Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 09:04:01
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny)
Strony: [
1
]
2
3
...
21
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny) (Przeczytany 174458 razy)
Depet
Gość
Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny)
«
:
Listopad 14, 2006, 04:08:23 »
Temat wydaje mi się bardzo ważny i myśle ze wiele osób w Polsce również chciałaby sie dowiedzieć jakie zmiany ewentualnie znajdą sie w nowej wersji silnika PG 2. Ponieżej dotychczasowe prpozycje zmian z forum JP's Panzer:
Lepsze wsparcie gry PBEM
Ostrzał artyleryjski i innych jednostek z zasięgiem ponad 1 hex nawet na hexy na których de facto nic nie widzimy z braku widoczności
Znacznie więcej map i scenariuszy
Bardzo duże mapy
Znaczni więcej państw i jednostek możliwych do zaimpelementowania w e-filu
Rozwinięcie dotychczasowyh cech gier z serii 5 Star Games
Walki morskie (chodzi o możliwości) takie same jak w Pacyfic General
Podział tur na dzienne i nocne czyli wprowadzenie opcji noc
(tu nie jestem pewien) jeśli to będzie możliwe później wykorzystanie nowych plików do innych gier
Zmiana tkz. (support fire - wspomaganie w obronie atakowanej jednostki) - w nowym silniku wspierać w obronie będzie mogła tylko jednoastka z TEJ SAMEJ DYWIZJI
Zmiana całej opcji. support - tutaj brak szczegółwych informacji
Realistyczne uzupełnienia i rezerwy - jeślijednostka jest odcięta to brak obu tych możliwości
Więcej statystyk wpływających na siłe jednostki
(tutaj nie jestem pewien) zmiana V warunku - w czasie gry gracz powienien na samym początku dowiedzieć się ile i jakie hexy musi zająć by wygrać...podobna technika jaka obowiązuje w People's General
wprowadzenie opcji (warunku zwycięstwa) - "ta jednostka MUSI przeżyć"...jeśli nie dotrwa do ostatniej tury - scenariusz jest przegrany
Możliwość wycofania niektórych oddziałów z obszaru mapy
Opcja: "taktyczny ruch" - możliwość zdefiniowania jednostce że ma bronić lub atakować dany hex bez względu na straty
Możiwosć zmiany poziomu trudności AI
Zdjęcie mapy z rozszerzeniem *.JPG możeby być dodane (przekonwertowane) do rozszerzenia *.SHP (a nie odwrotnie ?)
Więcej rodzajów dróg, jak i tras kolejowych
Możliwość upgradu jedkostki bezpośrednio w trakcie gry scenariusza w miastach lub punktach zaopatrzeniowych; to samo tyczy się zakupu transportu
Opóźnienie rozkazów - brak innych informacji
Wprowadzenie tkz. "Conter Battery Fire" (to samo co obowiązuje w People's General) - co to jest conter battery niestety nie wiem
Próg jednostek większy od 4000 w e-filu
W widoku strategicznym hexy zaopatrzeniowe powinny byc lepiej widzoczne
Jeśli to możliwe później dodać możliwqść umieszczenia małego zdjęcia w "text intro" - chyba ta ramka która pojawia się na starcie scenariusza w kampanii a w której znajduje się geneza konfliktu itd.
Całkowicie zintegrowany proces kupna sprzętu takiego jak: bunkry, Flak, okręty, bombowce taktyczne
Podział jednostek na 16 frontów tzn. jeśli gramy scenariusze odnoszące sie do frontu wschodzniego to mamy dostępne tylko jednostki które były tam faktycznie użyte
Podział wagi sprzętu na 16 cech
Podział wagi sprzętu transportu lotniczego na 8 cech + transport morski również 8 cech
Wprowadzenie "błotnistych" warunków terenowych
Fronty/Stronnictwo - (nie do końca rozumiem) możliwość umieszczania w scenariuszu wojsk kilku państw, które biorą wspólny udział w ofensywie ALE walczących pod jedną "banderą"
Doanie możliwości umieszczania w nazwach takich czcionek jak: Ñ, ü, itd.
Dużo więcej rodzajów terenu np. dżungla, gęsta dźungla (to pewnie Steve wymyślił
), mielizny itd.
Podział dróg na: drogi, brukowana droga, piaszczysta (błotnista, nierówna) droga itd.
