Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 01:12:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: KAMPANIA - "Delta Force" (wątek archiwalny)  (Przeczytany 63631 razy)
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #30 : Grudzień 23, 2013, 06:17:31 »

Najpewniej poszło na uzupełnienia - mam jakąs chorobliwą naturę utrzymywania pełnych stanów Cheesy Jest tu temat, odnośnie wyliczeń?Ten ostatni scen w ogóle nie powinienem zaliczać na BV. W następnym dzięki temu może bym przetrwał. Hmm, no przerżnąłem z Kimem:D
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #31 : Grudzień 23, 2013, 08:15:14 »

Aż mnie podpuściliście żeby samemu spróbować jeszcze raz, choć ja - musze przyznać nigdy (nawet grając na 300%) nie miałem takiej armii jak Waldzios.

Mój zwyczajowy układ to:

2 czołgi (czasem 3 jak wpadnie proto)
6 jedn piechoty - 2x Delta, 1xRangers 1x Bradley, Inżynierowie, Saperzy
1 rozpoznanie - Bradley (czasem Stryker z proto)
5-6 artylerii - (tu się różnimy najbardziej) bo ja mam 2xM777, 2xM109 1-2 ATACMS
2 plot - 2xPatriot
4-5 myśliwców - 2xF-16, 2xRaptor, 1-2 F-35, albo F-15
5-6 bombowców - 1xReaper, 2x Blackhawk, 2xWarthog.

Podstawą mojego manewru jest transport śmigłowcowy dlatego potrzebne mi są działa M777, żeby je przerzucać helikopterami razem z piechotą. Z reguły jedna Delta z jednym działem lata w parze, a druga - z drugim, ale tu różnie - raz latają a innym razem jeżdżą. M109 wolę od ATACMS ze względu na ilość amunicji.

Rozpoznania prawie nie używam w jego oryginalnej roli - raczej Bradley pełni rolę "mniejszego czołgu". Rzeczywiste rozpoznanie robią samoloty z dokupionym dodatkiem rozszerzającym widzenie.

Do tego dodatek "przeciwlotniczy" i "amunicyjny" dla Patriotów, dodatek amunicyjny dla Abramsów i dla Delty i "przeciwpancerny" dla helikopterów. Dlatego nawet na 300% mam na co wydawać.

No i fakt, podobnie jak Biku, mam wszystko doładowane na maksa, ale to znakomicie podnosi "przeżywalność".

Dodatki amunicyjne są bardzo ważne, bo komputer uwielbia atakować byle czym, byle wystrzelać amunicję, a 7 punktów u Abramsów kończy się niespodziewanie szybko.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #32 : Grudzień 23, 2013, 09:19:57 »

Powtórzyłem wszystko raz jeszcze, z tym że tym razem ostatni scen bez BV - narazie nie czuje się na tyle mocny, ale save'a mam aby na BV ukończyć - udało się zebrać na tyle prestiżu, aby zbudować już coś sensowniejszego. Jednak kłopot tym razem z artylerią mam  Angry Aktualnie wygląda to tak:
OpenGen 0.90.30.9b * (23 Nov 2013) *  Efile folder:D:\OG\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G00 DELTA FORCE,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta Force 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 6   Ciężka woda , #5 , Victory , score:35
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
--
Campaign score: 387  *  Average: 48

Current scenario: Phenian,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 3705 , Current prestige is 579
AI stance is Defensive
if BV: +300, Kim nadchodzi , cap disabled, 12 turns prestige: 390
if V : +150, Kim nadchodzi , cap disabled, 15 turns prestige: 450
if TV: +100, Kim nadchodzi , cap disabled, 18 turns prestige: 470
Ls: Loss , turn prestige: 470

Piechota
*  Delta Force 2000 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 554 exp , USA , 10/10 , Superior Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:001
*  Rangers 2000 , Humvee [W] ,  , 4 bars , 496 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:002
+  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 4 bars , 479 exp , USA , 10/10 , Ferocious Defense  , 16 kill , 0 pp - U:005

Czołg
 M1A2TUSK Abrams ,  , 4 bars , 432 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 27 kill , 1320 pp - U:006

Artyleria
 M270 ATACMS ,  , 1 bars , 199 exp , USA , 11/10 , 5 kill , 1029 pp - U:009

