Ponury - G26 "Komandosi Jego Królewskiej Mości" - 200% - efile Gustlik

Zaczęty przez Ponury, Marzec 11, 2016, 04:54:32 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ponury

Bardzo lubię tego typu kampanie: mało jednostek, limit rozstawienia, mało tur, dużo scenariuszy obronnych. Tutaj dodatkowo nie ma autouzupełniania stanów, więc trzeba liczyć też czasami na farta.

Pierwszy scenariusz: "Piaskiem w oczy".

Samolotem badam trasę, unikam pól minowych i okopanej piechoty, docieram do obiektu przeznaczonego do zniszczenia, unikam strat :)

Poniżej AAR. Mam nadzieję, że jest wszystko, czego wymaga regulamin :)

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 48  *  Average: 48

..
Current scenario: Piaskiem w oczy,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 50
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +200, Bardia , cap disabled, 8 turns prestige: 160
if V : +150, Bardia , cap disabled, 10 turns prestige: 160
if TV: +100, Bardia , cap disabled, 12 turns prestige: 160
Ls: Loss , turn prestige: 160

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 133 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 1 kill , 0 pp - U:003  [+36 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 0 bars , 97 exp , United Kingdom , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 0 bars , 97 exp , United Kingdom , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 1 bars , 114 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , 0 kill , 0 pp - U:006  [+17 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: FORT:1      Total: 1
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    230 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    115 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     97 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     97 exp,      0 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    114 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    114 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   4 Units *  2 Leaders      Total :    441 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    110 exp,      0 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  1
Fighter :  1

Player 2  Italy   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  3
Artillery :  1
Air Defense :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Mario

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.

Ponury

Drugi scenariusz: Bardia.

Trzeba obronić 3 VH. Nie jest to bardzo trudne, ale trzeba pamiętać o uzupełnianiu amunicji. Bardzo pomaga samolot z widocznością na 3 heksy. Niezłą opcją jest to, że nasze jednostki po pierwszej walce dostają dowódcę :) Dzięki temu moździerze zyskują dodatkowy heks zasięgu. Poniesione pierwsze straty.



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 90  *  Average: 45

..
Current scenario: Bardia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 350
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +250, Tobruk , cap disabled, 8 turns prestige: 100
if V : +180, Tobruk , cap disabled, 8 turns prestige: 100
if TV: +100, Tobruk , cap disabled, 8 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 168 exp , United Kingdom , 7/10 , Ferocious Defense  , 2 kill , 0 pp - U:001  [+35 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 112 exp , United Kingdom , 6/10 , Aggressive Attack  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+15 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 178 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 2 kill , 0 pp - U:003  [+81 exp]

Artillery
*  3 inch Mortar , UC , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 167 exp , United Kingdom , 9/10 , Determined Defense  , 0 kill , 0 pp - U:005  [+69 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 1 bars , 139 exp , United Kingdom , 8/10 , Aggressive Attack  , 3 kill , 0 pp - U:004  [+25 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:3    TNK:1    FLAK:1    FORT:1    ATY:2    FTR:1      Total: 9
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    280 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    140 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    178 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    178 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    167 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    167 exp,      0 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    139 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    139 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  5 Leaders      Total :    764 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    153 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  2
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Italy   has 17 units total (core+aux):
Infantry : 11
Recon :  1
Fortification :  4
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Cytat: Mario w Marzec 11, 2016, 05:09:41 PM
Powodzenia :)
Barwne opisy mile widziane ;D

Dzięki :) Postaram się trochę popisać.

Trzeci scenariusz: Tobruk

Tutaj już jest trudniej, bo trzeba znaleźć drogę pomiędzy umocnieniami Włochów. Znów pomaga samolot, któremu dokupiłem dodatkową amunicję, bo 4 to trochę mało. Wróg jest bojaźliwy i z wyjątkiem jednej czy dwóch jednostek stoi w miejscu. Omijam przeszkody i okopaną piechotę, dobieram się do artylerii wroga. Dzięki dowódcy "Aggressive Attack" moi komandosi szybciej likwidują przeszkody na swojej drodze. Jako że za zdobycie lotnisk jest dodatkowy prestiż, zdobywam je. Tuż przed BV pojawia się wrogi bombowiec, ale to za późno, żeby odwrócić losy bitwy.

