Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 16, 2024, 05:59:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 32 33 [34] 35   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Aktualna wersja gry  (Przeczytany 355283 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #495 : Kwiecień 16, 2018, 07:16:32 »

Do tej pory każda strefa klimatyczna miała własny zestaw kafelków. I tego się spodziewam po rozszerzeniu. Tyle że nie miałem czasu śledzić ostatnich zmian w kafelkach i nie wiem co zostało wymyślone.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #496 : Kwiecień 16, 2018, 08:03:19 »

Do tej pory każda strefa klimatyczna miała własny zestaw kafelków. I tego się spodziewam po rozszerzeniu.
Nie do końca to rozumiem.
Grubie się, jaki jest sens konfigurowalnego weather.txt jeśli każda strefa klimatyczna ma przypisany na sztywno własny zestaw kafelków.
Teoretycznie mogę zmodyfikować strefę klimatyczną, bo plik weather.txt na to pozwala, ale jednocześnie nie mogę, bo do stref przypisane są konkretne zestawy kafelków.

Albo ja czegoś nie rozumiem, albo ktoś tego nie przemyślał Sad.

BTW. Sprawdziłem, nie można dodać nowej strefy ('You cannot add new zones, game executable must be recompiled to include'). Pozostaje modyfikacja istniejącej strefy. A to zapewne wymaga modyfikacji zestawu kafelków, a potem dostarczenia go razem efilem.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #497 : Kwiecień 16, 2018, 10:10:15 »

Kafelki mają wygląd odpowiadający danej strefie. Jeśli ją przedefiniujesz całkowicie to i musisz zmienić kafelki. To jest po to, aby mapy wyglądały odpowiednio do swojej strefy. Zaletą jest to, że możesz zbudować nawet świat fantasy przedefiniowując konfigurację (nie tylko stref klimatycznych). To tak, jak ze zmianą klas. Skoro u nas powstały okręty rzeczne to i trzeba było dorobić ikonę na pasku klas jednostek.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #498 : Kwiecień 16, 2018, 10:56:00 »

Kafelki mają wygląd odpowiadający danej strefie. Jeśli ją przedefiniujesz całkowicie to i musisz zmienić kafelki. To jest po to, aby mapy wyglądały odpowiednio do swojej strefy. Zaletą jest to, że możesz zbudować nawet świat fantasy przedefiniowując konfigurację (nie tylko stref klimatycznych).
Nie rozumiemy się.

Doceniam zalety kafelków  i rozumiem potrzebę posiadania zestawów kafelków dla różnych stref klimatycznych.
Nie neguje w żadnym razie potrzeby istnienia kafelków odpowiadających danej strefie..

Za absurdalne uważam tylko sztywne łączenie zestawów kafelków z ustawieniami pogody.
Oba systemy tylko na tym tracą. Ne możesz zmodyfikować pliku klimatu bez ingerencji w kafelki i odwrotnie.

Nie rozumiem dlaczego nie można niezależnie wybrać klimatu i zestawu kafelków. Autor kampanii nie jest dzieckiem, nie trzeba go prowadzić za rączkę, potrafi ustawić jeden dodatkowy parametr.

Co gorsze, ta zmiana sprawia, że system przestaje być opcjonalny. Jeśli chce używać konkretnego ustawienia klimatu, to muszę razem z nim używać narzuconego zestawu kafelków.

Najgorszy jest jednak zmarnowany potencjał, 21 stref klimatycznych i 21 zestawów kafelków to 441 potencjalnych kombinacji klimatów/kafelków...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #499 : Kwiecień 17, 2018, 09:05:23 »

Jeśli autorowi scenariusza zostawić definiowanie kafelków to co ze starymi scenariuszami? Tam nic nie było zdefiniowane, stąd domyślne użycie zestawu kafelków zgodnego ze strefą.
Z jednym się z Tobą zgadzam. Pogoda i kraina geograficzna mogły by być rozdzielone. Co w końcu ma wspólnego pogoda z wyglądem domów w danym rejonie. Właściwie z drugą kwestią też się godzę kafli jest bardzo dużo i jest to jeden z powodów, dla którego sobie odpuściłem - nie byłem w stanie czasowo tego ogarnąć.
Natomiast liczba kombinacji jest 21 bo jeden zestaw kafli do jednej strefy klimatycznej - to się nie multiplikuje. Strefa 1 zawsze będzie używała zestawu 1. Natomiast ilość kafelków w zestawie jest całkiem spora (nie chce mi się liczyć) ale przyprawia o ból głowy.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #500 : Kwiecień 17, 2018, 11:57:01 »

Jeśli autorowi scenariusza zostawić definiowanie kafelków to co ze starymi scenariuszami? Tam nic nie było zdefiniowane, stąd domyślne użycie zestawu kafelków zgodnego ze strefą.
Proste, stworzyć siedem zestawów kafelków, odpowiadających siedmiu bazowym klimatom (nikt ich już nie będzie modyfikował), a potem przyjąć, że jeśli autor nie zdefiniował kafelków to zestaw jest dobierany automatycznie.
W pozostałych przypadkach wybór byłby manualny, dając niesamowite możliwości modyfikacji.

