Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 16, 2024, 10:25:27 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: GusEfile dla OpenPG - aktualizacje/updates.  (Przeczytany 128992 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #105 : Marzec 09, 2015, 10:10:19 »

Super, dzięki! Zatem bym musiał morską kampanię rozegrać ponownie. ;-)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #106 : Marzec 09, 2015, 10:30:10 »

W ramach porządkowania"Japończyków" nie można by dodać jakiś mułów Grin dla jednostek górskich i artylerii konnej wzorowanej na polskiej (jeśli takową posiadały Grin)
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #107 : Marzec 09, 2015, 10:42:29 »

Pewnie, że można - jeśli tylko będą dane, natomiast na razie mam w planach zająć się tymi motocyklistami. Żeby za wielu rzeczy na raz nie rozgrzebać....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #108 : Kwiecień 01, 2015, 03:15:04 »

To nie Prima Aprilis! Aktualizacja do wersji 6.0 - obowiązuje od 1.04.2015

Duża zmiana numeracji, bo i duża zmiana w samym efilu.

Pojawiła się nowa umiejętność - "sabotaż". Na razie posiadają ją tylko nasi AKowcy
z Kedywu, oraz różnej maści sabotażyści z kręgu Terrorystów. Propozycje dalszych
posiadaczy tej umiejętności - mile widziane.

Początki artylerii nuklearnej. Ponieważ na razie nie ma sposobu aby odwzorować wady i zalety takiej broni - działa ona po prostu jak bardzo silna artyleria konwencjonalna.

Transport "kontenerowy" - zapowiadało się rewolucyjnie, skończyło się tak sobie.
Przy obecnych warunkach silnika gry - trasport kontenerowy czyli: "jednostka w jednostce"
ograniczony jest do oddziałów lądowych i Bojowych Wozów Piechoty - głównie współczesnych.

I tak: w USA  - Infantry i Engineers mogą używać Bradleya
w United Kingdom - Infantry używa Warriora
w Poland - Piechota używa BWP-1 a "w przyszłości" - BWP "Anders"
w FRG (ale to na razie szczątkowy kraj) - PzGren i Pioniere na Marderach i Pumach

Uwaga! Powyższych transporterów należy szukać w klasie "Infantry" a nie wśród transportów!
Wszystkie mogą działać w połączeniu (z piechotą na pokładzie) lub osobno. Proces wsiadania i wysiadania, odbywa się identycznie jak w przypadku samolotów z lotniskowca. Niestety -nawet ikonka startu jest taka sama. Wszystkie Bojowe Wozy Piechoty mają funkcję wsparcia swoich pasażerów w walce, więc działają tak, jak w rzeczywistości.

"Kontenerowy" system transportu nie wyklucza, ani nie przeszkadza w używaniu tradycyjnego. Oczywiście jeśli
wcześniej kupimy jednostce ciężarówkę, to przy próbie wejścia do BWP pojawi sie komunikat o konieczności
porzucenia dotychczasowego transportu.

Przypadkiem szczególnym jest USSR, gdzie piechota "zmechanizowana" dywizji pancernych najczęściej (z braku innych możliwości) jeździła wprost na czołgach, a ewenementem na skalę światową, była organiczna piechota w pułkach dział pancernych. Oczywiście bez własnego trasportu. Tak też jest to ujęte w efilu. "Awtomatcziki" (po ludzku -Fizylierzy) jeżdżą na T-34 i na działach SU i ISU jako desant. W związku z tą zmianą, dotychczasowa jednostka "T-34 Desant" została zlikwidowana i zastąpiona wersją T-34/85 - z innym działem.

W LWP jest tak samo, z wyłączeniem dział pancernych - nie słyszałem o takich szaleństwach w naszej armii, ale jak się potwierdzi - to też będzie. Zresztą permanentny brak Bojowych Wozów Piechoty dla piechoty zmechanizowanej, powodował jeżdżenie na czym się da, więc niewykluczone, że trzeba będzie ich jeszcze długo po wojnie trzymać na czołgach.

Do wykorzystania wszytkich nowych możliwości należy bezwzględnie używać silnika gry co najmniej w wersji 
0.90.41.0 z dz 29 marca 201
5.

Zamieszczona w paczce ikony należy wrzucić do katalogu OPENDAT - o ile ich tam jeszcze nie macie.

Oczywiście, do prawidłowego działania efila, plik OpenIcons też należy uaktualnić z:
http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/OpenIcons.zip/download

Uaktualniajcie szybko, bo wkrótce nowe wersje kampanii się pojawią!

