Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 11, 2022, 10:41:43 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 49   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z Open General - pytania i odpowiedzi.  (Przeczytany 263617 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #330 : Listopad 21, 2013, 10:48:43 »

Właśnie przy spadochroniarzach nie mogę wybrać tego przeklętego kodu, od razu ładuje mi się skrót klawiaturowy gry...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #331 : Listopad 22, 2013, 01:30:19 »

Cytuj
no i pominięciu opcji desantu, która się pojawia (dlaczego?), szybowce wracają do bazy... W efekcie lot na kraniec, bez zmiany bazy był niemożliwy...

Zostało poprawione w jednej z ostatnich aktualizacji gry.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Geralt of Poland
Sierżant (Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 14


« Odpowiedz #332 : Grudzień 07, 2013, 08:53:18 »

Grając w kampanię treningową na efilu Gustlika mam dziwny błąd, mianowicie z jedną z map jest coś nie w porządku:



EDIT: Problem już nieaktualny, usunąłem mapę z folderu, ściągnąłem ponownie i wszystko jest już ok.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2013, 10:14:15 wysłane przez Geralt of Poland » Zapisane
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #333 : Grudzień 17, 2013, 11:55:18 »

Witam. Napotkałem kłopot, którego na ten moment nie potrafię rozwiązać. Mianowicie wybierając efile Gustlika 3.9, i próbując rozegrać Blitzkrieg, w pewnym momeńcie następuje crash gry. Efekt ten nie ma miejsca, jeśli gram na innym efilu, np tym standardowym. Co można z tym zrobić? Jedyna kampania, na której ów błąd nie występuje, to DeltaForce - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2013, 12:06:45 wysłane przez biku30 » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #334 : Grudzień 17, 2013, 01:54:29 »

Witam. Napotkałem kłopot, którego na ten moment nie potrafię rozwiązać. Mianowicie wybierając efile Gustlika 3.9, i próbując rozegrać Blitzkrieg, w pewnym momeńcie następuje crash gry. Efekt ten nie ma miejsca, jeśli gram na innym efilu, np tym standardowym. Co można z tym zrobić? Jedyna kampania, na której ów błąd nie występuje, to DeltaForce - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
Coś pomieszałeś, "wybierając efile Gustlika 3.9" brzmi podejrzanie, robiłeś jakieś składanki?.
Kampanie Gustlika (łącznie z efilem) domyślnie znajdują się w folderze EFILE_OGN_GUS i z reguły wszystko działa.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #335 : Grudzień 17, 2013, 02:23:51 »

Nic nie dokładałem. Wybieram z lewej folder, z efilem i kampaniami Gustlika. I z tych kampanii działa de facto tylko deltaforce. Reszta wysypuje się w różnych momentach.
Edit: jakby na ten moment, nie stanowi to kłopotu gdyż, mam na czym poznawać walory gry, o czym w późniejszym czasie,i miejscu;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2013, 03:22:42 wysłane przez biku30 » Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1789


« Odpowiedz #336 : Grudzień 17, 2013, 03:39:46 »

Witam. Napotkałem kłopot, którego na ten moment nie potrafię rozwiązać. Mianowicie wybierając efile Gustlika 3.9, i próbując rozegrać Blitzkrieg, w pewnym momeńcie następuje crash gry. Efekt ten nie ma miejsca, jeśli gram na innym efilu, np tym standardowym. Co można z tym zrobić? Jedyna kampania, na której ów błąd nie występuje, to DeltaForce - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.
Tak tytułem sprawdzenia --> zainstaluj jeszcze raz grę z instalki pobranej od Kowdara do innego katalogu lub inny dysk
Przekopiuj mapy, aby jeszcze raz ich nie pobierać
Nic nie ruszaj --> niech zostanie na domyślnych parametrach
Spróbuj zagrać  wybierając różne kampanie( sprawdź czy wchodzą)

Jeśli coś będzie nie tak --> pisz
Zapisane
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #337 : Grudzień 18, 2013, 07:59:10 »

Zauważyłem, że gdy warunki terenowe zmieniają się na "grząsko", to nie można przejechać przez most(road na river), ani wkroczyć na niego.  Jednym słowem most nieczynny i przez rzekę nijak nie przejdziemy :/
Myślę, że to bug - jeśli nie, to bezsensowne rozwiązanie.
Aż wyłączyłem scena, bo wkurzyłem się, że stoję z wojskiem jak głupi przed rzeką...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2013, 08:16:58 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1789