Większość brudnej roboty robią jednak jednostki pomocnicze - tutaj przede wszystkim uważam, żeby jednostki core dużo nie straciły stanu.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 142  *  Average: 47

..
Current scenario: Tobruk,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 401
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +300, Rommel nadchodzi , cap disabled, 11 turns prestige: 220
if V : +200, Rommel nadchodzi , cap disabled, 13 turns prestige: 220
if TV: +100, Rommel nadchodzi , cap disabled, 15 turns prestige: 220
Ls: Loss , turn prestige: 220

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 251 exp , United Kingdom , 8/10 , Ferocious Defense  , 4 kill , 0 pp - U:001  [+83 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 163 exp , United Kingdom , 8/10 , Aggressive Attack  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+51 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 193 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 3 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]

Artillery
*  3 inch Mortar , UC , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 214 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 0 kill , 0 pp - U:005  [+47 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 1 bars , 179 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, 4 kill , 0 pp - U:004  [+40 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:12   TNK:1    FLAK:1    FORT:4    ATY:5    FTR:1      Total: 24
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    414 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    207 exp,      4 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    193 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    193 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    214 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    214 exp,      0 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    179 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    179 exp,      4 kill,      0 pp
* Summary:     *   5 Units *  5 Leaders      Total :   1000 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    200 exp,      3 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 21 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  3
Fortification :  2
Artillery :  3
Fighter :  2

Player 2  Italy   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  2
Fortification :  3
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz czwarty: Rommel nadchodzi

Znów trzeba bronić victory heksów  ;D

W sztabie wymieniam moździerze na moździerze samobieżne - punkty prawie takie same, ale na pustyni stawiam na mobilność.
Na południu zostawiam tylko komandosów, pojazd rozpoznawczy na środku. Główne uderzenie idzie przy morzu. Inżynierowie z dowódcą, obok cekaem z dowódcą, z tyłu moździerze samobieżne - bariera nie do przejścia. Dzięki rozpoznaniu powietrznemu od razu eliminuję artylerię wroga (pomaga pojazd rozpoznawczy). Nadlatuje stukas, ale boi się atakować, bo stoi mój cekaem. Wykańcza go mój samolot. Rozbicie poszczególnych jednostek wroga to już formalność.



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
--
Campaign score: 185  *  Average: 46

..
Current scenario: Rommel nadchodzi,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 0 , Current prestige is 617
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Ewakuacja Krety , cap disabled, 8 turns prestige: 150
if V : +250, Ewakuacja Krety , cap disabled, 8 turns prestige: 150
if TV: +100, Ewakuacja Krety , cap disabled, 8 turns prestige: 150
Ls: Loss , turn prestige: 150

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 291 exp , United Kingdom , 8/10 , Ferocious Defense  , 6 kill , 0 pp - U:001  [+40 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 1 bars , 189 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 0 pp - U:002  [+26 exp]

Recon
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 244 exp , United Kingdom , 7/10 , Battlefield Intelligence  , 2 kill , 0 pp - U:006  [+45 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 277 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 6 kill , 0 pp - U:003  [+84 exp]

Artillery
*  Bren mortar , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 253 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 0 kill , 0 pp - U:005  [+39 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 2 bars , 248 exp , United Kingdom , 8/10 , Aggressive Attack  , Support, 6 kill , 0 pp - U:004  [+69 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:14   TNK:2    RCN:4    FLAK:1    FORT:4    ATY:7    FTR:1    TB:1      Total: 34
Lost  : INF:2      Total: 2

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    480 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    240 exp,      6 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    244 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    244 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    277 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    277 exp,      6 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    253 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    253 exp,      0 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    248 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    248 exp,      6 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  6 Leaders      Total :   1502 exp,     25 kill,      0 pp    Average:    250 exp,      4 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Recon :  1
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Germany, Italy   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz piąty: Ewakuacja Krety

