2 Leaders      Total :   4465 exp,    100 kill,   1080 pp    Average:    194 exp,      4 kill,     47 pp

Player 1  Waffen SS   has 33 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank :  3
Recon :  3
Anti-tank :  5
Dual-purpose :  2
Artillery :  5
Fighter :  3
Tactical Bomber :  3

Player 2  France   has 1 units total (core+aux):
Infantry :  1
#43
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Waldzios - Październik 25, 2025, 02:12:56 AM
Cytat: sympatyk w Październik 24, 2025, 08:57:49 PMDużo sprzętu rakietowego po obu stronach - przybliża do tego, kto pierwszy strzela wygrywa bitwę (częściej trzeba zapisywać grę, bo skutki starć są mniej przewidywalne) --> zawsze zapominam zapisywać i nie lubię takiej gry ...
To nie jest tylko kwestia tego kto strzela pierwszy, ale bardziej tego kto pierwszy wypatrzy przeciwnika.
Widziałem twoje screeny, używasz podglądu zasięgu widzenia (co Ci się chwali), ale zupełnie tych informacji nie wykorzystujesz.
Twoje wrażliwe jednostki regularnie znajdują się w zasięgu widzenia przeciwnika (nie wspominając już o zasięgu ognia).
Jeśli artyleria przeciwnika skutecznie ostrzeliwuje twoje jednostki, to znaczy że znajdują się tam gdzie nie powinny.
Będziesz ponosił znaczące straty, dopóki nie nauczysz się unikać zasięgu widzenia przeciwnika.

   
#44
Ranking Generałów 2025 / Odp: Parabellum - W50 1.SS PZ....
Ostatnia wiadomość przez Parabellum - Październik 25, 2025, 12:23:35 AM
OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral Gustlik Efile\efile_gus_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W50 1.SS PZ.DIV.LAH v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   POLAND , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Sd Kfz 8/Flak 18
 2   AA CHANNEL , #1 , Brilliant Victory , score:57
 3   NICE , #2 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 167  *  Average: 55

..
Current scenario: NICE,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 1080 , Current prestige is 1482
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive   Using map: 127
if BV: +500, CORSICA , cap 3000, 12 turns prestige: 1230
if V : +350, CORSICA , cap 3000, 15 turns prestige: 1230
if TV: +200, CORSICA , cap 3000, 18 turns prestige: 1230
Ls: Loss , turn prestige: 1230

Infantry
*  SS Pioniere , Opel Blitz 4x4 , Panzer-Pionierbatt. , 0 bars , 90 exp , Waffen SS , 4/10 ,     Fast Builder, 3 kill , 0 pp - U:003  [+27 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , Panzer-Grenadier 1/1 , 1 bars , 103 exp , Waffen SS , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:004  [+12 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , Panzer-Grenadier 1/2 , 0 bars , 79 exp , Waffen SS , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:005  [+16 exp]
*  SS Sniper , Opel Blitz 4x4 ,  Panzer-Grenadier Sniper , 1 bars , 145 exp , Waffen SS , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:006  [+76 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 ,  Panzer-Grenadier 1/3 , 1 bars , 187 exp , Waffen SS , 1/10 , 5 kill , 0 pp - U:007  [+57 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 ,  , 4 bars , 444 exp , Waffen SS , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:018

Tank
 Pz IVD ,  , 1 bars , 141 exp , Waffen SS , 5/10 , 7 kill , 420 pp - U:017  [+107 exp]
 Pz IVD ,  , 1 bars , 133 exp , Waffen SS , 9/10 , 12 kill , 420 pp - U:024  [+65 exp]

Recon
*  Aufklarer , Aufklaerer , 0 bars , 99 exp , Waffen SS , 7/10 ,    Bridging,      Fast Speed, 1 kill , 0 pp - U:002  [+21 exp]
*  SS Krad ,  Panzer-Grenadier Krad , 1 bars , 126 exp , Waffen SS , 2/10 ,    Bridging,      Fast Speed, 0 kill , 0 pp - U:008  [+78 exp]
*  ADGZ ,  , 1 bars , 140 exp , Waffen SS , 8/10 ,    Recon, 0 kill , 0 pp - U:019  [+79 exp]