Myśliwiec
 F-16 Block52 ,  , 2 bars , 294 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 8 kill , 1356 pp - U:007

Bomb. taktyczny
*  AH-1F Cobra ,  , 3 bars , 398 exp , USA , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:003
*  MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 479 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 10 kill , 0 pp - U:004
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 2 bars , 208 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:008

Player 1 : USA
Killed: INF:71   TNK:5    RCN:9    FLAK:19   FORT:11   ATY:7    AD:8    FTR:3    TB:1      Total: 134
Lost  :   Total: 0

BV  6
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1529 exp,     45 kill,      0 pp    Average:    510 exp,     15 kill,      0 pp
Czołg          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    432 exp,     27 kill,   1320 pp    Average:    432 exp,     27 kill,   1320 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    199 exp,      5 kill,   1029 pp    Average:    199 exp,      5 kill,   1029 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    294 exp,      8 kill,   1356 pp    Average:    294 exp,      8 kill,   1356 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1085 exp,     27 kill,      0 pp    Average:    362 exp,      9 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  5 Leaders      Total :   3539 exp,    112 kill,   3705 pp    Average:    393 exp,     12 kill,    412 pp


Player 1  USA   has 13 units total (core+aux):
Piechota :  7
Czołg :  1
Artyleria :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  3


Player 2 North Korea - estimated force: 61 units
Piechota / Artyleria ppanc. : 23%
Rozpoznanie / Czołg :  2%
Obrona plot. / FlaK : 14%
powietrzny :  1%
morski :  0%

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

W przeciwieństwie do poprzedniej gry, tym razem otrzymałem tylko dwa prototypy.
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #33 : Grudzień 24, 2013, 12:30:58 »

A to moje :
OpenGen 0.90.30.9b * (23 Nov 2013) *  Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G00 DELTA FORCE,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Delta Force 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 6   Ciężka woda , #5 , Brilliant Victory  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory  +++  Proto: Stryker DVH

Current scenario: Phenian,  VH prestige is 280 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 6188 , Current prestige is 81
AI stance is Defensive
if BV: +300, Kim nadchodzi , cap disabled, 12 turns prestige: 390
if V : +150, Kim nadchodzi , cap disabled, 15 turns prestige: 450
if TV: +100, Kim nadchodzi , cap disabled, 18 turns prestige: 470
Ls: Loss , turn prestige: 470

Infantry
*  Delta Force 2000 , Humvee [W] ,  , 3 bars , 306 exp , USA , 11/10 , Fire Discipline  , 30 kill , 0 pp - U:001
*  Rangers 2000 , Humvee [W] ,  , 3 bars , 301 exp , USA , 10/10 , 24 kill , 0 pp - U:002
+  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 3 bars , 300 exp , USA , 11/10 , Infiltration Tactics  , 27 kill , 0 pp - U:005

Tank 
 M1A2TUSK Abrams ,  , 3 bars , 379 exp , USA , 13/10 , 40 kill , 1716 pp - U:007

Recon
+  Stryker DVH ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013

Artillery
 M270 ATACMS ,  , 4 bars , 458 exp , USA , 14/10 , Devastating Fire  , 14 kill , 1310 pp - U:006
 HIMARS ,  , 2 bars , 206 exp , USA , 12/10 , 2 kill , 777 pp - U:011
 M270 ATACMS ,  , 1 bars , 172 exp , USA , 11/10 , 1 kill , 1029 pp - U:012

Fighter
 F-16 Block52 ,  , 3 bars , 317 exp , USA , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 4 kill , 1356 pp - U:009

Tactical Bomber
*  AH-1F Cobra ,  , 4 bars , 402 exp , USA , 12/10 , Combat Support  , 12 kill , 0 pp - U:003
*  MQ-9 Reaper ,  , 5 bars , 635 exp , USA , 12/10 , Devastating Fire  , 8 kill , 0 pp - U:004
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 1 bars , 194 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:008
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 2 bars , 286 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:010

Player 1 : USA
Killed: INF:96   TNK:5    RCN:6    FLAK:27   FORT:23   ATY:12   AD:8    FTR:3      Total: 180
Lost  :   Total: 0

