Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 04:58:07 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: StuG-i i Jagdpanzery  (Przeczytany 8188 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #30 : Czerwiec 16, 2022, 02:44:21 »

Choć sam brak odpowiednich ikon by mi nie przeszkadzał. Ale z tego co widzę w Suite to dla Sturmhaubitze 42 - wersja z ludzikiem dla ARTY, bez ludzika dla ATY. Dla Sturmpanzera IV podobnie.
W zróżnicowaniu ikon chodzi głownie o to, by gracz potrafił wizualnie (bez zaglądania w statystyki) określić klasę pojazdu.
Optymalnie by ikony w klasach AT i ARTY różniły się kątem nachylenia lufy (standardowe podejście).
Ludzik to trochę zbyt mało, spróbuje pogrzebać w ikonach, może uda się je lekko zmodyfikować.

BTW. Były w ogóle jakieś plany rozwoju tego frontu w przeszłości czy brak odpowiednich kampanii to uniemożliwia? Na razie ten front chyba tylko kilkanaście jednostek.
Rozważałem to. Ale na długiej liście rzeczy do zrobienia, temat znajduje się dość daleko.
Brak odpowiedniej kampanii też nie pomaga.

PS. Jest możliwość zmiany ikony JagdPanthery II na ikonę Jagdpanzer E-50 (z nadbudówką z tyłu), by wizualnie się pojazd różnił od JagdPanthery?
Pewnie tak. Sprawdzę tą ikonę.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #31 : Czerwiec 16, 2022, 03:55:07 »

Rozważałem to. Ale na długiej liście rzeczy do zrobienia, temat znajduje się dość daleko.
Brak odpowiedniej kampanii też nie pomaga.

Masz jakieś notatki w związku z tym jakby to mogło wyglądać?
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #32 : Czerwiec 16, 2022, 06:41:20 »

Masz jakieś notatki w związku z tym jakby to mogło wyglądać?
Nie planowałem jeszcze nic konkretnego.
Zaje sobie sprawę, że te jednostki wymagają przejrzenia i poprawy, ale nie zastanawiałem się nad szczegółami.

To na pewno będzie dość kłopotliwa kwestia, bo mimo że nie kojarzę konkretnej kampanii nastawionej na wykorzystanie tych jednostek, to były one na pewno wykorzystywane w wielu pojedynczych scenariuszach.
To mocno ograniczy możliwości modyfikacji tych jednostek.
Nie obejdzie się bez przejrzenia co, gdzie i kiedy było wykorzystane. A to dość niewdzięczna robota.

Nie mogę na przykład od tak zamienić 'Panther II' (E:134) na historyczny prototyp. To bardzo stara jednostka (E:134 to absolutne początki efila), potencjalne wielokrotnie wykorzystana w scenariuszach.
Na tej pozycji docelowo musi znajdować się jednostka dostatecznie zbliżona parametrami i okresem dostępności, by nie wprowadzić istotnych zmian do balansu istniejących scenariuszy.
Dodatkowo, niezależnie od losu jednostki (E:134), w ramach frontu '#45+' musi być zagwarantowana możliwość zakupu przynajmniej równorzędnej jednostki (E:134 lub zamiennik) .
Nie można pominąć również kwestii prototypów. Data dostępności jednostki wyznacza dostępność jej prototypu. Jeśli zmienię datę dostępności jednostki, zmianie ulegną listy prototypów, i konieczne może się okazać dodanie dodatkowej jednostki w jej miejsce (na liście prototypów).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #33 : Czerwiec 17, 2022, 10:42:32 »


Cóż, rozumiem. Szkoda, że nie da się tego obejść by pojazdy współdziałające z uzbrojeniem przeciwpancernym nie były aż tak skuteczne przeciwko celom pancernym. Tutaj by się w sumie przydał taki przełącznik, że albo można korzystać z miotacza wraz z cechą 'E' albo tylko z uzbrojenia głównego.


A czy jest możliwość, żeby wprowadzić np. dwie wersje, które można by było przezbrajać tak jak samoloty?
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #34 : Czerwiec 17, 2022, 12:56:16 »

A czy jest możliwość, żeby wprowadzić np. dwie wersje, które można by było przezbrajać tak jak samoloty?
To trochę mija się z celem, i jest niezbyt realistyczne.

Weźmy na przykład 'Churchill Crocodile'. Mamy czołg z działem 75mm ('Ordnance QF 75 mm') i miotaczem płomieni (w kadłubie).
Zwykły 'Churchill VII' ma w efilu umiarkowane statystyki ataku (HA=12, SA=12), wersja z miotaczem płomieni ma zwiększony współczynnik SA (HA=12. SA=15).

Gdyby podzielić jednostkę na warianty uzbrojenia, to mielibyśmy wariant czołgu tylko z działem. i wariant tylko z miotaczem płomieni.
Wariant  z działem byłby w zasadzie kopią bazowego 'Churchill VII' (niepotrzebna jednostka), a wariant z miotaczem miałby istotnie obniżone HA (plus jakaś dodatkową cechę) .

Czyli efektywnie, to rozwiązanie sprowadziłoby się do likwidacji uzbrojenia przeciwpancernego w czołgach ogniowych.
To prowadziłoby do istotnego osłabienia tych pojazdów, względem odpowiedników bez takiego uzbrojenia.
Brytyjski 'Churchill Crocodile', albo radziecki 'OT-34-85' (armata 85mm + miotach płomieni w kadłubie), miałby taką samą silę ognia jak niemiecki 'Flammpanzer 38' (miotacz płomieniu zainstalowany w miejsce działa).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.083 sekund z 25 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.007s, 2q)