Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 11:33:05 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Błędy w xlogu  (Przeczytany 10483 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« : Kwiecień 19, 2016, 08:23:48 »

Postanowiłem założyć nowy wątek o błędach w xlog'ach.

W nawiązaniu do tej informacji:

Pliki do odtworzenia bitwy z xlogów:
http://www.opengeneral.pl/scen/DK_W00_03.zip

Plik xlog z archiwum zip kopiujemy do katalogu EFILE_OGN_Wx\OPENLOG\
a plik xcsv (o ile jest w archiwum) do katalogu EFILE_OGN_Wx\SAVE\


Uwaga: tym razem xlog jest z błędem, ale go zamieszczam.
Pod koniec walk, Katiusza, U:72 na hexie (7,5) została zniszczona, a w replay'u pozostaje i blokuje zdobycie VH.
Mam wszystkie debug logi więc postaram się zobaczyć jak i dlaczego to się stało.
Wydaje mi się, że zniszczona została przez Iskrę.


opiszę co ustaliłem. Może się komuś przyda, jak napotka podobny problem.
Analizowany fragment xlog'a, 8 tura:
Kod:
move 6 6 17 -13093351
Attack 7 5 17 72 -13093351

select 9 1 1 106
move 7 4 106 -243450391
Attack 7 4 106 72 -243450391
Otóż, błąd odtwarzania xlog'a powstał, kiedy jednostka Katiusza U:72 została ostrzelana, miała Str.=7, straciła 5, a 2 zostały stłumione. I w wyniku Katiusza uciekła na sąsiedni hex, gdzie nadleciała Iskra i ją zniszczyła - tak było w oryginalnej grze:
Kod:
------------------------------------------------

--
-- Moving  U:17  (no name) 30TP Sikorski [ TK]  from Hex(3,8) MIASTO to (6,6)
--
-- Entering Hex(6,6) MIASTO
------------------------------------------------
**
Rzeczpospolita Polska turn 8 * Maj 8, 1946
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:17  (no name)  (Eqp:30TP Sikorski) [ TK - Rzeczpospolita Polska]  Hex(6,6) MIASTO
Defender: U:72  (no name)  (Eqp:BM-13 DD) [ATY - ZSRR]  Hex(7,5) MIASTO

U:17  <Str=5  Rng:2  Ini:11 Bar:2  Trench:0   SA:14  HA:20  AA:1   NA:2   GD:16 AD:11 CD:3  RDM:5
U:72  <Str=7  Rng:5  Ini:0  Bar:2  Trench:4   SA:15  HA:7   AA:0   NA:2   GD:3  AD:1  CD:0  RDM:2
Forecast:  Attacker:0  Defender:3  Seed:-13093351
=========
.. Odds firing U:17:
.. U:17  EffAtk=16  EffDef=23 | U:72 EffAtk=9  EffDef=8
.. Combat is:  Attack   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. Loses on  U:17  EffDef:27  by  U:72  EffStr:7  EffAtk:9
   DiceToKill >= 19  DiceToSuppress >= 11  Diff:-18  7 Dices(1,20)
   Dice   , +3, +13, +17, +20, +6, +16, +13
   Result , -15, -5, -1, +20, -12, -2, -5  | Destroy:1  Supress:0
   * Total: Destroy:1  Supress:0

   Experience:  | U:72=+15  U:17=+2

.. Loses on  U:72  EffDef:8  by  U:17  EffStr:5  EffAtk:17
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+6  5 Dices(1,20)
   Dice   , +17, +10, +14, +19, +18
   Result , +23, +16, +20, +25, +24  | Destroy:5  Supress:2
   * Total: Destroy:5  Supress:2

   Experience:  | U:17=+5  U:72=+10

Result Attacker: U:17   *  Destroyed 1   Suppressed 0   
Result Defender: U:72   *  Destroyed 5   Suppressed 2   
----------------------------------------------------

--
-- Moving  U:106  (no name) PZL 1001 Iskra [FTR]  from Hex(9,1) OTWARTY TEREN to (7,4)
--
-- Entering Hex(7,4) RZEKA
------------------------------------------------
**
Rzeczpospolita Polska turn 8 * Maj 8, 1946
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:0
Attacker: U:106  (no name)  (Eqp:PZL 1001 Iskra) [FTR - Rzeczpospolita Polska]  Hex(7,4) RZEKA
Defender: U:72  (no name)  (Eqp:BM-13 DD) [ATY - ZSRR]  Hex(7,4) RZEKA