To najbardziej wymagający scenariusz jak do tej pory. Trzeba wyprowadzić 6 jednostek z planszy i ochronić 6 jednostek sojuszniczych. Musiałem pogłówkować. Do ewakuacji przeznaczyłem jednostki zmotoryzowane. 4 jednostki przeznaczone do ocalenia wysłałem pieszo w wysokie góry, bo nie miały szans dostać się do heksu wyjścia na piechotę. Ochraniali je moi dzielni inżynierowie :) Ścieżkę ucieczki próbowały przerwać jednostki górskie wroga, ale i te ataki udało się odeprzeć. W międzyczasie pojawiło się wrogie lotnictwo. Rzuciłem dwa słabe myśliwce na niemieckiego silnego myśliwca i w końcu udało się go zniszczyć. Lotnisko również udało się obronić do samego końca, choć jeszcze ze dwie tury i zostałoby stracone. Czas pomyśleć nad modernizacją samolotu na coś lepszego.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 236  *  Average: 47

..
Current scenario: Ewakuacja Krety,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 972
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Rommel atakuje , cap disabled, 9 turns prestige: 450
if V : +150, Rommel atakuje , cap disabled, 11 turns prestige: 450
if TV: +100, Rommel atakuje , cap disabled, 13 turns prestige: 450
Ls: Loss , turn prestige: 450

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 306 exp , United Kingdom , 9/10 , Ferocious Defense  , 7 kill , 0 pp - U:001  [+15 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 213 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 0 pp - U:002  = Escaped!  [+24 exp]

Recon
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 355 exp , United Kingdom , 7/10 , Battlefield Intelligence  , 2 kill , 0 pp - U:006  = Escaped!  [+111 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 358 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 8 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+81 exp]

Artillery
*  Bren mortar , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 280 exp , United Kingdom , 11/10 , Determined Defense  , 0 kill , 0 pp - U:005  = Escaped!  [+27 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 2 bars , 285 exp , United Kingdom , 8/10 , Aggressive Attack  , Support, 8 kill , 0 pp - U:004  [+37 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:23   TNK:2    RCN:4    FLAK:1    FORT:4    ATY:10   FTR:2    TB:1      Total: 47
Lost  : INF:3    ATY:1    FTR:1      Total: 5

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    519 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    260 exp,      6 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    355 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    355 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    358 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    358 exp,      8 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    280 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    280 exp,      0 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    285 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    285 exp,      8 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  6 Leaders      Total :   1797 exp,     30 kill,      0 pp    Average:    300 exp,      5 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 21 units total (core+aux):
Infantry : 12
Recon :  1
FlaK :  1
Artillery :  3
Air Defense :  2
Fighter :  2

Player 2  Germany   has 16 units total (core+aux):
Infantry : 12
FlaK :  2
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz szósty: Rommel atakuje

Znów trzeba bronić heksów zwycięstwa, a na dodatek tajnych magazynów. Kluczem jest ustawienie sztabu w środku moich jednostek - dzięki temu i artyleria lepiej strzela i obrońcy są mocniejsi. Wysyłam komandosów, aby zdobyli dwie punktowane flagi - bez problemów. Pojawia się wrogie lotnictwo, ale nie obok siebie. To wyborna okazja, żeby załatwić Stukasa. Potem nadciąga sojusznicze lotnictwo i demolujemy artylerię w ciężarówkach. Potem twarda obrona, nabijanie doświadczenia, i niestety straty stanów.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
--
Campaign score: 279  *  Average: 46

..
Current scenario: Rommel atakuje,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 0 , Current prestige is 1408
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Lotniska , cap disabled, 8 turns prestige: 340
if V : +250, Lotniska , cap disabled, 8 turns prestige: 340
if TV: +100, Lotniska , cap disabled, 8 turns prestige: 340
Ls: Loss , turn prestige: 340

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 344 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 9 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 213 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , 5 kill , 0 pp - U:002

Tank 
*  Honey , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 283 exp , United Kingdom , 7/10 , Street Fighter  , 3 kill , 0 pp - U:007  [+85 exp]

