Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 11:40:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Problemy z gameplayem  (Przeczytany 12276 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #15 : Czerwiec 23, 2017, 07:38:41 »

Wersja z 23 kwietnia... Ona niestety sama z siebie gubiła dźwięk i mogła mieć problem ze złym odczytywaniem
katalogów, stąd te komunikaty. Zwiechy prawdopodobnie tez stąd.

O ile wiem Kowdar nie wstawiał nowej do instalki, bo ma z kolei inny błąd - tym razem graficzny.

Ale gdybyś chciał, to możesz spróbować pociągnąć sam najnowszy plik exe ze strony "producenta" czyli
Luisa Guzmana - i tak:

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar - wersja stabilna z końca maja

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.rar - wersja testowa z tego tygodnia. Ma "test" w nazwie i
może funkcjonować "obok" wersji oficjalnej (w tym samym katalogu) a Ty wybierasz z której startujesz.

Zobacz - może któraś pomoże.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
philip79
Gość
« Odpowiedz #16 : Czerwiec 23, 2017, 08:57:26 »

Wersja z 23 kwietnia... Ona niestety sama z siebie gubiła dźwięk i mogła mieć problem ze złym odczytywaniem
katalogów, stąd te komunikaty. Zwiechy prawdopodobnie tez stąd.

O ile wiem Kowdar nie wstawiał nowej do instalki, bo ma z kolei inny błąd - tym razem graficzny.

Ale gdybyś chciał, to możesz spróbować pociągnąć sam najnowszy plik exe ze strony "producenta" czyli
Luisa Guzmana - i tak:

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar - wersja stabilna z końca maja

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.rar - wersja testowa z tego tygodnia. Ma "test" w nazwie i
może funkcjonować "obok" wersji oficjalnej (w tym samym katalogu) a Ty wybierasz z której startujesz.

Zobacz - może któraś pomoże.
Wersja z 23 kwietnia... Ona niestety sama z siebie gubiła dźwięk i mogła mieć problem ze złym odczytywaniem
katalogów, stąd te komunikaty. Zwiechy prawdopodobnie tez stąd.

O ile wiem Kowdar nie wstawiał nowej do instalki, bo ma z kolei inny błąd - tym razem graficzny.

Ale gdybyś chciał, to możesz spróbować pociągnąć sam najnowszy plik exe ze strony "producenta" czyli
Luisa Guzmana - i tak:

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar - wersja stabilna z końca maja

http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenTest.rar - wersja testowa z tego tygodnia. Ma "test" w nazwie i
może funkcjonować "obok" wersji oficjalnej (w tym samym katalogu) a Ty wybierasz z której startujesz.

Zobacz - może któraś pomoże.



wrzuciłem stabilną i chyba problem został rozwiązany.
A co ciekawego zawiera ta druga testowa wersja?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #17 : Czerwiec 23, 2017, 09:49:03 »

Cytuj
A co ciekawego zawiera ta druga testowa wersja?

Szczerze powiedziawszy - nie wiem Smiley

Robiłem dużo innych rzeczy i nawet nie zwróciłem uwagi, że wrzucił coś nowego.

Luis czasami robi wersję testową żeby sprawdzić pomysł nawet jednej osoby i niekoniecznie jakoś szerzej to opisuje -
dyskutuje o tym z zainteresowanym. Opisy testowych wersji wrzuca do tego http://panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=50857 tematu, na froum JP's Panzers. Ale, jak widzę, nawet tam czerwcowej wersji nie opisał. Czasami coś testuje sam dla siebie...

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
philip79
Gość
« Odpowiedz #18 : Czerwiec 24, 2017, 01:46:32 »

W grze poza jednostkami HQ, pokazało sie sporo jednostek paramilitarnych, jak np partyzanci, lub jednostki, które można by nazwać "wyspecjalizowanymi", zakładam, że dane jednostki powinny posiadać unikalne umiejętności, lub bonusy, do walki w konkretnym terenie lub w konkretnych okolicznościach.

Jeśli takowe bonusy/umiejętności istnieją, to gdzie mogę je znaleźć? Jeszcze ciężko mi sie połapać ze wszystkimi info wyświetlanymi głównie na obrzeżach ekranu.

Chciałem sie także zapytać o możliwości edytora, mam tu na mysli tworzenie nowych map.
Skoro Open G. jest tak ładnie rozbudowany to zasługuje także, na  tworzenie realistycznych map w oparciu o zdjęcia lotnicze z okresu historycznego, bądź obrazów satelitarnych.

Czy był prowadzony juz jakiś temat w tej kwestii?
Zapisane
philip79
Gość
« Odpowiedz #19 : Czerwiec 25, 2017, 12:41:41 »

W jaki sposób aktywuje sie umiejętności specjalne (np ustwienie pola minowego przez saperów) Huh
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #20 : Czerwiec 25, 2017, 01:20:04 »

W jaki sposób aktywuje sie umiejętności specjalne (np ustwienie pola minowego przez saperów) Huh
Kup saperów, wystaw na mapie i sam się przekonaj...;

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
philip79
Gość
« Odpowiedz #21 : Czerwiec 25, 2017, 03:04:18 »

W jaki sposób aktywuje sie umiejętności specjalne (np ustwienie pola minowego przez saperów) Huh
Kup saperów, wystaw na mapie i sam się przekonaj...;



Nie wiem, np w przypadku saperów, mam taka ikonkę, ae np nie wiem jak ja zaktywować, lub jak wydac polecenie rozminowania pola. itd itd:   



Mnie to trzeba jak chłopu na granicy.

@Waldzios, napisałem PW do ciebie ale nie wiem czy poszło..
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2017, 03:18:26 wysłane przez philip79 » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #22 : Czerwiec 25, 2017, 04:20:27 »

Wszystkie dostępne w danym momencie opcje "specjalne" masz wyświetlone nad aktywną jednostką. Jeśli jakaś opcja się nie wyświetla, to albo jednostka nie posiada danej umiejętności, albo dana umiejętność nie działa w konkretnym terenie.

Co do rozbrajania min (wcześniej pytałeś o ich ustawianie), to jednostka musi znajdować się na heksie z minami. Wszystkie umiejętności "budowlane" dotyczą heksa na którym znajduje się jednostka.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #23 : Czerwiec 25, 2017, 06:21:06 »

Cytuj
ae np nie wiem jak ja zaktywować, lub jak wydac polecenie

Klawiszem numerycznym odpowiadającym danej komendzie - tak jak ci się wyświetla po najechaniu na jednostkę np:

2 - Repair
5 - Build Airfield

To co pokazałeś na rysunku to jest 1 - Blow. A więc klawiszem "1" - wysadzasz.

UWAGA - kursor musi pozostawać na jednostką w momencie wydawania polecenia - inaczej możesz długo naciskać........

Przykład wyświetlania umiejętności specjalnych - na załączonym obrazku. Trzeba tam najechać kursorem a wyskoczy
okienko podpowiedzi
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
philip79
Gość
« Odpowiedz #24 : Czerwiec 25, 2017, 07:57:40 »

Ja pierdziele, rzeczywiście, mogłem sie domyśleć  Tongue

Dzięki serdeczne
Zapisane
xselos
Gość
« Odpowiedz #25 : Grudzień 13, 2017, 12:17:35 »

Witam
Podczas ataku mapa wyśrodkowuje na jednostce która aktualnie atakuje co mnie nieco irytuje.
Czy jest możliwość wyłączenia takiego zachowania?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #26 : Grudzień 13, 2017, 06:27:29 »

Witam

O ile mi wiadomo - nie ma.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.054 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)