Wyższa rozdzielczość gry (moim zdaniem TO JEST JEDNA Z NAJWAŻNIEJSZYCH)
czas na obiad...
później wyedytuje posta z resztą zmian bo mnie już ręce bolą
- a to dopiero polowa !!!
Efektywnośc ostrzału artyleryjskiego spada wraz z odległością ostrzału (tego szczerze mówiąc nie rozumiem bo to chyba w rzeczywstości jest to bez znaczenia...)
Za zniszczone jednostki otrzymuje się punkty prestiżu
Jednostki mogą znikać w niektórych turach - brak innych inofrmacji na ten temat
Możliwość dodania "strony trzeciej" do scenariusza tzn. ludności cywilnej, naszych pobratyńców ale kontrolowanych przez AI itd.
Wprowadzenie trzeciej odmiany transportu: są morskie, lotnicze itd. będzie jeszcze KOLEJOWY
Naprawienie opcji niszczenia mostów - ta cecha jest już dostępna w PG 2 ale diabelnie rzadka....teraz ma to ulec zmianie
Statystyki jednostki (aktualny poziom amunicji, paliwa itp.) umieszczone w "tooltipsie"
Nie wolno będzie sprawdzać ile amunicji i paliwa ma jednostka przeciwnika aktualnie nawet wtedy gdy znajduje się polu naszego widzenia
Flak (p-lotki) otworzą ogien kiedy samolot przeciwnika znajdzie się w ich polu ostrzału (ZOC) - takie coś obowiązuje chyba w People's General
Transportery lotnicze będa mogły lądować na terenie otwartym CLEAR; dziś mogą tylko wysadzać żołnierzy na lotniskach
Samolotom będzie można wyberać tkz. waypoints - czyli punkty na mapie które utworzą drogę przebycia; dziś jest tak że samolot leci automatycznie drogą któą wybirze komputer - my wybieramy tylko miejsce docelowe
Zdefiniowanie "kamuflażu" np. w lesie - tyczy się również okrętów podwodnych i pól minowych
Niektóre jednostki (np. pola minowe) NIE MOGĄ widzieć niczego nawet tego co dzieje sie na sąsiednich hexach
Supply Hex razem z Supply Unit - czyli specjalne jednostki zaopatrzeniowe które pozwolą nam na uzupełnienia w środku mapy gdzie niekoniecznie znajduje się punkt zaopatrzeniowy
Możliwość wyłączenia ramek ze statystyką jednostki prawym przyciskiem myszy gdziekowliek kursor sie znajduje
- nie mają większych problemów ?
Samoloty moga widzieć wszystko na ich drodze przelotu do miejsca docelowego; dziś jest tak że pokaże nam się co dzieje się wokół samolotu ale tylko tam gdzie samolot przyleci
Utrata prestiżu (doświadczenia) przez jednostke do której trzeba zmoblizować nowe oddziały
Samoloty będą mieć PALIWO !!! Poza tym lotniskowce będą mogły składowac samooty na swoim pokładzie !!! - czyli tak jak w Pacyfic General
Nocne tury będa trudniejsze pod względem widoczności - jest ciemno więc zasięg widoczności jest mniejszy
Na głównym ekranie mała widoczna ikonka w rogu informująca nas o pogodzie i porze dnia
Gra ma wczytywać mape określona do warunków pogodowych - skoro jest śnieg to na mapie musi być widoczny itd. ; dziś jest tak że często jest zdefiniowany śnieg a na mapie środek lata
Dzwięki odpowiadające warunkom atmosferycznym np. skoro jest deszcz to słychać jak pada - ale bajer
Misje lotnicze z People's General - nie wiem o co chodzi....
Przypuszczalny rezutat walki (straty, zwycięstwa, support fire) widoczny w małej ramce która może być wyłączona na żądanie - moim zdaniem to na pewno nie przejdzie
Możiwość niszczenia nie tylko mostów ale też LOTNISK, PORTÓW, MIAST; jest to o tyle ważne że po zniszczeniu miasta piechota przeciwnika nie będzie sie mogła w nim okopać - moim zdaniem wielka bzdura powinno być odwrotnie
«
Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2011, 12:45:21 wysłane przez Gustlik
»
Zapisane
steelfox
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #1 :
Listopad 14, 2006, 09:41:41 »
Nowa wersja już tuż tuż, jeśli są jednostki polskie, które Waszym zdaniem powinny znaleść się w kolejnej wersji to proszę o przesyłanie na mój adres np. "Obrona Cywlina","Pociąg pancerny", Działo Opl", itd, wówczas znajdą się w nowej wersji. Proszę o szybką reakcję bo gra jest już przed publikacją
Zapisane
Depet
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #2 :
Listopad 14, 2006, 10:27:12 »
Cytat: steelfox Listopad 14, 2006, 09:41:41
Nowa wersja już tuż tuż, jeśli są jednostki polskie, które Waszym zdaniem powinny znaleść się w kolejnej wersji to proszę o przesyłanie na mój adres np. "Obrona Cywlina","Pociąg pancerny", Działo Opl", itd, wówczas znajdą się w nowej wersji. Proszę o szybką reakcję bo gra jest już przed publikacją
Steel mówisz serio ? Chcesz powiedzieć że część lub całośc tych zmian u góry już niedługio zaistnieje w nowym *.exe do gry ?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #3 :
Listopad 14, 2006, 10:33:29 »
Czy mi się zdaje, czy jeden z Was mówi o efilu, a drugi o pliku .exe?
