CytatJedynym minusem jakim widzę na tych ustawieniach SVGA (800×600) to GUI, OG jako gra źle się skaluje, i czarne pasy po bokach wynikające z nie tych proporcji. Co do GUI:Rzecz gustu
- napisy na górze czasami na siebie nadchodzą
- w oknie z zakupami pole z dodatkami jest zbyt nisko
- ogólnie jakościowo też nie wypada za dobrze w porównaniu z innymi grami jak i z pierwowzorem, podoba mi się GUI z efila Atomic bo nie jest szaro-jednokolorowe
CytatZobacz i spróbuj na ustawieniu HDTV (1280×720).Wtedy dopiero, czarne pasy będą w rzeczywistości
CytatW OBS-ie masz ustawione osobno okno gry i okno dialogowe/tekstowe gry? Czy przez przechwytywanie całego obrazu?Przechwytywanie pulpitu
CytatJa lubię kafelki: są wyraźne i jednoznaczne, jest w miarę ujednolicona szata graficzna. Poza tym mapy rysowanie ręczne mają różną jakość wykonania, która będzie się potem przekładać w filmach czy na screenach. Trochę eksperymentowałem z "własnymi" poprzez modyfikację tych od efile Kaisera, ale nadal mam wrażenie (też w porównaniu z innymi grami), że potencjał w kafelkach może być większy niż OG na to pozwala.Kafelki do gry są tak samo jednoznaczne, jak opisy terenu --> mapy malowane mają dużo wad, ale są częścią scenariuszy (przeważnie) i co najważniejsze dają rozpoznawalność --> patrzę na Twoje opisy (z kafelkami) i nie rozpoznaje swoich map (po rysunku można rozpoznać mapę, jej fragment, a po kafelkach nie)
Tylko czy miniaturowe oznaczenia terenu będą się dobrze prezentować dla widza - nie wiem...
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMOK, ale pamiętaj, że mobilne Harpoony będą strzelać po ruchu.
W zależności od okresu zastosowania i przeciwnika, mogą być przesadnie skuteczne.
Wersje "holowane" były dodane (w tej postaci) właśnie z tego powodu.
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMJeśli dobrze kojarzę, jedno to regularna piechota, drugie to bardziej elitarna lekka piechota (w typie rangersów).
W efilu 'Jaegers' mają cechę 'Dismount after move'.
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMMogę dodać, ale bardzo niechętnie.
W efilu w założeniu powinien być dostępny sprzęt występujący na poziomie co najmniej batalionu.
Wszelkie jednostki w rodzaju ckm'ów, lekkich moździerzy, piechoty ppanc, etc są/były dodawane jako "zło konieczne".
Ich głównym zastosowaniem było/jest łatanie dziur sprzętowych w kampaniach. Powinny występować tam gdzie brakuje sprzętowej alternatywy.
Jeśli nie ma bezpośredniej potrzeby scenariuszowej, to wolałbym ograniczyć ilość takich jednostek.
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMDwa problemy.
Po pierwsze, Milany strzelałyby z wnętrza kontenerów.
Po drugie, to byłoby otwarcie puszki pandory. Lista jednostek które mogłyby korzystać z transportu kontenerowego szybko by się rozrosła.
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMTo zły pomysł. Bardzo skomplikował by obsługę efila. Autorzy scenariuszy/kampanii tez mieliby trudniej.
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMTeoretycznie do zaakceptowania. Zaporowym problemem zapewne będą ikony dla samobieżnych moździerzy.
Cytat: Waldzios w Czerwiec 20, 2025, 02:06:23 AMMoże cie zdziwię, ale nowa amunicja (DM121, DM131) zmniejszyłaby SA o kilka punktów.
Stary dobry natowski pocisk L15/DM111 był prymitywny ale przenosił ~11,4 kg materiału wybuchowego.
Nowe pociski są atrakcyjniejsze logistycznie, z lepszym zasięgiem, ale przenoszą mniejsze ładunki (DM121 8.8kg, DM131 <8.0kg).
To z powodu L15 natowska artyleria w efilu jest zwykle rozdzielona na wersje bazową i wariant RAP (poważny rozrzut w SA).
Cytat: sympatyk w Maj 20, 2025, 11:32:57 PMZrobiłem filmik
Gram Madryt na e-filu, który złożyłem
OpenGen 0.59v (31 Jul 2010) i PG2 version 1.02, dla SSI do gry na silniku OpenGen 25.02.26.0
Oryginalne ikony, wideo i muzyka ( w formie wstępniaków)
https://drive.google.com/file/d/1Ce3a_nsVJo-LXhTTdshmnpTPrfRxnqj6/view?usp=sharing
Gra była na rozdzielczości 800x600px i została skalowana do 1440x1080
Przy oglądaniu na dysku Google (gdzie jest umieszczona) należy wybierać jakość 1080p --> wtedy dają lepszy kodek do odtwarzania (generalnie na YT, dysku Google - tak postępują --> w zależności od rozdzielczości filmu przydzielają kodek --> promują wyższe rozdzielczość
Cytat: sympatyk w Kwiecień 16, 2025, 10:08:24 PMCytat: Alberich w Kwiecień 15, 2025, 11:05:29 PMMyślałem też o nagrywaniu rozgrywek ale nie wiem czy byłoby to popularne.
Ja bym chętnie popatrzył na film z gry
Słabo gram, to może bym się poduczył ...
Takie filmiki to też promocja gry i kampanii
Opisy z "migawkami" są fajne, ale to nie to samo
Kwestia gdzie były by umieszczane takie filmy?
Jest kilka kanałów na YT, ludzie wracają do PG2 i pokazują - jest sporo rozgrywek
I jeszcze kwestia map - te kafelkowe są dobre do grania, ale lepiej wygląda relacja na oryginalnych (można używać oznaczeń terenu - miniaturowych) --> wtedy widzisz heksy jak silnik, ale relacja jest ciekawsza
Strona utworzona w 0.374 sekund z 14 zapytaniami.