Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 18, 2024, 11:28:05 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spolszczenie gry  (Przeczytany 105829 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #90 : Marzec 26, 2012, 08:01:22 »

łatwość przekazania sedna słowa.
Słusznie.

Proszę zatem sobie wyobrazić, że jestem początkującym graczem i wytłumaczyć mi słowo Flak, bo mnie ono kojarzy się z częścią ciała.

Jakiego określenia będziemy używać pisząc ogólnie o artylerii, skoro słowo "artyleria" oznacza klasę nr 8?
Jakiego określenia będziemy używać pisząc ogólnie o transporcie, skoro pojęcie "transport" będzie oznaczać klasę nr 7?

Donośność jest jednoznaczna, Zasięg wieloznaczny.
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2012, 09:13:42 wysłane przez czata » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #91 : Marzec 26, 2012, 08:31:44 »

I dlatego ważny byłby mały słowniczek, taki "tutorial" do gry. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #92 : Marzec 26, 2012, 03:47:19 »

łatwość przekazania sedna słowa.
Słusznie.

Proszę zatem sobie wyobrazić, że jestem początkującym graczem i wytłumaczyć mi słowo Flak, bo mnie ono kojarzy się z częścią ciała.

Jakiego określenia będziemy używać pisząc ogólnie o artylerii, skoro słowo "artyleria" oznacza klasę nr 8?
Jakiego określenia będziemy używać pisząc ogólnie o transporcie, skoro pojęcie "transport" będzie oznaczać klasę nr 7?

Donośność jest jednoznaczna, Zasięg wieloznaczny.