Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 11:37:48
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Aktualna wersja gry
Strony:
1
...
31
32
[
33
]
34
35
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Aktualna wersja gry (Przeczytany 356163 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #480 :
Lipiec 06, 2015, 01:44:30 »
Cytuj
U mnie (wersja OpenGen 0.90.45.3) transportowana jednostka po save/load zupełnie znika z kontenera...
No właśnie to mówię
Stoją OSOBNO ale wciąż na tym samym heksie. Natomiast ruszyć się da tylko piechotę - dopiero jak pójdą sobie na inny heks,
to można ruszyć kontener. Dlatego do ponownego sparowania potrzeba kolejnej kolejki.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #481 :
Lipiec 07, 2015, 10:17:21 »
Dobra, jest kolejny babol, albo ja czegoś nie rozumiem...
"evade special" z wartością = 8, powinno uniemożliwiać
jednostkom lądowym
, z cechą "Evade", ucieczkę przed ostrzałem z dystansu, albo z samolotów.
Niestety, próba przeprowadzona na jednostce: "Artillery observer" pokazuje, że ucieka ona zarówno przed ostrzałem artylerii jak i samolotów.
Ta wartość "8" była wprowadzona na moją prośbę, bo wcześniej miało być tak, że żadna jednostka nie może wykręcić się przy pomocy "Evade" od ostrzału z samolotów ani lądowego - z dystansu.
Ponieważ rozwaliłoby mi to w efilu koncepcję samolotów rozpoznawczych, które mogą się wymykać innym samolotom, jak też i bateriom plot, poprosiłem, żeby samoloty z tego wyłączyć - co zostało obśmiane z tekstem: "Uciekające samoloty? Co będzie dalej - uciekające fortyfikacje?". Zatem "8" miało pozwolić na używanie "Evade", w każdej sytuacji przez samoloty, a jednostkom lądowym wyłączać "Evade" w czasie ostrzału z powietrza lub z zasięgu >1.
No niestety - jak napisałem wyżej - wygląda na to, że "Evade" działa zawsze i bezwyjątkowo. Może ktoś to potwierdzić??
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #482 :
Lipiec 08, 2015, 05:35:44 »
Cytat: Gustlik Lipiec 07, 2015, 10:17:21
No niestety - jak napisałem wyżej - wygląda na to, że "Evade" działa zawsze i bezwyjątkowo. Może ktoś to potwierdzić??
Podejrzewam ze powinno być ustawione
evade special=11
(1+2+8), ale tak czy inaczej przetestowałem i żadne ustawienie (z wyjątkiem
evade special=4
) nie wydaje się działać.
Przez ostatnie dni miałem spore problemy z internetem, postaram się zgłosić błędy dziś wieczorem...
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #483 :
Lipiec 10, 2015, 11:43:56 »
OpenGenTest 45.9
available....
Poprawione oba powyższe błędy.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 88
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #484 :
Sierpień 01, 2015, 09:37:30 »
Witajcie koledzy. Jako, że aktualnie mam już swobodny dostep do sieci, zdecydowałem się powrócic do OG i pobrać wszystko to co najwazniejsze. Hmm... No własnie, pytanie me to, co jest najwazniejsze? Pobrałem ze strony opengeneral.pl, zestaw instalacyjny map, oraz instalację samej gry. Z tego jednak co wiem, silnik gry jest wciąż aktualizowany, więc którą wersję powinienem pobrać oraz skąd?
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #485 :
Sierpień 01, 2015, 10:28:58 »
Aktualną wersję stabilną znajdziesz:
http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/
OpenGenCore.zip - plik gry
OpenIcons.zip - plik ikon (zawsze, jeśli jakaś ikona się nie wyświetla lub wyświetla błędnie)
Aktualna wersja testowa:
http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.rar
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #486 :
Sierpień 01, 2015, 02:55:36 »
Cytat: biku30 Sierpień 01, 2015, 09:37:30
Witajcie koledzy. Jako, że aktualnie mam już swobodny dostep do sieci, zdecydowałem się powrócic do OG i pobrać wszystko to co najwazniejsze. Hmm... No własnie, pytanie me to, co jest najwazniejsze? Pobrałem ze strony opengeneral.pl, zestaw instalacyjny map, oraz instalację samej gry. Z tego jednak co wiem, silnik gry jest wciąż aktualizowany, więc którą wersję powinienem pobrać oraz skąd?
A pytanie me : chcesz grać czy ciągle mieć najnowszą wersję? Jeżeli grać: to bierzesz wersję gry od Kowdara i jedziesz. Ja tak robię.
Nie aktualizuję non- stop.
A fachowcy jak Jaro, Waldzios, Gustlik etc. to ciągle mają nowe wersje.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 88
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #487 :
Sierpień 02, 2015, 08:23:08 »
Dzieki Jaro. Już pobieram i nadpiszę to co juz mam. Zsamot zalezy mi na graniu w tę wersję, która jest używana przez wszystkich, lub conajmniej wiekszość graczy
btw jaki aktualnie numer efila Gustlika jest używany?
«
Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2015, 08:29:12 wysłane przez biku30
»
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #488 :
Sierpień 02, 2015, 09:48:00 »
Aktualny jest ten ze strony Kowdara. Najnowszy oficjalny (ważne dla grania rankingowo) znajdziesz zawsze na
http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/gustlik-efile-dla-openpg-aktualizacje/0/
Testowa wersja efila to 6.2.5 dostępna w
http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/gustlik-efile-dla-open-general/msg35972/#msg35972
. W tym wątku też dyskusje o zmianach w efilu.
Ps
Ja ściągam kompletną grę z source forge a następnie od Kowdara:
Instalator kompletu map do OG
Katalog EFILE_OGN_GUS
Katalog EFILE_OGN_Wx
Katalog EFILE_OGN_LGCW
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #489 :
Lipiec 01, 2016, 05:12:41 »
Nowa aktualizacja:
OpenGen 0.90.54.0
* (28 Jun 2016) .
Głównie poprawki błędów.
Najciekawsza nowość to możliwość poglądu dostępnych transportów (ATP,NTP,RTP,HTP) za pomocą 'Ctrl+Clik';
OpenGen 0.90.54.0
released
When switching from image (with incomplete right edge) to tiles, tiles show partial hexes on right edge
Units could not land into a container mounted in transport, but could launch units even when mounted
New option to show non-organic transport in a panel. Ctrl+Clik on a unit's icon in HQ, Purchase, Upgrade, and unit-details windows
Automatic pan when moving or arriving reinforces was not working when zoom was at 200%
purchasing a unit with Support Attachment didn't update unit's ammo
Description for "Fordward Observer" attachment changed to be clearer
"Fordward Observer" attachment disabled for planes, as only ground units can use it.
Coastal tiles are drawn slightly different
New check box in User Settings to select if coastlines should use row #7 or #8 from hex_layers.png
Air mission changing air-base didn't allow selecting a carrier
When green/elite replacement was allowed, it was possible to "overfit" a unit and to get almost infinite prestige
Scenario settings, always said that flaks have range=255, but that is true if no CFG is set
From now transparency of 255 will avoid the call to Win USER32.DLL' SetLayeredWindowAttributes() that causes some issues for linux users
Added core unit counted against the cap, when "core added are free" scenario setting was on
Fixed a subtle bug when an unit is moving over another friend and is stopped by a foe unspotted unit
Can get latest version from:
OpenGenAdv.rar
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #490 :
Listopad 13, 2017, 12:44:49 »
Baaardzo duży upgrade silnika gry....
OpenGen Version
0.90.60.0
(12-Nov-2017) *** Note: This will be the last version using DirectDraw, next version will use SDL2 to allow a different graphic system ***
Changes included in OpenGenTest 0.90.99.9
Spot was not updated after closing deploy window
Fixed loging as error in pause/resume when music is disabled
When unit is embarked/mounted, UnitDialog displys now range+1 for artillery units (having marksman leader) when swiching to view main equipment.
Finishing construction is no more checked for unit's side. Now engine checks for unit's player - so time is only update when unit's player is active
When an AI friend unit finishes building something that can show a flag, that flag is set for unit's country now, regardless it is an AI unit
Barrage fire is now activate with Alt+B instead of Shift
"Painted" terrain was not shown until spotted.
Hotkey for Debug-Mode added to hotkey's Help Dialog
Containers cannot have organic transport, neither can be embarked. Fixed some "holes" in logic, leading to weird effects
Containers can use transports now, but can only load, launch, supply and reinforce hosted units when neither mounted nor embarked.