U:106  <Str=8  Rng:1  Ini:10 Bar:0  Trench:0   SA:2   HA:1   AA:27  NA:1   GD:16 AD:18 CD:0  RDM:1
U:72  <Str=2  Rng:5  Ini:0  Bar:3  Trench:0   SA:15  HA:7   AA:0   NA:2   GD:3  AD:1  CD:0  RDM:2
U:72   Using strenght = 1  (ammo=0)
Forecast:  Attacker:0  Defender:2  Seed:-243450391
=========
.. Odds firing U:106:
.. U:106  EffAtk=6  EffDef=23 | U:72 EffAtk=0  EffDef=0
.. Combat is:  Attack   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. U:72 : cannot fire .. no losses U:106
.. Loses on  U:72  EffDef:0  by  U:106  EffStr:8  EffAtk:6
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+4  8 Dices(1,20)
   Dice   , +2, +16, +5, +14, +15, +12, +15, +11
   Result , +6, +20, +9, +18, +19, +16, +19, +15  | Destroy:6  Supress:3
   * Total: Destroy:2  Supress:0

   Experience:  | U:106=+2  U:72=+4

Result Attacker: U:106  *  Destroyed 0   Suppressed 0   
Result Defender: U:72   *  Destroyed 2   Suppressed 0   * KILLED *
----------------------------------------------------

Natomiast podczas odtwarzania, jednostka U:72 nie uciekła więc i nie została zniszczona, bo Iskra nadleciała nad inny hex. Zapis debug z raplay'a:
Kod:
------------------------------------------------

--
-- Moving  U:17  (no name) 30TP Sikorski [ TK]  from Hex(3,8) MIASTO to (6,6)
--
-- Entering Hex(6,6) MIASTO
------------------------------------------------
**
Rzeczpospolita Polska turn 8 * Maj 8, 1946
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:17  (no name)  (Eqp:30TP Sikorski) [ TK - Rzeczpospolita Polska]  Hex(6,6) MIASTO
Defender: U:72  (no name)  (Eqp:BM-13 DD) [ATY - ZSRR]  Hex(7,5) MIASTO

U:17  <Str=5  Rng:2  Ini:11 Bar:2  Trench:0   SA:14  HA:20  AA:1   NA:2   GD:16 AD:11 CD:3  RDM:5
U:72  <Str=7  Rng:5  Ini:0  Bar:2  Trench:5   SA:15  HA:7   AA:0   NA:2   GD:3  AD:1  CD:0  RDM:2
Forecast:  Attacker:0  Defender:3  Seed:-13093351
=========
.. Odds firing U:17:
.. U:17  EffAtk=16  EffDef=23 | U:72 EffAtk=9  EffDef=9
.. Combat is:  Attack   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. Loses on  U:17  EffDef:27  by  U:72  EffStr:7  EffAtk:9
   DiceToKill >= 19  DiceToSuppress >= 11  Diff:-18  7 Dices(1,20)
   Dice   , +3, +13, +17, +20, +6, +16, +13
   Result , -15, -5, -1, +20, -12, -2, -5  | Destroy:1  Supress:0
   * Total: Destroy:1  Supress:0

   Experience:  | U:72=+15  U:17=+2

.. Loses on  U:72  EffDef:9  by  U:17  EffStr:5  EffAtk:17
   DiceToKill >= 15  DiceToSuppress >= 11  Diff:+5  5 Dices(1,20)
   Dice   , +17, +10, +14, +19, +18
   Result , +22, +15, +19, +24, +23  | Destroy:5  Supress:2
   * Total: Destroy:5  Supress:2

   Experience:  | U:17=+5  U:72=+10

Result Attacker: U:17   *  Destroyed 1   Suppressed 0   
Result Defender: U:72   *  Destroyed 5   Suppressed 2   
----------------------------------------------------

--
-- Moving  U:106  (no name) PZL 1001 Iskra [FTR]  from Hex(9,1) OTWARTY TEREN to (7,4)
--
-- Entering Hex(7,4) RZEKA
------------------------------------------------
**
Rzeczpospolita Polska turn 8 * Maj 8, 1946
Weather is: Pogodnie  *  Ground condition: Sucho  *  Distance:1
Attacker: U:106  (no name)  (Eqp:PZL 1001 Iskra) [FTR - Rzeczpospolita Polska]  Hex(7,4) RZEKA
Defender: U:72  (no name)  (Eqp:BM-13 DD) [ATY - ZSRR]  Hex(7,5) MIASTO