Recon
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 389 exp , United Kingdom , 7/10 , Battlefield Intelligence  , 3 kill , 0 pp - U:006  [+34 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 422 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+64 exp]

Artillery
*  Bren mortar , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 305 exp , United Kingdom , 12/10 , Determined Defense  , 1 kill , 0 pp - U:005  [+25 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 3 bars , 336 exp , United Kingdom , 6/10 , Aggressive Attack  , Support, 9 kill , 0 pp - U:004  [+51 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:29   TNK:5    RCN:6    AT:2    FLAK:2    FORT:4    ATY:12   FTR:3    TB:1      Total: 64
Lost  : INF:3    ATY:1    FTR:1      Total: 5

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  2 Leaders      Total :    557 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    279 exp,      7 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    283 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    283 exp,      3 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    389 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    389 exp,      3 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    422 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    422 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    305 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    305 exp,      1 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    336 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    336 exp,      9 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  7 Leaders      Total :   2292 exp,     40 kill,      0 pp    Average:    327 exp,      6 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 22 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  2
Fortification :  2
Artillery :  3
Fighter :  4

Player 2  Germany   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  6
Anti-tank :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Gustlik

CytatTutaj dodatkowo nie ma autouzupełniania stanów, więc trzeba liczyć też czasami na farta.

Kolejna kampania z tym utrudnieniem jest już w fazie testów - tutaj...

http://www.forum.gildiageneralow.pl/kampanie-w-budowie-gry-testowe-konsultacje/test-kampanii-g40-kriegsmarine-36-43/0/

Jakbyś był chętny - tam jest trochę trudniej, bo chodzi o okręty, a jeden punkt siły pancernika potrafi kosztowac tyle co mniejszy czołg....
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/

Jaro

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI

Ponury

Dzięki Panowie - na pewno wypróbuję :)

Tymczasem scenariusz siódmy: Lotniska

Modernizuję czołg do Granta i moździerze do artylerii bardziej dalekosiężnej i jadę zdobywać lotniska. Pierwsze idzie łatwo. Rozdzielam siły i część kieruję prosto do drugiego Victory Hexa, a część po prestiż w niemieckim SH. Tam nadziewam się na kontratak, ale artyleria i czołg wspomagane przez samolot sieją spustoszenie wśród wroga. Dalej samolot wlatuje prosto na działo przeciwlotnicze przy SH, co kosztuję utratę paru punktów siły. Ale SH po chwili zdobywam.
Drugi VH idzie też pomyślnie. Najpierw wysyłam komandosów i SAS na wzgórza, aby uzupełnić zaopatrzenie, a następnie z pomocą pojazdu rozpoznawczego z zaskoczenia rozbijam obronę i zdobywam ostatni VH.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 327  *  Average: 46

..
Current scenario: Lotniska,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 400
Army cost: 0 , Current prestige is 1627
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +300, Operacja "Bigamy" , cap disabled, 10 turns prestige: 120
if V : +220, Operacja "Bigamy" , cap disabled, 13 turns prestige: 120
if TV: +110, Operacja "Bigamy" , cap disabled, 16 turns prestige: 120
Ls: Loss , turn prestige: 120

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 413 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 10 kill , 0 pp - U:001  [+69 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 267 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , 7 kill , 0 pp - U:002  [+54 exp]
*  SAS 1941 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 3 bars , 371 exp , United Kingdom , 8/10 , Overwhelming Attack  , 4 kill , 0 pp - U:008  [+73 exp]

Tank 
*  Grant Mk I , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 374 exp , United Kingdom , 8/10 , Street Fighter  , 14 kill , 0 pp - U:007  [+91 exp]

Recon
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 457 exp , United Kingdom , 6/10 , Battlefield Intelligence  , 4 kill , 0 pp - U:006  [+68 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 426 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+4 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 344 exp , United Kingdom , 12/10 , Determined Defense  , 2 kill , 0 pp - U:005  [+39 exp]

