Tytuł: Nowa tabela ruchu Wiadomość wysłana przez: Waldzios Wrzesień 04, 2018, 05:57:25 Nowa tabela ruchu jednostek (przeliczanie prędkości na punkty ruchu).
Tabela jest ujednolicona, ten sam algorytm można stosować dla jednostek naziemnych i powietrznych. Kod: hex min max Wartości generalnie nie odbiegają istotnie od obecnie stosowanych. Wyraźna różnica jest zauważalna dopiero dla "współczesnych" samolotów. Ma to na celu poprawienie osiągów samolotów odrzutowych w warunkach "dużych" map. Realne zmiany dla samolotów (stara -> nowa wartość): 10 -> 10 11 -> 12 12 -> 13 13 -> 14 14 -> 14 15 -> 15 16 -> 16 17 -> 17 18 -> 18 19 -> 19 20 -> 20 21 -> 21 22 -> 22 23 -> 24 24 -> 25 25 -> 26 26 -> 28 27 -> 29 28 -> 31 29 -> 32 30 -> 34 31 -> 36 32 -> 37 33 -> 39 34 -> 41 35 -> 43 36 -> 45 37 -> 47 38 -> 50 39 -> 52 40 -> 55 Jak widać, zmiany będą głownie odczuwalne dla maszyn szybszych od dźwięku (dawne 28 puntów ruchu). Tytuł: Odp: Nowa tabela ruchu Wiadomość wysłana przez: Proudmoore Kwiecień 08, 2022, 11:23:51 Tobie i kolegaom należą się ogromne podziękowania za całą robotę jaką odwalacie na forum. Nie lubię się udzielać publicznie, ale wstyd byłby nie podziękować. Informacje i tutoriale, któe wrzucacie pozwoliły mi przeistoczyć się z całkowitego żółtodzioba w kogoś kto rokuje całkiem nieźle. Nadal nie zawsze wygrywam, ale czuję się swobodniej i mnie sfrustrowana grając. Dziękuję! Wiele się z tego forum nauczyłam!
Tytuł: Odp: Nowa tabela ruchu Wiadomość wysłana przez: panczyk Sierpień 08, 2022, 11:54:22 Mogę tylko potwierdzić to, co koleżanka napisała powyżej :) :clap Szacunek i podziękowania :D
|