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  2 Leaders      Total :    907 exp,     81 kill,      0 pp    Average:    302 exp,     27 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    379 exp,     40 kill,   1716 pp    Average:    379 exp,     40 kill,   1716 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    150 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    150 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    836 exp,     17 kill,   3116 pp    Average:    279 exp,      6 kill,   1039 pp
Fighter        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    317 exp,      4 kill,   1356 pp    Average:    317 exp,      4 kill,   1356 pp
Tactical Bomber *   4 Units *  2 Leaders      Total :   1517 exp,     28 kill,      0 pp    Average:    379 exp,      7 kill,      0 pp
* Summary:     *  13 Units *  6 Leaders      Total :   4106 exp,    170 kill,   6188 pp    Average:    316 exp,     13 kill,    476 pp


Player 1  USA   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Artillery :  3
Fighter :  1
Tactical Bomber :  4


Player 2 North Korea - estimated force: 49 units
Infantry / Anti-tank : 23%
Recon / Tank   :  2%
Air Defense / FlaK : 14%
Air :  1%
Naval :  0%

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #34 : Grudzień 24, 2013, 12:46:45 »

No no. Ładnie Cię nagrodzili  Shocked Swoją drogą, czy tu także stosujecie metodę, save-load w celu uzyskania prototypu? Kolejny scen jest dla mnie jakąś masakrą. Skąd tam tyle tego mięsa?! Evil
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #35 : Grudzień 24, 2013, 09:15:57 »

Cytuj
Skąd tam tyle tego mięsa?!

Z Korei  Grin

Cytuj
czy tu także stosujecie metodę, save-load w celu uzyskania prototypu?

Ja - nigdy. Ani tu, ani gdzie indziej. Nie chce mi się.



Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #36 : Grudzień 24, 2013, 09:51:40 »

Moja armia po szturmie na Phenian, a przed obroną Seulu - gra na 200%

OpenGen 0.90.30.10N * (16 Dic 2013) *  Efile folder:F:\OpenGen\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: Delta Force,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: Light Infantry 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:48
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:43
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory , score:47
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: M224A1 LWCMS
 6   Ciężka woda , #5 , Brilliant Victory , score:49
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:46
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:51
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:49
--
Campaign score: 427  *  Average: 47

Current scenario: Kim nadchodzi,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 640
Army cost: 12406 , Current prestige is 57
AI stance is Aggressive
if BV: +300, Bin Laden , cap disabled, 12 turns prestige: 1500
if V : +150, Bin Laden , cap disabled, 16 turns prestige: 1900
if TV: +100, Bin Laden , cap disabled, 20 turns prestige: 1900
Ls: Loss , turn prestige: 1900

Infantry
*  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 4 bars , 425 exp , USA , 10/10 , Superior Maneuver  , 18 kill , 0 pp - U:001
*  Rangers 2010 , Humvee [W] ,  , 3 bars , 363 exp , USA , 10/10 , 17 kill , 0 pp - U:002
+  Light Infantry 2010 , Humvee [W] ,  , 3 bars , 358 exp , USA , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:006
 Engineers 2010 , Stryker ,  , 1 bars , 168 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 876 pp - U:011

Tank 
 M1A2SEP Abrams ,  , 5 bars , 547 exp , USA , 13/10 , Battlefield Intelligence  , 45 kill , 1700 pp - U:010
 M1A2SEP Abrams ,  , 3 bars , 379 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 14 kill , 1308 pp - U:014

Recon
 M3A3 Bradley ,  , 3 bars , 324 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 588 pp - U:007

Artillery
 M270 ATACMS ,  , 3 bars , 304 exp , USA , 13/10 , 7 kill , 1216 pp - U:005
 M777A2 ,  , 2 bars , 295 exp , USA , 11/10 , 9 kill , 514 pp - U:008
+  M109A6 Paladin ,  , 1 bars , 159 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:012
 M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 173 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 600 pp - U:016

Air Defense
 MIM-104D "Patriot" ,  , 1 bars , 150 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1404 pp - U:126

Fighter
 F-16 Block52 ,  , 4 bars , 430 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 12 kill , 1356 pp - U:009
 F-16 Block52 ,  , 2 bars , 239 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1356 pp - U:015

