Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 12:30:43
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
Strony:
1
2
[
3
]
4
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka) (Przeczytany 66914 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #30 :
Październik 31, 2010, 09:59:38 »
Wg mojej opinii, ustawienia dla AI dotyczą tylko i wyłącznie ilości zdobywanych pkt. za "flagi",
a więc ustawienie np. na 25% spowoduje, że AI będzie zdobywał 25% pkt.
W OpenGen inaczej niż w PG2, AI zużywa pkt. na uzupełnienia jednostek, a nie tylko na zakupy,
więc to ustawienie ma wpływ na grę AI - mniej pkt. = mniej możliwości ...
Zapraszam do wątku o kampanii Case Red ... i namawiam do pięknych i ciekawych opisów
http://www.forum.gildiageneralow.pl/opengen/kampania-w27-case-red/0/
Co do znikającej artylerii, nie wiem na jakiej wersji Open Gen grasz. Jeżeli niższej niż 0.60c,
to radzę ściągnąć tą najnowszą wersję. Zmieniła ona "znikanie wspierającej artylerii".
Teraz nie znika całkowicie, ale jest pokazywana bez parametrów ...
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Rozprza
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 776
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #31 :
Październik 31, 2010, 10:55:11 »
Cytat: kowdar Październik 31, 2010, 09:59:38
Wg mojej opinii, ustawienia dla AI dotyczą tylko i wyłącznie ilości zdobywanych pkt. za "flagi",
a więc ustawienie np. na 25% spowoduje, że AI będzie zdobywał 25% pkt.
W OpenGen inaczej niż w PG2, AI zużywa pkt. na uzupełnienia jednostek, a nie tylko na zakupy,
więc to ustawienie ma wpływ na grę AI - mniej pkt. = mniej możliwości ...
Zapraszam do wątku o kampanii Case Red ... i namawiam do pięknych i ciekawych opisów
http://www.forum.gildiageneralow.pl/opengen/kampania-w27-case-red/0/
Co do znikającej artylerii, nie wiem na jakiej wersji Open Gen grasz. Jeżeli niższej niż 0.60c,
to radzę ściągnąć tą najnowszą wersję. Zmieniła ona "znikanie wspierającej artylerii".
Teraz nie znika całkowicie, ale jest pokazywana bez parametrów ...
Żeby zobaczyć parametry "widocznej inaczej
" artylerii wystarczy podjechać jednostką, która ma odpowiedni zasięg widzenia (recon, samolot rozpoznawczy lub kuchnia polowa
).
Co do ustawień % to
zawsze
dotyczą przyznawanego prestiżu!!! Ale dzięki OpenPG to
MA ZNACZENIE!!
Komputer inaczej dysponuje prestiżem za Heksy i tury (można poeksperymentować sobie na jakimś scenie i zobaczycie różnice!).
«
Ostatnia zmiana: Październik 31, 2010, 10:59:39 wysłane przez Rozprza
»
Zapisane
W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #32 :
Listopad 01, 2010, 12:18:14 »
Cytuj
o co chodzi z AI? Bo rozumiem że prestiż jest jak kiedyś max. do 300% A AI?...25%...czy wtedy komputer jest głupszy a jak więcej procent to mądrzejszy?
Nie, po prostu będzie miał mniej kasy. Przypominam, że w OpenGen komputer płaci za wszystko - tak jak gracz. Koniec darmochy a la PG2
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Hansen
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 3540
Bierz co się da,niech się dzieje co chce.
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #33 :
Listopad 01, 2010, 06:48:12 »
Dziękuję za odp....ściągnąłem najnowszą wersję i rzeczywiście po oddaniu strzału przez art. wroga już ją widać.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #34 :
Luty 14, 2011, 12:05:54 »
Słuchajcie - zauważyłem problem, który chyba występował już od jakiegoś czasu, ale spostrzegłem dopiero teraz, porządkując katalogi, że OpenGen z włączoną funkcją automatycznego sprawdzania i ściągania map do kampanii, robi to ZAWSZE - nawet jeśli gram kampanię po raz n-ty i dawno już wszystkie mapy mam. Nic go nie obchodzi, po prostu ściąga i cześć.
Ponieważ gra uruchamia się z domyślnie włączoną funkcją "Check & DL automatic",
ZANIM wybierzecie kampanię do gry
należy ją odznaczyć. No chyba że ta kampania jest grana pierwszy raz.
Zobaczcie sobie do katalogu MAP ile tam macie pewnie zipów z mapami. To jest właśnie efekt nadgorliwości OG. Ściąga, a ponieważ potem pewnie stwierdza, że już takie są, więc nawet ich nie rozpakowuje.
Już o tym napisałem do Luisa
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #35 :
Luty 14, 2011, 12:16:39 »
Zabić się za to nie dam, ale OpenGen ściąga mapy w jpg, które nie są pakowane w zip.
W zip'ach ściąga mapy LG Suite.