Do nowej wersji gry (.exe) nie potrzeba polskich nazw ani jednostek, bo te, są przechowywane w efilach.... Plik .exe rządzi inteligencją gry, a nie konkretnymi jednostkami dla danego kraju.
«
Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2006, 10:36:36 wysłane przez Gustlik
»
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
steelfox
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #4 :
Listopad 15, 2006, 08:05:33 »
Ocvzywiście nie mówimy o PG4, ale o RSF 2.4, który jest już na wpół ukończony, a jego publikacja plaowana jest na koniec miesiąca:)
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #5 :
Listopad 15, 2006, 09:20:05 »
To ja proponuję, żeby rozbić ten wątek na dwie części (osobne postulaty i komentarze do efila, a osobno dla pliku .exe), bo jak się ten nowy efil pojawi, na pewno pojawią się też dyskusje - a wtedy propozycje zaczną się mieszać i zrobi się tu bałagan jak....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Kris_13
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #6 :
Listopad 15, 2006, 09:39:10 »
Cytat: steelfox Listopad 15, 2006, 08:05:33
Ocvzywiście nie mówimy o PG4, ale o RSF 2.4, który jest już na wpół ukończony, a jego publikacja plaowana jest na koniec miesiąca:)
A mozna cos bliżej, kto to robi , gdzi esie ukaże itd
Pozdrawiam
Zapisane
marder
Starszy chorąży (Warrant Officer 4)
Offline
Wiadomości: 66
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #7 :
Listopad 15, 2006, 12:35:38 »
Witam
ciekawe - czy to projekt RSF czy SSI?
counter battery fire - ogień przeciwbateryjny - atyleria otwierając ogień zdradza swoją pozycję, więc auomatycznie istnieje mozliwość ostrzelania jej przez twoją atylerię, co redukuje skuteczność udzielanego wsparcia.
spadek skuteczności ostrzału wraz ze wzrostem dystansu - jak najbardziej tak, przecież tak jest.
pozdrawiam i czekam na więcej info
marder
Zapisane
steelfox
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #8 :
Listopad 15, 2006, 01:06:39 »
Cytat: Kris_13 Listopad 15, 2006, 09:39:10
Cytat: steelfox Listopad 15, 2006, 08:05:33
Ocvzywiście nie mówimy o PG4, ale o RSF 2.4, który jest już na wpół ukończony, a jego publikacja plaowana jest na koniec miesiąca:)
A mozna cos bliżej, kto to robi , gdzi esie ukaże itd
Pozdrawiam
będzie to kolejna wersja Raiders'ów (
R
SF) i ukaże się na ich stronach
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #9 :
Listopad 15, 2006, 03:33:26 »
Cytat: marder Listopad 15, 2006, 12:35:38
spadek skuteczności ostrzału wraz ze wzrostem dystansu - jak najbardziej tak, przecież takjest.