« Odpowiedz #338 : Grudzień 18, 2013, 08:56:01 »

Zauważyłem, że gdy warunki terenowe zmieniają się na "grząsko", to nie można przejechać przez most(road na river), ani wkroczyć na niego.  Jednym słowem most nieczynny i przez rzekę nijak nie przejdziemy :/
Myślę, że to bug - jeśli nie, to bezsensowne rozwiązanie.
Aż wyłączyłem scena, bo wkurzyłem się, że stoję z wojskiem jak głupi przed rzeką...
Pioniere już o to pytał --> zobacz, a dalej jest odpowiedź
http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/1897/msg26259/#msg26259
Zapisane
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #339 : Grudzień 18, 2013, 10:22:41 »

Dzięki Sympatyk za szybką odpowiedź.  Smiley
Też pomyślałem o tej opcji i nawet sprawdzałem czy jest włączona.
Będę musiał ją uaktywnić we wszystkich scenach poprzez OpenSuite.
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #340 : Grudzień 19, 2013, 12:24:19 »

Trzeba wprowadzić saperów mostowych na taki odcinek - muszą zbudować stały most.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #341 : Grudzień 19, 2013, 02:31:52 »

Trzeba wprowadzić saperów mostowych na taki odcinek - muszą zbudować stały most.

Ale tu chodzi o mosty(road na river), które powinny działać normalnie, czyli  powinno się dać przejechać przez nie każdą jednostką. I da się, ale musi być włączona opcja "Allow roads on any terrain" (sam o tym pisałeś, tylko w innym wątku  Smiley ). Inaczej mosty są "nieczynne", gdy zmieniają się warunki terenowe na mud.

 Kampanie konwertowane przez Kowdara bodajże wszystkie mają wyłączoną opcję "Allow roads on any terrain". Trzeba ją włączyć samemu lub napisać o tym do Kowdara, bo inaczej gra ma poważnego buga, który bardzo utrudnia rozgrywkę.
(ps. oczywiście można kupić jednostkę mostową i dzięki niej przejechać, ale po co wchodzić przez okno skoro drzwi są otwarte? (jest most) )
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2013, 02:58:50 wysłane przez FilipDnk » Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #342 : Grudzień 19, 2013, 03:51:49 »

Ale tu chodzi o mosty(road na river), które powinny działać normalnie, czyli  powinno się dać przejechać przez nie każdą jednostką. I da się, ale musi być włączona opcja "Allow roads on any terrain" (sam o tym pisałeś, tylko w innym wątku  Smiley ). Inaczej mosty są "nieczynne", gdy zmieniają się warunki terenowe na mud.
Rzecz w tym ze przy warunkach terenowych mud koszt wjazdu na hex rzeki zwiększą się z 254 (all movement) do 255 (not allowed).  Na taki teren mogą wejść tylko jednostki mostowe, więc są dobrym rozwiązaniem doraźnym.
Zwiększenie kosztu ruchu do 255 miało na celu uniemożliwić przeprawę przez rzekę w trakcie roztopów. Efektem ubocznym jest wyłączenie mostów (domyślnie drogi nie działają na takim terenie).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
FilipDnk
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 248



« Odpowiedz #343 : Grudzień 19, 2013, 04:04:37 »

Zwiększenie kosztu ruchu do 255 miało na celu uniemożliwić przeprawę przez rzekę w trakcie roztopów. Efektem ubocznym jest wyłączenie mostów (domyślnie drogi nie działają na takim terenie).

Tak, ale na szczęście jest opcja "Allow roads on any terrain" i dzięki temu drogi(czyli mosty) działają.  Smiley
Zapisane

"Bądźmy realistami, żądajmy tego co niemożliwe"
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #344 : Grudzień 19, 2013, 05:24:21 »

Na czystej instalce wydaje się być ok, ale za to teraz występują takie kwiatki: [img=http://www4.picturepush.com/photo/a/13929037/220/13929037.bmp] Jedynym dodatkiem, jakiego użyłem - zapomniałem w poprzednim poście - to  katalog EFILE_OGN_LGCW wersja 4.07 pobrany ze strony opengeneral.

Ten folder jest już zawarty w instalce, więc nie rozumiem czemu po instalacji na drugiej partycji, wszystko zdaje się być ok.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2013, 06:26:11 wysłane przez biku30 » Zapisane
Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 49   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.1 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 1q)