Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 19, 2024, 03:09:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: map_server.ini  (Przeczytany 9611 razy)
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #15 : Kwiecień 16, 2019, 09:31:47 »

Waldzios
dzięki za zrobienie porządku
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #16 : Maj 30, 2019, 09:35:55 »

Dzisiejszy wpis Luisa odnośnie kolejności przeszukiwania i ładowania grafiki

Cytuj
Actually, map's image is checked according this sequence:

    Efile's MAP folder is checked the first, using the number/name stored in the scenario/save game
    Then Efile's SCENARIO folder is checked, using the number/name stored in the scenario/save game
    Finally the game MAP folder is checked, using the number/name stored in the scenario/save game
    If no found yet and the name stored has the format "MAP##00" (old maps from PG2), then the number (##) is decoded and searched in game's MAP folder
    If no found yet, the game tries to download from our repository
    and if it cannot be downloaded the game tries to create a tiled-map for it, which can also fail if there is no way to figure the map size (missing #_sizeCR.txt.)

If the map doesn't starts with a number (it has just a name), it is way difficult for OG to set up a tiled map.

tłumacz G

W rzeczywistości obraz mapy jest sprawdzany zgodnie z następującą sekwencją:

     Folder MAP Efile jest sprawdzany jako pierwszy, przy użyciu numeru / nazwy zapisanej w grze scenariusz / zapis
     Następnie sprawdza się folder SCENARIO Efile, używając numeru / nazwy zapisanej w grze scenariusz / zapis
     W końcu sprawdzany jest folder MAP gry, używając numeru / nazwy zapisanej w grze scenariusz / zapisz
     Jeśli jeszcze nie znaleziono, a zapisana nazwa ma format ?MAP ## 00? (stare mapy z PG2), numer (##) jest dekodowany i wyszukiwany w folderze MAP gry
     Jeśli jeszcze nie znaleziono, gra próbuje pobrać z naszego repozytorium
     a jeśli nie można go pobrać, gra próbuje utworzyć dla niego mapę kafelkową, która również może się nie powieść, jeśli nie ma możliwości obliczenia rozmiaru mapy (brak # _sizeCR.txt.)

Jeśli mapa nie zaczyna się od numeru (ma tylko nazwę), OG ma trudności z skonfigurowaniem kafelkowej mapy.
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #17 : Marzec 03, 2021, 05:17:25 »

Zmienił się sposób przeszukiwania repozytorium map ..
... dowiedziałem się tego , przy okazji wątku
http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=6&p=8357&sid=a306366583eebb700a9fe7ff22922601#p8353

Teraz w zamian za - map_server.ini, trzeba mieć - og_repos.ini

do pobrania
https://drive.google.com/file/d/12PXYfZai_RN3OGG-vIkyVetPxNQC8tEe/view?usp=sharing
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.006s, 1q)