Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 01:56:02 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wpływ terenu na możliwośći rozpoznania.  (Przeczytany 3561 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« : Luty 08, 2014, 12:10:56 »

Czy, któryś z kolegów mógłby przypomnieć jaki wpływ na rozpoznanie (przez jednostki lądowe, lotnictwo) mają różne rodzaje terenu oraz posiadanie lidera Camuflage Expert.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Luty 08, 2014, 09:59:52 »

Opis prosto od Luisa:

Some terrain types avoid enemy spotting into from a given distance
*  a) ground units cannot spot into FOREST from distance >1
*  b) ground units cannot spot into TOWN/PORT, BOCCAGE, MOUNTAIN from distance >2
*  c) air units cannot spot into TOWN, FOREST from distance >2
These terrain types: TOWN/PORT, FOREST, BOCCAGE, MOUNTAIN block ground units spotting beyond them

a) - jednostki lądowe nie mogą zajrzeć do lasu z dystansu większego niz 1 heks
b) - jednostki lądowe nie mogą zajrzeć do miasta, portu, bocage, gór z dystansu większego niż 2
c) - jednostki powietrzne nie mogą obserwować miast ani gór z dystansu większego niż 2

Miasto, Port, Las, Bocage i Góry blokują widok na to, co jest poza nimi.

Oczywiście dotyczy to sytuacji, gdy w scenariuszu włączone są "zaawansowane zasady widzenia"

Lider Camouflage Expert nie ma wpływu na zdolność widzenia tej jednostki, natomiast powoduje, że inne jej nie widzą dopóki nie staną w sąsiedztwie - a wtedy obrywają. Dotyczy toterenów - Las, Miasto, Góry i chyba Port też.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #2 : Luty 08, 2014, 11:33:45 »

Dzięki, Gustlik Smiley.
A czy jednostki powietrzne zachowują się nad BOCCAGE, MOUNTAIN tak jak lądowe?
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.063 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)