Fighter
*  Beaufighter Mk.II , 2 Special Assault Esq. , 3 bars , 397 exp , United Kingdom , 7/10 , Aggressive Attack  , Support, 11 kill , 0 pp - U:004  [+61 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:35   TNK:6    RCN:8    AT:2    FLAK:5    FORT:11   ATY:14   AD:1    FTR:3    TB:1      Total: 86
Lost  : INF:3    ATY:1    FTR:1      Total: 5

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1051 exp,     21 kill,      0 pp    Average:    350 exp,      7 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    374 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    374 exp,     14 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    457 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    457 exp,      4 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    426 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    426 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    344 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    344 exp,      2 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    397 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    397 exp,     11 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  8 Leaders      Total :   3049 exp,     62 kill,      0 pp    Average:    381 exp,      8 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  2
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Germany   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  3
Air Defense :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Naprawdę uwielbiam krótkie scenariusze :)

Ponury

Scenariusz ósmy: Operacja Bigamy

Nie ma tutaj czasu - trzeba gnać przez pustynię do morza. Wymieniam stary samolot na Typhoon IB za darmo i dołączam dodatkowy zasięg widoczności. Pierwszy VH zdobywam z zaskoczenia. Dalej mizerny kontratak Włochów i docieram do lotniska. Kłopoty z brakiem amunicji, wrogi bombowiec, kiepski teren - męczę się parę tur, żeby stanąć na lotnisku. Ostatni VH zdobywam rzutem na taśmę w ostatniej turze brylantowego zwycięstwa - kluczowy jest samolot i artyleria. Ale kilka jednostek wciąż stoi koło lotniska bez amunicji i paliwa...


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 369  *  Average: 46

..
Current scenario: Operacja "Bigamy",  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 1737
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +400, Linia "Mareth" , cap disabled, 10 turns prestige: 160
if V : +250, Linia "Mareth" , cap disabled, 13 turns prestige: 160
if TV: +100, Linia "Mareth" , cap disabled, 16 turns prestige: 160
if Ls: +150, Linia "Mareth" , cap disabled, 16 turns prestige: 160

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 449 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+36 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 296 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:002  [+29 exp]
*  SAS 1941 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 4 bars , 446 exp , United Kingdom , 8/10 , Overwhelming Attack  , 6 kill , 0 pp - U:008  [+75 exp]

Tank 
*  Grant Mk I , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 430 exp , United Kingdom , 7/10 , Street Fighter  , 19 kill , 0 pp - U:007  [+56 exp]

Recon
*  Marmon Herrington MkIII , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 515 exp , United Kingdom , 7/10 , Battlefield Intelligence  , 4 kill , 0 pp - U:006  [+58 exp]

FlaK
*  MG , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 436 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+10 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 378 exp , United Kingdom , 12/10 , Determined Defense  , 3 kill , 0 pp - U:005  [+34 exp]

Fighter
*  Typhoon IB , 2 Special Assault Esq. , 4 bars , 477 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 13 kill , 0 pp - U:004  [+80 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:38   TNK:7    RCN:9    AT:2    FLAK:6    FORT:16   ATY:15   AD:1    FTR:3    TB:3      Total: 100
Lost  : INF:3    ATY:1    FTR:1      Total: 5

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1191 exp,     27 kill,      0 pp    Average:    397 exp,      9 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    430 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    430 exp,     19 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    515 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    515 exp,      4 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    436 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    436 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    378 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    378 exp,      3 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    477 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    477 exp,     13 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  8 Leaders      Total :   3427 exp,     76 kill,      0 pp    Average:    428 exp,     10 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Germany, Italy   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  6
Fortification :  4
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz dziewiąty: Linia Mareth.

Czołg zmieniam na Shermana, cekaem na lepszy cekaem i pojazd rozpoznawczy na taki terenówkę. Tu znowu trzeba gnać na łeb na szyję. Żołnierzy w jeepach kieruję w lewo, pojazd rozpoznawczy zaś wysyłam w prawo po punktowane flagi. Zaskoczenie nie do końca się udaje - po chwili pojawiają się posiłki wroga, ale znów króluje moja artyleria :) Lotnisko pada bardzo szybko, drugi VH turę później. Nie udało się zdobyć ostatniej flagi - wolałem szybciej skończyć scenariusz :)


