Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 12:28:48 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Samoloty - ilośc heksów ruchu.  (Przeczytany 10911 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #15 : Wrzesień 11, 2014, 01:49:00 »

Bardzo duże zmiany. Może to często pomóc/ przeszkodzić w grze. Czyli- Panowie- trzeba grac, testować. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #16 : Wrzesień 16, 2014, 03:41:51 »

Praca postępuje...skończyłem Jaki i Iły - biorę się za Hurricane'y - uff
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #17 : Wrzesień 16, 2014, 08:21:21 »

No teraz pójdzie łatwiej, wszak tylko Dorniery są tu liczne jeszcze. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Wrzesień 16, 2014, 09:37:41 »

Jeszcze Fokkery - pamiętaj, że tam jest też i Pierwsza Wojna Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #19 : Wrzesień 16, 2014, 10:58:07 »

Zapomniałem o Focke -Wolfach... No i Bristolach... Jestem ciekaw ostatecznego efektu.

A jedyne, czym się martwię, to ze czasem szybszym samolotem mogłem uciec po nieudanym ataku i się skryć, teraz może być to niemożliwe...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #20 : Wrzesień 16, 2014, 11:55:11 »

Teraz trochę namieszam  Evil.

Nie uważacie ze należało by uwzględniać prędkość przelotową zamiast maksymalnej. Taki Spitfire nie zasuwał przez cały czas 580km/h, przez większość lotu poruszał się w trybie ekonomicznym ~340km/h.
Wyrównało by to szanse  bombowców które dostatecznie cierpią przez nieuwzględnienie zasięgu.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #21 : Wrzesień 17, 2014, 12:34:36 »

No ale przecież cały czas na ekonomicznej nie leciał... to, co będziesz uśredniał? 5% na start, lądowanie, 40% przelot, 20% bojowa??? Skoro to są działania bojowe, to zasadne jest, że jednak wyższą wartość bierze się pod uwagę. Czołgi też nie pędziły na maksie... 
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #22 : Wrzesień 17, 2014, 01:04:10 »

Kłóciłbym się, piloci RAFu mogli utrzymywać maksymalna moc przez maks 5 min (tzw. Combat Engine Limitation) .
Co do czołgów to kilka godzin maksymalnej prędkości było wykonalne. Dodatkowo w grze zróżnicowanie terenu sprawia wrażenie zróżnicowanej prędkości.

Zresztą nie nalegam, po prostu kwestia do rozważenia.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2014, 03:06:31 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #23 : Wrzesień 17, 2014, 10:24:27 »

Trzeba cały czas patrzeć na wielkość naszych map (ja to zdanie chyba wstawię zamiast banera forum...)
To jest od 40 do 80 km - w skrajnych przypadkach 100-120. Czyli dystans jaki samolot pokonuje w 5-10 minut.

Trudno chyba na takim odcinku mówić o prędkości "przelotowej". Poza tym nasze scenariusze rzadko
zakładają loty "turystyczne" - to zawsze jest wejście do walki, a to robi się jak najszybciej.

Poza tym zawsze można tak jak w tym dowcipie:

- Ile to auto wyciąga?
- Dwieście na godzinę...
- Dwieście? Strasznie dużo....
- Przecież nikt Panu nie każe jechać całą godzinę....

Więc jak ktoś sie boi przegrzać silnik - nie musi latać na 22 heksy - zawsze może na 15.... Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #24 : Październik 18, 2014, 09:21:16 »

Nowy system ruchu samolotów wygląda dość dobrze w grze. Samoloty mają zróżnicowany zasięg co powoduje lekkie zamieszanie na początku. Lecz w trakcie gry nie przeszkadza i nie irytuje. Odrobina realizmu przy lotnictwie jest wskazana. Teraz pod uwagę trzeba wziąć zasięg i możliwości samolotu ( Ju-87D czy Ju-87G a tu różnica jest dość wyraźna). Zasięg jeszcze ważniejszy jest dla myśliwców (łatwiej ścigać niedobitki). W sumie udana aktualizacja systemu ruchu lotniczego Grin
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Fan Blitzkriegu
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 227


« Odpowiedz #25 : Październik 18, 2014, 11:33:47 »

Troszkę pograłem na starym systemie. Obecnie, jak kolega pisał wyżej, zasięgi są zróżnicowane i polowe lotniska dla takich Stukasów to podstawa. Saperzy na tym skorzystali   Grin. Jedyne co jest jeszcze nie tak to lądowanie na lotniskowcach, gdy samolot skończył ruch a ten pod niego podpłynął. To tak jakby zgarniał go z powietrza. Skoro o zasięgu mowa i lotnictwie, to wkurza mnie szukanie wśród bombowców samolotów rozpoznawczych. Nie można by im przydzielić oddzielnego miejsca.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #26 : Październik 20, 2014, 12:25:43 »

Zważ, że przez swą turę rozumiesz pewien okres czasu, zatem podpływanie lotniskowca to też po prostu manewr...
Dla samolotów są 2 klasy. No są jeszcze strategiczne, ale to inna bajka.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 1q)