Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 01:13:51
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Waldzios
) >
Partyzanci-dodatkowe cechy.
Strony: [
1
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Partyzanci-dodatkowe cechy. (Przeczytany 2906 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Partyzanci-dodatkowe cechy.
«
:
Maj 02, 2016, 07:11:13 »
Ostatnio przy testowaniu scenariusza kolegi Krisa zwróciłem uwagę, że mógł by wykorzystać oddziały partyzanckie
.
Zastanawiam się, czy nie można by dać im dodatkowych cech: kładzenie min, wysadzanie lub dodać specjalną jednostkę partyzanckich saperów/inżynierów
Co koledzy sądzą o tym pomyśle?
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Partyzanci-dodatkowe cechy.
«
Odpowiedz #1 :
Maj 02, 2016, 07:37:36 »
Strasznie uogólniasz, istnieją rożne jednostki "partyzantów" w efilu... Na przykład w nacji 'Armia Krajowa' istnieje jednostka 'Grupa Szturmowa' (ignoruje okopanie) czy 'Kedyw' (ignoruje okopanie i wysadza)...
Nie ma też przeszkód by w razie potrzeby użyć zwykłej jednostki saperów jako jednostki partyzanckiej...
Raczej nie widzę powodu by wzmacniać zwykłe jednostki partyzanckie, zwłaszcza gdyby miały powstać jakieś uniwersalne "potworki"...
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Partyzanci-dodatkowe cechy.
«
Odpowiedz #2 :
Maj 02, 2016, 07:44:53 »
Precyzuję
:
Scenariusz Lwów 1944
Partyzanci ACZ
Można dodać jednostkę, która miała by możliwości wysadzania i obniżyć przemieszczanie do 3 hexów
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Partyzanci-dodatkowe cechy.
«
Odpowiedz #3 :
Maj 02, 2016, 08:18:08 »
Cytat: Mario Maj 02, 2016, 07:44:53
Scenariusz Lwów 1944
Partyzanci ACZ
Można dodać jednostkę, która miała by możliwości wysadzania i obniżyć przemieszczanie do 3 hexów
Mocno dyskusyjny temat, w okolicach Lwowa to raczej ukraińscy partyzanci (OUN, UPA) walczyli przeciwko armii czerwonej...
Generalnie to w tych rejonach (Ukraina, Białoruś, Litwa) ewentualne oddziały partyzanckie (wspierające ACz) składały się raczej z oddziałów NKWD lub regularnych jednostek ACz zrzuconych na spadochronach...
Wykorzystanie jednostek specnazu miało by tu więcej sensu...
Oczywiście jeśli bardzo ci zależy, mogę dodać taką jednostkę. Wymyśl tylko jakaś pasującą nazwę...
BTW. Istotna jest kwestia, do czego zamarzasz użyć tych jednostek, jeśli oczekujesz, że samo dodanie cechy 'can blow' sprawi ,że kontrolowani przez AI partyzanci zaczną wysadzać drogi i mosty, to się mocno zawiedziesz...
«
Ostatnia zmiana: Maj 02, 2016, 09:24:56 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Partyzanci-dodatkowe cechy.
«
Odpowiedz #4 :
Maj 02, 2016, 10:27:03 »
Cytat: Waldzios Maj 02, 2016, 08:18:08
Cytat: Mario Maj 02, 2016, 07:44:53
Scenariusz Lwów 1944
Partyzanci ACZ
Można dodać jednostkę, która miała by możliwości wysadzania i obniżyć przemieszczanie do 3 hexów
Mocno dyskusyjny temat, w okolicach Lwowa to raczej ukraińscy partyzanci (OUN, UPA) walczyli przeciwko armii czerwonej...
Generalnie to w tych rejonach (Ukraina, Białoruś, Litwa) ewentualne oddziały partyzanckie (wspierające ACz) składały się raczej z oddziałów NKWD lub regularnych jednostek ACz zrzuconych na spadochronach...
Wykorzystanie jednostek specnazu miało by tu więcej sensu...
Oczywiście jeśli bardzo ci zależy, mogę dodać taką jednostkę. Wymyśl tylko jakaś pasującą nazwę...
BTW. Istotna jest kwestia, do czego zamarzasz użyć tych jednostek, jeśli oczekujesz, że samo dodanie cechy 'can blow' sprawi ,że kontrolowani przez AI partyzanci zaczną wysadzać drogi i mosty, to się mocno zawiedziesz...
Masz rację nie pomyślałem o ograniczeniach AI
.
Nazwa tej jednostki partyzantów: Saperno-partizanti
.
Co do jednostek OUN-UPA masz rację
.
Oddziały NKWD były by ok. lecz też nie mają możliwości wysadzania czy minowania a specnaz jest dosyć drogi
(oczywiście zaproponowałem Krisowi zastosowanie takiej jednostki do wysadzenia mostu-myślałem jeszcze o użyciu kilku jednostek partyzantów do wysadzania torów-na ale zapomniałem o ograniczeniach AI
).
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...