KAMPANIA - "Greater America ver 3.0." (wątek archiwalny)

Zaczęty przez Gustlik, Maj 10, 2015, 10:01:38 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Gustlik

EDIT 12.01.2016:
Temat archiwalny - wersja 4.0 jest już w dziale "Kampanii gotowych" można ją grać rankingowo.
=======================================================================================
Kolejna 3.0. wersja kampanii znanej i lubianej.

Zasadnicze założenia się nie zmieniły i pozostają jak w wersji 1.0, czyli:

Zaczyna się parę lat przed wojną - kiedy zostajesz wysłany - jako dowódca niewielkiego kontyngentu
sił lądowych do poszerzenia stref wpływów USA w różnych częściach świata. A potem nadchodzi
Pearl Harbor... Schemat kampanii jest liniowy, ale nieliniowy jest przydział sił głównych.

W pierwszej fazie dowodzisz siłami USArmy + USNavy
Po Pearl Harbor - zostajesz dowódcą Marines z dostępnym sprzętem: USMarines + USNavy
W czasie działań w Europie masz do dyspozycji USArmy + USMarines + USNavy.
Po powrocie na Pacyfik znów: USMarines + USNavy.

Bitwy (z wyjątkiem pierwszej) są lądowo-morskie i polegają głównie na lądowaniach w różnych zakątkach globu.
Proporcje działań na lądzie i na morzu, w poszczególnych scenariuszach, są różne - czasem więcej jest jednego -
czasem drugiego. Ale zawsze należy dbać o równomierny rozwój obu części swojej armii.
W większości scenariuszy lotniska lądowe są dostępne (lub można je zbudować) - jednak posiadanie lotniskowca
i lotnictwa morskiego ogromnie ułatwia sprawę.

Nowości wersji 2.0.

- Dwa ZUPEŁNIE NOWE SCENARIUSZE: "Midway" i "Tokyo" - kampania się wydłużyła.
- Nowa mapa dla scenariusza "Rejkiawik" - de facto nowy scenariusz, choć oparty na poprzednim.
- Mniejsze poprawki objęły prawie wszystkie scenariusze - choć skupiłem się głównie na powyższych.

Nowości wersji 3.0.

- Jeden nowy scenariusz - niespodzianka.

W początkowych scenariuszach ukryte są dwa trigger hexy w portach, dające lidera. Ma to pomóc w zrównoważeniu liderów w jednostkach morskich i lądowych i zapobiec sytuacji, w której okręty gracza nie miałyby ani jednego lidera.

No nie, nie powiem gdzie, tyle to już se trzeba znaleźć......

UWAGA! Wymaga - najnowszych ikon i najnowszego efila. Wszystko opisane w temacie efilowym.



[załącznik usunięty przez administratora]
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Mario

Wielkie dzięki za świetną kampanię w nowej odsłonie ;D
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Rudel

No i nowa wersja dzięki za nową porcję zabawy ;D ;D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni

Rudel

#3
Troszkę napiszę o scenariuszu Reykjavik gra się go zupełnie inaczej niż w wersji 2.0 co scenariuszowi wyszło w mojej opinii na plus (porty nie są SH). Ceny nie szokują gra się dość dobrze nie spieszę się bo z czasem krucho. Scenariusz niespodzianka nawet pasuje do koncepcji kampanii i sił jakie udaje się zgromadzić do tego czasu. Wersja 3.0 trochę podnosi poprzeczkę a jestem dopiero przed Midway. >:D
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni