Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 11:37:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Aktualna wersja gry  (Przeczytany 356163 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #480 : Lipiec 06, 2015, 01:44:30 »

Cytuj
U mnie (wersja OpenGen 0.90.45.3) transportowana jednostka po save/load zupełnie znika z kontenera...

No właśnie to mówię Smiley

Stoją OSOBNO ale wciąż na tym samym heksie. Natomiast ruszyć się da tylko piechotę - dopiero jak pójdą sobie na inny heks,
to można ruszyć kontener. Dlatego do ponownego sparowania potrzeba kolejnej kolejki.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #481 : Lipiec 07, 2015, 10:17:21 »

Dobra, jest kolejny babol, albo ja czegoś nie rozumiem...

"evade special" z wartością = 8, powinno uniemożliwiać jednostkom lądowym, z cechą "Evade", ucieczkę przed ostrzałem z dystansu, albo z samolotów. Niestety, próba przeprowadzona na jednostce: "Artillery observer" pokazuje, że ucieka ona zarówno przed ostrzałem artylerii jak i samolotów. 

Ta wartość "8" była wprowadzona na moją prośbę, bo wcześniej miało być tak, że żadna jednostka nie może wykręcić się przy pomocy "Evade" od ostrzału z samolotów ani lądowego - z dystansu.

Ponieważ rozwaliłoby mi to w efilu koncepcję samolotów rozpoznawczych, które mogą się wymykać innym samolotom, jak też i bateriom plot, poprosiłem, żeby samoloty z tego wyłączyć - co zostało obśmiane z tekstem: "Uciekające samoloty? Co będzie dalej - uciekające fortyfikacje?".  Zatem "8" miało pozwolić na używanie "Evade", w każdej sytuacji przez samoloty, a jednostkom lądowym wyłączać "Evade" w czasie ostrzału z powietrza lub z zasięgu >1. 

No niestety - jak napisałem wyżej - wygląda na to, że "Evade" działa zawsze i bezwyjątkowo. Może ktoś to potwierdzić??
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #482 : Lipiec 08, 2015, 05:35:44 »

No niestety - jak napisałem wyżej - wygląda na to, że "Evade" działa zawsze i bezwyjątkowo. Może ktoś to potwierdzić??
Podejrzewam ze powinno być ustawione evade special=11 (1+2+8), ale tak czy inaczej przetestowałem i żadne ustawienie (z wyjątkiem evade special=4) nie wydaje się działać.

Przez ostatnie dni miałem spore problemy z internetem, postaram się zgłosić błędy dziś wieczorem...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #483 : Lipiec 10, 2015, 11:43:56 »

OpenGenTest 45.9 available....

Poprawione oba powyższe błędy.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #484 : Sierpień 01, 2015, 09:37:30 »

Witajcie koledzy. Jako, że aktualnie mam już swobodny dostep do sieci, zdecydowałem się powrócic do OG i pobrać wszystko to co najwazniejsze. Hmm... No własnie, pytanie me to, co jest najwazniejsze? Pobrałem ze strony opengeneral.pl, zestaw instalacyjny map, oraz instalację samej gry. Z tego jednak co wiem, silnik gry jest wciąż aktualizowany, więc którą wersję powinienem pobrać oraz skąd?
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #485 : Sierpień 01, 2015, 10:28:58 »

Aktualną wersję stabilną znajdziesz: http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/
OpenGenCore.zip - plik gry
OpenIcons.zip - plik ikon (zawsze, jeśli jakaś ikona się nie wyświetla lub wyświetla błędnie)

Aktualna wersja testowa: http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.rar
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #486 : Sierpień 01, 2015, 02:55:36 »

Witajcie koledzy. Jako, że aktualnie mam już swobodny dostep do sieci, zdecydowałem się powrócic do OG i pobrać wszystko to co najwazniejsze. Hmm... No własnie, pytanie me to, co jest najwazniejsze? Pobrałem ze strony opengeneral.pl, zestaw instalacyjny map, oraz instalację samej gry. Z tego jednak co wiem, silnik gry jest wciąż aktualizowany, więc którą wersję powinienem pobrać oraz skąd?
A pytanie me : chcesz grać czy ciągle mieć najnowszą wersję? Jeżeli grać: to bierzesz wersję gry od Kowdara i jedziesz. Ja tak robię. Wink Nie aktualizuję non- stop.
A fachowcy jak Jaro, Waldzios, Gustlik etc. to ciągle mają nowe wersje. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #487 : Sierpień 02, 2015, 08:23:08 »

Dzieki Jaro. Już pobieram i nadpiszę to co juz mam. Zsamot zalezy mi na graniu w tę wersję, która jest używana przez wszystkich, lub conajmniej wiekszość graczy Wink btw jaki aktualnie numer efila Gustlika jest używany?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2015, 08:29:12 wysłane przez biku30 » Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #488 : Sierpień 02, 2015, 09:48:00 »

Aktualny jest ten ze strony Kowdara. Najnowszy oficjalny (ważne dla grania rankingowo) znajdziesz zawsze na http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/gustlik-efile-dla-openpg-aktualizacje/0/

Testowa wersja efila to 6.2.5 dostępna w http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/gustlik-efile-dla-open-general/msg35972/#msg35972. W tym wątku też dyskusje o zmianach w efilu.

Ps
Ja ściągam kompletną grę z source forge a następnie od Kowdara:
Instalator kompletu map do OG
Katalog EFILE_OGN_GUS
Katalog EFILE_OGN_Wx
Katalog EFILE_OGN_LGCW
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #489 : Lipiec 01, 2016, 05:12:41 »

Nowa aktualizacja: OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016) .

Głównie poprawki błędów.
Najciekawsza nowość to możliwość poglądu dostępnych transportów (ATP,NTP,RTP,HTP) za pomocą 'Ctrl+Clik';


OpenGen 0.90.54.0 released

  • When switching from image (with incomplete right edge) to tiles, tiles show partial hexes on right edge
  • Units could not land into a container mounted in transport, but could launch units even when mounted
  • New option to show non-organic transport in a panel. Ctrl+Clik on a unit's icon in HQ, Purchase, Upgrade, and unit-details windows
  • Automatic pan when moving or arriving reinforces was not working when zoom was at 200%
        purchasing a unit with Support Attachment didn't update unit's ammo
  • Description for "Fordward Observer" attachment changed to be clearer
  • "Fordward Observer" attachment disabled for planes, as only ground units can use it.
  • Coastal tiles are drawn slightly different
  • New check box in User Settings to select if coastlines should use row #7 or #8 from hex_layers.png
  • Air mission changing air-base didn't allow selecting a carrier
  • When green/elite replacement was allowed, it was possible to "overfit" a unit and to get almost infinite prestige
  • Scenario settings, always said that flaks have range=255, but that is true if no CFG is set
  • From now transparency of 255 will avoid the call to Win USER32.DLL' SetLayeredWindowAttributes() that causes some issues for linux users
  • Added core unit counted against the cap, when "core added are free" scenario setting was on
  • Fixed a subtle bug when an unit is moving over another friend and is stopped by a foe unspotted unit

Can get latest version from: OpenGenAdv.rar


Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #490 : Listopad 13, 2017, 12:44:49 »

Baaardzo duży upgrade silnika gry....

OpenGen Version 0.90.60.0  (12-Nov-2017)          *** Note:  This will be the last version using DirectDraw, next version will use SDL2 to allow a different graphic system ***