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 416  *  Average: 46

..
Current scenario: Linia "Mareth",  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 1777
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +200, Wyspa Kos , cap disabled, 10 turns prestige: 380
if V : +150, Wyspa Kos , cap disabled, 13 turns prestige: 440
if TV: +100, Wyspa Kos , cap disabled, 16 turns prestige: 440
Ls: Loss , turn prestige: 440

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 463 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 323 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 0 pp - U:002  [+27 exp]
*  SAS 1941 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 4 bars , 489 exp , United Kingdom , 8/10 , Overwhelming Attack  , 7 kill , 0 pp - U:008  [+43 exp]

Tank 
*  Sherman III , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 497 exp , United Kingdom , 8/10 , Street Fighter  , 24 kill , 0 pp - U:007  [+67 exp]

Recon
*  Staghound I , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 537 exp , United Kingdom , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 0 pp - U:006  [+22 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 450 exp , United Kingdom , 7/10 , Determined Defense  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+14 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 425 exp , United Kingdom , 13/10 , Determined Defense  , 3 kill , 0 pp - U:005  [+47 exp]

Fighter
*  Typhoon IB , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 555 exp , United Kingdom , 11/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 14 kill , 0 pp - U:004  [+78 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:44   TNK:7    RCN:9    AT:2    FLAK:8    FORT:17   ATY:16   AD:1    FTR:3    TB:3      Total: 110
Lost  : INF:3    ATY:1    FTR:1      Total: 5

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1275 exp,     29 kill,      0 pp    Average:    425 exp,     10 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    497 exp,     24 kill,      0 pp    Average:    497 exp,     24 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    537 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    537 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    450 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    450 exp,     10 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    425 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    425 exp,      3 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    555 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    555 exp,     14 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  8 Leaders      Total :   3739 exp,     86 kill,      0 pp    Average:    467 exp,     11 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  Germany, Italy   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  1
Fortification :  3
Artillery :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz dziesiąty: Wyspa Kos

Wymieniłem samolot na Mosquito i to był strzał w dziesiątkę, jak się okazało. Niemieccy spadochroniarze walczyli twardo, zdobyli jeden VH, ale mój kontratak czołgu i piechoty ze wsparciem silnej artylerii był zabójczy, choć odniosłem straty. Nagle niespodziewanie pojawiła się Pantera! I tutaj nieoceniony okazał się Mosquito, który zmiótł ją z powierzchni ziemi. Potem wrogie Stukasy, ale natknęły się na pomocnicze myśliwce i nic nie zdziałały. Kolejną niespodzianką był desant z morza, ale dzięki 4 heksom widoczności przypadkowo go odkryłem i zmasakrowałem pomocniczymi okrętami.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 463  *  Average: 46

..
Current scenario: Wyspa Kos,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 1146
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +475, Operacja Candytuft , cap disabled, 10 turns prestige: 140
if V : +355, Operacja Candytuft , cap disabled, 10 turns prestige: 140
if TV: +225, Operacja Candytuft , cap disabled, 10 turns prestige: 140
if Ls: +0, Operacja Candytuft , cap disabled, 10 turns prestige: 140

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 501 exp , United Kingdom , 9/10 , Ferocious Defense  , 13 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 339 exp , United Kingdom , 6/10 , Aggressive Attack  , 11 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]
*  SAS 1941 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 502 exp , United Kingdom , 8/10 , Overwhelming Attack  , 8 kill , 0 pp - U:008  [+13 exp]

Tank 
*  Sherman III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 572 exp , United Kingdom , 10/10 , Street Fighter  , 32 kill , 0 pp - U:007  [+75 exp]

Recon
*  Staghound I , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 569 exp , United Kingdom , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 7 kill , 0 pp - U:006  [+32 exp]

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 4 bars , 489 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 11 kill , 0 pp - U:003  [+39 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 501 exp , United Kingdom , 14/10 , Determined Defense  , 4 kill , 0 pp - U:005  [+76 exp]