Tactical Bomber
*  AH-1F Cobra ,  , 3 bars , 349 exp , USA , 10/10 , 17 kill , 0 pp - U:003
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 4 bars , 490 exp , USA , 10/10 , All Weather Combat  , 13 kill , 0 pp - U:004
 A-10C Warthog ,  , 2 bars , 247 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 756 pp - U:013
 MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 170 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 732 pp - U:017
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #37 : Grudzień 24, 2013, 11:12:01 »

Mając doświadczenia z poprzedniej gry, skupiłem się na maksymalnym wytropieniu i niszczeniu artylerii przeciwnika. Udało się w kilka słonecznych tur, usunąć większą część jednostek artyleryjskich dzięki czemu od Północy miałem spokój - w jaki sposób określacie kierunki w grze? Dla mnie góra to Północ, lewo Wschód, prawo Zachód, dół Południe - i przerzuciłem kilka doświadczonych jednostek na lotnisko i zdobyłem miasto. Przy okazji wykryłem kolejną artylerię, ukrywaną za górami, którą zdmuchnąłem jednostką aux. Profilaktycznie zrzuciłem desant za lotniskiem, na drodze do kolejnego miasta. Wróg się na nią nadział, swoją artylerią, i kolejną stracił niemal do zera. Widzę jednak teraz znaczne ruchy od Wschodu, zapewne szykujące kontr atak.
Edit: Nie mając już wiele czasu, skupiłem wszystkie doborowe oddziały na ataku drugiego miasta. Ostatecznie udało się.

OpenGen 0.90.30.9b * (23 Nov 2013) *  Efile folder:D:\OG\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G00 DELTA FORCE,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta Force 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:55
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 6   Ciężka woda , #5 , Victory , score:35
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   Seoul , #7 , Victory , score:35
 9   Phenian , #8 , Tactical Victory , score:15
10   Kim nadchodzi , #9 , Tactical Victory , score:12
--
Campaign score: 414  *  Average: 41

Current scenario: Kim nadchodzi,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 4068 , Current prestige is 137
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Aggressive
if BV: +300, Bin Laden , cap disabled, 12 turns prestige: 750
if V : +150, Bin Laden , cap disabled, 16 turns prestige: 950
if TV: +100, Bin Laden , cap disabled, 20 turns prestige: 950
Ls: Loss , turn prestige: 950

Piechota
*  Delta Force 2000 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 819 exp , USA , 5/10 , Superior Maneuver  , 21 kill , 0 pp - U:001
+  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 628 exp , USA , 9/10 , Ferocious Defense  , 21 kill , 0 pp - U:005

Czołg
 M1A2TUSK Abrams ,  , 5 bars , 736 exp , USA , 9/10 , Street Fighter  , 43 kill , 1320 pp - U:006

Artyleria
 M270 ATACMS ,  , 4 bars , 402 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 9 kill , 936 pp - U:009
 M777 ,  , 2 bars , 243 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 456 pp - U:118

Myśliwiec
 F-16 Block52 ,  , 5 bars , 557 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 14 kill , 1356 pp - U:007

Bomb. taktyczny
*  AH-1F Cobra ,  , 4 bars , 422 exp , USA , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:003
*  MQ-9 Reaper ,  , 4 bars , 487 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 10 kill , 0 pp - U:004
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 2 bars , 250 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:008

Player 1 : USA, South Korea
Killed: INF:99   TNK:10   RCN:15   AT:2    FLAK:31   FORT:21   ATY:21   AD:11   FTR:7    TB:1      Total: 218
Lost  : INF:4      Total: 4

BV  6
V   2
TV  2
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1447 exp,     42 kill,      0 pp    Average:    724 exp,     21 kill,      0 pp
Czołg          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    736 exp,     43 kill,   1320 pp    Average:    736 exp,     43 kill,   1320 pp
Artyleria      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    645 exp,     13 kill,   1392 pp    Average:    323 exp,      7 kill,    696 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    557 exp,     14 kill,   1356 pp    Average:    557 exp,     14 kill,   1356 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1159 exp,     30 kill,      0 pp    Average:    386 exp,     10 kill,      0 pp
* Summary:     *   9 Units *  6 Leaders      Total :   4544 exp,    142 kill,   4068 pp    Average:    505 exp,     16 kill,    452 pp