Containers cannot move when mounted (using GTP) and hosting any unit
Purchasing/Upgrade allows containers to pick a matching GTP (if class/movement allow that)
Music engine removes spaces from filename when setting up the device alias, so music should work now even if filename has spaces.
* But it's safer to rename music files removing any space or tab.
When upgrading a container, it could pick an available unit to host (blue box unit) as transport
No unit could enter a container if adjacent to enemy
Containers having GTP could not be used for deployment, even if not mounted.
Screen flashed randomly during AI turn, not it shouldn't
Units were adding 1 sp suppressed when mounting to move
If a recon unit start moving in a blown hex, its movement allowance is reducd, but after the first tranche it recovered initital base movement
New Equipment didn't check .buy file to show new equipment available
Clicking on an empty space of the list of campaings installed, always loaded AG campaign
If after pressing hotkey 'H' to embark, the embarkment was aborted, the grid was toggled.
Additional changes (not included in OpenGenTest 0.90.99.9)
New $subcd_naval_only to avoid using CD if submarine is involved and defenders target-type is not naval
New $allow_country0_gtp to allow units defined in efile as all-country (country zero), to use GTP units defined also as all-country in efile as far as both match F/F set in efile
Bridging leader works properly now
Units launched from submarine's hangars could not re-enter after launched
Fixed a bug in AI making units having Aggressive Maneuver not moving because a data overflow
$blow-mask was not congruent with default $blow_any_terrain.
AM_RECON mission didn't deselect plane after returning to base, allowing it to perform the mission until manually deselected
For planes using Air Mission was able to select the RECON mission after first phased movement
Planes landed in hangars, didn't return to hangar after AM_RECON or AM_WILD
As .cfg files are loaded after scenario, units defined in scenario as having random leaders were not affected by $Vars restricting leaders.
'?' hotkey showing the scenario settings didn't warn the players when the $noldr_auxunits=1 (aux units can't get leaders)
Threshold to figure last valid row set to 25 pixels
When deselecting an air/gnd unit having an enemy unit in same hex, enemy's range of fire shows up now
Can use River's connections to draw rivers using Ocean or Shallow tiles instead of layers. Requires latest Suite.
Pg2Mode had a bug and units never lost GTP when embarking or disembarking
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #491 :
Kwiecień 16, 2018, 05:02:25 »
Jest to jedna z tych rzeczy,która jest poza moim zasięgiem.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #492 :
Kwiecień 16, 2018, 05:03:45 »
Wraz z Suite 5.0.60.0 12-Nov-17 wprowadzono zmianę
Cytuj
Climate zones are read from weather.txt. Normalized defaults
Pojawił się edytowalny plik weather.txt i przybyło stref. W sumie domyślny plik zawiera 21 stref, z czego pierwsze 7 to kopie klasycznych stref (z wymyślnymi nazwami).
Co do konkretnych różnić, musisz zajrzeć do wspomnianego pliku
weather.txt
(domyślnie w folderze OPENTXT_SAMPLE).
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #493 :
Kwiecień 16, 2018, 05:31:00 »
Oprócz większych możliwość konfigurowania pogody będą ciekawsze mapy kafelkowe - różne dla każdej strefy.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Aktualna wersja gry
«
Odpowiedz #494 :
Kwiecień 16, 2018, 06:33:23 »
Cytat: Jaro Kwiecień 16, 2018, 05:31:00
Oprócz większych możliwość konfigurowania pogody będą ciekawsze mapy kafelkowe - różne dla każdej strefy.
Dodatkowe strefy się przydadzą, ale opisy wymyślał "fachowiec"
:
Cytat: WEATHER.TXT
* Subartic: Scandinavia, Iceland, Falklands
#2 Subartic: N Europe, Falklands
Północna Europa i Falklandy w jednej strefie klimatycznej
Ktoś zapominał chyba, że to przeciwne półkule globusa. Kiedy w sierpniu na Falklandach pada największy śnieg, w europie świeci słonko.
BTW. W kwestii map kafelkowych. Jak to ma działać? Jeśli zmodyfikuje/dodam (można dodawać?) strefę klimatyczną (na przykład wypomniane Falklandy), to muszę do niej dorobić/dopasować komplet kafelków?
«
Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2018, 06:50:11 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Strony:
1
...
31
32
[
33
]
34
35
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...