    Changes included in OpenGenTest 0.90.99.9

        Spot was not updated after closing deploy window
        Fixed loging as error in pause/resume when music is disabled
        When unit is embarked/mounted, UnitDialog displys now range+1 for artillery units (having marksman leader) when swiching to view main equipment.
        Finishing construction is no more checked for unit's side. Now engine checks for unit's player - so time is only update when unit's player is active
        When an AI friend unit finishes building something that can show a flag, that flag is set for unit's country now, regardless it is an AI unit
        Barrage fire is now activate with Alt+B instead of Shift
        "Painted" terrain was not shown until spotted.
        Hotkey for Debug-Mode added to hotkey's Help Dialog
        Containers cannot have organic transport, neither can be embarked. Fixed some "holes" in logic, leading to weird effects
        Containers can use transports now, but can only load, launch, supply and reinforce hosted units when neither mounted nor embarked.
        Containers cannot move when mounted (using GTP) and hosting any unit
        Purchasing/Upgrade allows containers to pick a matching GTP (if class/movement allow that)
        Music engine removes spaces from filename when setting up the device alias, so music should work now even if filename has spaces.
        * But it's safer to rename music files removing any space or tab.
        When upgrading a container, it could pick an available unit to host (blue box unit) as transport
        No unit could enter a container if adjacent to enemy
        Containers having GTP could not be used for deployment, even if not mounted.
        Screen flashed randomly during AI turn, not it shouldn't
        Units were adding 1 sp suppressed when mounting to move
        If a recon unit start moving in a blown hex, its movement allowance is reducd, but after the first tranche it recovered initital base movement
        New Equipment didn't check .buy file to show new equipment available
        Clicking on an empty space of the list of campaings installed, always loaded AG campaign
        If after pressing hotkey 'H' to embark, the embarkment was aborted, the grid was toggled.
    Additional changes (not included in OpenGenTest 0.90.99.9)
        New $subcd_naval_only to avoid using CD if submarine is involved and defenders target-type is not naval
        New $allow_country0_gtp to allow units defined in efile as all-country (country zero), to use GTP units defined also as all-country in efile as far as both match F/F set in efile
        Bridging leader works properly now
        Units launched from submarine's hangars could not re-enter after launched
        Fixed a bug in AI making units having Aggressive Maneuver not moving because a data overflow
        $blow-mask was not congruent with default $blow_any_terrain.
        AM_RECON mission didn't deselect plane after returning to base, allowing it to perform the mission until manually deselected
        For planes using Air Mission was able to select the RECON mission after first phased movement
        Planes landed in hangars, didn't return to hangar after AM_RECON or AM_WILD
        As .cfg files are loaded after scenario, units defined in scenario as having random leaders were not affected by $Vars restricting leaders.
        '?' hotkey showing the scenario settings didn't warn the players when the $noldr_auxunits=1 (aux units can't get leaders)
        Threshold to figure last valid row set to 25 pixels
        When deselecting an air/gnd unit having an enemy unit in same hex, enemy's range of fire shows up now
        Can use River's connections to draw rivers using Ocean or Shallow tiles instead of layers. Requires latest Suite.
        Pg2Mode had a bug and units never lost GTP when embarking or disembarking
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #491 : Kwiecień 16, 2018, 05:02:25 »

 Dunno

Jest to jedna z tych rzeczy,która jest poza moim zasięgiem.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #492 : Kwiecień 16, 2018, 05:03:45 »

Wraz z Suite 5.0.60.0 12-Nov-17 wprowadzono zmianę
Cytuj
  • Climate zones are read from weather.txt. Normalized defaults
Pojawił się edytowalny plik weather.txt i przybyło stref. W sumie domyślny plik zawiera 21 stref, z czego pierwsze 7 to kopie klasycznych stref (z wymyślnymi nazwami).

Co do konkretnych różnić, musisz zajrzeć do wspomnianego pliku weather.txt (domyślnie w folderze OPENTXT_SAMPLE).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #493 : Kwiecień 16, 2018, 05:31:00 »

Oprócz większych możliwość konfigurowania pogody będą ciekawsze mapy kafelkowe - różne dla każdej strefy.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #494 : Kwiecień 16, 2018, 06:33:23 »

Oprócz większych możliwość konfigurowania pogody będą ciekawsze mapy kafelkowe - różne dla każdej strefy.
Dodatkowe strefy się przydadzą, ale opisy wymyślał  "fachowiec" Wink:
Cytat: WEATHER.TXT
* Subartic: Scandinavia, Iceland, Falklands
#2 Subartic: N Europe, Falklands
Północna Europa i Falklandy w jednej strefie klimatycznej  Huh?
Ktoś zapominał chyba, że to przeciwne półkule globusa.  Kiedy w sierpniu na Falklandach pada największy śnieg, w europie świeci słonko.

BTW. W kwestii map kafelkowych. Jak to ma działać? Jeśli zmodyfikuje/dodam (można dodawać?) strefę klimatyczną (na przykład wypomniane Falklandy), to muszę do niej dorobić/dopasować komplet kafelków?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2018, 06:50:11 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 ... 31 32 [33] 34 35   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.081 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.016s, 1q)