Player 1  USA, South Korea   has 35 units total (core+aux):
Piechota : 15
Czołg :  2
Rozpoznanie :  1
FlaK :  1
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  5
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  3
Bomb. taktyczny :  3
Transport śmigłowcowy :  1

Player 2  North Korea   has 35 units total (core+aux):
Piechota : 27
Czołg :  2
FlaK :  1
Fortyfikacje :  2
Artyleria :  1
Bomb. taktyczny :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Suma sumarum, kapania na 100% pp jest dla mnie nieco za trudna. Pomijam już kwestię, że zbyt późno doczytałem się, możliwości załączania dodatkowych opcji, dla jednostek. W kolejnym scenariuszu sprzedałem reaper'a, i dokupiłem inżynierów. 2 piechoty to jednak trochę mało.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2013, 01:20:21 wysłane przez biku30 » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #38 : Grudzień 24, 2013, 01:49:59 »

No i widzisz jaki jest los autora kampanii - Ty piszesz, że za trudna, Waldzios - że za łatwa, a dla mnie jest w sam raz.

Bądź tu mądry. Dlatego na razie zostanie jak jest.

PODPOWIEDŹ:

Kup jakąś tanią a szybką jednostkę, żeby zajmować małe flagi - wiele z nich to Trigger Hexy z ukrytymi, dodatkowymi punktami prestiżu, liderami i.t.p. Z tym, że żeby dostać lidera, trzeba oczywiście wjechać tam jednostką bez lidera. Tak, że jedna tego nie załatwi, ale kasę już tak.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2013, 01:52:26 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #39 : Grudzień 24, 2013, 02:40:17 »

No i widzisz jaki jest los autora kampanii - Ty piszesz, że za trudna, Waldzios - że za łatwa, a dla mnie jest w sam raz.
Rzecz w tym ze poziom trudności kampanii jest idealny mniej więcej do połowy kampanii. Scenariusze koreańskie gra się ciekawie.  Kiepska pogoda dodatkowo utrudnia życie. Problem w tym ze gdy już uporamy się z Koreańczykami to dalej jest z górki. Armia rośnie szybko, a poziom trudności niespecjalnie.
Oczywiście to częściowo moja wina, grałem tą kampanie zupełnie w ciemno, więc szykowałem armię na każdą ewentualność, gdybym teraz grał od nowa stawiał bym bardziej na jakość niż na ilość.

Dla porównania, mój raport po Phenianie:

OpenGen 0.90.30.6  * (12 Nov 2013) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: Delta Force,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Delta Force 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:53
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:51
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: A-10C HMIT Warthog
 6   Ciężka woda , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:54
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: M2A1 .50 cal.
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 483  *  Average: 53

Current scenario: Kim nadchodzi,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 8208 , Current prestige is 1822
AI stance is Aggressive
if BV: +300, Bin Laden , cap disabled, 12 turns prestige: 750
if V : +150, Bin Laden , cap disabled, 16 turns prestige: 950
if TV: +100, Bin Laden , cap disabled, 20 turns prestige: 950
Ls: Loss , turn prestige: 950

Piechota
*  Delta Force 2000 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 588 exp , USA , 10/10 , Liberator  , 21 kill , 0 pp - U:001  [+114 exp]
*  Rangers 2000 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 623 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 28 kill , 0 pp - U:002  [+93 exp]
+  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 573 exp , USA , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 22 kill , 0 pp - U:005  [+28 exp]

Czołg
 M1A2TUSK Abrams ,  , 4 bars , 428 exp , USA , 10/10 , Overwatch  , 24 kill , 1320 pp - U:009  [+135 exp]

Rozpoznanie
 M3A3 Bradley ,  , 2 bars , 264 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 588 pp - U:012  [+83 exp]

FlaK
+  M6 Linebacker ,  , 1 bars , 194 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:015  [+44 exp]

Artyleria
 M270 ATACMS ,  , 3 bars , 383 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , 17 kill , 936 pp - U:006  [+50 exp]
 M270 ATACMS ,  , 1 bars , 183 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 936 pp - U:008  [+27 exp]
 M270 ATACMS ,  , 2 bars , 239 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 936 pp - U:014  [+75 exp]

Obrona plot.
 MIM-104D "Patriot" ,  , 1 bars , 154 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1404 pp - U:011