Nie do końca - tak jest tylko przy strzelaniu osłonie. A i tu gra rozróżnia tylko dwa rodzaje siły ognia:
Close Support Fire - gdy artyleria strzela z sąsiedniego heksa - wtedy strzela z pełną mocą
Support Fire - gdy artyleria wspiera z każdego innego heksa - wtedy strzela z połową mocy
Natomiast przy ataku artyleria zawsze strzela z ta samą siłą - niezależnie na jaki dystans. Właśnie przeprowadziłem testy przy użyciu amerykańskich 8-calówek strzelających na 8 pól. Ustawiłem osiem jednostek przeciwnika na każdym polu w zasięgu działa i prognoza zawsze była ta sama. Niezależnmie czy strzela sie na 1 czy na 8 pól.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Franek Dolas
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #10 :
Listopad 21, 2006, 05:24:30 »
to i ja mam propozycję (może ktoś to umieścić w postulatach w moim imieniu):
- możliwość zdefiniowania ilości zuzytego prestiżu przy zaopatrzeniu. Obecnie jest tak, że jak daje wzmocnienie jednostki to mi zużywa caly dostępny prestiż "ile się da",
a ja bym chciał np. podzielić ten prestiż na 2 jednostki po równo
- wprowadzić wymóg utrzymania VH przez conajmniej 2-3 tury (ilość do uzgodnienia) a nie jak jest teraz, że spadochroniarze lądują pośrodku nieprzyjaciela na VH i "hurra zwycięstwo" skoro w następnej turze zostaliby zmasakrowani (mało to realistyczne :/ )
- możliwość zdefiniowania (w pewnym ograniczonym zakresie) miejsc pojawienia się posiłków (powiedzmy, że są to 2 miejsca niedaleko położone od siebie) w celu utrudnienia przeciwnikowi (który teraz wie gdzie to jest - vide post grishy)
- (uwaga, teraz hardzior
) możliwość rozstawienia (również w niewielkim zakresie, hex-2 w bok) jednostek (
poza zasiegiem widzenia przeciwnika
) na mapie przed bitwa (coś jak heroes), aby przeciwnik nie znał idealnie pozycji jednostek (które teraz zna a nie powinien)
EDIT:
- powinna być też możliwość (nie przymus) wytyczania waypointów również dla jednostek lądowych (wytyczamy hex po hexie i zatwierdzamy i jedzie). Często podejrzewamy lub wiemy, że gdzieś tam jest jednostka przeciwnika ale nie mamy wpływu na to, żeby ją ominąć (jeśli jest taka możliwość) i często się wpada lub zatrzymuje bez sensu :/
Franek
«
Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2006, 11:00:30 wysłane przez Franek Dolas
»
Zapisane
Depet
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #11 :
Styczeń 20, 2007, 11:17:45 »
20.01.2007 - Pojawiła się testowa wersja nowego enginu Panzer General 2
Pojawiła się wreszcie długo oczekiwana pierwsza
ALPHA
nowego enginu naszej wspaniałej gry....jestem po pierwszych testach i musze powiedzieć SZOK!!! Nie spodziewałem się że Panom z "tajnej agencji" (zwłaszcza Guzmanowi) uda się dokonac tak wiele w tak relatynie krókim czasie.....jaka zmiana jest najważniejsza ?
MOŻEMY DOWOLNIE DEFINIOWAC ROZDZIELCZOŚĆ GRAFIKI W GRZE !!!
Panzer General 2 - 640 x 480:
Panzer General 2 - 800 x 600:
Wyższych nie będe wrzucał bo sie śmietnik zrobi na forum....ale
Możemy ustawić nawet dochodzącą do 1792 !!! co ucieszy posiadaczy 19 calówek....Pozostałe zmiany tutaj ->
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?p=515318#515318
...tam też można również pobrać nową (TESTOWĄ) wersje enginu....postaram się za pare godzin przetłumaczyć wszystko...
EDIT: A więc tak ochłonąwszy nieco poniżej zamieszczam zmiany. Przede wszystkim należy zacząć od tego że jest to całkowita ALPHA i opróćz tego co sie zmieniło nic innego tam nie działa i absolutnie nie da się na tym grać
. Co się więc zmieniło ?
ROZDZIELCZOŚĆ - wspomniałem wcześniej ale powtórze - możemy sobie ją dowlnie zmieniać (od 640x400 do 1792x1344) podobnie zresztą jak ilość kolorów (8, 16, 32 bity)
MENU W GRZE - jest jakby całkowicie przeniesione z People's General...tzn. monochromatyczne i.... ładniejsze
Z praktycznych korzyści mamy teraz w górnym prawym rogu oznaczenie pogody; w lewym ture i ilośc tur zdefiniowanych do zwycięstwa w scenariuszu; łatwo dostępny jest również przycisk opcji
OBJAŚNIENIA TERENU - za pomoca tego instrumentu możemy niczym w LG Suite zobaczyć jaki hex reprezentuje jaki rodzaj terenu
OBJAŚNIENIA JEDNOSTKI - za pomocą tego instrumentu możemy najeżdżając kursorem na jednostke zobaczyć dokładnie jej numery "seryjne" a w dolnym pasku ile posiada paliwa, jakie jest okopanie itd.