Fighter
*  Mosquito FB VI , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 630 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 19 kill , 0 pp - U:004  [+75 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:55   TNK:8    RCN:9    AT:2    FLAK:10   FORT:17   ATY:20   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 132
Lost  : INF:5    ATY:1    FTR:2      Total: 8

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1342 exp,     32 kill,      0 pp    Average:    447 exp,     11 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    572 exp,     32 kill,      0 pp    Average:    572 exp,     32 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    569 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    569 exp,      7 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    489 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    489 exp,     11 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    501 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    501 exp,      4 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    630 exp,     19 kill,      0 pp    Average:    630 exp,     19 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  8 Leaders      Total :   4103 exp,    105 kill,      0 pp    Average:    513 exp,     13 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  1
Artillery :  2
Fighter :  2
Destroyer :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz jedenasty: Operacja Candytuft

Bardzo ciekawa misja. Należy zrzucić spadochroniarzy na lotnisko, żeby je zdobyć i tam rozstawić resztę wojsk. SAS realizuje misję bez trudu - cekaem nawet nie musi lądować. Od razu wysyłam go do jednego z 3 miast, w których należy zniszczyć obiekt. Pozostałe jednostki pędzą do pozostałych. Pierwsze uderzenie wykonują samoloty. Lewy obiekt zniszczony przez samolot, prawy przez samolot i czołg. W międzyczasie nieszczęście - SAS lecący do celu natyka się na wrogie myśliwce i prawie ginie. Ale w kolejnej turze niszczę środkowy cel czołgiem.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 518  *  Average: 47

..
Current scenario: Operacja Candytuft,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 0 , Current prestige is 931
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Jugoslawia , cap disabled, 10 turns prestige: 180
if V : +380, Jugoslawia , cap disabled, 12 turns prestige: 180
if TV: +250, Jugoslawia , cap disabled, 14 turns prestige: 180
Ls: Loss , turn prestige: 180

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 501 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 13 kill , 0 pp - U:001
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 339 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, 11 kill , 0 pp - U:002
*  SAS 1941 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 536 exp , United Kingdom , 2/10 , Overwhelming Attack  , Support, 9 kill , 0 pp - U:008  [+34 exp]

Tank 
*  Sherman III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 586 exp , United Kingdom , 10/10 , Street Fighter  , 35 kill , 0 pp - U:007  [+14 exp]

Recon
*  Staghound I , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 569 exp , United Kingdom , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 7 kill , 0 pp - U:006

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 517 exp , United Kingdom , 10/10 , Determined Defense  , 11 kill , 0 pp - U:003  [+28 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 506 exp , United Kingdom , 14/10 , Determined Defense  , 4 kill , 0 pp - U:005  [+5 exp]

Fighter
*  Mosquito FB VI , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 669 exp , United Kingdom , 9/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 20 kill , 0 pp - U:004  [+39 exp]

Player 1 : United Kingdom
Killed: INF:56   TNK:8    RCN:9    AT:2    FLAK:10   FORT:21   ATY:20   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 137
Lost  : INF:5    ATY:1    FTR:2      Total: 8

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1376 exp,     33 kill,      0 pp    Average:    459 exp,     11 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    586 exp,     35 kill,      0 pp    Average:    586 exp,     35 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    569 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    569 exp,      7 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    517 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    517 exp,     11 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    506 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    506 exp,      4 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    669 exp,     20 kill,      0 pp    Average:    669 exp,     20 kill,      0 pp
* Summary:     *   8 Units *  8 Leaders      Total :   4223 exp,    110 kill,      0 pp    Average:    528 exp,     14 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  1
Artillery :  1
Fighter :  2

Player 2  Germany   has 14 units total (core+aux):
Infantry :  9
Recon :  1
Artillery :  2
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Ponury

Scenariusz dwunasty: Jugosławia

Scenariusz obronny z poboczną misją ofensywną. Musimy bronić Tito w bunkrze przed SS. Sama obrona bezproblemowa. SAS zmodernizowałem do nowszej wersji 1943, dzięki temu, że zostały tylko 2 punkty siły i było tanio. Poboczna misja to rajd wzdłuż wybrzeża Chorwacji na północ po punktowane flagi. Samolot rozpoznawał drogę, a czołg, komandosi i dodany oddział przeciwpancerny pozajmowali flagi. Trochę obrońców nękało wrogie lotnictwo i to jest właściwie jedna rzecz, która mi przeszkadza w tej kampanii - brak oddziału przeciwlotniczego. Cekaem to trochę za mało :)