U:106  <Str=8  Rng:1  Ini:10 Bar:0  Trench:0   SA:2   HA:1   AA:27  NA:1   GD:16 AD:18 CD:0  RDM:1
U:72  <Str=2  Rng:5  Ini:0  Bar:3  Trench:4   SA:15  HA:7   AA:0   NA:2   GD:3  AD:1  CD:0  RDM:2
U:72   Using strenght = 1  (ammo=0)
Forecast:  Attacker:0  Defender:0  Seed:-243450391
=========
.. Odds firing U:106:
.. ! Cannot attack. Target out of range (1>0) Air-Gnd * set range to 0!
.. Combat is:  Attack   * Sequence:0 (Simultaneous)


.. U:72 : cannot fire .. no losses U:106
.. U:106: cannot fire .. no losses U:72
Result Attacker: U:106  *  Destroyed 0   Suppressed 0   
Result Defender: U:72   *  Destroyed 0   Suppressed 0   
----------------------------------------------------

Co najciekawsze, to to że podobnych przypadków "ucieczki" jednostki z hexa jest przy odtwarzaniu xloga więcej i są dobrze odtwarzane, więc jest to problem jakiejś losowości.
A teraz najfajniejsze ....
Szykując się do zebrania materiałów dla Luisa, postanowiłem spreparować xloga, aby nie trzeba było odtwarzać całych 8 tur. Wziąłem więc zapis z początku 8 tury, usunąłem to co w xlogu było wcześniej przed zapisem i dodałem załadowanie tego zapisu. I co się okazało ... że taki xlog odtwarza się dobrze ... Katiusza za każdym razem poprawnie ucieka po ostrzale.

Doszedłem więc do wniosku, że to czy jednostka ucieka czy nie musi być powiązane z jakimś "licznikiem/zmienną" albo ustaleniem stanu generatora liczb losowych przy replay'u (ale innym niż ten ogólny, bo z debagu wynika, że jest on taki sam).
W pełnym xlogu, wcześniejsze ucieczki powodują ustawienie tego licznika w stanie takim, że Katiusza nie ucieka. Okrojony xlog, nie ma tych wcześniejszych ucieczek, dlatego działa dobrze. Oczywiście to jest tylko moje gdybanie.

Niestety, ale kiedy to wszystko spreparowałem, okazuje się, że jest nowy silnik gry, więc nie będę tego zgłaszał na JP (chociażby z powodu jak dalej opisane), na pewno złapię taki błąd na nowym silniku ...

I jeszcze jedna ciekawostka, która przy tym badaniu wyszła.
Otóż, postanowiłem zobaczyć, jak się odtworzy taki xlog na nowym silniku gry.
I tutaj zonk ... replay wykłada się znacznie wcześniej, dokładnie nie pamiętam ale gdzieś w 3 turze.
I z zupełnie innego powodu. Otóż mój czołg w replay'u nie może wykonać ruchu (po overrunie) i zaatakować wrogiego czołgu. Teren wredny, strumienie, bagna itp.
W debugu nie ma szczegółów dlaczego, ale wygląda tak jakby nie miał paliwa lub zabrakło mu pkt ruchu.
Oceniam, że nowy silnik gry ma jakąś zmianę w obsłudze ruchu, która powoduje ten problem.
Ponieważ ten sam algorytm będzie stosowany przy grze jak i replayu, to pewnie nie będzie to problem, ale jednocześnie
wskazuje to na to, że stare, bez błędów xlogi mogą się poprawnie nie odtwarzać na nowym silniku.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2016, 08:27:22 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #1 : Kwiecień 19, 2016, 09:22:19 »

Daj Luisowi ten przykład. Prześlij mu cały xlog oraz ten spreparowany wraz z plikami zapisu gry/scenariusza. Daj info o wersji gry. To jest dobry materiał do sprawdzenia i znalezienia błędu.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Kwiecień 20, 2016, 10:48:55 »

Wysłałem.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #3 : Kwiecień 21, 2016, 09:18:07 »

Ale wtopa .... już po opisaniu i wysłaniu wszystkiego do Luisa, dostrzegłem gdzie jest problem i jak on powstał.
Więc wycofałem zgłoszenie od Luisa, bo to był mój błąd a nie gry.
Otóż, ja podczas grania tego scenariusz, musiałem (chciałem Smiley) zrobić małżonce kolację więc zapisałem grę
i potem ją wczytałem. A na koniec połączyłem xlogi (jak zresztą robiłem już nie raz) aby mieć całą rozgrywkę w jednym pliku.
I właściwie nie przywiązywałem znaczenia do tego ...

