Dzisiejszy wpis Luisa odnośnie kolejności przeszukiwania i ładowania grafiki
Actually, map's image is checked according this sequence:
Efile's MAP folder is checked the first, using the number/name stored in the scenario/save game
Then Efile's SCENARIO folder is checked, using the number/name stored in the scenario/save game
Finally the game MAP folder is checked, using the number/name stored in the scenario/save game
If no found yet and the name stored has the format "MAP##00" (old maps from PG2), then the number (##) is decoded and searched in game's MAP folder
If no found yet, the game tries to download from our repository
and if it cannot be downloaded the game tries to create a tiled-map for it, which can also fail if there is no way to figure the map size (missing #_sizeCR.txt.)
If the map doesn't starts with a number (it has just a name), it is way difficult for OG to set up a tiled map.
tłumacz G
W rzeczywistości obraz mapy jest sprawdzany zgodnie z następującą sekwencją:
Folder MAP Efile jest sprawdzany jako pierwszy, przy użyciu numeru / nazwy zapisanej w grze scenariusz / zapis
Następnie sprawdza się folder SCENARIO Efile, używając numeru / nazwy zapisanej w grze scenariusz / zapis
W końcu sprawdzany jest folder MAP gry, używając numeru / nazwy zapisanej w grze scenariusz / zapisz
Jeśli jeszcze nie znaleziono, a zapisana nazwa ma format ?MAP ## 00? (stare mapy z PG2), numer (##) jest dekodowany i wyszukiwany w folderze MAP gry
Jeśli jeszcze nie znaleziono, gra próbuje pobrać z naszego repozytorium
a jeśli nie można go pobrać, gra próbuje utworzyć dla niego mapę kafelkową, która również może się nie powieść, jeśli nie ma możliwości obliczenia rozmiaru mapy (brak # _sizeCR.txt.)
Jeśli mapa nie zaczyna się od numeru (ma tylko nazwę), OG ma trudności z skonfigurowaniem kafelkowej mapy.