Myśliwiec
 F-16 Block52 ,  , 4 bars , 479 exp , USA , 10/10 , First Strike  , 16 kill , 1356 pp - U:007  [+63 exp]

Bomb. taktyczny
*  A-10C HMIT Warthog ,  , 4 bars , 433 exp , USA , 10/10 , 21 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 5 bars , 565 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:004  [+51 exp]
+  A-10C HMIT Warthog ,  , 2 bars , 255 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:010  [+25 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 196 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 732 pp - U:013  [+24 exp]
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2013, 02:45:09 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #40 : Grudzień 24, 2013, 04:12:07 »

Polecam nowe exe - daje po tyłku. Jak mnie zaczęli okładać w trzecim koreańskim scenariuszu, to musiałem Abramsa uzupełniać z 4sp.  Przez to całe granie na 200% wzięło w łeb, bo z kasą cieniutko. A wszystko dlatego, że nie kupiłem do czołgu dodatkowej amunicji. Wytrzymałby dwa ataki więcej, a to właśnie te dwa ataki zrąbały go z 12 na 4
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
biku30
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 88


« Odpowiedz #41 : Grudzień 24, 2013, 07:30:20 »

Mi tak Abramsa dopadli na przełęczy, i płakałem niemal  Cheesy ale wyciagnąłem go. A on potem... wrócił. Gdzie ja napisałem że za trudna? A tak, dla mnie z ustawieniem 100%pp to tak Cheesy Moim zdaniem, super kampania.
Edit:Oczywiście "super" to tak w uproszczeniu, bo zapewne jest sporo jeszcze do zrobienia. W każdym razie w następnym scenariuszu, znów brak BV a kasy niemal wcale, przez co w kolejnym dostaję baty od lotnictwa. Na ziemi, Abrams we wspraciu z artylerią, narobił sporo bałaganu komputerowi. Dzięki Gustlik za zwrócenie uwagi. Tylko skąd ja mam wiedzieć, które heksy są premiowane?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2013, 10:50:09 wysłane przez biku30 » Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #42 : Grudzień 25, 2013, 05:04:36 »

Mi tak Abramsa dopadli na przełęczy, i płakałem niemal  Cheesy ale wyciagnąłem go. A on potem... wrócił. Gdzie ja napisałem że za trudna? A tak, dla mnie z ustawieniem 100%pp to tak Cheesy Moim zdaniem, super kampania.
Edit:Oczywiście "super" to tak w uproszczeniu, bo zapewne jest sporo jeszcze do zrobienia. W każdym razie w następnym scenariuszu, znów brak BV a kasy niemal wcale, przez co w kolejnym dostaję baty od lotnictwa. Na ziemi, Abrams we wspraciu z artylerią, narobił sporo bałaganu komputerowi. Dzięki Gustlik za zwrócenie uwagi. Tylko skąd ja mam wiedzieć, które heksy są premiowane?
I  w tym jest zabawa -nie wiesz dopóki nie wiedziesz Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #43 : Grudzień 25, 2013, 08:48:32 »

Bo wy ludzie w te przestarzale żelastwo na gąsienicach wierzycie  Evil.
Mamy XXI wiek  Grin.

Nowy raport po Phenianie:

OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G00 DELTA FORCE,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Delta Force 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Engineers 2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:51
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory , score:52
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   Ciężka woda , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M2A1 .50 cal.
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 482  *  Average: 53

Current scenario: Kim nadchodzi,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 11640 , Current prestige is 1333
AI stance is Aggressive
if BV: +300, Bin Laden , cap disabled, 12 turns prestige: 750
if V : +150, Bin Laden , cap disabled, 16 turns prestige: 950
if TV: +100, Bin Laden , cap disabled, 20 turns prestige: 950
Ls: Loss , turn prestige: 950

Piechota
*  Delta Force 2000 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 689 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 37 kill , 0 pp - U:001  [+49 exp]
+  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 686 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire  , 36 kill , 0 pp - U:004  [+87 exp]
 Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 2 bars , 262 exp , USA , 10/10 , Camouflage Expert , 1 kill , 1128 pp - U:012  [+112 exp]