Oszczędziłoby to również masy pracy, bo wątpię by każdy z obecnych 21 zestawów kafelków istotnie się różnił.

Natomiast liczba kombinacji jest 21 bo jeden zestaw kafli do jednej strefy klimatycznej - to się nie multiplikuje. Strefa 1 zawsze będzie używała zestawu 1.
Zgadza się, to się nie multiplikuje, ale potencjalnie mogło.
Teraz jest 21 zestawów, ale gdyby ustawienia pogody i kafelków były rozdzielone mogłoby ich być 21x21.

Łatwo sobie wyobrazić wykorzystanie dla danej stref klimatycznej kilku odmiennych zestawów kafelków. Choćby dla odróżnienia epoki (inne zabudowania dla WWII i czasów współczesnych).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
connor71
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 327


« Odpowiedz #501 : Maj 02, 2018, 10:15:36 »

Ukazała się nowa wersja: OpenGen Version 0.91.3.0  (1-May-2018)
Ciekawe nowości:
  • New leaders for naval classes.
  • maps as SHP files, disabled, only JPG and PNG allowed
  • Scenario intro can use now a image 500x500 pixels
  • New tool to report a bug, attaching a savegame, pressing hotkey: Ctrl+B.

i wiele innych.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #502 : Maj 16, 2018, 10:47:57 »

Przeniosłem temat morskich dowódców do oddzielnego wątku New leaders for naval classes.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #503 : Czerwiec 17, 2018, 10:39:03 »

Stabilna jest ta wersja?
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #504 : Czerwiec 21, 2018, 08:39:42 »

Raczej tak - bo "niestabilne" są dwie nowsze, testowe.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #505 : Czerwiec 26, 2018, 02:59:37 »

Wydaje się, ze silnik - OpenGenTest 91-3-17.exe - jak dla mnie ( od strony grafiki i muzyki ) działa ok
Może warto ...
Zapisane
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #506 : Marzec 20, 2019, 08:09:37 »

Witajcie! Trochę czasu upłynęło i, gdzieś tam się zagubiłem, jednak drogę odnalazłem i zapytać się chcę, jaka jest aktualna wersja gry? 5.03.exe, a mapy 5.02? Dzięki z góry za odpowiedź! Czołem!

Edycja: A! I jaki e file? GusOpen712?
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2019, 08:13:09 wysłane przez biku30 » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #507 : Marzec 20, 2019, 08:22:44 »

Witajcie! Trochę czasu upłynęło i, gdzieś tam się zagubiłem, jednak drogę odnalazłem i zapytać się chcę, jaka jest aktualna wersja gry? 5.03.exe, a mapy 5.02? Dzięki z góry za odpowiedź! Czołem!
Aktualna wersja gry i map pokrywa się z tym co jest dostępne na stronie Kowdara.
Czyli odpowiednio
- Wersja instalacyjna, wersja 5.03;
- Instalator kompletu map do OG, wersja 5.02;

Edycja: A! I jaki e file? GusOpen712?
Wersje 'GusOpen ver. 7.1.1/7.1.2' to pomniejsze aktualizacje, głównie na potrzeby kampanii Gustlika.
Jeśli nie planujesz testować nowej wersji kampanii G35 "Delta Force" to wersja 'GusOpen ver. 7.1.0' (dostępna w instalce Kowdara) powinna być wystarczająca.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #508 : Marzec 20, 2019, 08:28:32 »

Serdecznie dziękuję @Waldzios Już uruchomiłem instalator i mam kłopot. W załączniku screen

Edycja: Pobrany instalator ze wskazanego źródła, również powoduje ten sam błąd Sad mimo próby ponowienia instalacji plików, program nie uruchamia się. Z instalatorem map, jest dokładnie taki sam kłopot.
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2019, 08:53:24 wysłane przez biku30 » Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #509 : Marzec 20, 2019, 10:31:38 »

Specjalnie pobrałem instalkę ze strony i zainstalowałem kolejną kopię w innym miejscu niż normalnie używam.
Instalacja przeszła bez żadnych problemów, więc sam plik instalatora jest OK.

Jego dokładny rozmiar to: 415 762 087 bajtów - na początek możesz to sprawdzić,
chociaż nie sądzę, abyś miał plik źle ściągnięty.

Wydaje mi się, że problem u Ciebie to gdzieś mało miejsca.
Instalujesz grę na dysku F:  - zaraz po instalacji (bez map) folder gry ma 611MB - 627MB (rozmiar na dysku jest większy).
Sprawdź czy masz na tym dysku F: tyle miejsca.
Dodatkowo, instalator może prawdopodobnie dekompresować pliki poprzez jakiś systemowy TEMP,
który najprawdopodobniej masz na dysku C: - więc sprawdź czy na tym dysku masz te ponad 600MB wolnego miejsca.

Gdybyś nie widział problemu z miejscem na dyskach - spróbuj uruchomić instalkę z konta administratora (prawy klik i wybór opcji z menu)

Mapy instaluj dopiero jak gra Ci się zainstaluje. A jeszcze lepiej jak ją raz uruchomisz (do ekranu startowego) tak aby zrobiły się wpisy w rejestrze.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Strony: 1 ... 32 33 [34] 35   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)