Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 16, 2024, 05:32:35 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 ... 21   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny)  (Przeczytany 174377 razy)
KZ_gda
Gość
« Odpowiedz #15 : Styczeń 21, 2007, 10:35:54 »

jesłi większość z zapowiedzianych modyfikacji ostatecznie znajdzie sie, to pewnie grę rozpoczetą Wielkanoca skończymy pod 3 Króli hehe. Obym sie mylił.
Ciekawe czy ta wersja chwyci?
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #16 : Styczeń 25, 2007, 01:56:40 »

jesłi większość z zapowiedzianych modyfikacji ostatecznie znajdzie sie, to pewnie grę rozpoczetą Wielkanoca skończymy pod 3 Króli hehe. Obym sie mylił.
Ciekawe czy ta wersja chwyci?

Generalnie do ostatecznej wersji jeszcze dość daleko ale myśle że niedługo pojawi się grywalna BETA poniważ już wporwadzone zmiany są oszałamiające i myśle że "tajna agencja" nie wytrzyma presji i wypuści coś "zrobione do połowy..." Aktualnie prace trwają nad przekonwertowaniem wszelkiej grafiki gry na pliki o rozszerzeniu *.JPG...później prawdpodobnie zajmą się zmianami w "prawach gry" które zaproponowali gracze...jednak byłbym realistą - jesli 10 % z tego co znajduje się na liście uda się zrobić to będzie sukces....

aha...przypominam również że inna ekpia 008 pracuje nad AKTUALNYM SILNIKIEM gry próbując co sie da z tej listy wprowadzić do aktualnego kodu gry....tak więc niedługo czeka nas nowy patch a później ajakś BETA nowego enginu która będzie posiadać zmiany jakie widzicie w ALPHIE + nowy patch + ok. 10 % tego co zaproponowali sami gracze. Cierpliwości....
Zapisane
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« Odpowiedz #17 : Styczeń 25, 2007, 11:00:12 »

skąd Ty zawsze tyle wiesz Mariusz?
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Styczeń 26, 2007, 12:25:45 »

Opowiadam mu przez GG wieczorami..... Grin Grin Grin
















...zobacz tu: też będziesz wiedział:
http://panzercentral.com/forum/index.php
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
grisha
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


kurde bolek


« Odpowiedz #19 : Styczeń 26, 2007, 10:55:38 »

coz to beda rewolucyjne zmiany panowie jezeli SSI juz "nie żyje" to kto posiada prawa autorskie do PG2?
Zapisane

wino, kobiety i PG2
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Styczeń 27, 2007, 10:51:40 »

Posiada je firma UBISOFT. Santiago Fuertes z Latin Generals próbował się z nimi kontaktować, już jakiś czas temu w sprawie udostępnienia (na zasadzie open source'a) kodu źródłowego gry. Grzecznie, acz stanowczo odmówili, przyznając jednocześnie, że nie mają zamiaru sami dalej rozwijać serii Panzer General.

Jednym słowem: pies ogrodnika.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Depet
Gość
« Odpowiedz #21 : Styczeń 27, 2007, 05:43:20 »

Zresztą jakie znaczenia mają tutaj prawa autorskie Smiley skoro Guzman i ekpia tworza grę praktycznie od nowa i nie zamierzają z tego czerpać korzyści ?
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #22 : Styczeń 28, 2007, 02:47:41 »

Czas na kilka nowości....poniżej macie pierwsze wyniki (dość mizerne ale grafika jest jeszcze do obróbki) nowych "ikon/symboli" dla klas i rodzajów poruszania się....

Nowe klasy jednostek:


Nowe rodzaje poruszania się:


Zaobserwowaliście coś ciekwego ? Bardziej od tego jak te symbole wyglądają skupiłbym się nad tym ILE ICH JEST ! Wygląda na to że czeka nas z ok. 6 nowych klas jednostek w tym bardzo zróżncowany podział jednostek bombowych i okrętów wojennych....A typy ruchu ? Tez jakby więcej....dokładnie nie widac co nowego ale....szykuje się cos ciekawego....
Zapisane
Saygon
Gość
« Odpowiedz #23 : Styczeń 28, 2007, 09:24:50 »

Mam nadzieję, ze to nie będzie jedna z tych gier, w których trzeba miesiąc czasu na opanowanie interfejsu i ikonek Sad
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #24 : Luty 08, 2007, 11:17:11 »

08.02.2007 - Pojawiła się nowa odsłona Open PG 2 !