Myśliwiec
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 601 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 23 kill , 1272 pp - U:002  [+110 exp]
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 627 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 18 kill , 1272 pp - U:003  [+79 exp]
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 582 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 17 kill , 1272 pp - U:005  [+113 exp]
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 527 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 8 kill , 1272 pp - U:006  [+101 exp]
 F-16 Block52 ,  , 5 bars , 527 exp , USA , 10/10 , 16 kill , 1356 pp - U:007  [+137 exp]
 F-16 Block52 ,  , 4 bars , 442 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 9 kill , 1356 pp - U:008  [+129 exp]
 F-16 Block52 ,  , 4 bars , 415 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 1356 pp - U:009  [+92 exp]
 F-16 Block52 ,  , 2 bars , 207 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1356 pp - U:010  [+77 exp]

Player 1 : USA, South Korea
Killed: INF:110  TNK:7    RCN:10   FLAK:36   FORT:24   ATY:19   AD:12   FTR:4      Total: 222
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #44 : Grudzień 25, 2013, 10:49:58 »

Myśliwce w Korei są jeszcze potężniejsze niż się spodziewałem. W momencie załamania pogody stają się praktycznie niezniszczalne (mają monopol na all weather combat).

Raport po scenariuszu 'Kim nadchodzi', (wszystkie straty w myśliwcach pochodzą z pierwszych dwóch tur pogody, głównie od MG):

OpenGen 0.90.31.0 * (23 Dic 2013) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:3.9.
Campaign: G00 DELTA FORCE,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Delta Force 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:52  +++  Proto: Engineers 2010
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:51
 4   Kryzys algierski , #3 , Brilliant Victory , score:52
 5   Ofensywa , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   Ciężka woda , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Afganistan , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M2A1 .50 cal.
 8   Seoul , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   Phenian , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Kim nadchodzi , #9 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 536  *  Average: 53

Current scenario: Kim nadchodzi,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 12996 , Current prestige is 1047
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +300, Bin Laden , cap disabled, 12 turns prestige: 750
if V : +150, Bin Laden , cap disabled, 16 turns prestige: 950
if TV: +100, Bin Laden , cap disabled, 20 turns prestige: 950
Ls: Loss , turn prestige: 950

Piechota
*  Delta Force 2000 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 795 exp , USA , 3/10 , Devastating Fire  , 41 kill , 0 pp - U:001  [+106 exp]
+  Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 5 bars , 793 exp , USA , 2/10 , Devastating Fire  , 36 kill , 0 pp - U:004  [+107 exp]
 Delta Force 2010 , Humvee [W] ,  , 3 bars , 365 exp , USA , 5/10 , Camouflage Expert , 4 kill , 1128 pp - U:012  [+103 exp]

Myśliwiec
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 756 exp , USA , 9/10 , Shock Tactics  , 24 kill , 1272 pp - U:002  [+155 exp]
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 751 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 21 kill , 1272 pp - U:003  [+124 exp]
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 687 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 21 kill , 1272 pp - U:005  [+105 exp]
 F-18 Super Hornet ,  , 5 bars , 594 exp , USA , 7/10 , Shock Tactics  , 10 kill , 1272 pp - U:006  [+67 exp]
 F-16 Block52 ,  , 5 bars , 609 exp , USA , 10/10 , 19 kill , 1356 pp - U:007  [+82 exp]
 F-16 Block52 ,  , 5 bars , 546 exp , USA , 9/10 , Combat Support  , 14 kill , 1356 pp - U:008  [+104 exp]
 F-16 Block52 ,  , 4 bars , 496 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 1356 pp - U:009  [+81 exp]
 F-16 Block52 ,  , 2 bars , 289 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 1356 pp - U:010  [+82 exp]
 F-16 Block52 ,  , 2 bars , 222 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 1356 pp - U:030  [+72 exp]

Player 1 : USA, South Korea
Killed: INF:149  TNK:11   RCN:13   AT:1    FLAK:42   FORT:25   ATY:29   AD:12   FTR:7    TB:2      Total: 291
Lost  : INF:6    TNK:1    FLAK:1      Total: 8

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Musze przyznać ze AI rzeczywiście atakuje nieporównywalnie lepiej, ale w deszczu jest zupełnie bezbronny przeciw myśliwcom.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2013, 03:07:03 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.094 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)