Okazuje się, że raczej nie można tak robić (chociaż będę to jeszcze testował), bo powstają różnice.
Niby Luis mi napisał, że jest to tylko kwestia przepisania odpowiednio zmiennej Seed w xlogu, ale nie do końca mi się wydaje, że to jest tylko to.
W opisywanym przypadku, nastąpiły różnice w okopaniu tej jednostki U:72 (o jeden). To wystarczyło aby jednostka nie uciekła, kiedy była bardziej okopana. A tak było jak xlog odtwarzał grę od początku do końca jednym ciągiem (to moja opcja, Luis wskazywał, że to raczej kwestia przy łączeniu xlogów przypisania odpowiedniej wartości seed, ale wydaje mi się że okopanie nie jest zależne od losowości ... jest od pogody, ale ta była taka sama). W każdym bądź razie na tym przykładzie tego nie przetestuję bo oryginały plików sprzed połączenia wykasowałem. Poczekam na inny przypadek.

Moje przypuszczenie miałoby ciekawe konsekwencje ... oznaczałoby to, że zapisując i wczytując grę, zmniejszamy okopanie jednostek przeciwnika w stosunku do tego, gdy gramy jednym ciągiem ? Trochę to bzdurnie wygląda ...
Ale zrobiłem sobie zestawienia dla tej jednostki z save na początku każdej tury i w trakcie akcji z debug logu i wygląda to tak:


U:72 ATY stoi w mieście
tura    okopanie U:72   ammo U:72   okop w grze z debugu    okop w replay z debugu 
1       0               4                                                           
2       3               4                                                           
3       4               4                                                           
4       5               4           5 atak                  5 atak                 
5       5               2                                                            xxx
6       5               4                                                            xxx
7       5               4           5 atak                  6 atak                  tutaj powinien mieć w save 6 okopania
8       5               2           5 obrona 4 obrona kill  6 obrona itd             
      

stan ammo (ze Suite czyli razy 2) wskazuje czy jednostka podejmowała działania lub była uzupełniana, bo to może mieć /ma wpływ na okopanie. Mój save-load musiał mieć miejsce w 5 lub 6 turze ... tak mi się wydaje.


c.d.n.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2016, 09:28:09 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #4 : Kwiecień 21, 2016, 09:50:02 »

Seed na pewno ma znaczenie, bo od niego zależy wynik ataku. Może zabrakło jednego punktu tłumienia...

A teraz jak się układa okopanie artylerii w mieście w kolejnych turach:
3
4
4
5
5
6
6
6
6
7
7
7
7
7
8

Wykonanie ataku przez artylerię nie zdejmuje okopania. Okopanie zdejmie tylko atak na artylerię albo jej ruch.

Nie słyszałem też o wpływu pogody na okopanie. Jesteś pewny?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #5 : Kwiecień 21, 2016, 10:17:05 »

Dobra coś tu jest nie tak ... sprawdziłem i okopanie żadnej innej jednostki się nie różni.
Gdybym nie kombinował z xlogiem, to sprawdzałbym dalej ... a tak nie mam dokładnie na czym.

Sprawę zostawiam do kolejnego przypadku.

Co do pogody i okopania ... nie, nie jestem pewien ... i pewnie napisałem bzdurę
skojarzyłem, że teren jest zależny od pogody, a okopanie do terenu (ale w tej kampanii nie jest ta opcja włączona przecież)
Tak jest jak się szuka dziury w całym.

A okopanie, które odczytałem z save, także nie zgadza się z Twoim algorytmem ?
Aby łapać takie przypadki zapisuję (jak nie zapomę) start każdej tury.