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #109 : Kwiecień 01, 2015, 03:26:56 »

Dzięki Gustlik  Clap

Cytuj
Niestety -nawet ikonka startu jest taka sama
W nowym wydaniu gry na JP jest to już zmienione

PS
NA razie mam wrażenie, że piechota potrafi się zapakować do Bradleya razem z transportem  Evil (testowałem na inżynierach USA, którzy stali w odległości wymuszającej podjechanie ich transportem do Bradleya. Wieczorem testy i zgłoszę Luisowi)
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #110 : Kwiecień 01, 2015, 05:01:29 »

To się nazywa Prima Aprilis-owy prezent Grin
A co do umiejętności sabotaż-może oddziały specjalne?
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
SteinBaron
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #111 : Kwiecień 01, 2015, 11:04:06 »

W nowej wersji nie działa prawy przycisk myszy, czyli nie można otworzyć jednostki, żeby na przykład uzupełnić paliwo czy amunicję.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #112 : Kwiecień 01, 2015, 11:10:50 »

Raczej działa...

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
SteinBaron
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #113 : Kwiecień 01, 2015, 11:31:07 »

Sorry - panika - nie prima aprilis - już wykryłem co się stało z moją myszką.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #114 : Kwiecień 07, 2015, 01:56:04 »

Polecany do ściągnięcia nowy plik ikon:

http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/OpenIcons.zip/download

Po ściągnięciu można (a nawet należy) wykasować ikony GUS81 i GUS82 z katalogu OPENDAT.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #115 : Kwiecień 09, 2015, 11:44:47 »

Szybka poprawka Aktualizacja do wersji 6.1 - obowiązuje od 09.04.2015

Właściwie tylko usuwa błędy dostrzeżone w czasie pierwszych dni eksploatacji wersji 6.0.

Zlikwidowane zostały fortyfikacja pt: "Barykady uliczne" z ikonami KCH01 i KCH02
Niestety autor powyższych grafik zamilkł i mimo przypominania nie wysłał ich do centralnego repozytorium -
aby mogły być zamieszczone w pliku OpenIcons. W tej sytuacji podjąłem decyzję o likwidacji tychże i zastąpieniu
ich bardziej "ogólnymi" fortami dla "All Countries"

Wspomniane ikony można wywalić. Jakby kiedyś miały być jednak użyte, to i tak tylko wtedy kiedy będą
dostępne z pliku OpenIcons

Oczywiście przybyło kilka jednostek - ale to normalne Smiley

Ostatnie entry E:5446

 



[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2015, 11:46:47 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #116 : Kwiecień 27, 2015, 11:00:13 »

Czytałem wcześniej, że transport motocyklowy jest w opracowaniu. Ponieważ widziałem taki niemiecki transport motocyklowy w efilu, to zapytam, czy może kogoś wozić, czy to jeszcze nie jest zrobione?

Edit
To zapytam jeszcze o jedną sprawę:
Niemiecki oddział miotaczy płomieni może jeździć na rowerze a Schutzen nie... dlaczego?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2015, 11:09:17 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #117 : Kwiecień 28, 2015, 03:25:06 »

Kiedy artyleria korpuśna jest dostępna, a kiedy nie? Pytam pod kątem kampanii Blitzkrieg, gdy Waffen SS ma artylerię o zasięgu 9, Wehrmacht zaś nie... Od Nordwind.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #118 : Kwiecień 28, 2015, 09:54:50 »

Cytuj
Niemiecki oddział miotaczy płomieni może jeździć na rowerze a Schutzen nie... dlaczego?

No bo miotacze płomieni mogą być nawet w dywizji 2, 3 rzutu, a Schutzen to była piechota dywizji pancernych. Jakoś nie wypada im chyba jeździć rowerami?

Cytuj
Kiedy artyleria korpuśna jest dostępna, a kiedy nie? Pytam pod kątem kampanii Blitzkrieg, gdy Waffen SS ma artylerię o zasięgu 9, Wehrmacht zaś nie... Od Nordwind.

Dobra widzę, że to był błąd z tym wprowadzaniem SS do Blitza, ale to nie jest temat na dyskusję tutaj.

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #119 : Kwiecień 28, 2015, 01:16:05 »

Żeby skończyć off topic

 Offtopic

Nie jeszcze nie zajmowałem się motocyklami - nadal nie mam konkretnego pomysłu kto powinien nimi jeździć.

Dokładny raport z przebiegu Blitza, uwzględniający fronty i frakcje, umieściłem jako plik w temacie G05 w Kampaniach Gotowych. Tam gdzie jest Schwere Art - jako frakcja, tam artyleria korpuśna jest. Raport nie dotyczy Waffen SS, bo oni są stroną pomocniczą.

 Offtopic koniec
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.087 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 1q)