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
1   Piaskiem w oczy , #0 , Brilliant Victory , score:48
2   Bardia , #1 , Brilliant Victory , score:42
3   Tobruk , #2 , Brilliant Victory , score:52
4   Rommel nadchodzi , #3 , Brilliant Victory , score:43
5   Ewakuacja Krety , #4 , Brilliant Victory , score:51
6   Rommel atakuje , #5 , Brilliant Victory , score:43
7   Lotniska , #6 , Brilliant Victory , score:48
8   Operacja "Bigamy" , #7 , Brilliant Victory , score:42
9   Linia "Mareth" , #8 , Brilliant Victory , score:47
10   Wyspa Kos , #9 , Brilliant Victory , score:47
11   Operacja Candytuft , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Jugoslawia , #11 , Brilliant Victory , score:44
--
Campaign score: 562  *  Average: 46

..
Current scenario: Jugoslawia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 0 , Current prestige is 1483
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +1100, Most , cap disabled, 10 turns prestige: 380
if V : +700, Most , cap disabled, 10 turns prestige: 380
if TV: +500, Most , cap disabled, 10 turns prestige: 380
Ls: Loss , turn prestige: 380

Infantry
*  Engineers 1940 , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 550 exp , United Kingdom , 10/10 , Ferocious Defense  , 16 kill , 0 pp - U:001  [+49 exp]
*  Commando , Bren [W] , 1st Royal Commando Reg. , 3 bars , 341 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, 11 kill , 0 pp - U:002  [+2 exp]
*  SAS 1943 , Jeep [TW] , 1st Royal Assault Brig , 5 bars , 536 exp , United Kingdom , 6/10 , Overwhelming Attack  , Support, 9 kill , 0 pp - U:008

Tank 
*  Sherman III , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 613 exp , United Kingdom , 10/10 , Street Fighter  , 39 kill , 0 pp - U:007  [+27 exp]

Recon
*  Staghound I , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 639 exp , United Kingdom , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 11 kill , 0 pp - U:006  [+70 exp]

Anti-tank
*  AT Commando PIAT , Bren [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 2 bars , 299 exp , United Kingdom , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:016

FlaK
*  MG .50 cal. , Jeep [TW] , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 605 exp , United Kingdom , 9/10 , Determined Defense  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+88 exp]

Artillery
*  60 Pdr Mk II , UC , 1st Royal Commando Reg. , 5 bars , 565 exp , United Kingdom , 15/10 , Determined Defense  , 6 kill , 0 pp - U:005  [+59 exp]

Fighter
*  Mosquito FB VI , 2 Special Assault Esq. , 5 bars , 725 exp , United Kingdom , 10/10 , Aggressive Attack  , Support, Recon, 23 kill , 0 pp - U:004  [+56 exp]

Player 1 : United Kingdom, Yugoslavia
Killed: INF:69   TNK:9    RCN:10   AT:3    FLAK:11   FORT:23   ATY:23   AD:1    FTR:4    TB:6      Total: 159
Lost  : INF:5    ATY:1    FTR:2      Total: 8

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  3 Leaders      Total :   1427 exp,     36 kill,      0 pp    Average:    476 exp,     12 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    613 exp,     39 kill,      0 pp    Average:    613 exp,     39 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    639 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    639 exp,     11 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    299 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    299 exp,      0 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    605 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    605 exp,     13 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    565 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    565 exp,      6 kill,      0 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    725 exp,     23 kill,      0 pp    Average:    725 exp,     23 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  8 Leaders      Total :   4873 exp,    128 kill,      0 pp    Average:    541 exp,     14 kill,      0 pp


Player 1  United Kingdom, Yugoslavia   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  2
Fortification :  1
Artillery :  3
Fighter :  1

Player 2  Germany, Waffen SS   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points