Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 01:13:51 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Partyzanci-dodatkowe cechy.  (Przeczytany 2906 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« : Maj 02, 2016, 07:11:13 »

Ostatnio przy testowaniu scenariusza kolegi Krisa zwróciłem uwagę, że mógł by wykorzystać oddziały partyzanckie Smiley.
Zastanawiam się, czy nie można by dać im dodatkowych cech: kładzenie min, wysadzanie lub dodać specjalną jednostkę partyzanckich saperów/inżynierów Grin
Co koledzy sądzą o tym pomyśle?
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #1 : Maj 02, 2016, 07:37:36 »

Strasznie uogólniasz, istnieją rożne jednostki "partyzantów" w efilu...  Na przykład w nacji 'Armia Krajowa' istnieje jednostka 'Grupa Szturmowa' (ignoruje okopanie) czy 'Kedyw' (ignoruje okopanie i wysadza)...
Nie ma też przeszkód by w razie potrzeby użyć zwykłej jednostki saperów jako jednostki partyzanckiej...

Raczej nie widzę powodu by wzmacniać zwykłe  jednostki partyzanckie, zwłaszcza gdyby miały powstać jakieś uniwersalne "potworki"...  Wink
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #2 : Maj 02, 2016, 07:44:53 »

Precyzuję Grin:
Scenariusz Lwów 1944
Partyzanci ACZ
Można dodać jednostkę, która miała by możliwości wysadzania i obniżyć przemieszczanie do 3 hexów Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #3 : Maj 02, 2016, 08:18:08 »

Scenariusz Lwów 1944
Partyzanci ACZ
Można dodać jednostkę, która miała by możliwości wysadzania i obniżyć przemieszczanie do 3 hexów Smiley
Mocno dyskusyjny temat, w okolicach Lwowa to raczej ukraińscy partyzanci (OUN, UPA) walczyli przeciwko armii czerwonej...
Generalnie to w tych rejonach (Ukraina, Białoruś, Litwa) ewentualne oddziały partyzanckie (wspierające ACz) składały się raczej z oddziałów NKWD lub regularnych jednostek ACz zrzuconych na spadochronach...
Wykorzystanie jednostek specnazu miało by tu więcej sensu...

Oczywiście jeśli bardzo ci zależy, mogę dodać taką jednostkę. Wymyśl tylko jakaś pasującą nazwę...

BTW. Istotna jest kwestia, do czego zamarzasz użyć tych jednostek, jeśli oczekujesz, że samo dodanie cechy 'can blow' sprawi ,że kontrolowani przez AI partyzanci zaczną wysadzać drogi i mosty, to się mocno zawiedziesz...
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2016, 09:24:56 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #4 : Maj 02, 2016, 10:27:03 »

Scenariusz Lwów 1944
Partyzanci ACZ
Można dodać jednostkę, która miała by możliwości wysadzania i obniżyć przemieszczanie do 3 hexów Smiley
Mocno dyskusyjny temat, w okolicach Lwowa to raczej ukraińscy partyzanci (OUN, UPA) walczyli przeciwko armii czerwonej...
Generalnie to w tych rejonach (Ukraina, Białoruś, Litwa) ewentualne oddziały partyzanckie (wspierające ACz) składały się raczej z oddziałów NKWD lub regularnych jednostek ACz zrzuconych na spadochronach...
Wykorzystanie jednostek specnazu miało by tu więcej sensu...

Oczywiście jeśli bardzo ci zależy, mogę dodać taką jednostkę. Wymyśl tylko jakaś pasującą nazwę...

BTW. Istotna jest kwestia, do czego zamarzasz użyć tych jednostek, jeśli oczekujesz, że samo dodanie cechy 'can blow' sprawi ,że kontrolowani przez AI partyzanci zaczną wysadzać drogi i mosty, to się mocno zawiedziesz...
Masz rację nie pomyślałem o ograniczeniach AI Cry.
Nazwa tej jednostki partyzantów: Saperno-partizanti Grin.
Co do jednostek OUN-UPA masz rację Smiley.
Oddziały NKWD były by ok. lecz też nie mają możliwości wysadzania czy minowania a specnaz jest  dosyć drogi Smiley (oczywiście zaproponowałem Krisowi zastosowanie takiej jednostki do wysadzenia mostu-myślałem jeszcze o użyciu kilku jednostek partyzantów do wysadzania torów-na ale zapomniałem o ograniczeniach AI Grin).
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.13 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)