Nowa wersja opatrzona nazwą Open PG2 Gui v. 0.13 wprowadza niewiele zmian które mogłyby być zauważalne przez zwykłego gracza...z ważniejszych zmieniono: wygląd menu na "przezroczyste" co znacząco poprawia grafike a także wprowadzono inny schemat klasyfikacji scenariuszy - teraz oprócz nazwy scenariusza w menu wyboru zobaczymy również plik *.scn który za ten scenariusz odpowiada. Nowa wersja do pobrania stąd -> download
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #25 : Luty 22, 2007, 05:45:36 »

22.02.2007 - Wyszła nowa wersja OPEN PG 2 Gui Alpha ver. 0.15

Najważniejsze zmiany (autorstwa Gustlika):

Jest wersja 0.15

Można już ładować do niej kamapanie

Jednostki "core" w ekranie HQ wyróżnione są żółtym obramowaniem wokół ikony belek doświadczenia.

Typ pojazdu transportującego wyświetlany od razu przy przeglądzie jednostki podstawowej

Download:

http://personales.ya.com/lguzman49/OpenPG2/OpenPG2_GUI.zip

Od siebie dodam pełną liste zmian (po angielsku):

* Can load campaigns
* Can cycle units (next-prev)
* Scenario intro can be shown similar as turn report
* Core units are marked on Viewunit and HQ windows (there is a yellow
mark on top of experience box)
* On HQ view, hovering any unit box, writes on first line equipment and
transport name.
* ViewUnit window will show transport name and movement allowance when
hovering on transport icon.
* While deploying units, strategic map shows deployment hexes with a
graphical icon instead of shading the hexes in order to show clearer -
I've used an experimental icon, but the point is to test the idea
rather than the the icon used.

Prace idą więc ostro na przód....niedługo może doczekamy się już grywalnej wersji....
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #26 : Luty 27, 2007, 12:05:26 »

24.02.2007 - Trwają prace nad specjalną grafiką eksplozji mostów !

Zespół pracujący nad nową wersją silnika do gry Panzer General wspomagani przez wierną ekipę ludzi znających się na grafice toczą ostatnio interesującą dyskusje na temat: niszczenia i odbudowy mostów jednostkami inżynieryjnymi. Efekty prac możecie podziwiać poniżej:



Cartoon Style:



Very simple style:



Explosion style:



Najlepiej dopracowany styl (moim zdaniem  Grin ):



Tak miałyby wyglądać oznaczenia możliwości zburzenia mostu i jego odbudowy....z kolei sam wybuch mostu miałby wyglądać tak:



Przy okazji powyższego obrazka warto też wspomnieć że możliwe będzie też wysadzenie LOTNISKA co uniemożliwi przeciwnikowi korzystanie z niego....! Ciekawe jednak ile z tych pomysłów ma pokrycie w warstwie programistycznej ?  Tongue

Ostatnią interesującą nowinka jest: "What about adding also ''destroyed cities'', like ''ruins'', where the units can get a bigger entrechment?" - czyli kwestia czy nie wprowadzić dodatkowego typu terenu - ruin miasta w których piechota okopywała by się znacznie szybciej...takie "ruiny miast" miałby by wyglądać tak:



Co Wy na to ?
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2007, 12:07:31 wysłane przez Depet » Zapisane
jacekr
Gość
« Odpowiedz #27 : Marzec 21, 2007, 11:23:32 »

 >:(Kiedy wejdzie? Cry
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #28 : Marzec 21, 2007, 11:29:52 »

Angry Kiedy wejdzie? Cry

Smiley To jest dobre pytanie - tego w sumie nikt nie wie, ale z przecieków wynika że grywalna BETA jeszcze w tym roku Shocked

Niestety nad nowa wersją (modem) pracuje tylko 3-4 ludzi i jest masa rzeczy do wykonania....jedno jest pewne: ludzie nad tym pracują bo mniej więcej co miesiąc wprowadzana jest nowa ALPHA a to o czymś świadczy.

Większe nadzieje na ten rok wiąże z nowym patchem 2.11 który może usprawni w końcu grę PBEM - głównie bugi związane z pogodą.
Zapisane
jacekr
Gość
« Odpowiedz #29 : Marzec 22, 2007, 02:46:45 »

3-4
 :Pludzi? ???Klopoty z personelem,gdy mozna niezle zarobic?Co to za firma?A ten pach 2.11?Samodzielny?Czy do wersji Panc 3?I jakiej jezeli...?Jessos,czy naprawde nikt nie chce pogadac na skypie? Cry
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 21   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)