Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 01:04:38
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Błędy w OpenGen
Strony: [
1
]
2
3
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Błędy w OpenGen (Przeczytany 25702 razy)
connor71
Generał dywizji (General Major)
Offline
Wiadomości: 327
Błędy w OpenGen
«
:
Październik 04, 2010, 11:40:41 »
Pojawił mi się błąd na mapie Salermo w kampanii US Army 0.9. Wygląda to na brak jakiegoś pliku. Może skojarzycie co to może być.
Wersja gry 0.60a z powtórnie wgranymi plikami z katalogu OPENGUI
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #1 :
Październik 04, 2010, 12:29:15 »
Już mi to Gustlik tłumaczył- z aktualizacji ...exe musisz ten drugi plik wgrać też.
Cytuj
A jak aktualizowałeś plik OpenGen.exe, to zaktualizowałeś też plik: "hex_grid", który jest zawsze dołączany przez Luisa do paczki? Bo białe plamy na mapie to jest właśnie efekt zmian w "wybuchowych" elementach mapy i nieaktualny plik "hex_grid"
http://www.forum.gildiageneralow.pl/panzer-general-2/czy%28m%29-bedzie-panzer-general-iv/0/
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #2 :
Październik 04, 2010, 01:12:12 »
Jakby nie poprawił sytuacji ten, który jest w oficjalnym updacie gry, to weź ten, który jest pod nieoficjalnym linkiem,
ale tylko plik Hex_grids
. Czasem bywa tak, że starszy jest lepszy. Trzeba go wrzucić do kat. OPENGUI
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
connor71
Generał dywizji (General Major)
Offline
Wiadomości: 327
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #3 :
Październik 04, 2010, 01:30:10 »
Poprawił ten nieoficjalny, jest już ok
Dzięki
Zapisane
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #4 :
Październik 11, 2010, 02:22:07 »
Ostatnio testując "Jeszcze Polska" pod OpenGeneral wyszedł taki mały kruczek.
Standardowo w tej kampanii ustawiłem jako WinningSMK plik "poland-win.smk".
Jednak po osiągnięciu BV nie wyświetla się powyższa animacja tylko ta, która standardowo wyświetlała sie jeszcze za czasów SSI po zwycięstwie Amerykanami czyli "MEDALUSM". Tylko pod Open jest to już plik "avi" a nie "smk"
Próbowałem tak:
1. Umieściłem w katalogu "smack" film "poland-win" w wersji "smk" i "avi"
2. Zmieniłem mu nazwę na MEDALPLM według klucza
3 Ustawiłem inne filmy w opcji WinningSMK
Wszystko to nie pomogło, dalej po osiągnięciu BV miałem powiewającą flagę USA i jankesów w tle.
Przypominam, że standardowo, jeżeli nie ustawi się innego pliku w opcji WinningSMK to wyświetlają się:
MEDALGEM - dla Niemiec
MEDALRUM - dla Sowietów
MEDALUKM - dla Brytyjczyków
MEDALUSM - dla USA
PS.
Lada moment umieszczę na stronie, przerobioną pod OpenGeneral kampanie "Jeszcze Polska"
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #5 :
Październik 11, 2010, 06:22:24 »
Wiesz co, tematyka multimediów w Openie jest dla mnie jeszcze bardzo odległa. Wiem tylko, że obsługuje jedynie pliki avi. Trzeba by pogrzebać na forum JP's Panzers, tam widziałem niedawno temat o wideo i narzędziach. Jak znajdę, to jeszcze tu wkleję.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
czata
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1097
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #6 :
Marzec 22, 2011, 08:36:39 »
Jeżeli jednostka jest Reinforces, a jej miejsce pojawienia się jest na fladze, to flaga nie zmieni barwy.
Podczas ruchu przeciwnika można wykrywać niewidoczne jednostki przeciwnika, wciskając prawy przycisk myszy.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #7 :
Marzec 22, 2011, 11:54:47 »
Czata: spróbuj pójść tą ścieżką:
http://www.avi-mp4.com/avi/smk-to-avi.htm
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #8 :
Sierpień 22, 2011, 01:24:26 »
Moim zdaniem nowi liderzy nie są przetestowani: w jednym scenie BT 7 z liderem extended front ostrzeliwuje mnie, stojąc ZA oddziałem, ma przecież zasięg 1!!! Do kroćset, to jakie on ma ograniczenia???
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #9 :
Sierpień 22, 2011, 03:01:40 »
Myśliwiec, kiedy broni bombowca, też strzela "przez niego" mimo, że ma zasięg 1. To działa na tej samej zasadzie.
Więcej na razie nie mogę napisać, bo ciągle nie ma mnie w domu, a z telefonu się niewygodnie pisze.....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
narsilion
Sierżant (Sergeant)
Offline
Wiadomości: 18
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #10 :
Październik 25, 2011, 06:58:51 »
Pod windowsem XP
- w trakcie gry ekran co jakiś czas robi się całkowicie biały - efekt ten ustępuje po poruszeniu myszą
- w trayu pojawiają się ikonki uruchomienia jakiegoś programu (odtwarzacza?) "FFa" - i robi się ich nawet kilkanaście, przybywają kolejne w miarę grania
to typowe objawy, czy tylko mój komputer tak reaguje?
Zapisane
majerek
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 838
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #11 :
Październik 25, 2011, 08:00:44 »
Ikonki mam i ja, natomiast białego ekranu nie zaobserwowałem - również na XP
Zapisane
Nie bo nie
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #12 :
Październik 25, 2011, 08:11:27 »
To typowe objawy, ale nieprawidłowe. Typowe w tym sensie, że wiele osób zgłasza podobny błąd, który jednak pozostaje błędem. Nie pamiętam niestety jakie było rozwiązanie. Może Kowdar by pamiętał? Jak nie, to trzeba będzie poszukać na JP's Panzers. Tam na pewno o tym było.....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #13 :
Październik 26, 2011, 07:01:37 »
Biały ekran może być efektem "błędu" związanego z animacją pogody.
Jak masz to włączone, to spróbuj wyłączyć w ustawieniach.
To jedyne o mi się kojarzy. Może jeszcze zmiana okno/pełny ekran albo odwrotnie.
Co do ikonek, są to ikony ffdschow - też tak miałem, ale w którymś momencie większość dźwięków powyłączałem
(i tak gram z wyłączonymi głośnikami). Ale potem jakby ich było mniej. Może po instalacji jakiś kodeków ?
W ogóle z tego co wyczytałem, L.G. odchodzi od dzięków w wav'ach, bo wydaje się, że powodują zawieszanie się czasami gry pod Windows 7. Już są wersje mp3 plików dźwiękowych, które były do tej pory w wav'ach (w mojej następnej instalacji gry także będą podmieniane).
I to tyle w temacie ... więcej nie pomogę/wyjaśnię.
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: Błędy w OpenGen
«
Odpowiedz #14 :
Październik 26, 2011, 11:10:34 »
Potwierdzam: pogoda i dźwięki w .wav.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [
1
]
2
3
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...