To zależy co chciałbyś zmieniać w tych kampaniach.
Ach te skróty myślowe....
Myślałem o zmianie domyślnego AI na nowsze przy graniu kampanii aby komputer był bardziej wymagający.
AI 2.0 służy między innymi do określania indywidualnych zachowań jednostek. Do tej pory można było przypisać jedynie globalne zachowanie komputera (Agresywne lub Defensywne) w danym scenariuszu.
Teraz można ustawić kilka jednostek agresywnie mimo całości ustawionej defensywnie - i odwrotnie.
Można też wyznaczyć indywidualne cele (heksy) dla konkretnej grupy jednostek.
Ciekawe te opcje. Mam nadzieję, że twórcy kampanii się wykażą.
Czy Luis rozważa poprawę zachowania komputera przy rozgrywce? Mam na myśli np. zaciekłe ataki na zasieki w ogniu zaporowym artylerii albo jednostki spadochroniarzy, które załadowane do samolotów kręcą się bez celu. To drugie pewnie można rozwiązać w scenariuszu wyznaczając indywidualny cel.