Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 06:35:33 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy w OpenGen  (Przeczytany 25681 razy)
narsilion
Sierżant (Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 18



« Odpowiedz #15 : Październik 29, 2011, 07:31:01 »

Piszę tutaj, bo to zagadnienie mocno techniczne - dotyczy szczegółu funkcjonowania interfejsu.
Chodzi mi o kończenie tury - nie ma po nim żadnego pytania, czy na pewno skończyć turę (tak było w PG1).
Jest to nieco uciążliwe, bo można przypadkiem kliknąć i gra zaczyna ruch przeciwnika.
Wyskakujące zapytanie "koniec tury: tak/nie" zażegnałby ten kłopot.

A może gdzieś jest ustawienie, które pozwala takie zapytanie włączyć i wyłączyć?
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #16 : Październik 29, 2011, 09:18:11 »

W pełni się zgadzam, ile to razy spieprzyłem całą turę/ scenariusz... przez te kliknięcie na końcu tury...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #17 : Listopad 03, 2011, 10:43:44 »

W przypadku dźwieku ważne jest jaki odtwarzacz w systemie masz ustawiony jako domyślny. OG nie ma własnego odtwarzacza, tylko korzysta z systemowego. Jeśli ten nie jest odpowiednio szybki, to będzie stwarzał problemy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #18 : Listopad 03, 2011, 10:48:38 »

Mam winampa, mplayer, a mimo to gra siadła... Czekam na aktualizację dźwięków u Kowdara.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #19 : Sierpień 10, 2012, 06:51:10 »

Jedna rzecz. W obecnej wersji OG nie można ustawić okopania dla wojsk w posiłkach. Niezależnie od tego, co się  wpisze w suite, wchodzące oddziały mają 0. Czasem przydatne byłoby w scenariuszu, żeby była możliwość dania okopów.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Sierpień 10, 2012, 07:37:36 »

No, ale to chyba logiczne, że jeśli oddział przybywa właśnie na pole bitwy, to raczej nie jest "z góry" okopany.

Tak że to raczej nie jest błąd - tylko założenie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #21 : Sierpień 10, 2012, 10:56:03 »

No, ale to chyba logiczne, że jeśli oddział przybywa właśnie na pole bitwy, to raczej nie jest "z góry" okopany.

Tak że to raczej nie jest błąd - tylko założenie.

Przecież może jak najbardziej wejść w przygotowane umocnienia. W OG nie ma teraz opcji żeby to jakoś oddać.
Zapisane
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #22 : Sierpień 11, 2012, 04:23:57 »

Jeżeli wchodzi w przygotowane umocnienia np do fortu to otrzymuje do okopania bonus  z tym związany.  Ale i tak wszystko zależy od  ustawienia AI Stance i od tego czy dana jednostka posiada ruch własny albo transport. Jeżeli AI stance będzie ustawione na Agressive i jednostka będzie miała możliwość wykonania ruchu to prawdopodobnie nic jej nie powstrzyma przed podjęciem czynności mającej na celu zaatakowanie najbliższego celu.
Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #23 : Sierpień 11, 2012, 11:30:05 »

Cytuj
Przecież może jak najbardziej wejść w przygotowane umocnienia. W OG nie ma teraz opcji żeby to jakoś oddać.

Jest - wystarczy ustawić ją na heksie "Fortification"

Reszta - patrz post derwisza
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #24 : Sierpień 13, 2012, 06:09:31 »

Cytuj
Przecież może jak najbardziej wejść w przygotowane umocnienia. W OG nie ma teraz opcji żeby to jakoś oddać.

Jest - wystarczy ustawić ją na heksie "Fortification"

Reszta - patrz post derwisza

A jak zrobić hex "fortification" w lg suite?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #25 : Sierpień 18, 2012, 01:08:26 »

Cytuj
A jak zrobić hex "fortification" w lg suite?

