Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 04:11:32
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Samoloty - ilośc heksów ruchu.
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Samoloty - ilośc heksów ruchu. (Przeczytany 10950 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #15 :
Wrzesień 11, 2014, 01:49:00 »
Bardzo duże zmiany. Może to często pomóc/ przeszkodzić w grze. Czyli- Panowie- trzeba grac, testować.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #16 :
Wrzesień 16, 2014, 03:41:51 »
Praca postępuje...skończyłem Jaki i Iły - biorę się za Hurricane'y - uff
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #17 :
Wrzesień 16, 2014, 08:21:21 »
No teraz pójdzie łatwiej, wszak tylko Dorniery są tu liczne jeszcze.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #18 :
Wrzesień 16, 2014, 09:37:41 »
Jeszcze Fokkery - pamiętaj, że tam jest też i Pierwsza Wojna
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #19 :
Wrzesień 16, 2014, 10:58:07 »
Zapomniałem o Focke -Wolfach... No i Bristolach... Jestem ciekaw ostatecznego efektu.
A jedyne, czym się martwię, to ze czasem szybszym samolotem mogłem uciec po nieudanym ataku i się skryć, teraz może być to niemożliwe...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Online
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #20 :
Wrzesień 16, 2014, 11:55:11 »
Teraz trochę namieszam
.
Nie uważacie ze należało by uwzględniać prędkość przelotową zamiast maksymalnej. Taki Spitfire nie zasuwał przez cały czas 580km/h, przez większość lotu poruszał się w trybie ekonomicznym ~340km/h.
Wyrównało by to szanse bombowców które dostatecznie cierpią przez nieuwzględnienie zasięgu.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #21 :
Wrzesień 17, 2014, 12:34:36 »
No ale przecież cały czas na ekonomicznej nie leciał... to, co będziesz uśredniał? 5% na start, lądowanie, 40% przelot, 20% bojowa??? Skoro to są działania bojowe, to zasadne jest, że jednak wyższą wartość bierze się pod uwagę. Czołgi też nie pędziły na maksie...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Online
Wiadomości: 4747
"Let me see your war face."
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #22 :
Wrzesień 17, 2014, 01:04:10 »
Kłóciłbym się, piloci RAFu mogli utrzymywać maksymalna moc przez maks 5 min (tzw. Combat Engine Limitation) .
Co do czołgów to kilka godzin maksymalnej prędkości było wykonalne. Dodatkowo w grze zróżnicowanie terenu sprawia wrażenie zróżnicowanej prędkości.
Zresztą nie nalegam, po prostu kwestia do rozważenia.
«
Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2014, 03:06:31 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #23 :
Wrzesień 17, 2014, 10:24:27 »
Trzeba cały czas patrzeć na wielkość naszych map (ja to zdanie chyba wstawię zamiast banera forum...)
To jest od 40 do 80 km - w skrajnych przypadkach 100-120. Czyli dystans jaki samolot pokonuje w 5-10 minut.
Trudno chyba na takim odcinku mówić o prędkości "przelotowej". Poza tym nasze scenariusze rzadko
zakładają loty "turystyczne" - to zawsze jest wejście do walki, a to robi się jak najszybciej.
Poza tym zawsze można tak jak w tym dowcipie:
- Ile to auto wyciąga?
- Dwieście na godzinę...
- Dwieście? Strasznie dużo....
- Przecież nikt Panu nie każe jechać całą godzinę....
Więc jak ktoś sie boi przegrzać silnik - nie musi latać na 22 heksy - zawsze może na 15....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #24 :
Październik 18, 2014, 09:21:16 »
Nowy system ruchu samolotów wygląda dość dobrze w grze. Samoloty mają zróżnicowany zasięg co powoduje lekkie zamieszanie na początku. Lecz w trakcie gry nie przeszkadza i nie irytuje. Odrobina realizmu przy lotnictwie jest wskazana. Teraz pod uwagę trzeba wziąć zasięg i możliwości samolotu ( Ju-87D czy Ju-87G a tu różnica jest dość wyraźna). Zasięg jeszcze ważniejszy jest dla myśliwców (łatwiej ścigać niedobitki). W sumie udana aktualizacja systemu ruchu lotniczego
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Fan Blitzkriegu
Pułkownik (Colonel)
Offline
Wiadomości: 227
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #25 :
Październik 18, 2014, 11:33:47 »
Troszkę pograłem na starym systemie. Obecnie, jak kolega pisał wyżej, zasięgi są zróżnicowane i polowe lotniska dla takich Stukasów to podstawa. Saperzy na tym skorzystali
. Jedyne co jest jeszcze nie tak to lądowanie na lotniskowcach, gdy samolot skończył ruch a ten pod niego podpłynął. To tak jakby zgarniał go z powietrza. Skoro o zasięgu mowa i lotnictwie, to wkurza mnie szukanie wśród bombowców samolotów rozpoznawczych. Nie można by im przydzielić oddzielnego miejsca.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Samoloty - ilośc heksów ruchu.
«
Odpowiedz #26 :
Październik 20, 2014, 12:25:43 »
Zważ, że przez swą turę rozumiesz pewien okres czasu, zatem podpływanie lotniskowca to też po prostu manewr...
Dla samolotów są 2 klasy. No są jeszcze strategiczne, ale to inna bajka.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...