Anti-tank
*  MG 34 , Opel Blitz 4x4 ,  Panzer-Grenadier MG , 1 bars , 191 exp , Waffen SS , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:009  [+128 exp]
*  StuG IIIA , Panzerjaeger 1 , 1 bars , 166 exp , Waffen SS , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:013  [+143 exp]
*  StuG IIIA , Panzerjaeger 2 , 1 bars , 109 exp , Waffen SS , 1/10 , 2 kill , 0 pp - U:014  [+18 exp]
+  Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 1 bars , 170 exp , Waffen SS , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:020  [+113 exp]

Dual-purpose
*  SdKfz 6/2 , Schwere FlaK Zug 1 , 1 bars , 177 exp , Waffen SS , 7/10 , 5 kill , 0 pp - U:015  [+69 exp]
*  2cm FlaK30 , Protze , Leichte FlaK Zug 2 , 1 bars , 164 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:016  [+30 exp]

Artillery
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,   Artillerie Schwere Bat. , 1 bars , 117 exp , Waffen SS , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:001  [+41 exp]
*  10.5cm sK18 , SdKfz 7 , Artillerie Bat. 1 , 1 bars , 106 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:010  [+43 exp]
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Artillerie Bat. 2 , 1 bars , 184 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:011  [+56 exp]
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , Artillerie Bat. 3 , 1 bars , 163 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:012  [+42 exp]

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 68 exp , Waffen SS , 4/10 , 0 kill , 240 pp - U:022  [+40 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:43   TNK:7    RCN:25   AT:15   FLAK:2    FORT:9    ATY:18   AD:2    FTR:4    TB:3      Total: 128
Lost  : INF:3    TNK:2    RCN:4    FTR:1      Total: 10

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  0 Leaders      Total :   1048 exp,     17 kill,      0 pp    Average:    175 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    274 exp,     19 kill,    840 pp    Average:    137 exp,     10 kill,    420 pp
Recon          *   3 Units *  0 Leaders      Total :    365 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    122 exp,      0 kill,      0 pp
Anti-tank      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    636 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    159 exp,      3 kill,      0 pp
Dual-purpose   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    341 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    171 exp,      4 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    570 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    143 exp,      2 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :     68 exp,      0 kill,    240 pp    Average:     68 exp,      0 kill,    240 pp
* Summary:     *  22 Units *  0 Leaders      Total :   3302 exp,     63 kill,   1080 pp    Average:    150 exp,      3 kill,     49 pp

Player 1  Waffen SS   has 32 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank :  3
Recon :  4
Anti-tank :  4
Dual-purpose :  2
Artillery :  5
Fighter :  1
Tactical Bomber :  4

Player 2  France   has 2 units total (core+aux):
Infantry :  2
#45
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Październik 24, 2025, 08:57:49 PM
Generalnie to przydało by się ocenić różnice między Al 3,0 a 2,0
Oczywiście dobrze by było gdyby Luis pokazał algorytmy na te wszystkie rzeczy, które są wprowadzone z Al 3,0
Może się okazać, że wcale dla tej kampanii, 3,0 nie jest lepsze niż 2,0 ...

A, tak realnie - ile czasu chcesz Jarek poświęcić na tą robotę?  --> do oporu( aż wszystko będzie perfekt), zakładasz jakiś przybliżony termin?
Który raz, zaczynasz od 1 scenariusza?

I bez żadnych nutek - tylko tak - etaty i sprzęt są w wojsku najbardziej przestrzegane w czasie pokoju --> "wschodnia" wojna najlepiej pokazuje, jakie to sprzęty mogą być używane i z jakiej epoki ... i co inwencja może zdziałać

Mam wrażenie, że kampania w stosunku do pierwowzoru robi się trudniejsza ...
Rezultaty niektórych starć, mają duże rozrzuty (decydują krytyki - jak Waldzios napisał)
Dużo sprzętu rakietowego po obu stronach - przybliża do tego, kto pierwszy strzela wygrywa bitwę (częściej trzeba zapisywać grę, bo skutki starć są mniej przewidywalne) --> zawsze zapominam zapisywać i nie lubię takiej gry ...
Własne jednostki core są bardzie podatne na zniszczenie ...

