Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 28, 2024, 05:32:19
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
Strony:
1
...
21
22
[
23
]
24
25
...
50
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi. (Przeczytany 307752 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #330 :
Listopad 21, 2013, 10:48:43 »
Właśnie przy spadochroniarzach nie mogę wybrać tego przeklętego kodu, od razu ładuje mi się skrót klawiaturowy gry...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #331 :
Listopad 22, 2013, 01:30:19 »
Cytuj
no i pominięciu opcji desantu, która się pojawia (dlaczego?), szybowce wracają do bazy... W efekcie lot na kraniec, bez zmiany bazy był niemożliwy...
Zostało poprawione w jednej z ostatnich aktualizacji gry.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Geralt of Poland
Sierżant (Sergeant)
Offline
Wiadomości: 14
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #332 :
Grudzień 07, 2013, 08:53:18 »
Grając w kampanię treningową na efilu Gustlika mam dziwny błąd, mianowicie z jedną z map jest coś nie w porządku:
EDIT: Problem już nieaktualny, usunąłem mapę z folderu, ściągnąłem ponownie i wszystko jest już ok.
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2013, 10:14:15 wysłane przez Geralt of Poland
»
Zapisane
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 88
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #333 :
Grudzień 17, 2013, 11:55:18 »
Witam. Napotkałem kłopot, którego na ten moment nie potrafię rozwiązać. Mianowicie wybierając efile Gustlika 3.9, i próbując rozegrać Blitzkrieg, w pewnym momeńcie następuje crash gry. Efekt ten nie ma miejsca, jeśli gram na innym efilu, np tym standardowym. Co można z tym zrobić? Jedyna kampania, na której ów błąd nie występuje, to DeltaForce - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2013, 12:06:45 wysłane przez biku30
»
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #334 :
Grudzień 17, 2013, 01:54:29 »
Cytat: biku30 Grudzień 17, 2013, 11:55:18
Witam. Napotkałem kłopot, którego na ten moment nie potrafię rozwiązać. Mianowicie wybierając efile Gustlika 3.9, i próbując rozegrać Blitzkrieg, w pewnym momeńcie następuje crash gry. Efekt ten nie ma miejsca, jeśli gram na innym efilu, np tym standardowym. Co można z tym zrobić? Jedyna kampania, na której ów błąd nie występuje, to DeltaForce - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
Coś pomieszałeś, "wybierając efile Gustlika 3.9" brzmi podejrzanie, robiłeś jakieś składanki?.
Kampanie Gustlika (łącznie z efilem) domyślnie znajdują się w folderze EFILE_OGN_GUS i z reguły wszystko działa.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 88
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #335 :
Grudzień 17, 2013, 02:23:51 »
Nic nie dokładałem. Wybieram z lewej folder, z efilem i kampaniami Gustlika. I z tych kampanii działa de facto tylko deltaforce. Reszta wysypuje się w różnych momentach.
Edit: jakby na ten moment, nie stanowi to kłopotu gdyż, mam na czym poznawać walory gry, o czym w późniejszym czasie,i miejscu;)
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2013, 03:22:42 wysłane przez biku30
»
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2187
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #336 :
Grudzień 17, 2013, 03:39:46 »
Cytat: biku30 Grudzień 17, 2013, 11:55:18
Witam. Napotkałem kłopot, którego na ten moment nie potrafię rozwiązać. Mianowicie wybierając efile Gustlika 3.9, i próbując rozegrać Blitzkrieg, w pewnym momeńcie następuje crash gry. Efekt ten nie ma miejsca, jeśli gram na innym efilu, np tym standardowym. Co można z tym zrobić? Jedyna kampania, na której ów błąd nie występuje, to DeltaForce - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
Tak tytułem sprawdzenia --> zainstaluj jeszcze raz grę z instalki pobranej od Kowdara
do innego katalogu
lub inny dysk
Przekopiuj mapy, aby jeszcze raz ich nie pobierać
Nic nie ruszaj --> niech zostanie na domyślnych parametrach
Spróbuj zagrać wybierając różne kampanie( sprawdź czy wchodzą)
Jeśli coś będzie nie tak --> pisz
Zapisane
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
Offline
Wiadomości: 248
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #337 :
Grudzień 18, 2013, 07:59:10 »
Zauważyłem, że gdy warunki terenowe zmieniają się na "grząsko", to nie można przejechać przez most(road na river), ani wkroczyć na niego. Jednym słowem most nieczynny i przez rzekę nijak nie przejdziemy :/
Myślę, że to bug - jeśli nie, to bezsensowne rozwiązanie.
Aż wyłączyłem scena, bo wkurzyłem się, że stoję z wojskiem jak głupi przed rzeką...