Może zapisałem w środku tury, potem wczytałem, a xlog połączyłem jakoś błędnie ... nie pamiętam i teraz tego nie ustalę, bo skasowałem te pliki niestety. A mamusia uczyła, aby nic nie kasować Smiley
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #6 : Kwiecień 21, 2016, 10:57:59 »

Ta sprawa nie daje mi spokoju Smiley
Zrobiłem sobie scenariusz testowy na tej mapie i ATY (Katiusza) bez żadnych walk,
okopuje się w następujący sposób - MIASTO (Road),  :

0
3
4
5
5
6
6
6
7
7
7
7
8
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #7 : Kwiecień 21, 2016, 11:01:05 »

Cytuj
skojarzyłem, że teren jest zależny od pogody, a okopanie do terenu
Okopanie zależy od typu terenu (miasto, wertepy...) a nie od warunków terenowych (sucho, błoto, zmarznięte).

Natomiast niewątpliwie ciekawe są różnice w okopaniu u mnie i u Ciebie...

PS
Ja nie miałem drogi. Jutro potestuję z kartką i ołówkiem. Może coś pomyliłem... U Ciebie (ostatni test) wygląda to lepiej - na czuja tak, jak powinno.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #8 : Kwiecień 21, 2016, 11:18:56 »

I niestety ale nie masz racji, że atak nie zmienia okopania.
Wygląda na to, że jak jednostka jest atakowana to jest okopanie -1,
ale jak sama atakuje, to w turze ataku, jej okopanie się nie zmienia.

Tak jest z atakami w testach (2 kolumna): poziom okopania na starcie tury, potem atak i kolejna tura
Pierwsza kolumna to bez żadnych akcji.
Trzecia kolumna to sprawdzenie czy save-load coś zmienia w okopaniu - nie zmienia.
0 0      0
3 3      3
4 4      4
5 5 atak 5 atak
5 5      5
6 5      save load 5
6 6 atak 6 atak
6 6      6
7 6      6
7 6      6
7 7      7
7
8
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2016, 11:43:24 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #9 : Kwiecień 22, 2016, 08:33:19 »

Tia... jak się nie weźmie kartki i długopisu i nie doprowadzi testu do końca to wychodzą kwiatki. Już wiem, gdzie popełniłem błąd. Sprawdziłem tylko, czy wykonany atak nie zmniejsza okopania a nie testowałem dalej, więc nie zauważyłem, że okopanie zostało wstrzymane w tej turze. Sorki za wprowadzenie w błąd.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #10 : Styczeń 21, 2019, 12:32:20 »

Dziwne odtwarzanie xlog
Zagrałem jeden scen i odtworzyłem go z xloga ...
Gra sobie , a xlog sobie --> nie widać zakupionych jednostek i jak się nimi zajmie flagę to się nie zajmie ... i co najważniejsze w grze przeszedłem scen, a w xlog nie...

Zobaczcie sami
https://drive.google.com/file/d/1BEnFiu-9Qzl-cB00z3lPA9OHGFal0HmP/view?usp=sharing
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #11 : Styczeń 23, 2019, 10:56:49 »

Czy u Was xlog odtwarza się poprawnie? Czy tylko u mnie występuje błąd?
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 4747


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #12 : Styczeń 23, 2019, 05:09:28 »

Czy u Was xlog odtwarza się poprawnie? Czy tylko u mnie występuje błąd?
Szczerze mówiąc praktycznie nigdy z xloga nie korzystałem. Dawno temu, raz czy dwa włączyłem z ciekawości i uznałem za anachronizm.
IMHO nie ma prawa nadążać za zmianami w silniku. Problemy są nieuniknione.
 
Nie pomogę ci w tym temacie. Najlepiej pisz od razu do Luisa.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #13 : Styczeń 24, 2019, 02:08:17 »

Napisałem ..
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #14 : Styczeń 01, 2024, 10:54:08 »

Po prawie 5 latach ..
Luis naprawił odtwarzanie xloga - to znaczy błąd który zgłaszałem
W stosunku do tego, co było poprzednio - teraz zobaczyłem film jaki nagrałem 24 stycznia 2019 - xlog nie pokazuje planszy z końca tury lecz jedzie ciągiem z wyświetlaniem. Zatrzymują go tylko komunikaty przybycia posiłków i zakończenia scenariusza
Jednak to najłatwiejszy sposób pokazania jak się grało

OpenGen release 0.93.5.RC1.c  z dzisiejszą datą odtwarza xloga prawidłowo - tz. pokazuje bez przekłamań przebieg gry
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)