#46
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne / Odp: Polska strona Open Genera...
Ostatnia wiadomość przez Waldzios - Październik 24, 2025, 06:28:12 PM
Według logu to ja zamknąłem. Musiałem niechcący przycisk "zamknij wątek" kliknąć.
Naprawione.
#47
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne / Odp: Polska strona Open Genera...
Ostatnia wiadomość przez sympatyk - Październik 24, 2025, 04:53:29 PM
Temat
Fulda #2 - prace budowlane
jest zamknięty - nie można pisać

#48
Ranking Generałów 2025 / Odp: Parabellum - W50 1.SS PZ....
Ostatnia wiadomość przez Parabellum - Październik 24, 2025, 10:24:44 AM
OpenGen 0.93.4.RC5.1 * 27 Feb 2022  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\OpenGeneral Gustlik Efile\EFILE_GUS_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 7.4.1
Campaign: W50 1.SS PZ.DIV.LAH v.4.6,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   POLAND , #0 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Sd Kfz 8/Flak 18
 2   AA CHANNEL , #1 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 111  *  Average: 55

..
Current scenario: AA CHANNEL,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 1560 , Current prestige is 522
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive   Using map: 930
if BV: +500, NICE , cap 3000, 12 turns prestige: 500
if V : +350, NICE , cap 3000, 14 turns prestige: 500
if TV: +200, NICE , cap 3000, 17 turns prestige: 500
Ls: Loss , turn prestige: 500

Infantry
*  SS Pioniere , Opel Blitz 4x4 , Panzer-Pionierbatt. , 0 bars , 63 exp , Waffen SS , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:003  [+23 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , Panzer-Grenadier 1/1 , 0 bars , 91 exp , Waffen SS , 4/10 , 3 kill , 0 pp - U:004  [+26 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 , Panzer-Grenadier 1/2 , 0 bars , 63 exp , Waffen SS , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+37 exp]
*  SS Sniper , Opel Blitz 4x4 ,  Panzer-Grenadier Sniper , 0 bars , 69 exp , Waffen SS , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+27 exp]
*  SS Leibstandarte , Opel Blitz 4x4 ,  Panzer-Grenadier 1/3 , 1 bars , 130 exp , Waffen SS , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:007  [+30 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 ,  , 4 bars , 444 exp , Waffen SS , 14/2 , 0 kill , 0 pp - U:018

Tank
 Pz IVD ,  , 0 bars , 34 exp , Waffen SS , 5/10 , 2 kill , 420 pp - U:017  [+34 exp]
 Pz IVD ,  , 0 bars , 68 exp , Waffen SS , 7/10 , 6 kill , 420 pp - U:125  [+68 exp]

Recon
*  Aufklarer , Aufklaerer , 0 bars , 78 exp , Waffen SS , 9/10 ,      Fast Speed, 1 kill , 0 pp - U:002  [+52 exp]
*  SS Krad ,  Panzer-Grenadier Krad , 0 bars , 48 exp , Waffen SS , 7/10 ,      Fast Speed, 0 kill , 0 pp - U:008  [+20 exp]
*  ADGZ ,  , 0 bars , 61 exp , Waffen SS , 3/10 ,    Recon, 0 kill , 0 pp - U:019  [+38 exp]

Anti-tank
*  MG 34 , Opel Blitz 4x4 ,  Panzer-Grenadier MG , 0 bars , 63 exp , Waffen SS , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:009  [+55 exp]
*  4.7cm PaK36(t) , Protze , Panzerjaeger 1 , 0 bars , 23 exp , Waffen SS , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:013  [+2 exp]
*  3.7cm PaK36 , Protze , Panzerjaeger 2 , 0 bars , 91 exp , Waffen SS , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:014  [+56 exp]
+  Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 0 bars , 57 exp , Waffen SS , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:020  [+57 exp]