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #36 :
Luty 14, 2011, 12:21:17 »
No więc właśnie tez tak myślałem, ale przed chwilą włączyłem cztery różne kampanie - nie dotykając Suite - i miałem dwie tony zipów w katalogu MAP. To pewne. Spróbuj sobie..... Zdziwisz się.
Zresztą Suite usuwa Zipy
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #37 :
Luty 14, 2012, 07:38:39 »
Silnik gry MUSI być co najmniej w wersji 0.71.0.14
Aby ustawić grę na język polski, nalezy wejść do ustawień (settings) gry (ikona na ekranie startowym gry)
i kliknąć USER INTERFACE SETTINGS:
Potem wybieramy w polu Select UI Language: STRINGS-PL aby wybrać język polski.
Potem akceptujemy i zamykamy kolejne okna.
I możemy się cieszyć polskim tekstami w okienkach np. jak tutaj:
Jak chcemy wrócić do języka agielskiego, postępujemy analogicznie tylko wybieramy "Default (English)"
I to by było na tyle
«
Ostatnia zmiana: Luty 15, 2012, 11:29:10 wysłane przez kowdar
»
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Exiter
Pułkownik (Colonel)
Offline
Wiadomości: 229
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #38 :
Kwiecień 16, 2012, 12:37:34 »
U mnie do wyboru jest tylko angielski, ktoś może wie dlaczego? może dlatego, ze ręcznie modyfikowałem plik MISC
Zapisane
derwiszx
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 884
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #39 :
Kwiecień 16, 2012, 07:21:50 »
Musisz do folderu OPENGUI w głównym katalogu gry skopiować plik STRINGS-PL.TXT. Jeśli grę instalowałes z instalki Kowdara to odpowiedni plik powinien już być na swoim miejscu i powinieneś mieć opcję wyboru języka. A jeśli miałeś inną instalkę to musisz odpowiedni dla swojej wersji gry plik ściągnąć,
Zapisane
Gratia gratiam parti
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #40 :
Kwiecień 16, 2012, 08:05:24 »
Kopę lat!
Dobrze by było, gdybyś miał najnowszy silnik gry.
Najnowsze spolszczenie nie jest kompatybilne ze starszymi silnikami.
Zapisane
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 88
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #41 :
Grudzień 16, 2013, 04:30:47 »
Panowie chciałbym się dowiedzieć, dlaczego ustawiając pełny ekran, nadal widzę pasek menu start, a w zakładce wraca "okno". Scaliłem zapis rejestru, resetujący ustawienia graficzne OG, lecz nic to nie dało. PS: Wrażenie mam, że stanę się trutniem tego forum
Edit: No ja Was najmocniej przepraszam, ale jesli ktoś nie potrfi wykonać dwukliku na zaznaczonej opcji, to cóż...
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2013, 07:05:10 wysłane przez biku30
»
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Domyślne ustawienia kampanii
«
Odpowiedz #42 :
Grudzień 20, 2013, 06:40:39 »
Przeniosłem wpis do wątku dotyczącego ustawień.
Bardziej pasuje ...
Cytat: FilipDnk Grudzień 19, 2013, 02:31:52
Kampanie konwertowane przez Kowdara bodajże wszystkie mają wyłączoną opcję "Allow roads on any terrain". Trzeba ją włączyć samemu lub napisać o tym do Kowdara, bo inaczej gra ma poważnego buga, który bardzo utrudnia rozgrywkę.
(ps. oczywiście można kupić jednostkę mostową i dzięki niej przejechać, ale po co wchodzić przez okno skoro drzwi są otwarte? (jest most) )
Poprawię to we wszystkich kampaniach Wx, czyli ustawię włączone "Allow roads on any terrain".
Publikacja będzie wraz z nowym silnikiem, o ile taki się w najbliższym czasie pojawi.
Jako standardowe dla każdej kampanii będę ustawiał tak jak na załączonym obrazku.
Jeżeli uważacie inaczej - proszę o opinie.
EDIT: mała poprawka na obrazku.
[załącznik usunięty przez administratora]
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2013, 01:36:39 wysłane przez kowdar
»
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #43 :
Grudzień 24, 2013, 01:41:22 »
Poczytałem, przemyślałem i jednak zmieniam zdanie.
Uważam iż opcja że warunki pogodowe wpływają na teren
zmienia zbyt dużo w grze w daną kampanię i nie można wprowadzać
jej bez testów i weryfikacji pogody w każdej kampanii.
Tak więc wyłączę tę opcję we wszystkich kampaniach Wx,
tak jak poprzednio włączyłem
.
A jej użycie będzie wprowadzane do kampanii w sposób zindywidualizowany,
a nie masowy.
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Ustawienia Open Gen (opcje, grafika, wybór języka)
«
Odpowiedz #44 :
Grudzień 24, 2013, 01:53:18 »
Dobra decyzja.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony:
1
2
[
3
]
4
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...