Wybrać mapę na której takie są.  Azn
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #26 : Sierpień 22, 2012, 06:22:01 »

Cytuj
A jak zrobić hex "fortification" w lg suite?

Wybrać mapę na której takie są.  Azn

Czyli realnie nie ma możliwości i wracamy do punktu wyjścia. W sumie powinno być, podobnie jak z minami. Miałem wcześniejszą wersję og i tam nie było problemu z ustawieniem okopu dla posiłków. Okop 0 niezalenie od ustawienia w lg suite jest dopiero w wersji aktualnej. Choć w poprzedniej była też niższa agresja kompa - jak się mu dało okop to nie ruszał jednostki bez potrzeby. Teraz pcha się wszystkim jak głupi na krzywy ryj. Mam wrażenie że jest gorzej niż poprzednio.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2012, 06:29:28 wysłane przez Scheisskopf » Zapisane
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #27 : Sierpień 22, 2012, 08:38:45 »

Cytuj
A jak zrobić hex "fortification" w lg suite?

Wybrać mapę na której takie są.  Azn

Czyli realnie nie ma możliwości i wracamy do punktu wyjścia. W sumie powinno być, podobnie jak z minami. Miałem wcześniejszą wersję og i tam nie było problemu z ustawieniem okopu dla posiłków. Okop 0 niezalenie od ustawienia w lg suite jest dopiero w wersji aktualnej. Choć w poprzedniej była też niższa agresja kompa - jak się mu dało okop to nie ruszał jednostki bez potrzeby. Teraz pcha się wszystkim jak głupi na krzywy ryj. Mam wrażenie że jest gorzej niż poprzednio.
Teraz też nie ma problemu żeby dać okopanie posiłkom, ale tu kłania się realizm. Co do hex "fortification" to o ile pamiętam też nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sobie ustawił na mapie (w suicie). Jest to pewna przeróbka (dopuszczalna) mapy, i wymaga dołączenia do scena/kampanii przerobionego pliku Map. Sam kilka razy tak robiłem.
Zapisane
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #28 : Sierpień 23, 2012, 06:07:46 »

Cytuj
A jak zrobić hex "fortification" w lg suite?

Wybrać mapę na której takie są.  Azn

Czyli realnie nie ma możliwości i wracamy do punktu wyjścia. W sumie powinno być, podobnie jak z minami. Miałem wcześniejszą wersję og i tam nie było problemu z ustawieniem okopu dla posiłków. Okop 0 niezalenie od ustawienia w lg suite jest dopiero w wersji aktualnej. Choć w poprzedniej była też niższa agresja kompa - jak się mu dało okop to nie ruszał jednostki bez potrzeby. Teraz pcha się wszystkim jak głupi na krzywy ryj. Mam wrażenie że jest gorzej niż poprzednio.
Teraz też nie ma problemu żeby dać okopanie posiłkom, ale tu kłania się realizm. Co do hex "fortification" to o ile pamiętam też nic nie stoi na przeszkodzie żebyś sobie ustawił na mapie (w suicie). Jest to pewna przeróbka (dopuszczalna) mapy, i wymaga dołączenia do scena/kampanii przerobionego pliku Map. Sam kilka razy tak robiłem.

Dlaczego kłania się realizm? I w jaki sposób dasz takie okopanie posiłkom? No i dlaczego zmieniać mapę, skoro wystarczy żeby gra uwzględniała tylko to co formalnie ustawiasz w lg suite? Do poprzedniej wersji uwzględniała.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2012, 06:10:21 wysłane przez Scheisskopf » Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #29 : Sierpień 23, 2012, 06:22:26 »

W Suite ładujesz plik z rozszerzeniem .MAP, za pomocą "Load Map". I możesz dowolnie zmienić typ terenu, drogi i nazwy.

Ważne, żeby nie zapisywać zmian w oryginalnym pliku, tylko nadać nową nazwę poprzez "Save As".
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.085 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.014s, 1q)