Dual-purpose
*  SdKfz 6/2 , Schwere FlaK Zug 1 , 1 bars , 108 exp , Waffen SS , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:015  [+34 exp]
*  2cm FlaK30 , Protze , Leichte FlaK Zug 2 , 1 bars , 134 exp , Waffen SS , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:016  [+54 exp]

Artillery
*  15cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,   Artillerie Schwere Bat. , 0 bars , 76 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+33 exp]
*  10.5cm sK18 , SdKfz 7 , Artillerie Bat. 1 , 0 bars , 63 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010  [+38 exp]
*  7.5cm FK18 , Opel Blitz 4x4 , Artillerie Bat. 2 , 1 bars , 128 exp , Waffen SS , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:011  [+59 exp]
*  10.5cm leFH18 , SdKfz 7 , Artillerie Bat. 3 , 1 bars , 121 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:012  [+40 exp]

Tactical Bomber
 Fi 156 ,  , 0 bars , 0 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:022
 Fi 156 ,  , 0 bars , 28 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:034  [+28 exp]
 Fi 156 ,  , 0 bars , 28 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:035  [+28 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:25   TNK:5    RCN:23   AT:9    FLAK:1    FORT:6    ATY:11   AD:2    FTR:3    TB:2      Total: 87
Lost  : INF:2    TNK:2    RCN:4      Total: 8

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  0 Leaders      Total :    860 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    143 exp,      2 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    102 exp,      8 kill,    840 pp    Average:     51 exp,      4 kill,    420 pp
Recon          *   3 Units *  0 Leaders      Total :    187 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     62 exp,      0 kill,      0 pp
Anti-tank      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    234 exp,      6 kill,      0 pp    Average:     59 exp,      2 kill,      0 pp
Dual-purpose   *   2 Units *  0 Leaders      Total :    242 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    121 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    388 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     97 exp,      1 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   3 Units *  0 Leaders      Total :     56 exp,      0 kill,    720 pp    Average:     19 exp,      0 kill,    240 pp
* Summary:     *  24 Units *  0 Leaders      Total :   2069 exp,     34 kill,   1560 pp    Average:     86 exp,      1 kill,     65 pp

Player 1  Waffen SS   has 51 units total (core+aux):
Infantry : 13
Tank :  6
Recon :  3
Anti-tank :  6
Dual-purpose :  3
Artillery :  8
Air Defense :  1
Fighter :  4
Tactical Bomber :  7

Player 2  France, United Kingdom   has 25 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank :  3
Recon :  1
Anti-tank :  3
Dual-purpose :  1
Fortification :  4
Artillery :  3
Tactical Bomber :  1
#49
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Waldzios - Październik 24, 2025, 12:20:48 AM
Cytat: Jaro w Październik 23, 2025, 11:03:06 PMPrzydały by się manpady z cechą wyładowania i strzału po ruchu. To by je trochę uatrakcyjniło bo inaczej to łatwo je wymanewrować jak się ma zwiad lotniczy.
Nie da rady. AI zacznie ganiać samoloty po mapie. Kiedyś coś podobnego próbowaliśmy z niszczycielami. Wyglądało bardzo źle.
#50
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. / Odp: Fulda #2 - prace budowlan...
Ostatnia wiadomość przez Jaro - Październik 23, 2025, 11:03:06 PM
AI 3.0 lepiej trzyma grupę w ataku na OH.
Pozostałe AI też z czasem się zmieniają mimo że Luis twierdzi inaczej.

Nie czekam na poprawę AI bo to zajmie wieki. Muszę rozegrać pierwszy scen i przetestować zachowanie śmigłowców rozpoznawczych i samolotów rozpoznawczych.
Dodałem ich kilka, jak Waldzios sugerował, ale nie ma z nich pożytku bo AI rusza je o 2 hexy. Masakra.

Dodałem trochę jednostek czerwonym aby urealnić składy grup bojowych. Niebiescy dostali też śmigłowce bojowe aby zrównoważyć czerwone czołgi.

Muszę to zagrać i zobaczyć jak jest.

Ps
Przydały by się manpady z cechą wyładowania i strzału po ruchu. To by je trochę uatrakcyjniło bo inaczej to łatwo je wymanewrować jak się ma zwiad lotniczy.