Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 05:54:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 63   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak w Gimie mapy robić.  (Przeczytany 282675 razy)
connor71
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 327


« Odpowiedz #30 : Kwiecień 12, 2014, 07:47:08 »

Fajna mapa, ale coś mi brakuje na oceanie. Jakoś tak pusto. Jakieś fale by się przydały.
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #31 : Kwiecień 12, 2014, 07:48:10 »

Jeszcze nie gotowa
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #32 : Kwiecień 12, 2014, 10:25:10 »

Ładne - tylko przestrzegałbym przed robieniem miast/wsi składających się z jednego domku. A przynajmniej nazbyt często. Gracze nie są przyzwyczajeni do takich rozwiązań. Do tej pory każda osada składał się z przynajmniej kilku zabudowań. Zupełnie inaczej szuka się na mapie takiego miejsca.... 
Pewnie tak jest --> nie podważam Twojego zdania, ale ..
O wielkości miejscowości decyduje ilość zajmowanych heksów --> tak myślałem, no i flaga --> jeśli jej nie ma, to i miejscowości nie ma.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #33 : Kwiecień 12, 2014, 10:56:05 »

Cytuj
O wielkości miejscowości decyduje ilość zajmowanych heksów --> tak myślałem,

Oczywiście - jednak dobrze jest, żeby podkreślić to formą obrazka.

Cytuj
flaga --> jeśli jej nie ma, to i miejscowości nie ma.

Nie, to akurat absolutnie nie jest reguła, że każde miasto i wiocha muszą być oflagowane.
Hex nadal ma właściwości "city" - nawet jeśli nie ma na nim flagi.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #34 : Kwiecień 12, 2014, 11:08:08 »

A jak sądzicie jak oddajemy to że ta mniejsza wyspa była naszpikowana bunkrami to był jeden wielki obóz wojskowy ta większa zreszta też całość ludności cywilnej ewakuowano w 44 ok 1500 osób tylko. Pozostałości tych wiosek są widoczne z satelity więc miejsca można wyznaczyć. Na mniejszej było lotnisko ale lepiej zrobić po jednym na każdej chyba.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #35 : Kwiecień 12, 2014, 11:12:05 »


Cytuj
flaga --> jeśli jej nie ma, to i miejscowości nie ma.

Nie, to akurat absolutnie nie jest reguła, że każde miasto i wiocha muszą być oflagowane.
Hex nadal ma właściwości "city" - nawet jeśli nie ma na nim flagi.

Masz racje - decyduje teren ponad wszystko i obrazek możne/powinien  mieć
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #36 : Kwiecień 12, 2014, 11:15:15 »

Cytuj
A jak sądzicie jak oddajemy to że ta mniejsza wyspa była naszpikowana bunkrami

To można zrobić na trzy sposoby:

- Wyznaczyć heksy "Fortification" i próbować narysować bunkry samemu.
- Wyznaczyć heksy "Fortification", ale bunkry skopiować z ikon z gry i wkleić jako obrazki na mapę (tylko wtedy może się mylić co jest jednostką do zniszczenia, a co jest namalowane na mapie jako teren)
- Nic nie wyznaczać - poza zwyczajnym terenem (rough, hill, forest...). Autor scenariusza może sobie zrobić "Fortification" gdzie będzie chciał i postawić tam tyle bunkrów ile będzie chciał.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #37 : Kwiecień 12, 2014, 11:22:04 »

Kiedyś jakieś bunkry popełniłem.
Czy to rozmowa teoretyczna, czy coś jest na rzeczy z tą mapką?
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #38 : Kwiecień 12, 2014, 11:22:23 »

Bo np lotnisko na Shumshu ma wiekszość budynków i hangarów pod ziemia są zdjecia z obecnych czasów i są filmy z manewrów piechoty japońskiej w 45 szkolącej się w zwalczaniu czołgów na Shumshu. Ta większa wyspa Paramushir była zapleczem dla Shumshu Stacjonowały na niej 4 niszczyciele zatopione przez Rosjan 1 dnia walk.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #39 : Kwiecień 12, 2014, 11:24:40 »

Do rzeczy jak najbardziej zbliż w google map widok wysp i zdjęcia obejrzyj sa ciekawe zaraz dam linki do tych filmów z ćwiczeń
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #40 : Kwiecień 20, 2014, 12:16:24 »

Panowie dostałem zgodę na wykorzystanie tutoriala o lasach na naszym forum wiec niebawem przedstawię jego tlumaczenie. Jak również obietnicę pomocy w rozwijaniu map. Od bratniego forum kartograficznego.  Wiem brzmi zbyt profesjonalnie ale oni mają tam jakby koło twórców map do różnych celów m.in do gier.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2014, 11:49:39 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #41 : Kwiecień 20, 2014, 12:31:54 »

Rewelacja Smiley,
Gustlik narzekał, że ma kilka kampanii na wykończeniu ale brakuje mu map.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #42 : Kwiecień 24, 2014, 11:12:43 »

Lasy
 To jest demonstracyjna mapa na niej testuje różne rzeczy. Pokazuję jak w przybliżeniu mogły by wyglądać lasy. Przydadzą się wasze opinie i sugestie.

http://www73.zippyshare.com/v/24360291/file.html
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #43 : Kwiecień 24, 2014, 04:54:29 »

Bardzo ładne. Odcień i jakość mapy.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #44 : Kwiecień 24, 2014, 05:07:12 »

To tylko wersja do testow nic specjalnego. na tej mapie testuję rożne rzeczy. A właściwa mapa niedługo zostanie przedstawiona jest na ukończeniu Wink
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2014, 05:14:09 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 63   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)