Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 06:54:36 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: GusEfile dla OpenPG - aktualizacje/updates.  (Przeczytany 129458 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #30 : Wrzesień 03, 2012, 03:33:29 »

Efil działa poprawnie, można go publikować. Aczkolwiek, przydałoby się jeszcze nad popracować.
Reszta tu: http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/fronty-i-frakcje-w-efilu!!-(pilne)/30/

PS. Cofam prośbę o pozostawienie starej wersji do ściągania.
Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #31 : Wrzesień 06, 2012, 08:36:07 »

Nowa wersja efila v 3.0 zaktualizowana na stronie
http://opengeneral.strefa.pl/index.htm
Zapisane

wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #32 : Wrzesień 08, 2012, 11:39:45 »

Nowa wersja efila v 3.0 zaktualizowana na stronie
http://opengeneral.strefa.pl/index.htm

 Wystarczy podmienić te trzy pliki od Gustlika w folderze : (  EFILE_OG_GUS ) na instalce kowdara ??
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #33 : Wrzesień 08, 2012, 11:49:13 »

Tak.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #34 : Październik 02, 2012, 01:13:38 »

Panowie!

Gustlik Production ma zaszczyt przedstawić.....

Efile w wersji 3.2 (NF). Niech będzie to pierwsza oficjalna wersja efila dla nowych formatów.

Efile jest oczywiście kontynuacją starego i wszystkie stare kampanie da się na nim zagrać - pod warunkiem posiadania nowej wersji silnika gry - z września br.

Jednocześnie efil wprowadza kilka uaktualnień i zmian z których najważniejsze to:
- nowy teren - "SNOW" i nowy typ ruchu - "SKI" (choć na razie jeszcze nie ma do tego jednostek)
- wyrzutnie rakietowe (z wyj lekkich Nbwf) straciły support fire - zawsze wkurzało mnie pięć Katiusz walących w defensywie.
- w zamian dostały trwałe tłumienie - co jest o wiele bardziej bliższe prawdy
- nie mają też "Barrage Fire" chyba, że strzelają na min 4 pola.

No i najważniejsze - powitajmy w efilu Chińską Armię Ludowo-Wyzwoleńczą z XXI wieku
Może nie jest jeszcze dziełem skończonym, ale ma reprezentowane już wszystkie rodzaje broni, więc jak ktoś by chciał zalać świat chińską rasą, to może sobie kampanię napisać. Taką na lata od 2000 wzwyż. Wprawdzie są i niektóre wcześniejsze jednostki, bo żeby sie nie poplątać robiąc jednostkę robiłem od jej pierwszej wersji, ale przed 2000 rokiem nie jest to kompletne.

Ponieważ Chińczycy mnóstwo sprzętu "pozyskali" od ZSRR, więc siłą rzeczy sowieckiego też przybyło, ale ciągłości tam jeszcze sporo brakuje.

Podpinam do postu, a Kowdar z Gregiem - mam nadzieję - uzupełnią u siebie na stronach.

[załącznik usunięty przez administratora] - efile jest już na stronie Grega
http://opengeneral.strefa.pl/
« Ostatnia zmiana: Październik 05, 2012, 11:08:59 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #35 : Październik 02, 2012, 06:15:14 »

Coś nie tak jest z tym nowym efilem. Nadal w tabelce kosztów mamy Rubbles nie ma terenu Snow, Sprawdzałem to na angielskich ustawieniach językowych.
Być może przyczyna tkwi w tym że sekcję terrain w pliku strings_efile.txt przeniesiono na początek,( stara sekcja *terrain nadal jest na swoim miejscu ale jest zagwiazdkowana czyli traktowana jak komentarz )


Po wybraniu polskiej wersji językowej o dziwo  tabelka kosztów jest po polsku (są stare nazwy terenu a więc RUINY) a powinny być chyba angielskie bo twój efile nie jest spolszczony. Przynajmniej do tej pory tak było, ze jeżeli były w użyciu lokalne pliki efilowe terrain.txt i  strings_efile.txt to w wersji polskojęzycznej pojawiały się angielskie nazwy terenu  użyte w tych plikach. 

Może coś, źle kombinuję albo Luis coś zmienił w najnowszej wersji silnika, ale najprawdopodobniej coś jest nie tak jest z tymi plikami.

Gdyby te pliki działały  to  powinien pojawić się teren "Snow" zamiast "Rubble" w tabelce kosztów przynajmniej w wersji oryginalnej,( ale w polskojęzycznej chyba też).  Takie wnioski wyciągam z poprzednich eksperymentów z tymi plikami w Twoim efilu i w efilu composite no i z komentarzy Luisa w tych dwóch plikach. Ale może coś źle zrozumiałem i wyciągam błędne wnioski.




« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2012, 07:13:18 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #36 : Październik 02, 2012, 07:25:27 »

A widzisz, a w Suite jest dobrze - teren SNOW i ruch SKI - z wyjątkiem tego, że jak mi to Luis przysłał, to napisał "Sky" zamiast "Ski" i tak poszło.....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #37 : Październik 02, 2012, 07:38:18 »

No może w Suite jest dobrze, ale dlaczego w grze nie jest tak jak być powinno?

Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #38 : Październik 02, 2012, 07:40:00 »

Wygląda na to, że gra nie czyta "Strings...". Już mu napisałem.
Póki co i tak nie ma do tego jednostek, więc możemy poczekać.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #39 : Październik 02, 2012, 07:47:05 »

Ano poczekajmy, ten nowy efile już sobie zainstalowałem, żeby być na czasie, ale tak na prawdę to będzie on godny polecenia dopieo kiedy będzie perfekcyjnie współpracował z silnikiem gry i będzie go można używać wraz z pełnym spolszczeniem (chociaż na dzień dzisiejszy to za bardzo na spolszczenie nie narzekam (jest nawet lepiej niż w poprzedniej wersji, bo nazwy terenów (przez przypadek) są po polsku  a moim zdaniem nie powinny.
Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #40 : Październik 02, 2012, 04:33:12 »

Nieoficjalna poprawka naprawiająca ten błąd - ale nie miałem czasu potwierdzić...

http://luis-guzman.com/OpenPG2/OpenGenAdv2.rar
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #41 : Październik 02, 2012, 07:34:01 »

Podpinam do postu, a Kowdar z Gregiem - mam nadzieję - uzupełnią u siebie na stronach.

Zaktualizowane.
Zapisane

derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #42 : Październik 03, 2012, 02:45:05 »

Nieoficjalna poprawka naprawiająca ten błąd - ale nie miałem czasu potwierdzić...

http://luis-guzman.com/OpenPG2/OpenGenAdv2.rar

Potwierdzam teraz jest tak jak być powinno. W wersji oryginalnej pojawia się teren "SNOW" i  nazwy i właściwości  wszystkich rodzajów  terenu są re-definiowane zgodnie z zawartością stringów w lokalnych plikach konfiguracyjnych.

Ale nadal sporo pracy przed Luisem. Ciekawy jestem w jaki sposób podejdzie do problemu tłumaczenia gry na inne języki.
Z tego co widzę, na tę chwilę  lokalne nazwy z EFILA nie przenoszą się do gry, (parametry chyba tak, nazwy nie)  jeżeli wybrana jest inna opcja językowa niż standardowa angielska.
 Tak, więc ewentualne spolszczanie  efila na razie nic w tej kwestii nie pomoże, bo i tak nazwy re-definiowane w lokalnych plikach efilowych mogą się przenosić tylko do defaultowej wersji językowej. Zapewne Luis póki co ma inne priorytety, trzeba więc trochę poczekać aż kompleksowo zajmie się rozwiązaniem tego problemu.

Pozostaje granie w wersji oryginalnej w której nowa pojawi się również nowa nazwa terenu "SNOW" , albo ze starym spolszczeniem, w  którym SNOW będzie występował pod nazwą RUINY.
Oczywiście można zamienić w pliku spolszczenia nazwę RUINY na ŚNIEG ale to by rozwiązało sprawę tylko dla efila Gustlika, ale dla innych Efile wykorzystujących lokalne pliki konfiguracyjne już nie.

Swoja drogą, to zastanawiam się dlaczego Luis sam z własnej woli nie wprowadził terenu SNOW jako kolejnego standardowego terenu.

Zapisane

Gratia gratiam parti
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #43 : Październik 03, 2012, 03:01:57 »

Przy okazji.
Przydałoby się poprawienie stringu w którym definiowana jest nazwa "SNOW" w pliku STRINGS_EFILE.TXT

Należy usunąć znaki tabulatora pomiędzy tą nazwą a "*" rozpoczynającą komentarz, gdyż na te chwile znaki tabulatora wyświetlają się na ekranie jako czarne belki za nazwą SNOW.

Technicznie najlepiej to zrobić kasując wolną przestrzeń pomiędzy nazwą "SNOW" i komentarzem, dla większej czytelności można tam wstawić jedna bądź kilka zwykłych spacji.

Np. tak:

Cytuj
SNOW *renamed CUSTOM terrain

Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #44 : Październik 30, 2012, 08:19:30 »

Aktualizacja do wersji 3.3. Obowiązuje od 30.10.2012.

M.in.:
Poprawiony zgłoszony błąd transportu artylerii konnej - teraz ma ruch "leg" - tak jak inne transporty konne.
Poprawiony zgłoszony błąd wyświetlania terenu SNOW.

Podpinam do postu, a Grega i Kowdara proszę o uaktualnienie na stronach.




[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.077 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)