FUNKCJA WIELU E-FILÓW - możemy mieć teraz w jednej wersji Panzer General 2 dziesiątki e-filów....
(wreszcie)...włączamy gre i w menu startowym wybieramy opcje wskazania katalogu z efilem.....proste ...np. EFILE_ADLER, EFILE_RSF, EFILE_BOLESTA itd.
JPG-i - wreszcie elementy mapy będa mogły być w jednym kawałku jako plik *.JPG
OGÓLNA KOMPATYBILNOŚĆ - teraz nie trzeba będzie mieć wszystkiego idealnie poukładanego - odpalasz gre i wskazujesz jej miejsce gdzie znajduje się plik Panzer2.dat...*.MAP itd.
OGÓLNE UŁATWIENIA - chesz skończyć grać dany scenariusz który masz akurat na tapecie i zacząć nowy ? Nie musisz teraz wychodzić z powrotem do menu....wciskasz menu opcji wyjścia i z listy wybierasz sobie inny....denerwowało Cię to że aby wyjść z okienka paremetów jednostki musiałeś zaznaczać "accept" ? Teraz wystarczy nacisnąć na cokolwiek poza okienkiem....problemy z przesuwem ekranu na szybszym sprzęcie ? Koniec tego problemu....moższ sobie dowolnie zmieniać szybkość przesuwu w opcjach.....
GRAFIKA - to najważniejsza zmiana....naprawde uwierzcie mi - Luis odmłodził tą gre o co najmniej 5 lat....dość powiedzieć że wyższe rozdzielczości, ładniejsze menu, jest teraz możliwość tworzenia grafik dla Panzer General 2 bazującej nawet na 32 bitach !!! (dotychczas było 256 kolorów), co jeszcze ? mamy elegancki kursor który podświetla się na czerwono gdy najedziemy nim na jednostke, mamy jakby ładniejsze pole zasięgu jednostki......
Tak.....dostaliśmy wreszcie cos ciekawego....z niecierpliwością czekam na finalną wersje....moje wymagania/oczekiwania co do nowej wersji zostały już w pełni spełnione....ach ta rozdzielczość
.....
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2007, 01:26:26 wysłane przez Depet
»
Zapisane
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
Offline
Wiadomości: 40
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #12 :
Styczeń 21, 2007, 12:16:19 »
Mariusz czy mozesz wyjasnic jak instaluje sie
tą nową wersje
(dopisek moderatora) ?
Krok po kroku
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2007, 05:36:56 wysłane przez Depet
»
Zapisane
Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Depet
Gość
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #13 :
Styczeń 21, 2007, 05:45:04 »
Cytat: Pelebudka Styczeń 21, 2007, 12:16:19
Mariusz czy mozesz wyjasnic jak instaluje sie
tą nową wersje
(dopisek moderatora) ?
Krok po kroku
Generalnie nic Ci to nie da ponieważ to abolutna ALPHA - jest tylko po to żeby pokazac to co udało się dokonać/zmienić -
ABSOLUTNIE NIE DA SIĘ NA TYM GRAĆ
- bo wszystkie inne dotyczhczasowe funkcje gry nie działają.....jeśli jednak dalej chcesz sobie zerknąć na to cudo jakie nam szykują prosze bardzo - zrób tak jak napisałem poniżej:
1. Ściągnij plik GUI_EXE będący tą bardzo niedoskonałą jeszcze wersją nowego enginu ->
downolad
2. Rospakuj to do głównego katalogu z grą
3. Odpal gre przez ten nowy plik *.EXE (ikonka będzie symbolizować obszr Hiszpanii
)
i popatrz sobie co nas nie długo czeka ciekawego.....oczywiście nie spowoduje to żadnych zmian w klubowej wersji gry....jednak jak się pewnie domyślasz gry PBEM dalej gramy na starych aplikacjach....
(jeszcze.....)
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2007, 05:46:41 wysłane przez Depet
»
Zapisane
grisha
Kapitan (Captain)
Offline
Wiadomości: 136
kurde bolek
Odp: Czy(m) będzie Panzer General IV ?
«
Odpowiedz #14 :
Styczeń 21, 2007, 08:45:28 »
a mi sie marzą....scenariusze najmniejszej skali...np dzialan partyzanckich
ciekawy czy by sie dało...
Zapisane
wino, kobiety i PG2
Strony: [
1
]
2
3
...
21
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...