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2013, 08:16:58 wysłane przez FilipDnk
»
Zapisane
"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2187
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #338 :
Grudzień 18, 2013, 08:56:01 »
Cytat: FilipDnk Grudzień 18, 2013, 07:59:10
Zauważyłem, że gdy warunki terenowe zmieniają się na "grząsko", to nie można przejechać przez most(road na river), ani wkroczyć na niego. Jednym słowem most nieczynny i przez rzekę nijak nie przejdziemy :/
Myślę, że to bug - jeśli nie, to bezsensowne rozwiązanie.
Aż wyłączyłem scena, bo wkurzyłem się, że stoję z wojskiem jak głupi przed rzeką...
Pioniere już o to pytał --> zobacz, a dalej jest odpowiedź
http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/1897/msg26259/#msg26259
Zapisane
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
Offline
Wiadomości: 248
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #339 :
Grudzień 18, 2013, 10:22:41 »
Dzięki Sympatyk za szybką odpowiedź.
Też pomyślałem o tej opcji i nawet sprawdzałem czy jest włączona.
Będę musiał ją uaktywnić we wszystkich scenach poprzez OpenSuite.
Zapisane
"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #340 :
Grudzień 19, 2013, 12:24:19 »
Trzeba wprowadzić saperów mostowych na taki odcinek - muszą zbudować stały most.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
Offline
Wiadomości: 248
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #341 :
Grudzień 19, 2013, 02:31:52 »
Cytat: Gustlik Grudzień 19, 2013, 12:24:19
Trzeba wprowadzić saperów mostowych na taki odcinek - muszą zbudować stały most.
Ale tu chodzi o mosty(road na river), które powinny działać normalnie, czyli powinno się dać przejechać przez nie każdą jednostką. I da się, ale musi być włączona opcja "Allow roads on any terrain" (sam o tym pisałeś, tylko w innym wątku
). Inaczej mosty są "nieczynne", gdy zmieniają się warunki terenowe na mud.
Kampanie konwertowane przez Kowdara bodajże wszystkie mają wyłączoną opcję "Allow roads on any terrain". Trzeba ją włączyć samemu lub napisać o tym do Kowdara, bo inaczej gra ma poważnego buga, który bardzo utrudnia rozgrywkę.
(ps. oczywiście można kupić jednostkę mostową i dzięki niej przejechać, ale po co wchodzić przez okno skoro drzwi są otwarte? (jest most) )
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2013, 02:58:50 wysłane przez FilipDnk
»
Zapisane
"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #342 :
Grudzień 19, 2013, 03:51:49 »
Cytat: FilipDnk Grudzień 19, 2013, 02:31:52
Ale tu chodzi o mosty(road na river), które powinny działać normalnie, czyli powinno się dać przejechać przez nie każdą jednostką. I da się, ale musi być włączona opcja "Allow roads on any terrain" (sam o tym pisałeś, tylko w innym wątku
). Inaczej mosty są "nieczynne", gdy zmieniają się warunki terenowe na mud.
Rzecz w tym ze przy warunkach terenowych mud koszt wjazdu na hex rzeki zwiększą się z 254 (all movement) do 255 (not allowed). Na taki teren mogą wejść tylko jednostki mostowe, więc są dobrym rozwiązaniem doraźnym.
Zwiększenie kosztu ruchu do 255 miało na celu uniemożliwić przeprawę przez rzekę w trakcie roztopów. Efektem ubocznym jest wyłączenie mostów (domyślnie drogi nie działają na takim terenie).
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
Offline
Wiadomości: 248
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #343 :
Grudzień 19, 2013, 04:04:37 »
Cytat: Waldzios Grudzień 19, 2013, 03:51:49
Zwiększenie kosztu ruchu do 255 miało na celu uniemożliwić przeprawę przez rzekę w trakcie roztopów. Efektem ubocznym jest wyłączenie mostów (domyślnie drogi nie działają na takim terenie).
Tak, ale na szczęście jest opcja "Allow roads on any terrain" i dzięki temu drogi(czyli mosty) działają.
Zapisane
"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
Offline
Wiadomości: 88
Odp: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.
«
Odpowiedz #344 :
Grudzień 19, 2013, 05:24:21 »
Na czystej instalce wydaje się być ok, ale za to teraz występują takie kwiatki:
[img=http://www4.picturepush.com/photo/a/13929037/220/13929037.bmp]
Jedynym dodatkiem, jakiego użyłem - zapomniałem w poprzednim poście - to katalog EFILE_OGN_LGCW wersja 4.07 pobrany ze strony opengeneral.
Ten folder jest już zawarty w instalce, więc nie rozumiem czemu po instalacji na drugiej partycji, wszystko zdaje się być ok.
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2013, 06:26:11 wysłane przez biku30
»
Zapisane
Strony:
1
...
21
22
[
23
]
24
25
...
50
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...