Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 01:22:00 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowe AI (2.0)  (Przeczytany 3317 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« : Listopad 27, 2014, 08:54:44 »

W ostatnim wydaniu OG pojawił się nowy system sztucznej inteligencji. (AI 2.0) Czy ktoś wie co on przynosi?
Jest gdzieś do tego opis?

Czy kampanie można grać na nowym AI? Testował ktoś?
Przełączamy na nowe AI i cieszymy się z lepszej gry komputera, czy raczej spodziewamy się problemów.
Jakie są Wasze opinie?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Listopad 27, 2014, 11:07:09 »

Każdy kto grał (lub gra) ostatni Blitzkrieg gra go na AI 2.0 (choć pewnie sam nawet o tym nie wie Smiley )

Ja nie zauważyłem żadnych problemów, a ta nowa inteligencja służy przede wszystkim do stosowania kilku zaawansowanych zagrywek w projektowaniu scenariusza. Sama gra komputera raczej się niewiele zmieniła.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #2 : Listopad 27, 2014, 11:24:32 »

Serdeczne dzięki za odpowiedź  Bow. Czyli nie ma co zmieniać w kampaniach.

No to mnie zmotywowałeś do przesunięcia kampanii Blitzkrieg na 1 miejsce w kolejce oczekujących.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Listopad 27, 2014, 05:42:52 »

Cytuj
Czyli nie ma co zmieniać w kampaniach.

To zależy co chciałbyś zmieniać w tych kampaniach.

AI 2.0 służy między innymi do określania indywidualnych zachowań jednostek. Do tej pory można było przypisać jedynie globalne zachowanie komputera (Agresywne lub Defensywne) w danym scenariuszu.

Teraz można ustawić kilka jednostek agresywnie mimo całości ustawionej defensywnie - i odwrotnie.
Można też wyznaczyć indywidualne cele (heksy) dla konkretnej grupy jednostek.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #4 : Listopad 27, 2014, 06:20:33 »

Cytuj
To zależy co chciałbyś zmieniać w tych kampaniach.
Ach te skróty myślowe....
Myślałem o zmianie domyślnego AI na nowsze przy graniu kampanii aby komputer był bardziej wymagający.

Cytuj
AI 2.0 służy między innymi do określania indywidualnych zachowań jednostek. Do tej pory można było przypisać jedynie globalne zachowanie komputera (Agresywne lub Defensywne) w danym scenariuszu.

Teraz można ustawić kilka jednostek agresywnie mimo całości ustawionej defensywnie - i odwrotnie.
Można też wyznaczyć indywidualne cele (heksy) dla konkretnej grupy jednostek.
Ciekawe te opcje. Mam nadzieję, że twórcy kampanii się wykażą.

Czy Luis rozważa poprawę zachowania komputera przy rozgrywce? Mam na myśli np. zaciekłe ataki na zasieki w ogniu zaporowym artylerii albo jednostki spadochroniarzy, które załadowane do samolotów kręcą się bez celu. To drugie pewnie można rozwiązać w scenariuszu wyznaczając indywidualny cel.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)